Jump to content

Costuri intretinere Passat B8


lucky_
 Share

Postare recomandată

Exact. Asta mi s a comunicat si mie, la reprezentanta, ca nu se schimba. O sa schimb filtrul cand voi schimba volant/ambreiajele.

 

Astazi am lasat masina la service, maine se ocupa de ea. Voi reveni cu o lista de preturi cand voi avea factura.

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am spus, revin cu ceva preturi de la reprezentanta.

 

Distributie (si un simering), transmisie, revizie motor + cutie - total 5600ron.

 

20211223_170924.jpg

 

20211223_170907.jpg

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre ce simering e vorba? Ne poti da mai multe detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma verificarilor, mi-au recomandat inlocuire "flansa cu simering arbore - parte distributie", ca picura ulei pe acolo si am inlocuit-o.

 

Asta este flansa respectiva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu uitati si de cureau de la pompa de ulei, cei din rep zic ca e long life, eu am sch azi o data cu schimbarea flansei de la semeringul vibrochenului si era f uzata cureaua, f crapata! Km la masina:163400 bitdi 240 cp. 

Posesor passat bitdi, an 2016, km 163400 am schimbat urmatoarele:

Capac culbutori +garniturile aferente

Dat jos baie de ulei, sch curea  la               pompa ulei

Distributie

Pompa de apa

Curea accesorii

Role

Ulei, filtre

Manopera, totul in service autorizat in Oradea +garantie = 5780 de lei! 

Am uitat de semering vilbrochen, schimbat si el

Modificat de Sorca Radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am discutat si eu cu mecanicul despre acea curea, a verificat o si a spus ca e OK si nu necesita schimbare. Cica acea curea sta cumva in ulei, deci e oarecum protejata. O voi reverifica (eventual schimba, daca e nevoie) data viitoare cand se intervine acolo.

 

Referitor la acest simering.. e vreo problema comuna? L am schimbat si eu, vad ca si tu... :)

 

Cureaua de la pompa de ulei

 

IMG-20211223-WA0011.jpg

 

IMG-20211223-WA0008.jpg

 

IMG-20211223-WA0009.jpg

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Danny said:

Referitor la acest simering.. e vreo problema comuna?

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din pacate ii o problema comuna la passat b8! Cand se schimba semeringul, se sch si distributia, pompa de apa... pt ca se desface tot pe acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se eu l-am schimbat in acelasi timp cu distributia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

 

Detin un Passat Altrak cu motorizare TDI/240 cp si ma apropi de revizia de la 120000 km.In afara de pompa apa curea si role, mai trebuie schimbat ceva la aceasta revizie?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O flansa cu simering se schimba, odata cu distributia (am inteles ca e un defect "de serie")

 

Cod (in cazul meu, motor CUAA) 04L103151A. A costat vreo 450lei, OEM + manopera.

 

In rest, lucrari suplimentare, nu stiu... intreaba la reprezentanta.

 

Eu am schimbat mai multe, din dorinta mea... 

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandari la 120k pt bitdi cuaa:

Distributie kit complet role intinzatoare curele pompa apa etc

Ulei motor + toate filtre

Ulei dsg ( filtrul ulei dsg la dq500 pe.bitdi se schimba f greu - reprezentanta zice ca e lifetime - ori dai jos cutia ori demontezi multe sa ajungi la el - multa manopera - merita daca schimbi si volant )

Ulei diferentiale, cutie transfer

Ulei haldex, dat jos pompa, curatata sita si inlocuit si cele 2 oringuri

Lichid frana

 

Nu stiu ce alte chestii ai mai schimbat la masina pana la 120k km, si cat de tipicar esti cu intretinerea?

