Jump to content

Golf 5 `07 2.0tdi


all24

Postare recomandată

Salut tuturor ! Desi am facut achizitia de ceva timp, am decis ca ar fi cazul sa imi prezint si eu masina. O detin din luna mai anul acesta. Ca an de fabricatie este 2007 luna 10. 

Motor: 2.0 tdi 140hp + manuala in 6 trepte

Ca specificatii mai "interesante" de mentionat ar avea urmatoarele:

-senzori ploaie+lumini

-scaune sport

-sistemul audio cu 10 difuzoare

-geamuri ionizate

-clima 2 zone

-priza portbagaj

-jante 17 VW Zandvoort + anvelope Nexen Npriz XL 225/45/17 (DOT 2015)

-10 airbag-uri

De cand a ajuns la mine, masina a primit urmatoarele:

-cablu auxiliar: cablaj facut de mine+activat cu Vagcom-ul functia de aux

-curatare EGR

-toate filtrele Mann+ ulei Motul specific 5w40

-distributie Ina+ pompa apa SKF

-placute spate Brembo, discuri+ placute fata Bosch

-fulie alternator Ina

-un furtun de antigel - original VW 

-suporti antibalans Lemforder (ambii)

-bucse brat stanga Meyle

-bielete antiruliu Meyle Heavy-Duty

-flansa+rulment amortizor dreapta Sachs

-rulment spate stanga Mapco

-garniturile de pe traseul de la intercooler/turbina

-furtun aerisire capac Febi

-rola intindere curea accesorii

Majoritatea pieselor au fost schimbate preventiv, singurele surprize neplacute fiind cu fulie de la alternator si furtunul de antigel, ambele au picat in prima saptamana de la achizitia masinii.

 

Urmatoarele achizitii/reparatii probabil o sa fie: 

-scut motor metalic

-garnituri EGR 

-carcasa termostat (pierde antigel din acea zona)

-pilot automat

-retapitare plafon (inainte sa ajunga la mine masina a fost la detailing la niste "destepti" care au folosit aparat cu aburi pe plafon => de cateva zile mi s-a dezlipit pe centru tot materialul textil de pe plafon)

 

Link-uri poze suplimentare, nu am reusit sa urc mai multe:

https://ibb.co/gYXW95
https://ibb.co/m4NW95
https://ibb.co/iPttNQ
https://ibb.co/d1M2Gk
https://ibb.co/kswmbk

IMG_20170506_1544262.jpg

poza 2.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa ai rabdare sa o pui la punct asa cum visezi! Dac rezolvi undeva cu retapitarea plafonului sa dai si aici de veste... sunt multi doritori.

Link către comentariu

Multumesc !

Din pacate locul unde o sa retapitez plafonul este in Buzau. Momentan nu am timp sa ma ocup si inca nu am ales materialul. Ma gandeam sa fac plafonul+ stalpii intr`o culoare mai inchisa, dar inca nu stiu material sa folosesc si de unde as putea sa il achizitionez (locul unde se va face manopera nu are materialele care mi-ar placea mie), plus ca asta ar insemna probabil si schimbarea culorii parasolarelor.  Orice sugestie/idee este binevenita :)

Link către comentariu

Salut!

Si eu am cochetat cu ideea de retapitare. Cel mai frumos material din punctul meu de vedere este alcantara. Din pacate sunt multe componente de schimbat cu unele negre, pentru a nu arata aiurea. Pe langa stalpi, care trebuie si ei imbracati, ai parasolare, plafoniera fata + spate, suportii de centuri, manere, capace airbag etc.

Ar arata foarte bine, dar este munca multa si multe elemente de schimbat.

Daca te hotaresti sa o faci, revino cu poze.

Modificat de Edy_77
Link către comentariu

+1 pentru Alcantara. Intentionam si eu sa fac aceasta operatiune la vechiul Polo dar nu am mai apucat. Problema cu alcantara originala e ca este foarte scumpa. Eu gasisem o imitatie chinezeasaca de alcantara care era foarte ok ca pret, arata chiar bine si avea o culoare apropiata de cea a materialului original. Mai e si varianta de a folosi piele intoarsa doar ca si asa se ajunge la un pret destul de mare.

PS: Felicitari pentru achizitie & sa te bucuri de ea!

Modificat de Andrei_72
Link către comentariu

Multumesc, o sa va tin la curent :)

Am uitat sa mentionez: in momentul achizitiei masina avea in bord 173 150km, in momentul actual are ~181 500km.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Noi lucrari:

-schimbat o flansa de la sistemul de racire (aceea in care se afla senzorul de temperatura), deoarece incepuse sa piarda antigel

-schimbat lichidul de racire cu ocazia asta (2 litri antigel G12+ ~2 litri apa distilata)

-demontat galeria si EGR-ul, curatate amandoua + schimbat garniturile aferente

-ceruire 

 

Avand in vedere ca masina a ajuns la ~183 200km (exact 10k km din momentul in care i-am schimbat uleiul in urma cu 4 luni), urmeaza si un schimb de ulei+ filtre.  De data aceasta voi pune Liqui Moly TopTec 4200 5w30.

