Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

La problema cu caldura nu stiu ce sa zic, dar la geamuri aburite si la mine e la fel, mi le abureste de nu mai pot sa vad in fata mai ales cand ploua afara. Sambata mi-am dat toate motorasele jos si le-am curatat(inlocuit). Acum astept ploaia sa vad daca se observa vreo schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la treaba cu aburitul puteti lua in considerare si faptu ca e uda mocheta in masina sub presuri ,verificati,problema patita de mine sau fitrul de polen umed,la chestia cu caldura e motorasul V68-comuta intre rece/cald,la actualul passat nu baga rece,la scanare dadea eroare pe V68,eu am scapat prin simpla inlocuire a modulului de climatronic,era defect softul in sensul ca daca directionam aerul la picioare acesta mergea la parbriz , in rest toate bune si degeaba puneam pe LO sau HI , ca baga numai cald,climatronicul nu comanda acest motoras V68.La passatul anterior nu baga caldura aproape deloc , solutia a fost sa inlocuiesc caloriferul de incalzire,operatuine realizata prin demontarea bordului si recomand sa verificati si termostatul care influenteaza cadura bagata in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema aseamanatoare am intalnit si eu ... si era de la clapetele de climatizare..ramasesera blocate, numai ca au necesitat schimbare deoarece se uzase zimtii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si de calorifelul de caldura cre cred ca ii ok

Si cu ce te ajuta ca asa crezi?

Desfa furtunele, baga apa cu presiune prin calorifer si vezi cum trece. Abia apoi poti afirma ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

k cosmin, o sa fac in weekend cand am timp, Ajung greu la cele 2 furtune? Pot baga si pistolu de aer? Apa cu presiune nu am, eventual la o spalatorie? Afecteaza cu ceva antigelu din borcan?trebuie schimbat dupa? Ca nu au trecut inca 3saptamani de cand l-am schimbat cu tot cu vasul de expansiune.

Imi poti da mai multe detali pe privat sau aici daca nu suntem Off.

Multumesc

Modificat de C o s m i n
nu mai da quote la mesajul anterior. foloseste nutonul REPLY !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici un secret. Langa baterie, inspre sofer sunt cele 2 furtune ale caloriferului. Le desfaci de la calorifer si esti liber sa bagi apa de unde vrei. Nu trebuie presiune mare, e ok si de la robinet.

Eventual dai drumul la o parte din antigel, sa nu-l pierzi cand desfaci furtunele. Daca e schimbat recent, e pacat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Nu am verificat dar cred ca nu baga caldura ptr ca lichidul este pe minim in borcan adica sub din cauza unui furtun de sub pompa de vacum care este fisurat.

Deci deocamdata o sa astept pana ce schimb acest furtun si dupa aia o sa pun la maxim lichidul in vasul de expansiune dupa care aerisesc instalatia (cum?) si o sa mai vad daca nu ii ok.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie si lipsa lichidului de racire unul dintre motive,eu stiu ca se aeriseste singura,nu-i ca la dacie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se aeriseste dupa ce deschide termostatul.

Daca ai macar pe minim antigel, nu el e cauza pentru ca nu ai caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un deget sub indicatorul adica linia de Minim. Eu cred si sper ca din aceasta cauza nu am caldura. O sa vad saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum cind pornesti mai creste nivelul,dar nivelul sub minim iti afecteaza caldura pune antigel si poate ai norocul sa vezi ca functioneaza,caldura ,tu daca ai sub minim ea nici aerisirea nu si face cum trebuie eu am patit

Modificat de cristimatei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti.

O sa constati ca ai aceeasi caldura si cu nivelul la maxim. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi de vreo ora ma disperat rau. Deci am dat drumu la caldura dupa vreo 12km, temperatura 90°C si baga caldut, putin de tot, adica cu putin mai cald decat aerul de avara, injur de 16-17°C. Si pe climatronic era pus pe 29°C pe ECON!

Am observat ca daca iau de pe ECON si se porneste clima aga rece... Bun asta sa zic ca ii ok -> Asa ca am pus inapoi pe ECON dar baga tot rece,clima. Asa ca mam enervat si am oprit tot. Dupa care am dat pe reciclare siam depistat ca se porneste si clima (cred ca ii normal nu?).

Am oprit si pornit climatronicul, direct pe ECON si pe 29°C si baga tot asa dezmortit, caldut.

