Jump to content

Motor 2.0 benzina


adi81
 Share

Postare recomandată

contact imperfect la mufa sau un fir cu probleme.-46,5gr, ca si cum e fir taiat,adica fara semnal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • samx

    10

  • R Z F

    8

  • dizy

    8

  • dragos0209

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

chiar nimic....faza asta e de cand am luat-o

acum de curand am pus o evacuare inox(de la catalizator pana la finala) 

masina asta ma pune pe ganduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma de cand e ger ca sa spun asa 0,7 uneori 0,8

pe test de noxe iese perfect


intake air temp sensor (G42) p0113 - 35-00 - signal too high

asta este eroarea de pe tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o masinutza de genul. Cod motor AQY, dar am ceva probleme cu consumul. Locuiesc in Hunedoara, un oras nu prea populat, si fara trafic intens, si pe computerul de bord imi da un mixt de 10,6. Si in oras cam trece de 13%. Ulei papa cam mult. Are 179000 km, reali. Precizez ca e o evacuare fara catalizator, cu finala Borla. Din cauza tobei sa fie consumul asa de "agresiv"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu un mk4 2.0i  , cod motor AQY , probleme cu consumul la urcare in panta nu depasesc 80 in treapta a 3/4 (turate 3500/4000) consum 36/40 % fara performante prea mari ! pareri ??? sa fie debitmetru ? sonda lambda? si consum mare in general 23 / 25 in oras mers mediu ,fara clima,  afara 10/11!

Modificat de Ovidiuilas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie facuta o diagnoza si vazut exact ce erori sunt/daca sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i sa facut diagnoza ... erori gen senzor esp, si sonda lamba ..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut Adrian ma numesc si am si eu un AQY pe un Mk 4 break, cam prin Iulie 2013 cumparat,care in  Decembrie a primit si GPL , am schimbat si eu sonda lambda (dupa codul original), catalizator luat special pt mot de 2.0 (cel original al masinii fusese spart intentionat de nemti) si pot spune ca e un motor reusit, in ciuda consumului de ulei care la mine depinde de regimul de mers( mers pana la mare si inapoi cam intre 160 -180km/h  a papat 2 L ) si a consumului mare de benzina/gaz  care este atat de variabil ca nici nu il pot pronunta ma duce si ma aduce si nu prea a facut alte  fite in afara de " check engine " cu care m-am obisnuit pe bord caci si el apare in atat de multe situatii (erorile sunt 4 mari si late date toate de lambda si de catalizator, netinand cont de stilul de mers,mai domol sau mai smuls,de faptul ca e pe benzina sau pe gaz ...samd)  masina e cat da cat ok (uneori imi vine sa ii dau foc ,uneori nu ma mai satur de mers ).Ii salut pe toti cei care scriu pe acest topic si promit sa va tin la curent cu ce am mai patit pe la ea ca sunt destule de povestit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aqy, merg pe gaz de 25000 KM, si in acesti 25000 check engine s-a aprins o singura data. S-a aprins pentru ca s-a intamplat sa calc acceleratia la maxim exact cand trecea de pe benzina pe gaz, avand ca eroare multiple missfire. In rest nu s-a aprins. Consumului de ulei ii confirm si eu prezenta. De consumat carburant... tot pe la 10-11 se invarte mixtul la mers calm, dar stie si 13-14 la mers mai nervos. Eu am insa si cutie automata, poate si de aici creste un pic.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu 2.0 aqy....ma folosesc de fix un an de ea si in afara de schimbat vreo 3 debitmetre nu am avut nici o problema cu ea iar legat de consumul de ulei....am facut 58000km pana acum cu ea are 212500km si nu mi-a mancat un gram de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consumul de ulei exista la aceasta motorizare. Faza cu nu consuma gram e legenda la vw (cel putin generatia 2000-2006) . Masina o am de la 80k si a fost a unchiului meu de noua. Si de noua a consumat ulei. daca ii dau forja ajunge la 1 litru intre schimburi. Ulei a vazut mobil1 si acum motul xclean.

Fratemiu are 2.0 ajh si consuma ulei la fel ca la mine.

La audi 1.8T am completat si 1.5l intre schimburi (alergat), am pus si motul 300v Racing 10w40 ester core. Consumul de ulei tot este. Este scris si in manualul de utilizare ca poate consuma 1litru la 1000 km.

Am mers cu mitsubishi lancer 2.0 tdi (motor vw) nou nout si a ras 1 litru intre schimburi.

Unchimio a avut sharan nou diesel,  dupa alergaturi pe autostrada cerea ulei

 

Daca imi ziceai bmw fara consum de ulei te credeam dar nu e cazul nostru. Oricum la cat costa benzina pretul uleiului e tips.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu consumul de ulei chiar nu stiu ce sa zic caci in urma cu doua saptamani am schimbat personal filtrele (m-i sa parut mai ieftin asa) si am descoperit ca busonul de la baia de ulei avea filetul  rupt (dat peste cap la strangere) ,am pus niste banda de teflon pe filet si l-am bagat la loc iar in urma unui drum dus intors la Vama Veche (vechea meteahna de a face prezenta de  1 Mai) nu a cerut inca ulei,cat despre check engine e urata de tot faza caci imi tot modifica harta de injectie a mersului pe benzina  si astfel nereusind sa ii fac una pe gpl cat de cat apropiata ,masina in sine mergand bine in majoritatea timpului dar  uneori " nu trage" si imi mai face o fita  tot uneori nu sta la relanti pe benzina cand e motorul rece ( nu se duce la 1000 de ture ci ramane la 800 si nu pot pleca cu ea de pe loc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de consumul de ulei.....eu am respectat norma SAE care este data in autodata mai exact merg cu ulei CASTROL EDGE 10w60(chiar daca scrie turbo diesel pe el) de aproape 100.000 si nu mia papat gram de ulei iar legat de check engine.....cand am luat masina am dat motorul jos si in afara de bloc care are seria nu am pastrat nimic si de atunci merge perfect......schimb odata pe la 3 luni debitmetrul si sondele lambda....este boala lor....masina nu trage uneori din cauza senzorului IAT care este pe debitmetru si uneori masoara de aiurea....

