Jump to content

Costuri Intretinere Superb 3


75NOR
 Share

Postare recomandată

Aici o sa purtam discutiile despre costurile de intretinere pentru Superb 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Pana in prezent am facut 2 revizii, astfel:

- prima la 27k cu schimb ulei si filtre (toate) - cost aprox 1.200 lei;

- a doua la 49k cu schimb ulei, filtre si placute de frana fata-spate - cost 2.800 lei.

Ambele revizii la Midocar Vitan.

In cadrul reviziilor s-au facut si alertele venite pt masina de la fabrica, ultima data si aceea de la frana de mana...

Suplimentar, pe garantie, a fost repozitionat chederul la usa dreapta fata.

In prezent aprox 52k km si aproape 2 ani - fara alte costuri (imi par oricum suficiente pt primii 2 ani..).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu pe topicul asta dupa prima revizie la aproape 1 an si 21500km:

- schimb ulei, toate filtrele + actiunea cu frana de mana si gresat bucse cu vaselina speciala, verificat reglaj faruri (ultimele 2 pe garantie, fara costuri suplimentare) - cost 950 lei (cu ulei VW OE; pentru cine nu are pretentii, revizia costa ~800 lei cu ulei Castrol OE)

Pana acum, niciun alt cost, doar benzina si distractie. (firesc de altfel)

@Ebi Da, conform manualului nu era nevoie de atat. Revizia fara toate filtrele era in jur de 600 si ceva de lei parca. Insa eu am vrut sa schimb tot. Nu cred ca e o problema daca se schimba la 2 ani celelalte (conform manual service). Nici nu stiu exact ce ar trebui schimbat si cand, decat ei pot spune - nu mai exista plan de service pe hartie (carte) ca inainte. Totul e electronic, nu am regasit nicaieri exact ce trebuie schimbat in timp si la cati km. Desi ai zis ca nu te intereseaza, spun asa, pentru cine va mai citi: la 21500km filtrul de aer si filtrul de polen erau...FOARTE jegoase. La cealalta masina arata mereu muult mai bine, dar nu am trecut niciodata pragul de 15k km intre 2 revizii, si chiar cand le faceam la 15k (la inceput) nu erau asa murdare. Iar drumurile pe care le-am facut au fost cam aceleasi, ba chiar am mers mai mult acum in afara tarii pe autostrazi/etc.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Reviziile pot costa si mai putin nu? Dupa cate stiu, la prima revizie, dupa Manual, trebuie doar uleiul si filtrul de ulei. "TOATE FILTRELE" a fost o cerere personala, nu? O intrebare simpla, fara dezvoltari de genul 'traim in Romania, cat de negru era filtrul, este praf, nu sunt autostrazi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

  @RzzV ai scris mai sus la actiuni facute in service ''gresat bucse cu vaselina speciala'' la care te referi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Epo e vorba de bucse bascula mici/mari pe fata. Alea din cauza cărora cică e gălăgioasă suspensia. Oricum mi-au zis ca nu am ce sa fac, asa sunt ele gălăgioase. S-a atenuat sunetul o vreme, dar acum e cam la fel ca inainte. M-am obișnuit oricum cu zgomotele suspensiei deja. Am mers cu mai multe mașini din gama vag de generație nouă si toate au suspensia gălăgioasă comparativ cu modelele mai vechi. 

MQB a adus si plusuri si minusuri. Eu ma bucur ca momentan nu am avut alte probleme care sa imi ia zâmbetul de pe buze, asta e una minoră dpmdv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  @RzzV ai dreptate e una minora?. Credeam ca este vorba de cele de la timonerie. Mersi de precizari! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vin si eu cu cateva informatii pe acest topic.

Masina a cerut pe bord inspectie service (rulaj 30k), dar am facut inspectie service + revizie - a 2 in cazul meu, am mai facut una la 15k, la cererea mea, idem si in acest caz - dar am solicitat sa ramana interval flexibil de service la 30k.

Am fost invitat in sala de asteptare cu vedere catre masina, aparat de apa si cafea dar am preferat sa stau langa masina pe toata durata operatiunilor, mecanicul foarte amabil si deschis la dialog si nimeni nu a obiectat nimic, doar am fost sfatuit sa nu "trec" pe sub masina cand este ridicata pe elevator.

Asa cum a remarcat si @RzzV, filtrele de aer si de polen au fost foarte imbacsite pentru un rulaj de 15k - iar eu folosesc aceasta masina 90% extraurban si concedii - pentru oras si mici deplasari mai sunt 2 auto in dotare carora la reviziile de10k filtrele nu mi se par asa murdare. 

