Jump to content

Golf 7 GTI - The hot hatch


Iulian M

Postare recomandată

He he, nu a durat prea mult! :))

Chiar ti ai dorit sa scapi de civicul ala...sa fie intr-un ceas bun, fara evenimente nedorite.

Welcome back!

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

 

Link către comentariu

Ha, Golf 7 cu frana de mana normala, strange image to see :))

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! 

Link către comentariu
8 hours ago, cristi511 said:

Chiar ti ai dorit sa scapi de civicul ala...sa fie intr-un ceas bun, fara evenimente nedorite.

Welcome back!

Multumesc!

 

Am mai scris si prin topicul de versus ce nu m-a incantat pe la Civic. Au fost ceva nemultumiri mai minore ce le puteam rezolva intr-un fel sau altul, dar cu CVT-ul n-aveam ce sa fac. Nu-mi dau seama cum am putut sa cumpar masina cu CVT. Probabil in test-drive-ul de 30-45minute nu am reusit sa identific comportamentul cutiei. La cateva saptamani dupa ce am luat masina si am inceput sa termin perioada de rodaj, s-a nascut ideea ca masina asta nu o sa prinda prea mult timp la mine.

 

6 hours ago, gabinitu23 said:

Ha, Golf 7 cu frana de mana normala, strange image to see :))

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si fara incidente! 

Da, welcome to US. GTI-ul asta e facut in Mexic. (Golf 6 GTI era adus din Germania dar Golf 7 GTI e facut in Mexic)
 

4 hours ago, CristiALF said:

Sa o stapanesti sanatos ! :)

 

@blordc @CristiALF : Multumesc !

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Astazi m-am uitat prin portbagaj si vad ca dealerul mi-a mai dat cateva lucruri:

1. Presuri din cauciuc

2. Un organizator pentru bagaje

3. O fel de tavita "CarGo protection system"

4. O trusa pentru asistenta rutiera

Presurile de pe masina acum sunt din material textil. 

 

IMG_20170812_131659543_HDR.jpg IMG_20170812_131708410_HDR.jpg IMG_20170812_131718380_HDR.jpg IMG_20170812_131735857.jpg 

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Ca si impresii la cald fata de Civic:

Pro:
- A/C-ul din GTI raceste mult mai bine
- directia este mult mai faina; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (cica si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat)
- franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic)
- farurile Bi-Xenon mult superioare halogenului de pe Civic
- DSG-ul este net superior CVT-ului; feelingul de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala
- Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta
- sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare)
- masina per total are o senzatie de soliditate
- volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat
- guri de ventilatie pe spate disponibile pe GTI
- am revenit la scaune textile pe GTI; scaunele din piele nu-mi plac deloc
- interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu

Mixed:
- GTI-ul este mult mai rigid (are si anvelope 225/40/R18 vs 215/50/R17 pe Civic)
- zgomotul la rulare e cam la fel; are o frecventa mai joasa la Golf dar e pe acolo (anvelopele Bridgestone Potenza all-season). Ce am observat eu ca aceste frecvente sunt mascate mult mai bine de sistemul audio din Golf (care are un bass mult mai puternic)
- iluminatul interior in GTI e full LED; e o lumina alba dar nu pare sa lumineze atat de bine ca Civic
- camera de mers inapoi are rezolutie mai buna dar liniile de ghidaj nu sunt dinamice

Cons:
- scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta)
- spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala
- portbagaj net inferior la GTI fata de Civic


Cu discount, GTI-ul meu e cu 2000$ mai mult ca pretul de lista a lui Civic. (si discountul mediu la Civic e 1500$; deci cam 3500$ diferenta)

 

IMG_4428.jpg

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

yeeee, welcome back. Stii cum se spune, prima dragoste nu se uita :D . Posteaza pozele aici direct nu cu site de share ca se vor pierde dupa un timp si e pacat. Da-le resize si-ti incap si aici pozele. In rest sa ai parte de ea si grija la speed pe acolo.
PS: chiar ca e strange sa ai frana de mana cu "maneta" :P

Link către comentariu

Multumesc!

Din ce am vazut, doar Golf R are frana de mana electrica pe aici.

