Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Beleua e ca nu raman. Oricum, cred ca asta e raspunsul care imi trebuia, trebuie sa ma uit la gaurile alea de aerisire de sub bara din spate. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Buna seara,

Intampin aceeasi problema ( lipsa caldurii in habitaclu) si din cate am inteles, se recomanda curatarea caloriferului ( unde este cazul) cu aer comprimat. Cu jetul de apa exista riscul de a sparge conductele . Cunoasteti despre acest caz ?

Multumesc ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cu ce presiune il speli.

E suficienta o presiune echivalenta cu cea a robinetului din casa(baie, bucatarie).

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Am inteles. Multumesc pentru lamurire. Cei care m-au sfatuit sa apelez la varianta spalat ma indrumau spre spalatoriile auto.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce presiune folosesc cei de la spalatorie sau ce furtune au pe acolo....eu ziceam despre ce poti face acasa. Succes

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Daca vorbesti de "caloriferul" de caldura cel aflat in compartiment unde ii si bateria partea opusa. Eu l-am curatat cu un pistol cu aer comprimat ca nu aveam karcherul instalat. Risc de a strica ceva nu cred ca este. Eu am bagat pana la 8 bari si a iesit tot, dupa care ma chinuiam sa bag apa cu un furtunas si cu o pompa "de stropit cartofi" ptr ca cum ziceam nu aveam acces la apa.. Am repetat operatia de 4 ori, dupa care am bransat totul la loc, si am pus atingelul la nivel. AM drat drumul la caldura si a mers.

Am poze multe dar nu le pot descarca inca nu stiu de ce. eventual pot trimite prin mail de pe tel ptr cei care chiar nu se descurca sau i-ar ajuta cu ceva.

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Intampin aceeasi problema ( lipsa caldurii in habitaclu) si din cate am inteles, se recomanda curatarea caloriferului ( unde este cazul) cu aer comprimat. Cu jetul de apa exista riscul de a sparge conductele . Cunoasteti despre acest caz ?

Multumesc ,

Daca ai climatronic, ai facut intai o diagnoza, ca poate problema e de la servomotoare si nu de la calorifer....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AirrideCustomRomania

Am climatronic si am bagat-o pe tester cand am achizitionat-o, acum 4 saptamani si totul a fost in regula. Din cate mi-a comunicat fostul proprietar, operatiunea cu jetul de apa a facut-o acum 2-3 ani si a avut rezultate bune.

In weekend sper sa am timp sa fac o incercare....revin cu impresii;)

Multumesc tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, oricum, incearca sa scanezi pe AutoHVAC inainte sa te apuci de treaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Unde se afla caloriferul ca as vrea sa il curat si eu!

Ma poate ajuta cineva cu o poza?

Ms!

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul se afla in tubulatura Aerului conditionat(climatronic) si ca sa ai acces la el trebuie demontat torpedoul si aeroterma. Ca sa il cureti ai in compartimentul bateriei 2 furtune . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW_boy, pe ce lume traiesti?

Ia citeste din urma, de cate ori s-a explicat cum se face curatarea caloriferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze dar nu am avut rabdare sa citesc tot topicul :icon_cheesygrin: :study:

@Planetara, ms mult pt info :icon_thumleft:

Modificat de vw_boy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pb cu caldura in masina...era de la termostat...l-am schimbat iar acum baga caldura in masina si e bine.

Dar am vazut ca daca stau cu masina la relanti coboara acul de la temperatura pana pe la 60 de grade.

La voi cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ok. Un termostat bun trebuie sa-ti tina temperatura la 90. Mie imi cobora inainte de a-l schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Eu azi la -26 grade am lasat masina putin la relanti si nu mi-a scazut acul deloc. Am stat vreo 10 minute.

Deci e cum zice @Cosmin: nu e ok.

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ok. Un termostat bun trebuie sa-ti tina temperatura la 90. Mie imi cobora inainte de a-l schimba.

