Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

pt consum postezi in aria dedicata

poti face si un log in mers pt maf,il postezi in aria de loguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac eu log am vag com el nu mia zis nimic de valoarea aia pe debimetru am pus eu vag com pe masina dupa ce am luato de la el si am vazut valoarea aia dubla 

am uitat sa mentionez mai am capsula de la egr sparta sar putea sa dea valoarea aia de la capsula egr  ? am bagat surub pe furtun la egr dar tot asa imi da valoarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca noul maf citeste mai mult sigur au crescut si valorile in bs 003 pe egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, e de la EGR valoarea mare pe MAF.

what retards si aia de la servis.

vrei sa revina la normal: pui EGR bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai spus ca e de la egr......eu nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu valorile mari la maf era de la capsula egr am schimbato si a revenit totu la normal !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

e posibil ca un sensor maf<debitmetru> defect sa imi genereze eroarea 401 insufficient flow ?  < debit insufficient>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

posteaza tot codul de eroare sa cautam noi pe site-ul rosstech ce zic aia sa vedem si noi ce a fost in capul alora de la vw cand au generat acest dtc

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Deti un G4 Variant TDI ALH  an 2000, iar de ceva timp masina este mai puturoasa, dupa o scanare cu VCDS si un log facut in treapta 3 (atasat aici), valorile MAF-ului sunt sub valorile specified. am incercat curatarea lui cu spray pt contacte electrice insa fara folos. Cu mufa scoasa, valoarea masurata este de 550 (iar masina se comporta mai ok in turatii pana in 2000 fata de cum ar merge cu debitmetrul actual).

in urma cu o saptamana am incercat un log cu debitmetrul unui prieten luat de pe un G41.9 ATD, bosch cu codul 0 281 002 757. Masina a mers mai ok fata de cel actual insa nu am apucat sa ii fac un log pentru a le compara cu valorile actualului si vice-versa (al meu pe masina lui insa la el nu s-a simtit nici o diferenta)

Am decis sa il inlocuiesc deoarece "imi sta pe creier"si am gasit 4 variante de producatori:

1. Starline, cel mai ieftin la aprox 180 lei

2.HUCO, 230 lei

3. Bosch (aici am doua coduri 0 986 280 202 la 245 lei si 0 281 002 757 la 262 lei)

4. Pierburg ( cu codul 7.22684.08.0)

Debitmetrul aflat pe masina nu stiu ce model este deoarece nu specifica (nici pe carcasa si nici pe senzor), singura specificatie fiind PBT GF 30.

Intrebarea este, a mai folosit cineva modelele de la STARLINE si HUCO? Personal as merge pe bosch, insa nu stiu pe care dintre cele doua sa le procur (pe site-ul unde le-am gasit ambele modele sunt compatibile cu motorizarea mea)

Multumesc

LOG-01-003-010-0112.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

sa stii ca la tine e alta problema, nu debitmetrul.

Posibil turbina care agata sau furtune de vacuum

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, game4us said:

arata rau tare logul tau,iar problema nu e de la maf...rezolva intai cu presiunea si apoi vedem daca maf ul masoara destul

pe undeva pierzi vaccum,sau chiar actuator spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ionut10a said:

arata rau tare logul tau,iar problema nu e de la maf...rezolva intai cu presiunea si apoi vedem daca maf ul masoara destul

pe undeva pierzi vaccum,sau chiar actuator spart

Multumesc pentru raspuns,

Voi merge saptamana viitoare cu ea la ''doctor'' pt verificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am su eu acea problema ce se vede in poza.  Am schimbat 4 debitmetre aer oem dar din dezmembrari si 1 nou dar aftermarket. Și imi da aceasi eroare cu toate. De la ce ar putea fii.

2017-07-02-10-37-00.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablaj intrerupt ,siguranta arsa (daca are )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat voltajul la mufa cu motoru pornit pare ok.  Nu stiu sigurante daca are.

2017-07-02-13-04-56.jpg

2017-07-02-13-05-24.jpg

2017-07-02-13-06-04.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! Detin un golf 4 1.9 TDI AJM. De ceva timp am probleme cu el in sensul ca nu mai "trage bine" si imi cam iau si limp-uri. La o testare initiala cu VCDS-ul mi s-a zis ca este debitmetrul de vina pentru faptul ca nu mai "trage" deoarece nu da valorile corecte. Ok, am zis sa schimb debitmetrul. L-am schimbat si diferenta fata de cel vechi este insesizabila. Problemele continua sa apara in mod complet aleator. Ce nu imi explic insa este faptul ca masina are momente cand merge destul de ok si momente cand merge foarte prost. De curand am facut iarasi o testare cu VCDS-ul si in urma unui limp am primit eroarea :

17958 - Charge Pressure . P1550 - 11-00 Control Deviation.

Bun, dupa ce am revenit din limp am zis sa fac si un log in mers, in treapta a 3-a pentru blocurile 03,10 si 11. La primul log nimic surprinzator, debitmetrul era sub valoarea de referinta cu mult, undeva in medie pe la 450. Am scos mufa de la debitmetru si am bagat-o iar si am refacut testul. Surprinzator valoarea a crescut si motorul raspundea mult mai bine.

Va rog sa imi spuneti ce corelatie exista intre aceste simptome si ce ma indrumati sa fac. Atasez si cele doua log-uri mai sus mentionate pentru mai multe detalii.
Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-02-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul log este făcut în limp mode şi de asta ai şi valorile aşa mici la debitmetru.

Al doilea arată de fapt că problema este la turbină, cel mai probabil ai probleme cu vacuum-ul (de altfel şi eroarea spune câte ceva despre asta, vezi aici). Din cauza presiunii scăzute ai şi valori scăzute la debitmetru.

Pentru mai multă siguranţă fă BS003 şi BS011, vezi aici ce şi cum, apoi postează rezultatele aici.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! O sa revin cu log-urile cat mai repede cu putinta! Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut! imi merge masina in suturi, cand accelerez brusc se aude cum pierde presiune .

la scanare am urmatoarea eroare:

17552 mass air sensor

P 1144 35 10 open or short to ground

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, pune-te te rog si citeste putin pe forum pentru ca problemele s-au discutat deja demult. Nu e topic cu 200 de pagini, are doar 23 si la pagina 10 gasesti raspuns.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am inlocuit filtrul normal de aer cu unul conic si nu stiu ce sa fac cu senzorul MAF. E ok sa il las dezactivat, sa il las activ si liber prin compartimentul motor sau la ce ma gandeam eu sa cumpar un alt filtru conic dar de dimensiune mai mica, ca ce-l pentru motociclete. Ma gandeam sa il si curat cu un spray de contacte? Ce ma sfatuiti sa fac?'

Multumesc anticipat!

20170805_141738.jpg20170805_141745.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

E normal ca senzorul din debitmetru sa . fie uns? Deja am schimbat 3 debitmetre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
marius1982.11

Nu, ai filtru de aer sport, care se unge cu ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!