Inspectie service = testare si scanare erori bord - legat cu pc pe mufa obd, verificare etanseitati motor si cutie - vizual, verificare jocuri, stare bucse fata si spate, verificare uzura discuri si placute frana, verificare nivel lichid racire faruri, stergatoare + proba de drum.

Revizie = ulei vrac + filtru ulei, filtreu aer, filtru polen antialergen, surub+saiba baie ulei, 300ml ulei completare pana la nivel maxim - totul de la ei.

Cost total inspectie service + revizie = 769 lei - timp efectiv de la ora 14.00 la 16.15.

Am fost placut surprins de personalul service-ului, incepand de la consilierul de service, mecanic si seful de atelier mecanica - iar eu zic despre mine ca sunt o persoana dificila cand vine vorba de masini (sunt la a 6-a masina, 4 cumparate noi si nu pot sa nu remarc calitatea din ce in ce mai slaba a masinilor de generatie noua fata chiar si de cele cu 3-4 ani mai vechi) si cu superbul am mai fost la ei pentru diferite probleme pe garantie pentru care am avut unele discutii si contre, rezolvate favorabil pana la urma - dar de data asta chiar am avut cu cine discuta si chiar au verificat si au tinut cont de toate doleantele mele. In plus am primit pe mail contractul de service si check-list-ul operatiunilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti spune ce service? Sau nu aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autec Autotechnik Craiova

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Facut revizia de 10.000 km la Brady, Ulei Castrol (la bidon, nu la butoi), filtru ulei, filtru aer si filtru polen, 1012 RON.

Filtrul de polen era imbacsit rau, si am mers doar 20% in oras. Uleiul era intr-o stare decenta, dar nu duce 30K km cat se lauda Skoda.

 

SIDE-NOTE : au adus la Brady un Superb Sportline Dragon Skin demential in showroom.

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la 2.0tdi 190cp prima revizie e mai scumpa cu 200+ RON fata de 1.4tsi 150cp (800 lei revizie identica). Maricica diferenta as zice, avand in vedere ca mai e nevoie si de niste AdBlue din cand in cand, consumul in oras fiind tot pe-acolo. Dar diferenta de +40cp pentru tdi probabil se regasesc in costurile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costurile sunt identice, se folosesc aceleasi consumabile. Diferenta o face pretul local si ce vrei sa schimbi la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vdragos Vorbesc de acelasi dealer, aceleasi lucruri schimbate.

Am schimbat tot la Brady, pretul pentru filtru ulei, ulei (Castrol 5w30 OE la bidon de 1L), filtru aer, filtru polen + pachet revizie (care include diversele verificari uzuale) ma costau 796 lei (acelasi dealer - tot prima revizie). Eu am ales insa uleiul VW OE la bidon de 1L si am platit 950 lei pe revizie, am zis ca pentru 150 lei in plus merita uleiul VW OE, desi am o banuiala ca e acelasi Castrol OE cu alt ambalaj.

Pe la inceputul lui septembrie urmeaza sa fac a doua revizie (2 ani, 40+k km) si voi merge tot la ei, asa ca o sa revin cu detalii in maxim 2 luni.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV si atunci de unde rezulta diferenta de pret? Din pretul uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu. Sunteti siguri ca filtrele sunt identice la 2.0tdi 190cp cu 1.4tsi 150cp? Intreb doar, nu am idee.

Banuiesc ca mie nu mi-ar fi dat mai ieftin cu 200 lei uleiul, e imposibil. Poate ca e mai ieftina manopera pentru schimb filtre/ulei la 1.4tsi vs 2.0tdi?!

Daca pune @darksun o poza cu factura ma pot uita weekend-ul viitor si eu pe factura mea si vedem unde-s diferentele (filtre, manopera, excluzand uleiul ca eu am luat VW OE).

L.E. Te referi de unde diferenta de la 796 la 950 lei cat am dat?! Daca la asta te-ai referit si am inteles eu prost, raspunsul e DA. VW OE a fost cu 150 lei mai scump decat Castrolul OE - stiu, foarte mare diferenta, dar asa am ales...

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul asta ar merita făcută o comparație la facturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun diseara poza cu factura. :) Uleiul VAG OE e identic cu Castrol, fapt confirmat de mai multi oameni. Initial am pornit si eu pe VAG OE, dar pentru ca schimb la 10k, e bun si Castrol. (voiam Motul)

AD Blue am completat cu 10 litri - 70 de RON bidonul tot la Brady.