Acuma, depinde cat timp stai cu masina la relanti si de temperatura exterioara. Daca e gerul bobotezei si stai la relantii o ora, cu incalyirea pornita, normal ca o sa cada temperatura.

Altfel, in conditii normale, nu are de ce scadea, asa de mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutam de conditii normale, gen 10-15 minute si temperatura de acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca sunt temperaturi de -30, si stai 12 ore la ralanti, temperatura nu are voie sa scada sub 90. Cand acest lucru se intampla, in orice conditii de rulaj sau stationare cu masina, e dus termostatul.

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Floro, nu este asa..... e vb de randamentul unui motor diesel, care are pierderea de caldura, mai mica decat unul pe benzina. Deci, o sa observi ca daca stationezi 30-60 de minute, la -30 de grade, cu caldura la maxim in masina, o sa inceapa sa scada.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune apa intr-o oala, la -30 grade afara, cu o flacara sub ea, asta nu inseamna ca apa odata ce va incepe sa fiarba nu va continua sa fiarba mai departe.

Cam asa e si cu motorul, atat timp cand termostatul nu va deschide circuitul mic, apa odata ajunsa la 90 nu are voie sa scada

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit la diesel cand este foarte frig si cobor o panta in frana de motor sa-mi scada destul mult temperatura; in rest la 15-20 minute de stat la relanti nu a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune apa intr-o oala, la -30 grade afara, cu o flacara sub ea, asta nu inseamna ca apa odata ce va incepe sa fiarba nu va continua sa fiarba mai departe.

Cam asa e si cu motorul, atat timp cand termostatul nu va deschide circuitul mic, apa odata ajunsa la 90 nu are voie sa scada

Floro, un diesel - respectiv un PD sau VEP, in cat timp ajunge temp lichidului de racire la 90 de grade stand la relanti, cand temperatura exterioara e -30 grade (ipotetic). Probabil, niciodata.... sau in N ore..

ca sa ajunga la 90 de grade, trebuie sa mergi cu ea, sa fie turat motorul.

Cand tu te opresti, motorul nu o sa mai fie turat, iar pierderea de caldura se va realiza prin caloriferul din habitaclu, precum si in compartimentul motor.....

nu mai zic ca, si daca acum o sa iti stea la 90 de grade... poti avea in realitate sub.. chiar cu mult... adica in jurul la 80 de grade.

... vb din experienta, ca nu repar masini, de ieri.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am vazut pana acum o instalatie de racire mai bine dimensionata ca la Passat B5.5. Eu voiam sa zic ca odata temp. ajunsa la 90, nu cred ca o sa reusesti sa o duci mai jos de 90 din radiatorul din habitaclu, decat daca ai un termostat defect. Bine, acuma si eu am dus la extrem cu -30 grade, dar imi mentin parearea mea, am de prea mult timp masina, am studiat-o de cate ori am avut ocazia si ... nici eu nu sunt strain de `meseria` asta ciudata :icon_thumleft: ba chiar ma lupt cu ele la o divizie mai inalta putin :icon_cheesygrin:, vorbesc la propriu (cei care ma cunosc poate stiu la ce ma refer)

Scuze daca am dat-o in off-topic

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La relanti coboara temperatura daca ai incalzirea pornita, si nici nu ai nevoie sa fie -30 de grade. La mine face asa si am termostat schimbat pe original, nu am erori sau alte probleme. Nu se duce lichid de racire in radiator, am verificat furtunele. Cred ca este mai evident fenomenul la motoarele de 85kw. La relanti consumul e cam de 0.4 litri pe ora, ceea ce e prea putin ca sa tina cald si motorul, sa il si invarta și sa mai incalzeasca si habitaclul la temperaturi scazute. Adica un randament ideal de 40 la suta evident nu are motorul la relanti, dar macar 30 tot are. Asta inseamna ca efectiv doar 300 de ml sunt folositi pentru incalzirea motorului si a habitaclului intr-o ora. Evident prea putin. Poate la motoarele de 130 CP e mai bun managementul injectiei la temperaturi scazute si de aceea nu coboara temperatura.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!