Jump to content

Alegere anvelope iarna 2017 / 2018


Ex member
 Share

Postare recomandată

Asta da,buna stire dar eu o vad ca pe o manipulare intentionata a actiunilor.Deja au scazut cu 10%.Probabil peste vreo 3 luni un individ i-si va mari investitia  asta in cazul in care Nokian va scoate pe piata un nou produs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stirea nu este din 2016? FEBRUARY 26, 2016 / 4:53 PM / 2 YEARS AGO

 

Eu am fost multumit de anvelopele nokian wr d3 cumparate in iarna lui 2013 de noi. Le-am folosit 3 ierni si a fost bune spre foarte bune, o usoara senzatie de nesiguranta la viteze mari pe umezeala, insa asta si din cauza rotilor pe 15 inch, nu era neaparat din cauciuc. In schimb am condus pe urma alte doua modele de la nokian, si au fost praf. Dupa am vazut intalmplarile nefericite ale unor useri de nokian wr d4 (vezi doamne anvelopa de top, premium wannabe)+ reclama foarte agresiva auzita pe posturile radio in ultimul an, asa mi-am dat seama ca baietii se pun serios pe facut profit, si ca automat ca la orice produs calitatea o sa devina indoielnica, standardele o sa fie mai joase, etc. 

 

Eu am renuntat la aceasta marca de anvelope (doar pt iarna) din cauza celor expuse mai sus. Momentan, sa fac haz de necaz, am pirelli snowcontrol 3 dot 2016  si kleber krisalp ultimul model dot 2016, si kleberurile sunt mai bune/mai aderente cu mult decat pirelli, care cica sunt anvelope premium. Deci, nu va mai uitat doar la review-uri ca nu sunt toate de incredere, mergeti pe recomandari/teste/cititi parerile userilor pe forum, lasati review-urile facute de specialistii de cauciucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti dai seama de diferenta dintre Kleber si Pirelli daca sunt puse pe punti diferite? E cam greu sa iti dai seama,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut eu niste teste mai complexe, ca timp liber am suficient. Mai am un coleg de munca care a luat si el kleber.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare @cristyan2000

Fiecare producator mai cunoscut are in gama modele ce exceleaza la un anumit tip de drum / conditii meteo si in consecinta au rezultate mai putin bune la alte categorii. Spre exemplu, Bridgestone sunt excelente pe ploaie dar slabute la alte conditii. Este greu sa gasesti o anvelopa care sa fie cea mai buna la toate categoriile.

Eu am avut Nokian rusesti timp de 3 ani si am fost multumit per total dar anul acesta am schimbat cu Dunlop. Asta pentru ca in Bucuresti nu avem ierni cu zapada abundenta iar Nokian sunt cele mai bune pe zapada si ierni din alea ca in Finlanda sau Rusia.

Asa ca pana la urma m-am hotarat la Dunlop Winter Sport 5. Au stat foarte bine la testele din 2016-2017.

Ai mai jos cateva linkuri utile pentru informare. Alege o anvelope optima pentru conditiile meteo din zona ta de resedinta si din zonele in care mergi frecvent. Eu am ales in baza rezultatelor de la Autoexpress si ADAC.

https://best-tyres.uk/dunlop/winter_sport_5
https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2016_winterreifen_225_45_r17.aspx?ComponentId=273690&SourcePageId=31821
https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/2017_winterreifen_215_65_r16.aspx?ComponentId=301822&SourcePageId=31821
http://www.autoexpress.co.uk/accessories-tyres/93111/winter-tyre-reviews-20162017-results-by-category

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 02.09.2017 at 10:36, Bebeee a scris:

FIind mai lunga, adica cam cat un Passat. :-)

Dintre anvelopele enumerate, as lua Alpin 5, nu poti compara Michelin cu celelalte doua branduri..

Daca nu circuli mult iarna si vrei sa faci economie, avand doar un singur rand de anvelope, poti alege Cross Climate. Daca vrei siguranta si aderenta cat mai buna in orice sezon, mergi pe 2 randuri de roti, vara - iarna..

 

Gata,

Vineri am montat Michelin Alpin 5,am deja 700 km cu ele iar ca prima impresie este nivelul foarte mic de zgomot la rulare la orice viteza.

Las faptul ca sant mai elastice si mai maleabile decât cele de vara(tot Michelin),dar cele de vara sant mult mai zgomotoase si nu am reușit sa stiu de ce,am prins si temperaturi de 42 grade si 2 grade,la fel de zgomotoase.

