Jump to content

Seat Leon 1P FR FL 2.0 TDI


stefz

Postare recomandată

@flaviusmaff multumesc ! intr-adevar, arcurile stock te zdruncina destul de bine, asa sunt la leon. Arcurile actuale h&r rosii sunt relativ cam la fel cu cele stock, poate putin mai dure, inesesizabil. Stiu pe cineva cu leon cu arcuri h&r albastre si sunt cu mult mai rigide decat ale mele :) 

@deenman nu le-am dat jos fiindca voiam sa le vand cu tot cu cauciucuri

@~LauR~ mersi ! Dupa lungi cautari si stresat oameni la cap, am ales Tdi performance( Adi Mazilu ). Stie ce face ?

Link către comentariu
  • 2 years later...

Salutare! Incerc sa-i redau viata la acest topic, n-am mai postat de mult timp. Masina a implinit trei ani de cand o am pe mana. Nu m-a dezamagit niciun moment de la 183k km pana la actualii 260k km; dar s-a si bucurat de intretinere corespunzatoare. Singurele problema a fost garnitura de chiulasa, dar tinand cont de nr de km ma asteptam. Acum sa enumar niste mici schimbari ce le-am facut la masina. Aveam teava goala cap coada, dar intre timp am ramas fara certificat( din pacate nu conduceam eu, aici frustrarea si mai mare ). Asa ca, am pus DPF la loc cu evacuare oem ( expirase si ITP-ul intre timp, asa ca nu am avut incotro). Nu sunt fan diesel cu teava goala, dar acest common rail in ture se auzea destul de bine + ca nu era acel sunet de  "bufnita" pe care-l auzi la majoritatea diesel-urilor. Multa lume ma intreba daca e benzinar :)). Intre timp, am schimbat si discurile fata spate ( ATE Powerdisc ) + placute ceramice. As fi vrut ceva EBC, dar nu am avut fondul necesar la momentul respectiv. Am schimbat si bieletele ( Lemforder ) cu bucse pline de audi TT, desi nu erau necesare bucsele. M-am pricopsit si cu o suspensie sport reglabila EIbach Prostreet pe care am coborat-o la maximum :)) si daca tot am schimbat suspensia, am schimbat si flansele cu unele noi. Finala era destul de ruginita, asa ca am schimbat-o cu o finala sport, nu e vreo firma aparte, dar are tipsurile exact pe placul meu. Cel mai mare cadou pentru masina au fost jantele Oz Ultraleggera 8,5 J, ET 45 cu semislickuri Nankang Sportnex NS-2R. Cauciucuri ce tin foarte bine pe uscat, dar pe umed trebuie sa merg foarte usor. Cam atat despre ea. Interiorul trebuie retapitat din cauza acelui velur care s-a tocit si are aspect de murdar. Vopseaua e sarita in anumite portiuni, dar cu toate astea, tot i-am mai facut cate o corectie + o ceara corespunzatoare. Urmeaza sa corectez toate elementele ce necesita revopsire si sa-i pun downpipe-ul la loc pentru ca la putina fugareala, simt cum e sugrumat motorul. Cand aveam dpf off era ok... stiu ca o sa-mi iau hate ca e bomba nucleara sau mai stiu eu ce, dar incerc sa evit aglomeratiile si compensez cumva prin mersul cu bicicleta in Bucuresti :)). Planuri mari nu prea mai am cu ea la capitoul upgrade-uri deoarece am in plan sa trec la Cupra 5f in viitorul apropiat; asadar ma bucur de ea asa cum e. Cheers! 

D336935C-D527-4617-979D-6E61186486AB.jpg

IMG_3917.jpeg

IMG_3536.jpeg

IMG_3542.jpeg

IMG_3662.jpeg

IMG_3513.jpeg

IMG_3517.jpeg

Modificat de stefz
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am reusit sa mai rezolv cateva treburi la masina care imi stateau pe creier :)). Mai precis sa schimb mocheta care era tocita in zona footrest-ului si aveam eu impresia ca miroase a "caine" ( era din cauza plafonului pana la urma ) + ca mi se aduna apa sub presul din dreapta( trebuia sa vad pe unde curge).  Am gasit o mocheta nou nouta pe ebay, asa ca am cumparat-o. Daca tot am dat tot interiorul jos, am profitat si l-am curatat ca la carte, cu APC si dressing pentru plastice. Initial, am zis ca nu-l mai curat daca trebuie sa-l retapitez, dar dupa acest detailing, nu mai am ganduri de retapitare :)). Apa de la locul din dreapta mi se aduna din cauza ca s-a adunat pamant langa aerisirea de la aeroterma si curgea apa prin ea... atat de multa mizerie era acolo. 

Mai am de cumparat un footrest de plastic pentru mocheta noua, retapitat volanul, mansonul de la schimbator si cam atat cu interiorul :)! A, si era sa uit, m-am mai pricopsit cu un set de jante de mult dorite, VMR V710 8,5 J ET 45. Cheers!

IMG_4216.JPEG

IMG_4219.JPEG

IMG_4224.JPEG

IMG_4267.JPEG

IMG_4297.JPEG

IMG_4301.JPEG

IMG_4304.JPEG

IMG_4305.JPEG

IMG_4309.JPEG

IMG_4314.JPEG

IMG_4240.JPG

Modificat de stefz
Link către comentariu
  • 1 year later...
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!