Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

AirrideCustomRomania

Salutare tuturor. Se pare ca sunt nevoit sa fiu abonat la acest thread intrucat este o problema cu care ma confrunt in acest moment. Dupa cum ziceam mai sus, nu baga caldura masina mea. Aseara am iesit cu ea, m-am plimbat prin oras (-7 grade ) iar temperatura s-a incapatanat sa urce pana la 90 grade, cu toate ca am facut aprox 20 km in oras cu motorul oarecum turat ( 2000 ture). Astazi o sa mai merg cu ea sa vad daca nu cumva, temperatura de la apa va scade (pentru a vedea daca termostatul este dus). In caz contrar, exista cineva din Bucuresti care ma poate ajuta cu o desfundare a caloriferului? Am tot citit pe aici dar partea de mecanica ma bate grav si nu doresc sa mai stric ceva pe la masina....

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

Am si eu o problema, aerul pe care il baga in habitaclu e doar caldut, iar apa nu ajunge la 90 C, sta undeva intre 80-90 C. Acest lucru l-am observat vinerea trecuta cand am mers pe autostrada, iar afara erau -16 grade si in masina nu prea era cald cu toate ca aveam clima setata pe 29 C. Am citit topicurile voastre si m-am apucat sa fac ceeea ce recomandati si anume:

-am verificat cele doua furtune de la calorifer si amandoua erau calde(asta dupa ce apa ajunsese undeva pe la 80 C, iar furtunul de la blocul motor spre radiator era inca rece, semn ca termostatul inca nu era deschis)

-am facut un test cu Vag-Com si nu am avut nici o eroare la climatronic

-am verificat si filtru de polen

M-am gandit sa-i schimb maine termostatul si cu aceasta okazie sa incerc sa curat si caloriferul. Imi puteti recomanda vreun termostat(firma) si la ce temperatura ar trebui sa deschida, pt ca am vazut ca unele deschid la 80C, altele la 102C si mai sunt si care deschid la 87C.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Salut! se pare ca am aceeasi problema ca Manu_alex. Temperatura oscileaza intre 80 si 90 grade ( la - 7 grade afara ) iar in interior aerul este caldut ( era pe HI).

Manu - dupa ce rezolvi, te rog sa-mi spui daca problema a fost de la termostat sa caloriferul infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura oricum va oscila intre 80 si 90. Doar clusterul e astfel construit incat sa indice temperatura constanta inter 80 si 90 ed grade.

Problema la voi amandoi este caloriferul infundat. Nu conteaza ca sunt calde amandoua furtunele, e mic debitul de apa circulat prin calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat termostatul, iar azi o sa-l pun, o sa schimb si antigelul si curat si caloriferul de la clima, sper sa redresez situatia, altfel o sa-mi inghete picioarele daca o sa mai fie -20 C si o sa bage la fel de multa caldura ca acum. Revin dupa ce fac operatiunile de mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost de la termostat...inainte de schimbare nu baga deloc caldura..dar nici acul de la temperatura nu urca deloc.

Acuma dupa schimbare e ok, baga caldura si acul sta la 90 de grade mai putin atunci cand stau cu masina la relanti si cand e f frig - 10 grade avand pornita caldura cand acul coboara din pacate la vreo 60 de grade :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e normal, avand in vedere ca un termostat bun ar trebui sa deschida la 87 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deschide ceva mai sus de 87 sigur!pe la 92-95 de grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea ta.

Toate deschid intre 80 si 90. Cel putin la masinile de strada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Am schimbat termostatul si am suflat si caloriferul, insa nu a iesit mizerie din el.....concluzia...termostatul a fost de vina pentru faptul ca nu aveam caldura suficienta in masina. Acum nu mai scade temperatura, numai in cazul in care stau foarte mult cu ea la relanti si caldura la blana, in rest apa sta la 90C, iar caldura pe care o baba pe HI pur si simplu te frige.

Toata afacerea m-a costat 53 de lei (termostatul), antigelul il luasem mai pe vara si munca mea, dar a meritat.

Multumesc pentru opiniile voastre , m-au ajutat in luarea deciziei corecte.

PS: masina avea termostatul original, cred ca ii ajunsese si lui 10 ani de munca :lol: , pe el scria ca deschide la 87C, la fel si pe cel nou pe care l-am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Ne poti spune ce tip de termostat ai folosit? ( marca ) ? Sambata voi face si eu aceeasi operatiune si sa stiu ce sa cumpar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara-ti BERH este foarte bun,si eu tot berh am pus,si baga caldura foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am gasit Behr unde am mai comandat si niste placute si am luat Vernet. Nu stiu daca au aceeasi calitate, insa ca si pret sunt la fel.