Alpin 5 sant mult mai cuminți la capitolul zgomot,astept sa le văd la treaba pe polei si zapada.

Ca sfat le recomand,asta daca prețul nu constituie un impediment major,nu neg ca nu sant mai bune ca ele,dar am folosit multe mărci de anvelope si am ajuns la concluzia:

         -4x4 BFG KO mai nou KO2(le-am folosit pe 3 tipuri de masini in decursul a 20 de ani)

         -turisme Michelin vara si iarna

Ps Este părerea mea,nu cer nimănui sa fie de aceeași părere cu a mea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Are cineva montat Nankang SV 2? Ma intereseaza in principal nivelul de zgomot. Prin afara review-urile sunt pozitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna grup, o parere pt anvelopele gt radial champiro winterpro 2? ati avut careva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat eu pe un ford fiesta, dar pe spate. Nu pot spune nimic, decat ca nu sunt zgomotoase si sunt ok pentru temperaturile de acum.

Au B la franare pe ud  si 70 db. M-am interesat si eu mult, ca imi facea cu ochiul designul. Stau bine in testele facute de Dekra, isi pastreaza proprietatile pana la 9 grade, sunt anvelope de prim montaj pentru Renault si Peugeot la cateva autoutilinare mici, prim montaj in America chiar la VW......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin cu update: anvelopele ma uimesc in continuare cu silentiozitatea de care "sunt capabile" insa, asa cum si testele au descoperit, coeficientul de rezistenta la rulare este destul de ridicat pentru ca a crescut consumul la mersul pe autostrada. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul putin crescut e de la temperatura scazuta, nu neaparat de la anvelope, daca sunt silentioase nu au nici rezistenta mare la rulare.Bine comparativ cu cele de vara ceva diferenta se vede la consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Ca tot se discuta mai sus de Gt radial, am comandat si eu un set de 4, model Champiro WinterPro HP si cand le am analizat mai bine acasa am observat ca toate sunt de pe partea dreapta, sau cel putin asa mi se pare, daca pe partea dreapta profilul e in sensul sau, pe stanga daca il pui cu OUTSIDE-ul in exterior (logic) profilul vine invers. Greseala mea a fost ca le am platit inainte. 

20171128_170138-1836x2448.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 tipuri de anvelope: directionale caz in care nu conteaza outside-inside ci doar directia de mers inainte si cele asimetrice. La cele asimetrice se precizeaza care e outisde. In cazul de fata sunt anvelope asimetrice.

N-am auzit de anvelope de dreapta sau de stanga. Sunt in regula. Sigur cat de buna e marca in sine e alta discutie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M am alarmat putin pentru ca mi se parea ilogic ca profilul sa fie practic cu sensul de rulare invers. Legat de anvelope, pe tyresreviews.uk au recenzii foarte bune si sunt cam singurele in categoria lor de pret care au C si C la cei doi indici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza cum e profilul atata timp cat sunt montate pe janta corect, conform marcajelor de pe anvelope. Puse pe janta vor ajunge sa fie fie de dreapta sau stanga daca profilul o cere. Sa le tocesti sanatos si fara incidente! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Voi mai cititi din cand in cand titlul topicului?

Va rog sa-l (re)cititi si sa va rezumati la discutii conforme.

Multumesc pentru intelegere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie si eu sa iau niste anvelope de iarna... 225/50/17... ma uitam la nordman - nokian. Stie cineva ceva despre ele?

Mai am de ales michelin a4 sau nokian a4 care deja sar la buget...

Acum merg cu nokian d4 care inca nu s-au dezintegrat. Nokian d3 m-au dezamagit...

Multumesc.

 

Modificat de miliktsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nokian wr a4 rulate 2000km aproximativ sezonul acesta,inca nu se dezintegreaza :biggrin:.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu doua luni m-am echipat cu 4 anvelope Michelin Crossclimate 235/45/R17 . Deocamdata n-am ce le reprosa, astept sa le vad la lucru in zapada, atunci vad ce afacere am facut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Probate si pe zapada. Au facut fata cu brio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Abia asteptam prima zapada! Dupa 4600 km rulati, in marea majoritate pe mizga si ploaie, iar ieri noapte si azi dimi un polei de toata frumusetea, pot zice ca am tras lozul cistigator: Bridgestone Blizzak LM001 (Made in France, DOT 2817, 185/60/15). Nu regret niciun leut din cei 1000 dati in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bun, am facut un back-to-back intre 2 masini cvasi-identice echipate cu:

1. Bridgestone Blizzak LM 32 si

2. Nexen Winguard Sport 2

utilizand exact acelasi traseu, constand in zona urbana cu intersectii, sensuri giratorii, semafoare dar si o portiune de autostrada. Asfaltul a fost in mare parte acoperit cu zapada/mazga asadar, iarna in toata regula. Temperatura --> -6 grade.

