Jump to content

Tiguan DSG 2014


livs

Postare recomandată

Am sarit de la Skoda Octavia II la VW Tiguan pentru ca masina veche trecuse de o virsta si sincer im trebuia o masina in care "sa ma urc" nu "sa ma cobor".

Alegerea a fost intre Kia Sportage si Tiguan (evident SH), la final dupa chibzuinta am ramas cu Tiguan. Dupa mai multe incercari cu masini din Bucuresti (2 buc) si una din Germania am achizitionat un Tiguan de la Autoworld Cluj, cu dotari spre maxim:

- motor 2.0 177CP cu cutie DSG7

- culoare neagra exterior, interiorul gri inchis (aproape negru), tapiterie cu Alcantara

- toate sistemele de parcare (senzori fata spate, camera, park assist)

- roti pe 17 Al (vara) si pe 16 cu jante de tabla (iarna)

- led si xenon fata, senzori de ploaie si lumina.

Mai sunt si altele, dar esentialul e mai sus.

Anul de fabricatie este 2014 cu prima inmatriculare in ianuarie 2014, 120.000 km, sursa a fost VW leasing Germania. Masina a fost verificata in retea, nu a avut intrari decit pentru revizii si un update soft la cutie. Cartea de inspectii completa.

Am facut mai mult de 1000km, merge bine, mai greu pentru mine sa ma adaptez la automata.

Nu am de gind sa fac interventii la ea, singurul lucru pe care l-am avut in cap este update sa navigatie (RNS315) pe care l-am facut cu ajutorul unor binevoitori de pe forumuri. Si cred ca mai urmeaza activare inchidere/deschidere usi si poate CH pe automat, ca acum e manual cu flash.

Primele doua clarificari de care am nevoie:

- cutia tine motorul subturat (asa consider eu), la 1200-1300 rot/min. Stiu ca este BM cu start&stop, dar nu ma asteptam asa jos. Nu stiu daca e ok asa si mai ales daca nu afecteaza turbina.

- am citit pe forum ca trebuie schimbat uleiul in cutie (cod DQ500),  dar nu imi e clar la cit. La 120000 trebuia schimbat?

Nu am apucat sa fac poze, revin cind o sa am timp sa le fac. Acum ma lupt cu inmatricularea.

 

Link către comentariu

Sa o conduci cu placere.

Iti reamintesc ca in aceasta arie nu se discuta probleme tehnice.

Multumesc.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos.

Daca cartea de inspectii e completa, are facuta revizia la DSG la 60.000 km, si la pragul de 120.000 KM ai urmatoarea revizie la cutie. 

R-Line? Trapa? Carlig electric? Dynaudio?

Link către comentariu

Multumesc pentru urari.

M-am uitat in extrasul din reteaua VW, , are schimbul in cutie la 65000, asa ca sa ma pregatesc de urmatorul.

Masina este Sport&Style, are cirlig electric si fara Dynaudio. Trapa nu as fi vrut, am vazut ca sunt oarece probleme.

O sa ma stapinesc sa mai postez probleme tehnice, m-a luat valul.

Am pozele originale de pe weltauto, pina fac eu ceva poze.

VW-Tiguan-Attit.Sp&Style-BMT-2,0-TDI-4MDSG7-negru-metalic-177-PS-Motorina-10.jpg

VW-Tiguan-Attit.Sp&Style-BMT-2,0-TDI-4MDSG7-negru-metalic-177-PS-Motorina-9.jpg

VW-Tiguan-Attit.Sp&Style-BMT-2,0-TDI-4MDSG7-negru-metalic-177-PS-Motorina-12.jpg

Modificat de livs
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos arata foarte bine , cu jantele de vara sigur arata mult mai bine! O mica intrebare , cred ca ai dsg6 nu 7 :), din ce am mai vazut/auzit dsg7 a mai fost pus pe motorul de 140cp, dar pe cel de 170 cp nu, sa ma corecteze un coleg daca gresesc :).

Link către comentariu

As vrea sa incheiem discutiile tehnice, am fost deja avertizat.

Pentru clarificare sunt doua topic-uri la tehnic in care se spune ca DSG6 are codul DQ250. Iar DSG7 sunt in doua variante, a mea este cu ampreiaje umede.

Link către comentariu

Azi m-am mai uitat mai cu atentie pe extrasul de service si am descoperit ca s-a facut schimbul in cutie si la 120000. Cred ca n-am remarcat pentru aparea si uleiul de la Haldex.

Asa ca deocamdata stau linistit, cel putin pina la urmatoarea revizie. Aici ramine sa ma decid dara ramin pe revizia la 30000/2 ani sau retrogradez la 15000/1 an.

Modificat de livs
Link către comentariu

Cel mai sigur ar fi sa mergi pe varianta 1 an (sau 15k, daca ai rulaj mare anual), filtrele de aer se imbacsesc destul de repede si nici uleiului nu strica a fi schimbat mai des, costurile nu sunt de speriat.

Cutia automata a fost un criteriu sau asa s'a nimerit?

Link către comentariu

S-o folosesti fara probleme! Bine ai venit in randul posesorilor de Tiguan, bine ca suntem mai multi, mai schimbam si noi idei.

"si sincer im trebuia o masina in care "sa ma urc" nu "sa ma cobor". da si la mine a fost aceeasi senzatie :D

|cutia tine motorul subturat (asa consider eu), la 1200-1300 rot/min. Stiu ca este BM cu start&stop, dar nu ma asteptam asa jos. Nu stiu daca e ok asa si mai ales daca nu afecteaza turbina." a mea e 2.0 110cp si tot acolo imi cere sa schimb. Nu s-a intamplat nimic cu turbina, pentru ca la drum lung se curata.

Link către comentariu

Intrebasem de DSG pentru ca spuneai ca'ti este greu sa te obisnuiesti cu ea, dar vad ca fusese primul criteriu, de fapt.

Eu fug de DSG si negru, posibil sa nu mai scap prea mult timp de cutia automata, insa ...

 

De curiozitate, ce pret a avut masina?

Link către comentariu

Mai am doua masini si toate sunt negre:). DSG-ul e o minunatie, chiar daca am sechele sa calc ambreiajul si sa pun mana pe schimbator. Simplul fapt ca daca vrei sa scoti cheia din contact trebuie sa duci maneta in P e o problema de adaptare.

Pretul a fost 18000, cu tot cu numere rosii, asigurare si RAR.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!