A folosit cineva Car-Net? Mi-au dat 6 luni de test. Am trei butoane undeva pe plafon: info (legatura cu un reprezentant), SOS si asistenta rutiera. Tot prin Car-net pot control de pe telefon si cateva functii ale masinii: descuitat usi, aprins faruri, verificat nivel carburant in rezervor, vazut range, status check, etc. Nu ma intereseaza mai nimic de la serviciul asta decat functia SOS; mi se pare interesanta pentru ca transmite coordonatele GPS si te pot gasi mai repede.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Toata lumea isi cumpara joy-machine-uri mai nou :D

Sincere felicitari pentru jucarie, mie la frana de mana parca din poza nu "mi gusta" aplicatia de pe maner, insa probabil este din cauza unghiului, in "real life" probabil da mai bine.

Am parcurs si promit ca voi parcurge cu drag randurile aruncate aici, am prins azi la radio ca Merkel merge ca si fancezii si englezii, 0 motoare pe combustie in orase in viitor, deci se cere si la mine in maxim 2-3 ani schimbarea probabil.

Inca o data super masinuta, +1 pentru culoare de la mine!

Link către comentariu

Foarte misto! Big like pentru frana de mana mecanica.

Cum ti se pare calitatea la mexicane? Se simte diferenta fata de cele facute in europa?

Link către comentariu
9 hours ago, ToniM said:

Toata lumea isi cumpara joy-machine-uri mai nou :D

Sincere felicitari pentru jucarie, mie la frana de mana parca din poza nu "mi gusta" aplicatia de pe maner, insa probabil este din cauza unghiului, in "real life" probabil da mai bine.

Am parcurs si promit ca voi parcurge cu drag randurile aruncate aici, am prins azi la radio ca Merkel merge ca si fancezii si englezii, 0 motoare pe combustie in orase in viitor, deci se cere si la mine in maxim 2-3 ani schimbarea probabil.

Inca o data super masinuta, +1 pentru culoare de la mine!

Multumesc!

Frana de mana are o folie de protectie pe maner si luceste in poza. (pozele alea le-am facut inainte de a pleca de la dealer)

7 hours ago, mad_kat said:

Foarte misto! Big like pentru frana de mana mecanica.

Cum ti se pare calitatea la mexicane? Se simte diferenta fata de cele facute in europa?

Nu sunt atat de familiar cu Golf 7 european. Am observat ca plasticele de pe usile din spate sunt din material tare (la O2 FL erau din material moale si pe spate). Am citit pe aici pe forum ca si pe Golf 7 din Europa e plastic tare pe usile din spate.

Din ce am citit, si Audi Q7 european e produs mai nou tot in Mexic.

La unele masini gen Mazda 3 am observat diferente mici la interior fata de cel European. (gen gurile de ventilatie centrale nu se pot inchide in US, doar butonul de la geamul electric de la sofer e luminat, etc). Cu Mazda am fost mai familiar ca am avut Mazda 2 in EU care e destul de familiar la interior cu Mazda 3.

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Am un déjà vu! :D S-o conduci cu placere!

Poate ii faci cadou niste stopuri LED, nu e mare investitia si schimba mult aspectul. Just my 2 cents, restul tre' sa-i pui tu. :))

Modificat de cris.g
Link către comentariu
2 hours ago, Iulian M said:

la O2 FL erau din material moale si pe spate

Parca doar pe fata e material moale, pe spate e plastic la O2 FL. La O2 fara FL era moale si pe spate.

Modificat de teologul
Link către comentariu

Confirm cele spuse de @teologul.

 

Foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!! Apreciez mult farurile de US cu ochiul de pisica portocaliu. 

Modificat de andrey2003
Link către comentariu

Ah, atunci tin eu minte prost despre cum era la O2 FL. 

20 hours ago, cris.g said:

Am un déjà vu! :D S-o conduci cu placere!

Multumesc! 

Acum ca m-ai facut curios, zi mai multe detalii despre déjà vu!

Link către comentariu

Am ajuns la 1300km cu masina. Primii 1000km am incercat sa nu calc pedala mai mult de 30% si turatia nu a depasit 3000RPM. Am verificat si uleiul si inca e la maxim. Am sa inerc sa merg moderat pana ce trec de 2000-2500km.

