Jump to content

Baterie (Touareg 7P)


mariobos
 Share

Postare recomandată

Va salut,trebuie sa schimb bateria la touareg 7p ca da semne de oboseala intrebarea este : Trebuie neaparat sa cumpar baterie agm pentru start stop si trebuie neaparat codata ? Am un prieten cu magazin de piese auto si sustine ca nu are absolut nimica daca nu pun baterie agm si zice ca nu are nimica daca nu o codez doar trebuie sa fie amperajul la fel,el imi garanteaza ca nu voi avea probleme daca pun o baterie normala doar amperajul sa fie cum trebuie...Cum sa procedez ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le stie, prietenul.....

alta tehnologie, alt produs - daca vei pune baterie normala, o sa o omori destul de repede.

Eu recomand sa montezi o baterie AGM, pe care sa o codezi pe masina - sa functioneze in parametrii - mai ales ca nu este vorba de o masina de buget ....ci una premium. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu,multumesc frumos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
On ‎19‎.‎09‎.‎2017 at 9:18, F l o r i n a scris:

le stie, prietenul.....

alta tehnologie, alt produs - daca vei pune baterie normala, o sa o omori destul de repede.

Eu recomand sa montezi o baterie AGM, pe care sa o codezi pe masina - sa functioneze in parametrii - mai ales ca nu este vorba de o masina de buget ....ci una premium. 

Salut! Dupa mai mult de 6 ani, a sosit vremea sa schimb bateria. Datorita faptului ca bateria OEM are un pret exorbitant(peste 2100lei), m-am hotarat s-o achizitionez pe aceasta: https://www.varta-automotive.ro/ro-ro/produse/varta-silver-dynamic-agm/605-901-095 .

Am 2 nelamuriri:

1.Bateria pe care intentionez sa o achizitionez, are aceleasi dimensiuni cu cea originala?

2.Bateria noua trebuie codata? Cum s-ar face aceasta operatiune? Vad ca la Touareg 7P nu exista meniul 61 pt codare de baterie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Cred ca a venit vremea sa schimb si eu bateria, cautand pe site-ul varta dupa modelul/motorizarea masinii am gasit aceste doua variante (atasat poza). A pus cineva varianta mai mare (105Ah/95A)? Poate confirma cineva ca una din ele sau ambele sunt perfect compatibile? Multumesc

E1FA3B69-1D37-4311-BD9F-CA2EAED06CB8.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe Exide :

https://vrumauto.ro/baterii-auto/109468-acumulator-auto-exide-start-stop-agm-ek1050-12v-105ah-950aen.html

 

VW Touareg II - diesel engines:
3.0 V6 TDI - with the start-stop system

 

Bosch S5 AGM                             S5A 15              105 Ah     950 A             393x175x190 mm  B13

Exide AGM                                    EK1050             105 Ah     950 A             392x175x190 mm  B13

Varta Silver Dynamic AGM        H15                    105 Ah     950 A             393x175x190 mm  B13

Above versions VW Touareg they are equipped with a start-stop system and in this case we should use batteries in AGM technology. Dimensions of the suitable batteries vary a little for individual manufacturers and they are: 392x175x190 mm or 393x175x190 mm. The parameters of these batteries are the least 105 Ah capacity and 950 A cold test current. All batteries in the list above have the same capacity 105Ah and cold test current 950 A. All batteries in the list above have a bottom strip type B13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar preferam varianta de 950 dar nu eram convins ca se potriveste 100%. Probabil o sa merg atunci pe Exide, e si pretul f bun din ce am vazut pe site. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codarea de fapt inseamna, "sa-i spui masinii" ce amperaj are bateria ca sa stie ea cum face incarcarea si managementul curentului. In rest nu conteaza firma, codul. Diferenta dintre una cu acid clasica si AGM e ca AGM poate fi montata in orice pozitie si nu elimina gaze toxice. Din fabrica Touaregul vine cu clasica sau AGM?

Apropo de Exide, pe masini nu am experiente cu aceste baterii dar pe motociclete sunt foarte bune.

Modificat de adidas00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Din fabrica vine cu baterie AGM. La mine a fost si fabricata de Varta. Nu e aceeasi cu unul dintre cele 2 modele de mai sus puse de colegul Herrdoc, ci e ceva facut de Varta pt VAG. Capacitatea e de 105Ah si are codul VAG 7P0 915 105D. Aceasta a fost bateria de pe masina mea, pt a vedea ce baterie are fiecare, ori se verifica in ETKA dupa VIN-ul masinii ori se umbla sub scaunul soferului. In ETKA apar mai multe amperaje.