Succes la schimbat termostatul...la mine se vede o diferenta clara dupa ce l-am schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Vernet am luat si eu astazi, antigel si apa distilata. Cu toate ca apa se ridica la 80 grade destul de rpd voi inlocui termostatul vechi ( i-o fi ajuns si lui saracul ), voi curata caloriferul si voi face schimbul de antigel din instalatie.

Sper sa revin cu vesti bune!

Multumim de sfaturi dle Manu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Problema rezolvata si la mine. Cauza ? Termostatul defect plus ceva mizerie in calorifer. Acum acul imi sta la 90 grade aproape constant ....

Va multumesc pentru sfaturi. Au fost extrem de utile !

post-115011-0-58663600-1356198172_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Din cate am vazut, clar este nevoie de un garaj unde sa ai un compresor cu aer. Am desfacut furtunele de langa baterie ( eu am golit toata instalatia ) am lasat sa se scurga, apoi am gasit un furtun mai gros pe care l-am pus in continuare pe furtunul de intrare in calorifer. Am turnat apa prin el, sa se duca in instalatie apoi cu pistolul de aer am suflat de a iesit apa murdara pe furtunul celalalt. Am repetat aceasta operatiune ( pus apa si suflat de aprox 6 ori) pana cand a iesit apa curata. Apoi am legat toate furtunele inapoi, am pus termostatul si am pus 3 litri de antigel + 2 de apa distilata. Am facut aerisirea pe la unul din furtune ( cel din stanga cum te uiti la masina) ptr ca are un orificiu special lasat si..cam atat. Rezultatul s-a simtit imediat!

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am rezolvat si eu caldura.se simtea putin,venea un aer caldut.Am desfacut furtunele de la calorifer si am turnat detartrant.A iesit numai bucatele de calcar.Am repetat de cateva ori pana nu a m-ai iesit nimic.Acum am caldura de ma frige.....numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca ai si clatit bine - cu furtunul si apa la greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm... Cumparat auto acum o luna, schimbat termostat (Behr) odata cu distributia ca originalul decedase. Dar.... azi cand ma intorceam de la munca iar nu am avut caldura. Tras pe dreapta, oprit/pornit motorul... Caldura mare. Din ce am citit in topic as exclude varianta de garnitura chiulasa impuscata si calorifer infundat... Ar ramane varianta motoraselor/clapetelor de la clima imbacsite. De cateva zile de cand am schimbat piesele (inclusiv filtru habitaclu) tot imi sar cocoloase micute de praf din gurile de ventilatie. Ramane sa-mi fac curaj sa desfac bordul... dar cu siguranta nu se va intampla zilele astea :)

OT - LA MULTI ANI! tuturor Stefaneilor, posesori sau nu de VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa te apuci de demontat, fa o diagnoza si verifica in blocurile de masura, cum lucreaza servomotoarele de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ma poate ajuta si pe mine cineva???am un vw passat 2001.nu mai baga caldura inauntru.temperatura apei nu urca mai mult de 60 grade.am pus-o pe calculator si mi-a aratat nici o problema la clima.sa fie oare termostatul?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi prob am avut-o si eu. Si am remediat-o prin a curata caloriferul din interios si prin a schimba termostatul ca a fost ramas pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema complexa.

Termostat si/sau senzor temperatura defect, PLUS calorifer infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari tuturor..am si eu o problema legata de aerul cald..cand merg prin oras, nu am nici o problema..masina se incalzeste repede, totul ok. Cand ies din oras si trec de 120 - 130 km/h, incepe sa imi bage inauntru numai aer rece..daca reduc viteza, in 10 -20 de secunde incepe sa bage iarasi aer cald(mentionez ca acul de la temperatura sta la 90 de grade)..chestia asta e mai nasoala ca un radar :P..se poate sa fie de la termostat?!
Pe langa acest lucru, daca stai in masina si clima este deschisa in consola centrala unde sunt butoanele de actionare a climatronicului se aud niste zgomote ciudate..ca niste clapete care se inchid si se deschid..asta e o problema generala si nu are legatura cu viteza sau cu faptul k merg sau, stationez cu motorul pornit.

Modificat de giovani20x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!