Link către comentariu

@all24

sa-mi zici si mie ce parere ai despre acel ulei. eu am avut pe masina 5w30 Castrol Edge LL, si imi cam mananca vreo juma de litru de la schimb la schimb.....cred ca o sa trec pe ceva mai gros. si eu am pierderi de antigel, prima data am avut sparta pompa de apa, acum nu stiu :))

Link către comentariu

Mie nu imi consuma nimic nici cu Motul, dar am primit multe pareri bune despre Liqui Moly si as dori sa il incerc. O sa revin cu pareri daca observ vreo diferenta. Urmareste in ce zona sunt urme de antigel, poate ai tot ca mine in partea dreapta a motorului (cum te uiti cu capota deschisa) de la flansa aceea cu senzorul de temperatura.

Link către comentariu

hmmmm. am sa desfac sap viitoare motorul ( IAR ) sa ma uit la garnitura si la chiulasa. asa am avut si eu impresia ca pe la flansa curge antigel....revin si eu cu detalii 

Link către comentariu

Am urmarit zilele astea nivelul antigelului si nu a mai scazut absolut deloc. 

Tu de ce ai mai avut motorul demontat? Ai simptome ca ar fi de acolo pierderile de antigel?

Link către comentariu

Colegii , poate aveti golf cu cod de motor BKD , caz in care pierderea de antigel poate sa fie de la spargerea chiuloasei . 

Mai jos sunt codurile de chiulasa cu probleme : 

03G 103 308 A years 2003 to 2005.55 almost all cracked

03G 103 308 B years 2005.5 to 2006.6 only a few cracked

03G 103 308 C years 2006.5 to 2007.5 none cracked 

Va spun din experienta , am avut si eu pierdere de antigel asemanatoare  iar rezolvarea a fost doar schimbarea chiuloasei , dupa ce am schimbat si garnituri , furtune , flansa de la senzorul de temperatura si altele ....degeaba . A inceput cu consumuri de la grame la sute de grame la peste un litru /kilometru . 

Cautati aici pe forum si veti gasi raspunsuri cu siguranta. 

 

Link către comentariu

Codurile mentionate sunt de la capacul chiuloasei,piesa indisponibila separat.

Codurile se pot lua in considerare ca reper.

Ultimul cod al chiuloasei este 03G103351B (codul se afla in spatele chiuloasei)

 

Link către comentariu

Masina a ajuns la 184 100 km si a primit revizie cu ulei Liqui-Moly Toptec 4200 5W30+ filtru ulei Mann, urmeaza sa ii schimb si filtrul de polen+filtrul de aer.

Am promis ca revin cu niste pareri despre: pana acum doar legat de sunet pot sa imi dau seama si consider ca suna putin mai bine motorul decat cu Motul. Legat de consumul de ulei inca nu pot sa spun nimic, asa ca o sa revin in urmatoarele 2-3 luni cu o concluzie. Cu Motul nu am fost nevoit sa completez deloc intre schimburi (in aproape 11 000km)

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

bun bun bun, revin. Antigel : un furtun scapa prin vreo 3 pori, solved. ulei : 5w40, nu mi-a consumat deloc in 1200 de km. 

cat despre chiulasa : nu e problema, motorul e refacut cap coada. 

Link către comentariu

Dar cati km are motorul tau de l-ai refacut deja? 

Update: cu Liqui Moly 5w30 longlife in 3000km nu a consumat ulei (sau cel putin nu destul cat sa se vada pe joja, este tot la maxim ca atunci cand l-am pus).

Masina a ajuns la 187 000km si a primit alta aeroterma deoarece cea veche facea zgomot. In curand va primi rotile de iarna: jante de 16+ anvelope noi, inca nu au ajuns. Din lipsa de timp inca nu am rezolvat situatia cu plafonul, am gasit altul dar cand am fost sa il cumpar am descoperit ca este foarte murdar si nu avea niciun rost. Am cam renuntat la ideea cu retapitarea lui.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Masina a ajuns la ~189k km si a mai primit urmatoarele:

-subwoofer underseat Mac Audio108d , montat sub scaunul pasagerului 

-baterie Bosch black 70ah, deoarece cea veche dadea semne de oboseala si nu am vrut sa intru cu ea in iarna asa

-jante de 16 + anvelope iarna noi Debica Frigo 2   205/55R16

24008573_1363465080447758_1170616913_n.jpg

24116704_1363465043781095_455637313_o.jpg

Link către comentariu
  • 4 months later...

Masina a ajuns la 200k km si intre timp a mai primit urmatoarele:

-revizie filtre Mann si ulei Liqui Moly 5w30 longlife (la aprox. 197k km)

-suport motor stanga Lemforder

-kit volant+ ambreiaj Luk

-bucse brate fata Lemforder (toate patru)

-maneta pilot automat+activarea functiei

-plafon (acesta de acum are un fel de senzor pe el, dar nu stiu exact de la ce e)

-geometrie fata/spate in urma inlocuirii bucselor

-anvelope vara Continental 205/55-16. Desi inca am jantele de 17, pentru confort si pentru a proteja masina de gropi prefer sa raman la cele de 16

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!