Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Ai probleme la motorasele ce actioneaza flapsurile. E la al meu b5.5, vara, cand era foarte cald, la viteze de peste 100 la ora, cateodata imi mai dadea in nas un damf de caldura de ma lua cu transpiratii. Mi-am luat inima-n dinti si le-am curatat pe toate 4 si nu mai am probleme de atunci. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de la motorasele ce actioneaza flapsuri imi provoaca modificarea temperaturii la viteze mari sau zgomotul acela pe care eu il aud in consola centrala?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!!!am rezolvat problema prin schimbarea termostatului,dar tot nu dadeam caldura.Pana la urma am bagat apa in calorifer si tot nu dadea caldura.Ultima solutie folosita a fost aerul de 7 bari,lucru care a rezoltat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema complexa.

Termostat si/sau senzor temperatura defect, PLUS calorifer infundat.

 

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am vw passat 1.9 tdi aer conditionat am o mare problema nu mai baga caldura decat atunci cand dau rotita la 4 la 1 2 sau 3 nu se aude nici un zgomot si nici nu baga caldura in schimb la 4 se aude si baga si caldura este modelul din 2007



va rog mult daca stie cineva ce poate avea



asta sa intamplat dupa vreo 3 saptamani in care nu am mers cu ea o mai porneam asa la cateva zile doar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca s-a ti s-a ars siguranta termica de pe modulul de rezistente ce comanda treptele aerotermei. Cel putin asa am intalnit la o fabia 2004. Incearca sa afli unde este pozitionata si sa o schimbi. Bafta

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este cum spune planetara. Din cate stiu, modulul ala e situat pe tubulatura de aer, in spatele torpedo-ului,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa demontez torpedoul cred si o sa il gasesc acolo?Daca ma poate ajuta cineva cu poze macar sa vad cum arata sau a mai umblat cineva acolo la vreun passat b6 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gresit aria, aici e B5.

Dar uite aici ce te intereseaza.

Vezi ca acolo e cu volan pe dreapta. La tine va fi totul in oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E cineva din bucuresti care poate rezolva problema ?   Mi-e frica sa nu stric ceva.Daca santeti amabili sa-mi spuneti si cam cat costa operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aria prestari servicii gasesti ce te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi la ora 3 dupa-amiaza am fost la Bundy care a rezolvat problema mea imediat in plus mi-a facut si o verificare generala a masinii , mi-a aratat ce probleme a avut masina mea si ce poate cadea pe viitor la ea.Mi s-a parut unul din putinii oameni priceputi care mai exista pentru ca majoritatea sant escroci rar mai gasesti un om ca el.Recomand cu incredere la oricine are o problema de electrica si va multumesc si celorlati pentru ajutorul oferit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati legate de problema mea. Eram oarecum nedumerit de ce la viteze mari simt aer rece in masina..am sesizat ca doar atunci cand merg cu viteza mare, nivelul de antigel din vasul de expansiune scade. Am sters la motor si am urmarit o perioada, si am observat ca tot antigelul era aruncat undeva pe la vasul de expansiune. Am mers la un service, si dupa cateva probe cu masina, s-a dovedit ca toate problemele plecau de la garnitura de la chiulasa. Garnitura era fisurata, intra aer pe sistemul de racire si datorita presiunii, arunca antigelul afara pe la vasul de expansiune. Din cauza aerului din sistem, sesizam si acele zgomote din consola centrala, zgomote ce dadeau impresia ca fierbe/bolboroseste ceva acolo. Mi-au demontat motorul, galeria de evacuare impreuna cu DPF-ul..un proces atat de complicat doar pentru o garnitura, dar cu ocazia asta schimb si distributia.

In momentul de fata masina este in service, luni merg sa o iau si revin cu alte noutati, daca va fi nevoie.

Sa aveti o duminica placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am si eu o problema cu caldura:

La passat din 2000 imi baga caldura doar pe pozitia high a climatronicului. Am observat ca asta se intampla atunci cand este motorul cald( 90 de grade). La 90 de grade daca pun pe high imi baga cald dar daca pun pe 29 de grade deja vine rece. Pana cand nu ajunge apa la 90 de grade am caldura si pe temperaturi mai mici de 29. Am fost la tester si mi-a gasit ceva senzor de temp defect, l-am schimbat dar nimic. Mi-a zis cineva ca ar fi de la garnitura de chiulasa. Este posibil? Va rog sa ma ajutati cu problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, daca pana sa ajunga la 90 de grade, baga cald.... ai cumva presiune mare in sistemul de racire, cand ajunge apa la 90 de grade ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi miroase a unitate de climatronic defecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la 90 de grade baga cald. Cum imi dau seama ca am presiunne la 90 de grade? Am deschis vasul de expans cu motorul cald si nu era presiune

Unitate de climatronic nu ar trebui sa se vada la tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

climatronicul - se vede pe AutoHvac

 

presiune mare - furtunul de sus din radiator, foarte tare... lemn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi imi curata cineva radiatorul...sunt curios ce se intampla dupa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era posibil, dar de ce numai in conditiile scrise de el, sa nu aibe caldura ? ... adica, pana ajunge la 90 grade, are caldura chiar daca regleaza temp interioara sub HI... dupa ce ajunge la 90 grade, nu mai baga caldura decat pe HI.

 

poate mai repede un senzor buclucas..... sau senzorul de temp interioara din unitatea de clima - vezi ce temp masoara.

 

caloriferul - vezi cele doua furtune, cand e motorul cald, sunt amandoua calde sau doar unul ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi suna a senzor ..dar unde am fost la tester nu mi-a gasit nimic . Sa inteleg ca defect la climatronic se vad doar pe AutoHvac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!