Jump to content

Probleme cu un Golf 2


fchitu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o mica problema cu un Golf 2 cu motor de 1,6 cu carburator electronic (Piereburg 2EE). Uneori cand calc frana se opreste motorul. Dau la cheie si porneste fara probleme. Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... ar trebui verificat furtunul de vacuum de la servofrana :censur:...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...raman la parerea mea ca este o problema de vacuum. Incearca sa schimbi/verifici toate furtunele de vacuum care merg la carburator. Is inca "fixat" pe furtunul de servo. Cu motorul pornit, misca furtunul, indoaie-l, trage de el. Vezi daca se intampla ceva, daca nu cumva motorul tau "trage sa moara". Eu am descoperit asa ceva la masina mea dupa 2 saptamani de mers prost, consum mare & Co. Tine-ne la curent :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu cumva ti se intimpla asta de cind e frig si motorul rece? Verifica furtunul care trage aer cald de la motor. Eu am avut aceeasi problema si s-a rezolvat inlocuind furtunul ala eventual vezi si furtunul de vacuum de la termostatul din filtrul de aer care comanda admisie de aer cald/rece.

Andrei

Golf II '86, 1300cmc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca franez si calc ambreiajul in acelasi timp se opreste motorul....daca insa franez mai lung si nu scot din viteze imediat motorul nu se mai opreste. Probabil e un furtun...sau cine stie? O fi din cauza carburatorului care e electronic...si o fi defect vreun senzor sau vreun contact murdar....si inca ceva: cand motorul s-a incalzit, unde ar trebui sa stea acel indicator (de la temperatura apei) de bord (la ce ***)? Mie nu imi trece de primul patrat. Termostatul sau altceva? Plus ca am carton in fata radiatorului.

Si multumesc ptr sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Cred ca problema nu este de la vacuum, ci din carburator.

Ptr cei interesati......http://www.ruddies-berlin.de/index2.htm

:scratch: :salut: :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva....unde pot gasi componente ptr un carburator Pierburg? Cine aduce asa ceva? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

problema este din carburator....asa cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca ai un termostat obosit. Despre carburator: anii de functionare duc la uzura pieselor in miscare (axul clapetei de acceleratie, soc, parghiile aferente, mecanismul pompei de spritz, etc), uzura pe care n-o poti compensa prin schimbare de jicloare&Co. Reconditionarea integrala a carburatorului este scumpa, si nu intotdeauna are rezultatele scontate. Cel mai bine ar fi sa cumperi un carburator intreg din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

De cand a venit caldura am observat ca nu se mai opreste. Care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Si inca ceva....unde pot gasi componente ptr un carburator Pierburg? Cine aduce asa ceva? Multumesc

..same question; m-ar interesa un set de jicloare (noi) si ceva garnituri pt. un Pierburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit de reparatie ptr carburator....dar nu stiu ce contine...probabil garnituri. Vezi ca exista linkul ala ptr Pierburg. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Io zic sa nu schimbati jicloarele ... mai bine mergeti la un mester (cauta prin ziar tre sa aiba anunturi) ... se curata cu decanol sau solutii mai evoluate, se sufla cu aer comprimat toate jicloarele si dupa aia ar trebui sa mearga ca si un.

problema mare e calamina care se depune ... si praful de la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Carburatorul meu nu are decat un jiclor. Totul e controlat electronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Buna ziua,

Am o problema asemanatoare : Golf Mk2 1.6 PN Pierburg - motorul se opreste cateodata la viteza joasa si cand turatia scade - nu totdeauna ci rar.

Cutia fiind automata, niciodata nu s-a oprit stand pe loc in Drive sau dupa franare - doar in situatii in care turatia scade treptat ( de ex. inainte de un viraj unde se reduce viteza ).

Multumesc anticipat pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunele sa nu fie crapate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit sonda lambda si problema s-a remediat, la ralanti motorul merge mai rotund si fara ezitari - de asemeni la turatie mare se simte o imbunatatire.

Link-urile spre site-urile de unde am invatat: http://www.picoauto.com/applications/lambda-sensor.html

http://www.lambdasensor.com/

Sper sa foloseasca informatia, eu am inlocuit cu Bosch LS 01.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!