Jump to content

Probleme spalatoare faruri golf 4


speedway
 Share

Postare recomandată

Buna ziua, Vreau sa imi montez spalatoare de faruri pt o masina care nu are asa ceva, si nu am gasit nimic pe forum despre asta.

 

In ce contine instalatia electrica (ce releu, fire, etc) 

 

Ce trebuie sa iau dp masina donatoare? sa functioneze ca din fabrica.

 

Este greu de facut instalatia electrica?

 

Multumesc

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt releu de stergatoare, vasul de lichid de spalat parbriz mai mare, motorasul de spalat, instalatia din bara si fire conform schemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ca nu are decat o singura pompa si doar 2 fire... mai are vreun distribuitor electromagnetic pe undeva sau cum naiba functioneaza ? ca sa stropeasca in spate eu stiam ca inverseaza polaritarea la pompa dar asta are un singur furtun de iesire...

 

post-17363-0-07784700-1389782445_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbim de 2 lucruri diferite: 

ceea ce vezi in poza este motorasul pentru faruri, cel penytru parbriz/luneta este in spatele vasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha, deci mai are o pompa, asa se explica, ms :))

 

l.e. 

 

da, m-am uitat acum si am gasit-o... daca nu stii de existenta ei nu ai cum sa o vezi , e bine ascunsa...

 

in ajutorul colegului cu intarzierea la storpire: cred ca mai usor ar fi un mic montaj pus chiar pe alimentarea pompei care sa intarzie cu 1-2 secunde actionarea ei, asta e mai simplu de facut decat modificarea releului.

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un montaj ce implica un releu, ca vb de ceva curent acolo. Sau un montaj in interioryul releului de spalatoare.

 

Stiu ca te ocupi cu asa cva, nu e greu de facut, o linie de intarziere in alimentarea bobinei releului ce comanda pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

montajul merge pus direct pe cele 2 fire de la pompa... 2 tranzistori un condensator si un mos, nu e mare filozofie, dar iarasi nu vad rostul, daca vrei mai multa apa pe parbiz dai mai multe spritzuri scurte... dar fiecare cu pitpalacii lui, daca colegul vrea... sa caute pe gugle "power on delay" asa se numeste montajul si sunt o gramada de scheme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, corect asa - mai ales ca se poate realiza conexiunea pe plecarea din releul de stergatoare, pe firul de alimentare al pompei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau foarte tare sa imi fac spalatoarele sa functioneze. Erau inoperationale de cand am cumparat masina, nu stiu daca nu cumva fostul proprietar nu le-a dezactivat din diagnoza?

-se pot dezactiva din soft?

Partea hidraulico-mecanica o pot verifica aplicat tensiune pe bornele de la motor (post #253).

Daca ii pe electica,

-Pe ce siguranta este conectat?

-Unde este localizat releul respectiv (din discutia post#247, #248) Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se pot dezactiva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu sigur ca nu are treaba cu softul, baga si tu 12V in pompa si vezi daca invarte, trage de stropitori afara vezi daca se misca, verifica sigurante... releul raspunzator banuiesc ca e ala mare dublu (mai greu sa se strice releul zic eu)

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, de asemenea am gasit intr-un post de al tau schema electrica. Imi este clar ce trebuie sa verific. Fac un update dupa ce rezolv problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, scoate mufa din pompa, farurile aprinse faza scurta, tine pe spalator si vezi daca primesti comanda in pompa. Daca da, atunci e pompita de vina.

 

releul - sub bord - cel dublu, de stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao,

Am desfacut releul 192 si l-am inchis rapid. E plin de SMD-uri si un custom IC, asa ca e time consuming sa ridic schema...

Un power delay cu temporizare este o solutie eleganta si se poate pune si in bord - merci Bobby de tip.

Treaba cu 3 stropiri scurte in loc de una lunga de 2-3 secunde - nu stiu - parca e mai naturala a doua varianta.

Oricum acest proiect trece mai la coada ca peticesc intr-un loc se strica in altul :-)

Merci, Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil se poate daca schimbi ceva piese prin relul ala, dar nu cred ca merita efortul.

 

 

Mai mult ca sigur.... dar pentru prea putin, nu merita atata bataie de cap.

 

noi ti-am zis ca e trebuie sa iti pierzi ceva timp, daca vrei sa o rezolvi din releu.... schema lui precum si programul-sursa al IC-ului, sunt necesare pentru a rezolva in acest fel

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe, si eu am desfacut releul cand am vrut sa fac "tear drop" si l-am inchis la fel de repede, nu merita efortul doar pt atata lucru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt interesat de acest subiect cu spalatoarele de faruri. Stie cineva unde pot gasi schema electrica aferenta sistemului spalatoarelor? Am cautat pe forum dar nu am gasit nici un link activ. 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! De unde imi pot procura spalator de faruri cu absolut tot ce trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

variante - magazin, comanda.... sau cauti pe la colegii care dezmembreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la corpul de care ziceai.Atasez cateva poze cu piesa care "sare" din locas in momentul in care actionez maneta.Am incercat azi sa tin mana deasupra sprituitorii din stanga si am actionat maneta pentru spalare, au functionat amandoua asa cum trebui.Sa fie bara putin indoita si sa nu intre cum trebuie corpul superior unde sunt duzele in piesa fixa?

aceeasi problema o am si eu... am subestimat o bordura si la coborare mi-a smuls bara si de atunci duza de la farul din dreapta (cum stai la volan) "paraseste incinta". Din ce am citit pe acest topic problema ar fi in cilindrul receptor. Intrebarea care se pune este: cilindrul este acelasi pe ambele parti sau este diferit? Am gasit ceva la dezmembrari dar doar de stanga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mai tin minte daca sunt la fel. eu nu am schimbat corpul ci l-am reparat. Am strans corpul cu un collier de plastic si problema s-a rezolvat la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, a trebuit sa dai bara jos? sau a mers "chirurgical" cum zicea un coleg mai devreme tot in topicul asta?

Modificat de calinn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pierdere lichid pe la spritiera din bara cum sa il desfac? este ceva garnitura, si cum sa il desfac ca este capsat . Sau un cod de piesa ptr a cumpara altul nou  codul ptr stanga

Modificat de emiloltean78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!