Am facut o alegere buna cu DSG si cutia este net superioara cutiei CVT. Am un fel de autostrada (limita la ~70km/h pe tronsonul asta) pe care ajung cam la 5 minute dupa ce pornesc masina si e intr-o rampa. Ajung pe acea rampa cand motorul inca nu e la temperatura optima si accelerez mai moderat: la Honda trebuia sa folosesc cam jumatate din pedala de acceleratie; cutia CVT tinea motorul undeva la 2700RPM constant dar se simtea ca e fortat motorul si avea un zgomot urat. (in acceleratie mai puternica la turatii joase, 1.5t-ul de la Honda suna de parca motorul n-are ungere). La Golf, DSG-ul schimba undeva pe la 2200RPM si masina accelereaza cu pedala calcata undeva la 30% (estimez eu) si nu pare sa depuna niciun efort. TSI-ul de la VAG (inclusiv 1.8TSI) este net superior acelui 1.5t dpdv al vibratiilor si zgomotului.

Nu stiu exact daca indicatorul de temperatura afiseaza temperatura reala al motorului sau are ceva marja dar la Golf ajunge la temperatura optima cam in jumatate din timpul Hondei. In alea 5 minute de care zic, Golf-ul e la temperatura optima pe cand Honda era cam pe la jumatatea distantei dintre rece si optim. (Honda se lauda ca 1.5t-ul lor are cel mai bun randament pentru un motor turbo)

Pana acum, consumul e cam cu 2-3l/100km mai mare fata de cel de pe Civic.

A/C-ul manual este superior climei auto de la Honda sau Mazda. Am avut un blocaj psihologic acum 7 luni si am scos Golf-ul de pe lista pentru ca n-are clima auto. (GTI-ul are clima auto doar pe echiparea de top de ~35.000$ iar Golf-ul normal n-are deloc). Geamurile atermice sunt iarasi un mare plus ce mi-au lipsit cat am avut japonezele.

Garantia o am in felul urmator aici:

  • 3 ani sau 36.000 mile completa
  • 5 ani sau 60.000 mile pentru motor si cutie de viteze
  • 12 ani sau 100.000 mile pentru coroziune din interior

Statul meu, impreuna cu alte 10 state fac parte dintr-o lege ce se numeste "California emissions standards" si practic orice masina vanduta in aceste state primeste 7 ani garantie la anumite componente ce pot afecta emisiile. Am o lista destul de lunga de componente printre care e vorba despre transmisie, injectoare, turbina, anumiti senzori, etc. 

Orasul in care sunt eu este unul relativ mic. Pun niste poze aici cam cum se vede cu autostrada cu 3-4 benzi pe sens ce trece prin centrul orasului (un tronson e subteran) vazuta de la etajul 74. 

Inca n-am apucat sa fac ceva poze cu DSLR-ul dar sper sa le fac in urmatoarele saptamani ca apoi vin ploile. Golf R e mai popular pe la mine fata de GTI (cel putin din ceea ce vad eu pe strada). 

 

20901021_1818342784846544_47802407161088 20901498_1818342678179888_16658160666506 20934045_1818342694846553_68662324741398  

 

L.E. Vanzarile de GTI sunt net superioare celor de R. (se pare ca am eu ochi pentru Golf R)

 

Screen_Shot_2017-08-19_at_09.14.05.png

Modificat de Iulian M
Link către comentariu

Randament bun inseamna incalzire greoaie, deci probabil ca nu e doar marketing din partea Honda ;)

Link către comentariu

N-are nicio treaba randamentul cu capacitatea noilor TSI-uri de a se incalzi extrem de repede. Nu intru in detalii tehnice acum dar pun o intrebare simpla: cum de se incalzeste de 2 ori mai repede decat vechiul TFSI, in timp ce consumul a scazut cu 10-30% ?

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Efficient thermal management: The turbocharged direct petrol injection engine is marked by innovative technical modifications such as exhaust gas cooling integrated in the cylinder head and a dual injection system with both direct injection and multi point injection. The new fully-electronic coolant control system of the TSI enables significantly more efficient thermal management with a shorter warm-up phase;

Preluat de aici.

Modificat de cris.g
Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!