Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

17 hours ago, nelu65 said:

...folosesc numai antigel pur fara apa ...

Antigelul pur nu are proprietati termice, nu este bun conducator de caldura, se incalzeste greu si se raceste la fel de greu. Se pune in instalatii de racire doar pentru scaderea temperaturii de congelare. Nu spun ca va rezolva problema, dar 50% de aici vine lipsa caldurii. In plus, pentru ca are vascozitatea mult peste cea a apei, va avea viteza mai mica prin canalele radiatorului si va face ca pompa sa uzeze cureaua de distributie prematur. Vascozitatea face ca la centrul canalului prin care curge, antigelul sa aiba viteza maxima, iar la periferie, adica la contactul cu teava radiatorului sa fie aproape de o. De aici venind lipsa tranferului de caldura.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut si proprietatile fizice ale antigelului,dar tot antigel pur folosesc la un transporter T 5 si am caldura normala.O sa incerc si cu 1/2 apa distilata.La un test de diagnoza cu climatronicul (ECON +recirculare) apare eroarea 4f7   02,4f8  02.Ceva indicatii?

 

Modificat de nelu65
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate passaturile la varsta asta au erori pe clima. 4f7 este intradevar eroare pentru clapeta de temperatura. Dar nu stii cand a aparut. Trebuie sa gasesti un tip cu vcds sa le stearga, apoi vezi daca se pastreaza. Pentru moment fa cu zice Cosmin si tragi cu mana de parghia clapetei, eventual pui pe cineva sa dea cand pe LO cand pe HI si vezi daca lucreaza servomecanismul. In rest ... La multi Ani !

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, nelu65 said:

E bine de stiut si proprietatile fizice ale antigelului,dar tot antigel pur folosesc la un transporter T 5 si am caldura normala.O sa incerc si cu 1/2 apa distilata.La un test de diagnoza cu climatronicul (ECON +recirculare) apare eroarea 4f7   02,4f8  02.Ceva indicatii?

 

Stii la cat ingheata antigelul pur ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de -12 ce zici , pune 50/50 antigel si apa distilata o sa ai caldura cum trebuie in masina si racire corespunzatoare la motor 

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna. Am si eu o problema cu aerul cald in masina. De cand a venit iarna nu baga caldura, acul de la apa sta aproape jos mai ales lka drum intins, rar urca peste cele trei liniute din capat ( doar cand merg prin oras sau cand am de urcat pante mai mari). Anul trecut, prin februarie mi-a schimbat senzorul de temperatura si la tester zicea ca apa se incalzeste la 90 de grade, dar rar indica acest lucru si acul Totusi in masina era cald, nu tocmai ca in ceilalti ani. In vara acul ajungea la 90 de grade. Ce ar putea fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind acest topic, tu ce parere ai?

Presupunand ca nu astepti sa repetam pe fiecare pagina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am scos antigel si am completat cu apa distilata 1,5litri apa (trebuie sa verific concentratia antigelului) si surpriza,am caldura in masina (nu 100%,dar la -15 grade aerul destul de cald,nu fierbinte)

Multumesc 42miticutza , GTD,Cosmin.Acum cu servomotorasele la primavara

 

Modificat de nelu65
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna Ziua. Am si eu problema cu caldura . Apa imi sta la 90 grade si daca accelerez peste 2500 - 3000 turati nu mai baga caldura da aer rece. Daca o las la relanti dupa 1 minut da iara caldura . Care ar fi problema? . Passat 1.9 tdi an 2004. Tin sa mentionez termostat nou antigel schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aer in sistem sau mai rar pompa de apa busita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa busita inseamna temp mare, apa trece de 90 de grade. Mai bine calorifer infundat sau un motoras de la clapeta nu mai functioneaza. Am patit si eu cu clapeta care a ramas pe rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intotdeauna. Acum e mai frig, racirea se face suficient de bine si cu paletii rupti. Eu as incepe cu asta.