Modificat de darksun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Factura :)

factura-2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, n-am uitat. Am scris in postul anterior ca o sa ma uit weekendul ce urmeaza pe factura mea (nu o am acasa aici, ci la Ploiesti si nu ajung acolo pana in weekend). Revin cu info in weekend despre preturile pe care mi le-au facturat mie si codurile pieselor (daca sunt sau nu aceleasi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@darksun M-am uitat pe factura cum am spus si se pare ca am avut dreptate: e mai scumpa manopera la diesel si consumabilele NU SUNT aceleasi (in afara de filtrul de polen) - vorbim de acelasi dealer sper - Brady Trade Militari :). Manopera pentru diesel are alt cod intern fata de ce apare pe factura mea, desi denumirea e tot "inspectie cu schimb ulei".

Punctual (aici le notez doar pe cele care au coduri diferite fata de factura postata mai sus):

01030000 - Inspectie cu schimb ulei 126+23,94(TVA)

04E129620 - Filtru AER 103,5+19,67(TVA)

04E115561H - Filtru ULEI 42,9+8,15(TVA)

5Q0819644A - Filtru POLEN (l-am avut pe cel simplu, fara carbon, am folosit de atatea ori varianta cu carbon pe Octavia, dpmdv e frectie la picior de lemn, se simte in interior fix ca cel normal) 74+14,06(TVA)

N90288901 - Buson BAIE ULEI (wtf, si asta e mai ieftin si e cod diferit la benzina vs diesel) 9,6+1,82(TVA)

5 x Ulei VW OE (bidon 1L) 369,75+70,25(TVA)

Eu mai am in plus pe factura Spray curatitor si Spray lubrifiant (vreo 9 lei in total), dar la materiale mici am cativa lei mai putin.

Deci per total aproape toata revizia e diferita dpdv al lucrurilor puse pe hartie (diferente mici, dar care insumate fac o diferenta de vreo 200 lei la pretul final in favoarea benzinei se pare).

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aproximativ aceleasi sume la benzinar, cu mici diferente, la filtru polen eu am ales pe cel antialergen si ulei vrac.

costuri.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revizie DSG 1250 RONI facuta la reprezentanta Skoda Ivas Galati.

  1. DSG Ulei +  Garnitura +  Filtru +  Manopera = 1250
  2. Reglaj xenon = 0
  3. Repozitionare cheder usa = 0 (problema cunoscuta la acest model)
  4. Update software = 0
  5. Alte 2 proceduri (nu le stiu, rechemare in service)  = 0 

Pentru 2-5 nu am platit nimic, chiar daca masina nu mai este in garantie si nici nu este cumparata de la ei.

Aceiasi revizie la Ivas Focsani era 1150 :251:

 

Modificat de miv1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi m-am programat la revizia nr. 2 pentru jumatatea lunii septembrie si am cerut si costul reviziei cand am facut programarea:

- inspectie service (mecanica + reglaj faruri + tester + test frane + eventuale update-uri existente in sistem)

- 4x ulei VW OE 1L

- filtru ulei

- filtru polen cu carbon activ

- filtru aer

Mi s-a spus ca la km astia nu e necesar decat atat (masina avand 2 ani si ~45000km). Placutele de frana par sa tina mult mai mult fata de Octavia (estimez ca mai duc lejer inca 20k km). Ce ma supara e faptul ca am intrebat si de plan de service, daca pot primi unul tiparit, sau macar sa il primesc si eu pe cel electronic sa stiu ce trebuie schimbat si cand, la masina, si raspunsul a fost ca nu se poate, datele sunt tinute la Skoda si ei imi vor spune la fiecare revizie ce trebuie sa mai schimb / ce mai e de facut la masina.

Asta e cu dus intors, pentru ca poate vreau sa fiu pregatit din timp cu bani pentru o anumita operatiune costisitoare, sau poate vreau sa stiu pt a nu-mi planifica un drum de 10k km fix inainte de a fi nevoie sa schimb ceva foarte important.

Costul reviziei cu cele mentionate mai sus este de 860 lei. Service: Brady Militari, ca data trecuta.

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RzzV

Daca te intereseaza Manualul de Mentenanta Skoda Superb 10.2017, unde ai tabelele cu ce se schimba, verifica si cand se fac, da-mi pe PM adresa de e-mail si ti-l trimit. Are 8MB si nu pot sa-l postez sa-l vada toti cei interesati. Poate poti tu sa o faci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!