TRYCI daca reusesti sa faci o harta cat de cat apropiata sa ma anunti si pe mine.....am incercat vreo 1000 de variante de harta nu am reusit iar acuma circul cu injectoare de 2.0 125cp pe benzina si la GPL injectoare de 200+ cp si trage extrem de bine iar consumul e acelasi (8,7 oras pe benzina si 6,1 exterior pe benzina iar la gpl este 10,2 cu 7,8)precizez.....fac aproape 4000km pe luna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate injectoare de 1.8 125 cp.nu iti papa pt ca in primul rand ai facut motorul + ca 10w60 este f vascos,dar si scup pt unii.ce injectoare de gpl ai?eu am masina de aproape 3 ani si peste 30 mii km si nu am schimbat debitmetrul si nici vreo sonda.insa ceva ciudat si mie mi se pare legat de IAT si harti.trebuie sa stau in fiecare sezon sa fac reglaje.am legat o rezistenta  suplimentarape IAT ,in serie,insa statea check-ul aprins,dar mergea si pornea beton,vara ma refer.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa fiu nici inainte sa fac motorul nu papa ulei

injectoarele gpl sunt comandate de cineva din franta dar astazi le schimb din nou...va primi niste injecoate de la BRC portocalii


VAND SAU SCHIMB BORA CU GOLF 4 SAU PASSAT + - DIFERENTA pt cine este interesat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

dragos0209 spune-mi si mie te rog codurile de piese pt debitmetru si lambde , eventual de unde le iei si cu cat caci in autodata , la codul de eroare pe care il afiseaza dupa ce am schimbat lambda 1 in spune sa schimb maf sensor cu " modified maf sensor" iar la scanarea cu vag-ul am vazut la temp aerului din admisie  diferenta de cam 20 de grade in plus  intre temp pe care o vede in admisie si cea de afara........

Modificat de tryci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legat de consumul de ulei.....eu am respectat norma SAE care este data in autodata mai exact merg cu ulei CASTROL EDGE 10w60(chiar daca scrie turbo diesel pe el) de aproape 100.000 si nu mia papat gram de ulei iar legat de check engine.....cand am luat masina am dat motorul jos si in afara de bloc care are seria nu am pastrat nimic si de atunci merge perfect......schimb odata pe la 3 luni debitmetrul si sondele lambda....este boala lor....masina nu trage uneori din cauza senzorului IAT care este pe debitmetru si uneori masoara de aiurea....

TRYCI daca reusesti sa faci o harta cat de cat apropiata sa ma anunti si pe mine.....am incercat vreo 1000 de variante de harta nu am reusit iar acuma circul cu injectoare de 2.0 125cp pe benzina si la GPL injectoare de 200+ cp si trage extrem de bine iar consumul e acelasi (8,7 oras pe benzina si 6,1 exterior pe benzina iar la gpl este 10,2 cu 7,8)precizez.....fac aproape 4000km pe luna

 

Castrol EDGE 10w60 este un ulei racing, nu este ulei de strada. Pe bidon vei vedea ca nu are nici o aprobare VW .

Am bagat si eu la audi castrol 5w50 racing, apoi motul 300v ESTER core 10w40...consumul de ulei tot este in functie de talpa.

http://www.castrol.com/en_my/malaysia/products/cars/engine-oils/edge-titanium.html

Iar la AQY, legat de: nu consuma gram de ulei, nu ne imbata cu apa rece!

Debitmetru si sondele lambda la mine sunt cele originale din 2002 si 118000 Km, trege foarte bine si nu dau semne ca ar trebui schimbate, deci nu e boala lor.

Cand spui ca merge perfect cand spui ca nu ai reusit cu harta.

Am instalatie BRC my07 si de cand a fost montata o singura data s-a aprins check-ul, si atunci de la faptul ca am accelerat brusc exact cand se facea trecere de pe benzina pe GPL.

Pe benzina am injectoarele originale, iar pe gaz sunt cele portocalii de la BRC iar duzele GPL sunt de la o alfa twin motor de 150CP.

Consum 10-12 pe oras si 7,5 - 8,5 afara (am cutie automata).

Km am facut 33000 in 18 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un 2.0i AQY pe skoda octavia.Ce ulei e recomandat la schimb si cat cantitativ trebuie la un schimb de ulei+filtru?

5w40 si 4l cumva?

Modificat de crystygye
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

si eu am 2.0 AQY din 2000 si am pus ulei castrol edge 5w40 si in 9000km am completat 2,5l de ulei ..mi se pare mult ...pe bord am 240.000km ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Obisnuieste-te sau fai segmentare. Daca nu sunt probleme las-o in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!