Acum ii ok ca nu-i foarte frig si cu caldura din scaune ii ok. Dar ce ma fac la iarna. Am primit furtunul care trebuie sa il schimb maine si sper sa se remedieze. O sa scot si bateria sa vad daca conductele se incalzesc si poate bag si apa sa il curat putin.

P.S Am vazut ca nici dezaburiea luneta nu imi merge, cand apas pe buton nu imi indica nicaieri si nici nu se dezabureste? Sa fie ceva siguranta care sa aiba legatura si cu temperatura aerului cald?

Have a good time

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fugi tu fugi, dar tot la vorbele mele o sa ajungi. Ai caloriferul infundat.

Dezaburirea nu are legatura cu aerul cald. Vezi aici. Verifica siguranta 26.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Azi am desfacut cele doua conducte.

Am dat bateria jos (m-am chinuit vreo 35 min).Dupa care am dat nebuina aia de plastic care protejeaza conductele (tot mam taiat in ea).

Am desfacut ambele conducte, am bagat pistolu de aer pe tiava de intrare (nr1) dupa care o iesit putina mizerie, adica ceva depuneri maro. Am bagat apa si dupa aia o "izbugnit ca lumea.

Am facut operatiunea asta de vreo 5 ori si a fost ok. Am bagat apa si curgea curat.

Am pus totul la loc si am caldura.

Mi de multumiri lui @Cosmin care nu ma lasat pana nu am facut aceste lucruri. Acum baga caldura ok.

Ce nu am intales de ce dupa ce urca apa cam greut putin pana la 90 °C se pornesc ambele ventilatoare (visco). Si scade apa pana aproape pe 60 °C .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat. Asta inseamna sa-ti faci vara sanie... :) La iarna stai linistit in caldurica.

La ventilatoare... e defecta termocupla. Se afla in partea soferului, pe furtunul de jos al radiatorului de racire.

Ventilatorul de pe curea se invarte oricum tot timpul.

Daca scade temperatura... e posibil sa fie si termostatul obosit.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pff,

Nu stiu sper sa nu fie asta problema, poate ii doar ca nu sa aerisit, a fost cu masina pe loc si afara ploua si erau doar 13 grade..

Astept sa se aeriseasca.

Termocupla, ii ca si un bulb? sau ca si un termostat bagat in furtun. Nu imi dau seama unde ii. Trebuie dat spoilerul/masca jos?

Da stiu ca ventilatorul mare trebuie sa mearga continui si cand nu face fata porneste si cel de la clima. Sa fie dus ambreajul de la viscocupla? Dar care?

Sau ce are dc se porneste? poate ca am pornit clima din greseala? cand am dat pe auto?

O sa mai vad maine ca azi imi ajunge doza de stress.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul din partea soferului e cu visco-cuplaj. Celalat e electric.

Termocupla e ca un senzor, e accesibil pe jos, dupa ce demontezi scutul. E bagat in furtun.

Daca ai dat clima pe AUTO, normal ca a pornit si ala. Dar oricum, NU e ok sa scada temperatura. Nici iarna la -20 nu trebuie sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca totul ii ok, desi am vazut ca sa facut mai dur, furtunul de apa, nu stiu din ce cauza. A aparut numai dupa ce am fact "operatiunile" de mai sus.

Sa nu se fi aeisi bine? Ce sa ii fac.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica mai dur? E normal sa fie tare in timpul functionarii. Daca alte simptome nu sunt, nu ai nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este termostatul...cand ajunge la 90 si pui mana pe calorifer in fata trebuie sa fie cald furtunul care intra in termostat...daca e rece nu deschide termostatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii termostatul.

Deci Cosmin, i normal ca cu motorul pornit sa fie furtunul mai tare si cand il opresc mai moale?

Am deschis busonul de la vas si a facut un fsait destul de tare.

Eu imi aminteam ca era mai tot timpul mai moale si il apasam cu 2 degete si acum intr-o zi am verificat apa si am apasat pe furtun si era tare a trebuit sa apas mai cu forta sa reusesc sa il strang putin.

Cicuitul il face bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti amintesti bine. E normal sa fie tare, mai ales dupa ce s-a incalzit motorul. Nu-ti mai face atatea probleme, e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se poate curata caloriferul fara sa fie dat jos? suflat cu aer sau apa pe retur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca cu presiune de apa, eventual si ceva solutie. Dar cu furtunele scoase din circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!