A. Franare --> pe asfalt curat dar ud nu am observat vreo diferenta notabila dpdv al aderentei. Totusi vorbim de opriri de la 50-60kmh.

---> pe asfalt acoperit cu mazga Nexenurile ofera o aderenta net superioara Bridgestoneurilor, acestea din urma facand ABS-ul sa lucreze din greu. Diferenta de comportament m-a facut sa simt nevoia sa merg mai incet cu 15-20 kmh si sa las o distanta mai mare fata de masina din fata mea.

---> pe zapada diferenta constatata in situatia anterioara se mentine. Bridgestoneurile sunt nesigure si nu recomand nimanui sa cumpere. 

B. Aderenta la rulare pe:

---> asfalt ud este buna insa Nexenurile sunt in fata.

---> asfalt acoperit cu mazga accentueaza diferenta in favoarea coreenelor.

---> asfalt acoperit cu zapada m-a facut sa am 2 momente maro in masina echipata cu Bridgestone. Primul a fost intr-un sens giratoriu, unde la 30kmh mi a fugit intr-un derapaj puternic, norocul meu a fost ca fundul este peste nivelul bordurii ca altfel lasam bara acolo. Al doilea insa, muuult mai nasol, s-a petrecut in timpul rularii pe portiunea de drum expres/autostrada. La +90 kmh am accelerat puternic, in dorinta de a duce testul spre extrem, moment in care masina echipa cu Bridgestone a plecat in derapaj (pe romaneste mi-a fugit curu'). A fost o situatie extrem de neplacuta.

Am repetat testul cu masina echipata cu Nexen si nici urma de asa ceva.

C. Confortul acustic este clar in favoarea Nexenurilor. Cu Bridgestone parca ai un geam deschis.

D. Confortul la rulare imi este greu de stabilit pentru ca dimensiunile celor doua tipuri de anvelope difera. Cu toate astea, pun tot Nexen in fata.

Tin sa mentionez ca ambele masini sunt berline, 4x4, automate si cu greutati foarte apropiate. 

Din punctul meu de vedere, NU RECOMAND achizitia de Bridgestone Blizzak LM 32.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea, vreau sa revin cu un review si pentru Nexen Winguard SUV, anvelope cu care trec deja a 3a iarna.

1. Aderenta la franare:

---> pe asfalt ud este decenta. Pana acum nu mi s-a intamplat sa intre ABS-ul, chiar daca am abuzat cateodata de frane.

---> pe asfalt uscat din nou este decenta. Tinand cont ca ruleaza pe un duster de 110 cp nu am simtit niciodata nevoia de mai mult.

---> pe asfalt acoperit de mazga este mediocra, in cel mai bun caz. 

---> pe asfalt acoperit cu zapada este medie, fara pretentii de performante de top.

2. Aderenta la rulare pe:

---> pe asfalt ud este ok. in cazul incare drumul este denivelat se mai intampla sa piarda aderenta.

---> pe asfalt uscat este ok. Isi arata limitele destul de repede daca temperatura depaseste 10 grade. Atunci se intampla ca ABS-ul sa mai intervina la franari ceva mai hotarate.

---> pe asfalt acoperit cu mazga este mediocra in cel mai bun caz. De cele mai multe ori, la schimbarea directiei intervine subvirarea intr-un mod destul de alarmant. Daca nu adaptezi viteza la conditiile meteo ai toate sansele ca intr-o curba ceva mai inchida sa ajungi pe contrasens.

---> pe asfalt acoperit cu zapada este buna cu mentiunea ca la schimbarea directiei trebuie incetinit ceva mai mult. Nu se descurca la fel de bine ca la frane sau demaraj.

3. Confortul acustic este decent. In cazul Dusterului interventia in habitaclu a zgomotului produs de anvelope este neglijabila fiindca masina e zgomotoasa dupa 90 kmh.

4. Confortul la rulare este decent. Anvelopele flexeaza din umeri insa nu dau seanzatia de nesiguranta. Totusl vorbim de 215/65/16.

Pentru o masina din categoria Dusterului le recomand cu incredere.

Mentionez ca in conditii de zapada adanca se comporta admirabil. Nu ramai blocat cu ele decat daca pui masina pe burta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!