  In noiembrie 2018 am schimbat si eu bateria. Tin minte ca am tot studiat bateriile aftermarket si ma oprisem la 2 brand-uri: Varta si Exide. Din ce imi amintesc, ar fi o problema cu codarea bateriilor after-market. Iar daca nu exista o codare corecta, atunci, dupa cum zice colegul adidas00, masina nu face un management corect bateriei si totul va duce la o durata de viata mai mica. Asa ca acest lucru m-a facut susceptibil un pic si am mers pe bateria OEM care s-a codat foarte usor si care, sper eu, sa mai tina un 4-5 ani fara probleme. Acum, nu zic sa procedeze oricine ca mine, doar am prezentat ce solutie am ales personal si factorii care m-au influentat in alegerea acestei solutii. Trebuie sa se tina cont ca, in cazul alegerii bateriei OEM, costurile sunt mai mult decat duble.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare ca pana la urma tot OEM e solutia cea mai buna, dar nici sa dai spre 2000ron pe o baterie nu e tocmai usor. Cele OEM doar prin reprezententa? din ceea ce stiu eu, baterii care se pun din fabrica pe masini e aproape imposibil de gasit ulterior si se vede la durata lor de viata. 

Imvg,...unde/cum ati gasit OEM? Tot Varta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio baterie nu va mai fi ca cea originala

Exide face baterii foarte bune

Eu nu as pune OEM la pret dublu , ca doar nu se termina lumea , cand se duce se duce si gata , o schimb , e consumabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicio baterie nu e ca cea originala de pe mașina... Ca nici mașina veche nu e ca cea noua.... 

În rest, eu am mers mereu pe varta silver dynamic, este AGM, foarte ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate cumva din green menu vedea starea bateriei sau doar pe vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce vrei sa o schimbi ?

Start-Stop-ul iti mai merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e...nu mai merge start/stop si o sa plec din tara o saptamana...n-as vrea sa nu mai porneasca in vreo dimineata pe frigurile astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds ul verifici toți parametrii... Îmbătrânire, capacitate etc. Dacă e bătrâna...si da semne... Atunci înlocuiește înainte sa pleci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

in cazul lui 7P daca vreau sa dau curent la o alta masina(baterie cu amperaj mai mic), exista anumite reguli/specificatii ce trebuie urmate sau acelasi procedeu clasic?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau eviti sa faci acest lucru 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut băieți, ieri  in mers am primit eroare in bord: Error alternator, battery not charging.Ce parere aveți, trebuie sa ma pregătesc cu un alternator nou sau am vreo șansa sa fie un releu, siguranta ceva?

Mersi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu masori sa vezi cum sta cu incarcarea nu ai de unde stii, poti scapa cu un set de carbuni sau releul aferent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai masina in momentul de fata merge pe baterie(turația mai ridicată), de măsurat banuiesc ca te referi la faptul sa îl dau jos de pe masina și sa îl pun pe bancul de lucru, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il poti verifica pe bancul de lucru decat daca ai un tester special pt ele. Sa cam dus era verificarii pe banc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nu o sa îl testez eu, merg la un electrician auto.Bateria are(sau mai bine zis a avut) 12V bineînțeles cu motorul nepornit, am pornit motorul  odata evident ca s-a descărcat și mai mult pana  pe la 10 și aia a fost.

O sa ii dau curent sa ajung măcar pana la service, momentan nu am ce face, este Weekend ...vedem Luni :)

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Eua am schimbat bateria si din cand in cand se descarca complet si nu mai pot sa pornesc motorul. Am fost de 2 ori la 2 service-uri diferite si am rescris codul dar tot asa face. Cand pun cablurile si pornesc o ia foarte usor, la sfert cum se zice. Am fost la diferiti electricieni care nu au facut nimic si doar am cheltuit o gramada de bani. Ma poate sfatui cineva unde sa merg sa gasesc pe cineva care stie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din când în când... Este o descriere care nu ajuta la identificarea problemei. 

1. Ce baterie ai pus? 

2. La câte zile de staționarea o descarca? 

3. Ce consum are în stand by? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!