Jump to content

Passat B6 2.0tdi BMR(170cp) nu poneste


Mustang1
 Share

Postare recomandată

Va salut! Va rog sa ma ajutati cu o idee, sfat despre posibile cauze.

In urma cu o zi am facut un drum de ~200km (incluzand si portiuni neasfaltate dar circulabile fara sa ating cu masina), seara ajuns acasa am parcat-o si totul in regula. Dimineata cand sa plec la servici, dadeam la automat, motorul invartea fara nici un zgomot sau tremurat suspect dar nu mai pornea deloc. Seara ajuns acasa, in urma discutiilor avute si cu colegul @Eexcalade si cu cativa amici, am pus tester si nici o eroare stocata pe motor, imobilizator sau altceva, doar ceva pe la un bec, a.c. si telefon. Am verificat toate sigurantele din panoul din masina cat si cele de la motor, ok. A venit un mecanic care a scus furtunul din pompa din rezervor si cand am pus contactul a aruncat motorina cu simt de raspundere (aparent functioneaza), filtrul cu motorina aproape plin (~1cm lipsa in el la deschidere), a scos si turul si returul din filtru care duc spre pompa de pe motor, am dat la automat si pe retur a inceput sa scuipe motorina (aparent functionala si aceasta).

A scos furtunul gros de la admisia de aer, de sub clapeta, a dat 1 jet de spray si am dat la automat....motorul a pornit pentru ~1 secunda dupa care a detonat si a scos flacara pe unde a dat cu spray.... asta m-a cam speriat ( sper sa nu aiba si efecte adverse, a fost vorba de un singur jet de spray)...mecanicul, a spus ca din punctul lui de vedere, mecanic, motorul este in parametri...distributia la punct, pompa baga motorina, aer primeste, dar cumva de la pompa de motorina de pe motor, nu ajunge motorina in capul injectorului. (nici o eroare pe tester). Masina are DPF anulat din soft si mecanic in urma cu ~1 an (asta daca conteaza). In urma "detoanarii", pedala de ambreiaj s-a inmuiat, a revenit cu ajutor in pozitia initiala(sus) , dupa alte cateva "pedale" si-a revenit. 

Am nevoie de masina express in aceasta perioada, copil mic, servici, masina o am in fata blocului. 

Va multumesc anticipat!

Modificat de Mustang1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema aproape rezolvata. Masina a ajuns la colegul @EEXCALADE, depistat injectorul 1 ca fiind defect (probabil in scurt), scoasa mufa din acest injector si masina a pornit in 3 pistoane.  Dat fiind ca nu imi aparea eroare pe VCDS privind injectoarele, am apelat la persoana care mi-a modificat softul pentru DPF OFF si mi-a pus la loc softul "original" fara anularea de DPF, moment in care a aparut si eroarea pe injectoare, ceva de genul "grupul a de injectoare semnal intermitent " daca retin bine. Comandat injector nou cu seria 03G130073TX CONTINETAL fabricatie 12.06.2014 . Maine urmeaza sa il schimbam. Ma poate lamuri cineva din ce motiv un Soft pentru DPF OFF ascunde eroare de la injectoare? Acel soft cu DPF OFF imi arata alte erori gen becuri arse, eroare la frana de mana electrica, eroare la bujii incadescente, mai putin eroare la injectoare si la debitmetru (am scos mufa la debitmetru pentru proba). Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti arata erorile pentru ca mai mult ca sigur softul este cu DTC OFF. Cauta pe altineva care poate sa-ti faca un soft ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!