Jump to content

Probleme martor ESP Seat Ibiza 1.4 TDI 59kw an 2006


Arhanghel
 Share

Postare recomandată

Buna tuturor,

Intampin o problema cu o masina achizitionata de curand. Mai exact se aprinde martorul de ESP din cand in cand, am observat ca se aprinde in special daca fac viraje stanga dreapta mai "intense", de exemplu la o parcare laterala am toate sansele sa se aprinda martorul ESP. La fel, la viteza mica daca fac stanga dreapta de mai multe ori se aprinde ulterior martorul ESP. Daca opresc motorul si il repornesc dispare automat martorul pana repet miscarile de mai sus. Daca ramane martorul ESP pornit am observat ca la viteze de peste 100 km/h masina e total instabila si da impresia de mers in valuri si scutura, daca ESP-ul e stins - pe acelasi sector de drum functioneaza fara probleme. Am conectat VCDS-ul la masina - nu reusesc sa accesez modulul ESP - nu il citeste. Motorul, ABS, servo le citesc fara probleme si nu returneaza erori in logsuri.

Am verificat pana acum urmatoarele:

- verificat presiune in roti - 2.3 in fiecare roata.

- initial volanul avea o usoara inclinatie (nu statea drept) - ieri am facut reglajul unghiului de fuga si acum e ok;

- am facut directia - am inlocuit bieletele antiruliu care dadeau semne de oboseala si bucsele bara stabilizatoare;

- am inlocuit rulment roata dreapta spate - huruia foarte tare si acum s-a rezolvat si acel zgomot - masina ruleaza foarte bine in prezent fara zgomote straine;

Mentionez ca mi-a comunicat mecanicul ca imi lipseste de la jante inelul de ghidaj si posibil sa fie un joc acolo desi cand sunt stranse toate prezoanele nu are joc de fel, urmeaza sa achizitionez niste inele de la 60 mm la 57mm sa le montez pe jantele de aliaj astazi sau maine.

La conectarea VCDS-ului nu apar erori legate de ESP / ABS / frane desi martorul de ESP se aprinde frecvent. Va rog sa imi oferiti cateva idei cu posibila cauza a erorii.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un moderator sa mute postarea la sectiunea Ibiza / Cordoba, am postat eronat pe Ibiza 6J, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste completari in speranta ca voi primi niste sfaturi. Cablaje la prima vedere nu par sa fie cu probleme, daca erau cablurile nu aparea o eroare? E ciudat cum apare ESP-ul...daca ma duc la viteza mica si fac manevre stanga dreapta mai multe 99% se va aprinde ESP. Daca ar fi cablurile, de ce nu s-ar manifesta si pe drum drept?
E normal in VCDS sa nu pot accesa meniul ESP? Doar pe ABS ma pot conecta si acolo nu apar erori. Atasez si un log facut zilele trecute, este primul scan de cand am luat masina, am dat clear log si ulterior nu au mai aparut alte erori:

Chassis Type: 6L (6L - Seat Ibiza/Cordoba (2002 > 2009))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56

VIN: VSSZZZ6LZ6R500937 Mileage: 221810km/137826miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 045 906 019 BQ
Component: 1,4l R3 EDC G000SG 7627
Coding: 00102
Shop #: WSC 06402
VCID: 65CBA9D4FF9F0736075-49D8
VSSZZZ6LZ6R500937 SEZ7Z0F3342279

2 Faults Found:
17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
19463 - Camshaft Position Sensor (G40)
P3007 - 35-10 - No Signal - Intermittent
Readiness: 0 0 0 0 0

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ASR80.lbl
Part No SW: 6Q0 907 379 AG HW: 6Q0 907 379 AG
Component: MABS 8.0 front H04 0002
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0002199
Shop #: WSC 06403 785 00200
VCID: 82011248DEF1500E027-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: None
Part No: 6L0 820 043 E
Component: CLIMAtronic PQ24 3805
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2855E0E0980DDA5EFC3-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
Part No: 6Q1 937 049 D
Component: 0000 BN-SG. 1S34
Coding: 00140
Shop #: WSC 06402
VCID: 3C7D2CB02C9566FE88B-5072

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
Part No: 6Q0 909 605 AE
Component: 0H AIRBAG VW5 0C 0010
Coding: 12360
Shop #: WSC 06401
VCID: 7AF1EAA8662198CEDA7-50E6

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 6L0-920-xx3-17.lbl
Part No: 6L0 920 822 C
Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V01
Coding: 00142
Shop #: WSC 00000
VCID: 2C5D1CF0DCF5F67E18B-5072
VSSZZZ6LZ6R500937 SEZ7Z0F3342279

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Part No: 6N0 909 901
Component: 0069 GATEWAY CAN 1S34
Coding: 00014
Shop #: WSC 06402
VCID: F0E54880B05D529EE43-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb
Part No: 6Q0 423 156 AG
Component: LenkhilfeKYO V958
Coding: 10140
Shop #: WSC 00000
VCID: 74EDC4904445EEBE80B-5072

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl
Part No: 6Q0 959 433 E
Component: Komfortgerát 0002
Coding: 00018
Shop #: WSC 06402
VCID: 3D7B21B4378F6FF6BF5-49D8

3 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223)
27-00 - Implausible Signal
01135 - Interior Monitoring Sensors
36-00 - Open Circuit

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio Labels: 1J0-035-18x-56.lbl
Part No: 6L0 035 186 A
Component: seat s04 GRO 3 34
Coding: 00401
Shop #: WSC 06402
VCID: 2A511AE8D601E84EEA7-4A9C

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

esp este parte a abs-ului, si acolovez erorile, doar ca tu ai probleme cu senzorul de la axa cu came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eroarea de la senzorul respectiv nu a mai aparut, probabil era o eroare veche ce nu a fost stearsa...

acum daca dau dupa erori nu mai returneaza niciuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atita timp cit ESP este nivel superior ABS-ului si inglobeaza ABS-ul,nu se poate spune ca "esp este parte a abs-ului''...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, cum spui tu, ESP se bazeaza pe ABS plus inca cativa senzori, ideeaera ca in VCDS nu ai unde vedea esp separat de abs, dar na, fiecare intelege cum vrea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un buton TCS langa frana de mana, sunt defapt notiuni diferite din cate citesc fata de ESP. Apare in schimb in bord martorul acela similar cu ESP - masina care derapeaza.
Revin si cu niste noutati:
Am scanat din nou masina si am sters erorile cu vagcom. Am verificat senzorii ABS in mers - arata viteza identica pe toate rotile. Am repetat manevra pana mi-a aparut iar martorul respectiv in bord - masina care aluneca. Am dat din nou scan si mi-au aparut urmatoarele erori:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF
            P1503 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
 18265/P1857/006231 - Load Signal: Error Message from ECU

Mai apar si niste erori de la usa sofer care nu le-am salvat. Daca sterg erorile, merg cu masina nu mai primesc eroare pana nu repet cele de mai sus, dupa ce s-a aprins din nou martorul primesc iar eroarea prin vagcom -deci clar exista legatura intre ele.

Mecanicul a zis ca probabil este un fir intrerupt intre ECU si alternator - drept dovada a masurat incarcarea - initial zicea ca merge in regim de avarie - 12.5 incarcarea masurata la baterie, dupa ce am pornit mai multi consumatori si am accelerat dupa cateva secunde a sarit incarcarea pe baterie la 14.2, a masurat si in vagcom si arata incarcarea tot cu 12.5V, de acolo si-a intarit afirmatia cu firul intrerupt.


Ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!