Poate ne dai mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Passat Variant 2016 2.0BITDI CUAA

 

150.000km

 

Filtru Ulei - 45 lei

Filtru Combustibil - 160 lei

Filtru Polen - 90 lei

Filtru Aer - 54 lei

Ulei Motul Specific 5W30 - 5L - 290 lei

Electromotor - 1450 lei

Ulei Cutie Transfer/Diferential spate - 2L - 391 lei

Ulei DSG - 5L - 679 lei

Bucsa brat spre spate - 2buc - 280 lei

Bieleta suspensie fata - 2buc - 225 lei

Manopera - 1300 lei

 

150.500km

 

Motoras aeroterma clima - 514 lei

Ulei Haldex - 275 lei

Set garnituri Haldex - 148 lei

Material marunt - 16 lei

Manopera schimb ulei haldex + curatat sita - 160 lei

Manopera inlocuit motoras aeroterma clima - unul din motorasele din spatele bordului/greu accesibil - 460 lei - s-au chinuit un pic sa nu dea jos tot bordul...

 

160.000km

 

Filtru Ulei - 37 lei

Filtru Combustibil - 109 lei

Filtru Polen - 56 lei

Filtru Aer - 67 lei

Ulei Motul Specific 5W30 - 5L - 285 lei

Manopera revizie - 200 lei

Manopera demontat, curatat ( era curat ), adaptat regulator presiune motorina - 150 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 felicitari pentru felul in care intretii masina. 

 

                         Ai sarit de 20.000 lei la acest capitol ? Pare destul de scumpa intretinerea/reparatii curente pentru aceasta masina :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Marea majoritate a costurilor sunt intretinere normala dpmdv ( uleiuri ( motor, cutie, diferential, haldex, cutie transfer ), filtre, discuri, placute, bucse, bielete, baterie, etc )

Cam slaba platforma pe partea de suspensie sa fiu sincer, tot la aprox 20k km incep sa se auda una alta, mai o biletela, mai scartaie o bucsa... si chiar nu prea merg pe drumuri proaste, si ajung la un 30+k km pe an.

Ce am schimbat neplanificat sa zic asa, cu costuri care nu tin de mentenanta:

-volant - (care poate mai mergea - la modelele 2014/2015 e o problema cunoscuta) la 100k km, dar n-am vrut sa risc, si daca tot am dat jos cutia, am schimbat atunci tot si distributie ( care oricum urma la 120k km ) si ulei cutie, si filtru cutie DSG ( care se schimba doar demontand foarte multe, sau dand jos cutia - avand in vedere ca motorul BITDI pe Passat e foarte inghesuit si filtrul de ulei DSG e imposibil de accesat fara multa manopera )

-2 amortizoare fata,

-ceva motorase la clima,

-electromotorul, si... cam atat )

Intretinerea oricum o faci la orice masina, deci costurile sunt foarte ok dpmdv, daca vrei sa le faci toate la timp. O revizie normala era in jur de 600-650lei cu ulei motul, toate filtrele si manopera. Acum au mai crescut costurile, dar ce nu a crescut in ziua de azi? Oricum prefer varianta asta decat sa arunc cu banii la reprezentanta cu schimburi la 30k, filtre la 60-90k, si tot asa. Fiecare cum vrea.

Revizii tot la 10k km, restul uleiurilor tot la 50k km. - am ales varianta asta in ideea in care masina are un Stage1 la 300+cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand facut la PBV :

- inspectie service fara schimb ulei

- inlocuire ulei haldex

- inlocuire lichid frana

 

Cost total : 1.038,81 RON.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revizie trapa panoramica (cu demontarea partii mobile) 540 ron la reprezentanta.

 

 

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 6/29/2021 at 3:44 PM, ionut159 said:

Efectuat azi revizie la 225.000 km, 2.0 TDI 140kw 4Motion:

- 5l ulei OEM 0W30 + filtre MANN (ulei, aer, polen, combustibil) + buson baie ulei = 445 lei

- manopera in reprezentanta = 150 lei

 

Urmeaza joi inlocuire parbriz, care a cedat dintr-un punct care fusese stopat acum 2 ani:

- parbriz Saint Gobain + gel senzori + manopera = 1000 lei

Si azi am ajuns la revizia de 240.000 km, acelasi 2.0TDI 140kw 4Motion DSG:

