Jump to content

VW BORA 1,6 AZD


ivanhoe

Postare recomandată

Avand in vedere ca de vreo 3 saptmani am devenit tatic a venit vreamea sa trec si la o masina de familie....m-am decis sa pastrez in continuare Audi TT MK1 quattro asa ca nu am vrut ca a doua masina sa fie f scumpa....am vrut benzina ca ulterior sa ii pun gpl...si de ieri sunt proprietar de Bora...pretul a fost 2200....mai sunt ceva banuti de investit in ea dar faptul ca nu am dat f mult si ca piesele vor fi schimbate de mine...si nu pe incredere cum zic multi samsari....ca si probleme....flanse amortizoare fata, un burduf planetara, trebuie revizia cu ulei si filtre..disributia e schimbata...am desfacut capacul si se vedea ca e noua..contitech..made in germany....pe tester a dat clasicele erori de lambda si egr...scaunul soferului nu merge incalzirea

Mi-a placut ca are clima, pachet aluminiu, ceasuri pacific....si e ff curata avand in vedere ca are 15 ani..are doar minidot si acela pe jumatate mort uneori...cred ca o sa trec pe maxidot si vreau neaparat functia needle sweep...am mai avut un golf 4 1,4 de care cu greu m-am despartit....si ma bucur ca am am redevenit "parinte" de vw golf 4..alias bora :).. pe masura ce ii fac cate ceva mai postez...din cate am vazut motoarele AZD au destule hibe..sper sa ii dau de cap...sta cam turata la relanti..si nu are vlaga deloc in ea..APP...ce ulei folositi? dupa lungi cautari am vazut ca vw cam asta recomanda....5w30...

uitasem sa va zic..azi prima problema...bateria...am cumparat deja un rombat...acum pleaca la sfert

21744819_10210531008139153_71068380_o.jpg

21744883_10210531009699192_381892831_o.jpg

21754823_10210531008739168_389914415_o.jpg

21755120_10210531008499162_351043484_o.jpg

21764420_10210531008899172_1336358539_o.jpg

21766908_10210531009859196_1058908577_o.jpg

21767051_10210531009219180_924879149_o.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru achizitie.Pentru banii pe care i-ai dat pe ea, ofera foarte multe.Vad ce e destul de dotata, si foarte ingrijita.Incalzirea din scaun o rezolvi foarte repede,ori e defect butonul, ori e intrerupta rezistenta de la sezut.AZD, e putin cam pretentios la benzina, incearca sa pui ceva mai bun.Cu lambda trebuie sa o rezolvi pentru ca iti influenteaza consumul.Egr”ul iti recomand sa il anulezi fizic, scoti mufa si il blochezi cu o tablita.Iti recomand sa cureti clapeta si senzorul map, si sa pui bujii bune.Ulei iti recomand Liqui Moly 5w-30 sau 5w-40.Sper sa nu iti consume ulei.In rest sport la modificari, ca ai destule de facut.Daca mai ai intrebari, le astept, sunt posesor de AZD si cunosc destul de bine motorul asta.

Link către comentariu

Lambda as vrea sa o schimb...ce firma imi recomanzi?legat de consum...cat e la tine consumul mediu....eu vreau sa trec pe gpl....ca de aceea am luat benzina

Link către comentariu

Ti am urmarit topicul cu masina ta...ff frumos...modificari frumoaee...elegante....sincer la mine pe primul loc acum e fiabilitatea...faptul ca o sa circule si sotia cu ea...si copil in spate...nu ma agit cu modificari de ordin estetic....

Link către comentariu

Va rog ca discutiile despre alegerea uleiurilor si pieselor sa le purtati in aria tehnica.

Va multumesc.

Link către comentariu

Multumesc, FIabilitatea a fost si la mine pe primul plan, dar eu am rezolvat orice problema mecanica.Eu merg 90% extraurban si 10% urban si am o medie de 6.5 l .Pe exterior imi ia intre 5.5-7%, si prin oras 8-9%, mers normal.

Link către comentariu

Tocm

Tocmai ce am ajuns acasa de la service....am schimbat personal ulei si filtre...la recomandarea prietenului meu am pus castrol 10w40 si filtre repstar...250 ron toate...am curatat egr si clapeta de acceleratie....deja s a schimbat masina...nu mai sta turata la 1500..acum e la 700-800....consumul la 80km este 4,5....erau praf filtrele....voiam si bujii dar nu am gasit nicaieri pe stoc....sapt viitoare urmeaza lambda,tampon stg si antibalans...fkanse amortizoare....kit de inaltare si scut metalic...bujii

 

Link către comentariu

Uleiul e praf si cred ca mai bune erau filtrele de la mann sau mahle,  in rest e bine.O sa iti consume Castrol”ul, plus ca trebuia sa pui 5w, in special ca vine iarna acum.

Link către comentariu

Stii ce am observat de a lungul timpului....nu uleiul conteaza asa mult ci unde e facut....ca degeaba scrie motul, castrol..etc daca e facut pe vapor....momentan ramane asta...

Link către comentariu
  • 1 month later...
On 9/15/2017 at 7:17 AM, ivanhoe said:

Lambda as vrea sa o schimb...ce firma imi recomanzi?legat de consum...cat e la tine consumul mediu....eu vreau sa trec pe gpl....ca de aceea am luat benzina

ntk-ngk pe origine in jur de 600 lei

 

Link către comentariu

Intre timp lambda nu a mai dat eroare...insa motorul avea compresie 6 pe 2 pistoane si 8 pe alte 2...asa ca a fost segmentat...mecanicul a gasit cilindri zgaraiati...supape strambe...refacut cu piese orig8nale...ambreiaj nou...bujii noi...totul nou...merge ca noua...azi am luat o....a primit si egr nou...frane fata noi...inaltatoare arcuri...scut metalic....2 bobine noi....upgrade display cu roll up and down...functia range

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!