Aer nu e, pentru ca se aeriseste automat in cateva minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MutuVw din cate stiu, se mai infunda radiatorul de caldura. Si eu am un B5 tot AJM, si simt ca nu baga caldura la fel cum baga anii trecuti.

O sa trec pe la un mecanic sa imi arate unde e radiotorul sau cum ajung la el. Se poate desfunda cu ajutorul unui pistol de presiune cu apa (cum au la spalatorii) si isi revine. O sa incerc asta cat de curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daga bagi presiunea de la un pistol de ala, adios radiator, crapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta iam schimbat termostatu si antigelu. Am inteles ca aerisirea se face automat dar am cautat pe mai multe site-uri aceasta problema am depistat ca in zona unde se afla bateria sunt 2 furtune ce duc la radioatoru de caldura pe unu dintre furtune este o gaaura cu un patent am slabit accel colier si surpriza numa aer iesea.. Dupa ce a inceput sa vina si antigel surpriza masina baga caldura de nu mai pot sta in ea.. acuma am lasato sa se raceasca motoru o sa ma duc sa mai incerc o data sa verific daca baga caldura.O sa revin daca problema a fost rezolvat sau nu.Cineva mi-a mai zis ca exista si al 2 lea termostat. Posibil asa ceva??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuzati de Dublu post dar nu am optinea edit. dupa aerisire a bagat 5 min caldura si din nou nu mai baga. Ce am putut observa cred ca pompa de apa ii pe duca.am desfacut ambele fortune ce intra in radiatoru de caldura si surpriza antigelu vine foarte incet pe ambele furtune am facut un mic Video doar cu unu din furtune scoase o sa il postez pentru a va da cu parerea. Va multumesc . Din pacate doar pe Youtube am reusit sa ii fac upload 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, Al Bundy said:

daga bagi presiunea de la un pistol de ala, adios radiator, crapa.

Nu crapa daca sunt scoase ambele furtune din el. Am mai curatat si eu.

Mutule, in ralanti cam ala e debitul normal de antigel, Deci tind sa cred ca e ok pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atuncea care ar fi problema . Daca o tin turata baga caldura de nu poti sa respiri la relanti nu mai baga . Radiatoru nu ii infundat .. nus ce sa mai fac .. la mine ii destul de rece deja dimineata si cam naspa treaba.am incercat sa verific si clapeta ce deschide cald/rece. Daca dau drumu la clima in timp ce baga caldura in cateva secunde vine aer rece .din cauza ca imi baga cand cald cand rece mai tot timpu mi aburit parbrizu

Modificat de MutuVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca e din clapete. Incearca un BS pe unitatea de clima. Daca nu ai vcds, cu motorul oprit apesi  si tii simultan econo si  recirculare. Cu mana cealalta pui doar contact. Mai departe vezi tu ... o lasi sa-si faca testele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e totusi miros de calorifer partial infundat. Si cand creste debitul prin el, ai ceva caldura. Incearca o spalare, ar trebui sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin o sa incerc si asta . Iam facut o diagnoza cum a zis 42miticutza si imi ramane ca erroare "4f7" am cautat si aceasta erroare indica clapeta de temperatura . Am desfacut si nus care ii acel motoras. O sa atasej o poza sa imi spuneti care este cel albastru sau cel rosu si cum il pot schimbar1jv36.jpg

Modificat de MutuVw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ii dai o setare de baza la flapsuri si sa vezi care nu lucreaza ok.

Box.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am probleme cu caldura adica baga caldura numai pe la parbriz dar cu aer nu foarte cald , in conditiile care apa sta la 90 , am schimbat caloriferu , daca dau pe la picioare sau la grila central baga aproape  rece , e clima si o tin numai pe HI ca pe 28-29 gr nu prea mai baga deloc aer cald . Am scos si mufa la compresoru de ac sa numai porneasca , daca o dau pe recirculare aer ar baga o tenta mai fierbuta dar nu asa cat ar trebui . Nu am nici o eroare pe clima si functioneaza toate motorasele. Ce as putea sa mai incerc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai talpa la drum intins pierde antigel ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!