- 5 litri ulei OEM 0W30 = 200 lei

- fitre MANN (ulei, aer, polen, combustibil) = 255 lei

- buson baie ulei = 15 lei

- filtru ulei cutie viteze + garnitura = 120 lei

- 6 litri ulei cutie viteze OEM = 780 lei

- ulei haldex OEM = 255 lei

- amortizoare spate KYB = 450 lei

- flanse amortizoare spate SACHS = 150 lei

- kit protectie amortizor SACHS = 90 lei

- arcuri spate LESJÖFORS = 430 lei

- spray curatare = 15 lei

Manopera = 650 lei

Modificat de ionut159
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La inlocuirea distributiei se recomanda si:

- inlocuire simering virochen 

- inlocuire curea pompa de ulei  (cu sau fara pompa de ulei?)

 

alte recomandari?

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Facut revizie la masina din semnatura, ulei Castro 5w30 plus filtre (ulei, polen, combustibil, aer) Bosch (mai putin cel de habitacul - nu mai retin acum ce era) - cost 1078 ron cu tot cu tva. Service in zona Barbu Vacarescu - Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Înlocuire discuri și plăcuțe față TRW, 860 lei piesele.

IMG_20221219_162146_copy_504x226.jpg

IMG_20230113_085734_copy_240x537.jpg

IMG_20230113_085720_copy_551x247.jpg

IMG_20230113_083534_copy_539x241.jpg

IMG_20230113_083526_copy_517x231.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat Variant 2016 2.0BITDI CUAA

 

167.000 km

Curatat scurgeri trapa - 546.22 lei + TVA

Gresat sine trapa + curata - 350.00 lei + TVA

Spray degresant - 11.15 lei + TVA

 

170.000 km

Filtru motorina - 109.42 lei + TVA

Filtru ulei - 46.79 lei + TVA

Filtru polen - 93.13 lei + TVA

Filtru aer - 76.22 lei + TVA

Ulei MOTUL Specific 504/507 5L - 231.09 lei + TVA

Regulator presiune pompa inalta - 621.74 lei + TVA

Manopera - 378.15 lei + TVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

185.000 km , Passat Variant 2.0 TDI 150 CP CRLB

 

distributie:

04L198119K kit distributie 575,63 lei + TVA

04L121011N pompa apa 502,52 lei + TVA

04L260849AB curea transmisie 94,12 lei + TVA

04L903315K intinzator curea transmisie 256,30 lei + TVA

535 0124 10 fulie alternator INA 84,03 lei + TVA

G12E050A2 antigel preparat G12EVO/1L x 6 buc 26,05 lei + TVA/buc

 

probleme tipice passat:

04L103151A simering distributie cu flansa 411,76 lei + TVA (problema curgerii uleiului prin lateral motor)

N90945002 surub flansa x6 buc 5,88 lei + TVA/buc

04L115264A curea pompa ulei (problema zgomot passat b8)

D176501A1 silicon garnituri 60,50 lei + TVA (pentru pus inapoi baie de ulei)

 

revizie:

B000750M3 Lichid frana DOT4/1L 50,42 lei +TVA

5Q0127177D Filtru motorina - 117.64 lei + TVA

03N115562B Filtru ulei - 47,89 lei + TVA

FP26 009 filtru polen antibacterial (pe producator) - 68 lei + TVA 

5Q0129620B filtru aer 71,42 lei + TVA

GS55545M4 ulei long life 0W30/5L 163,87 lei + TVA

N90813202 buson baie ulei - 12,60 lei + TVA

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat b8 variant 2.0 bitdi cuaa

An 2016, 180000 km

Ulei ravenol 5w30 - 350 lei

Filtru combustibil - 150 lei

Filtru polen-90 lei

Filtru ulei-60 lei

Filtru aer-80 lei

Buson baie de ulei - 5 lei

Manopera- 100 lei

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Passat B8 1.6, 2016, 183.000km

 

Înlocuire electromotor Valeo care a murit subit, cu electromotor Denso.

1500 lei piesă+manoperă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!