Jump to content

Motor 2.0 benzina


adi81
 Share

Postare recomandată

Drept dovada a fiabilitatii lor. Dar totusi eu am mai schimbat mai un senzor hai 2 dar nu pot sa zic ca am avut probleme majore cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • samx

    10

  • R Z F

    8

  • dizy

    8

  • dragos0209

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

187.000 km si am schimbat doar termostatul :Driver:

Ceva informatii gasesti aici http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5187132&p=69931586&viewfull=1#post69931586

Multi zic ca nu se justifica diferenta de la 1,6 pt numai 10 CP.Nu stiu daca o fi asa sau nu(nu am condus Golf cu motor de 1,6)dar eu tare sunt incantat de motorul asta.

Toate cele bune!post-11371-0-65490500-1309168823_thumb.j

Modificat de road66hell
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc colegilor pt informatii,m-ai asteptam si altele,va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut vad ca nu s-a mai postat nimic de ceva timp sper ca nu ati abandonat topicul.Sunt proprietar de vreo 6 ani de Golf 4 2.0 l cod motor AZJ m-a disperat cu consumul de ulei dar pina sa aud ca e ceva normal la motoarele de 2l am schimbat simeringurile de supape si consumul este acelasi am schimbat uleiul de la 0W30 cit era recomandarea producatorului la 5W40 apoi am incercat si Castrolul sintetic 10W60 si consumul a fost acelasi acum are Aral 5W40 pentru ca este ieftin si oricum il papa.Aveti o explicatie cum se consuma acel ulei pentru ca fum albastru nu da deci nu sunt dusi segmentii simeringurile sunt schimbate pe unde se mai poate consuma? :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.cred ca asa e facut el sa functioneze.si al meu consuma dar nu ma deranjeaza.cand va consuma 1l la 1000 km(vezi specificatie vw) atunci o sa-mi fac probleme.acum am 10w40 am 8000 km si am completat 1l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Si al meu consuma cam 1l la 5000 km,in rest nici o problema.

Toate cele bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! De 6 zile sunt posesorul unui golf 4 2002 cu motor 2.0 AQY. De consumat ulei consuma doar la forja. De ex pe drumul din Aachen pana in Romania(2000 km) a consumat 1 litru de ulei dar a stat 20 de ore la 140KM/h cca 4000 rpm. In romania am mai facut cca 1000 km si nu a mai scazut nivelul. Motorul are 86000KM reali, a fost al unui unchi in germania ce l-a avut de nou.

Ca prima impresie destul de fasnet motorul dar destul de chinuit pe autostrada din cauza rapoartelor foarte scurte ale cutiei de viteze.

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut , deoarece topicul se numeste 2.0 .m-am gandit sa va dau o parere sincera despre masina mea , vw bora din '99 , motor de 2.0 evident , sunt foarte multumit , e adevarat ca consuma putin mai mult ulei dar dupa parerea mea compenseaza cu performantele , consumul in oras intre 10-12 % (14-16% cand o alerg la modul 1-a scartz, a 2-a scartz si tot asa) in afara imi consuma intre 7-8 % dar acesta este consumul in conditiile in care trebuie sa imi schimb prima sonda labda , legat de performante sunt multumit , la un condus sport merge sa treci din a 2-a in a 3-a pe undeva la 90 km/h , de asemenea eu am facut un mini- topspeed si la 200 km/h mai aveam pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele voastre acea turbina porneste mereu la pornirea motorului? Intreb pentru ca am observat ca pe la -6 -7 grade dimineata nu a pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pompa de aer secundara nu turbina si porneste intre 5 si 30 de grade. Deci de la -7 pana la +5 mai sta putin pana porneste dupa aceea daca esti atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, il am si eu de 6 ani 2.0l aqy (are 12 ani), ce am schimbat la el: distributia nu am schimbat-o cand am cumparat masina si ma lasat pompa de apa si am fost nevoit sa invetesc, sonda lambda 1, un senzor de temperatura, termostatul. acum 3 ani bucsele pe fata toate, anul asta pe spate telescoapele si bucsele, tot ce am dat jos erau oribinale vw si cam atat. Acum cu consumul de ulei intre schimburi completez 1l de ulei, folosesc 5w40 castrol. Consumul de benzina e ok nu ma plang, 12 la suta prin oras si inafara undeva la 8, acum iarna cred ca ajunge undeva la 15 la suta dar fac drumuri scurte nici nu apuca acul de la temperatura sa se ridice si am oprit motorul, apoi dupa o ora ies iarasi la drum si tot asa. zic ca e firesc consumul. Sunt multumit de puterea pe care o dezvolta, cat am mers cel mai mult cu ea? pai i-am dat si 200 km/h (nu numai o data) dar viteza unde se simte cel mai bine e undeva la 150sau170km/h. Sunt indragostit de el!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am 2.0 AQY, de fix 2 ani, pe masina din semnatura. Gasesc ca e unul din cele mai fiabile motoare pe benzina de la VW si f.ieftin de intretinut d.t.p.d.v:

- motor deosebit de simplu, aspirat, fara turbo, fara compresor, fara intercooler,etc.

- fara pretentii legat de calitatea benzinei.

- cuplu mare la turatii joase, similar unui motor diesel.

- cutie de viteze fiabila si cu trepte bine etajate.

- taxe anuale (impozit, RCA, etc.) mici, data fiind cap.cil. < 2000 cmc.

- consum de benzina relativ bun pt. putere si cilindreea lui (eu am montat GPL asa ca am consum de motor diesel :icon_thumleft: ).

- pe VW Bora kombi (1400 kg greutate la gol si 1800 kg la plin) motorul se compoarta excelent, nu te lasa in depasiri sau pe drumuri de munte.

- nr. de km. cu acest motor nu e relevant, cea mai buna dovada in cazul motorului meu este fotografia de mai jos, facuta acum 2 luni, care face cat o mie de cuvinte (scuzati link-ul din foto):

post-30261-0-27678800-1356441912_thumb.j

Modificat de Allex '77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este pompa de aer secundara nu turbina si porneste intre 5 si 30 de grade. Deci de la -7 pana la +5 mai sta putin pana porneste dupa aceea daca esti atent.

Cand zic pompa imi vine in minte miscarea de translatie, i-am zis turbina pentru ca se roteste si suiera usor.

Da asa este, porneste dupa ce se incalzeste putin motorul, merci.

La inceput nu pornea deloc pentru ca era senzorul de temperatura antigel defect. La -7 grade areta in vagcom -46,5 apoi sarea direct la 60 grade apoi la 90. Dupa inlocuirea senzorului merge cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat sa te plimbe cat mai multi km. E un motor foarte reusit din punctul meu de vedere daca omitem mica gafa cu consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare. am un passat b4, din 96 2.0 agg, 246.000 km reali , o am de la 173.000. cu carte service direc de la proprietar luata, eu fiind al 2-lea de cand ii masina,

consum de ulei ., mai mult de 6-700 g. la 10.000 nu imi ia,

dar inafara de ulei filtre si distributie, nu i-am facut absolut nimic

consum, 12-13 oras 9 afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie pe carte la 2.0i AQY au trecut CO2 161 grame. La voi ce valoare este?

Modificat de samx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de bine. La mine da bine la taxa noua ;). In certif de conformitate avea 209 grame. E automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Laurentiu_LWR

Va salut...ce ulei recomandati pentru acest motor?

din ce am vazut in autodata...pentru clima moderata ei spun ca ar trebui 10w30 sau 10w40...voi ce folositi?si ce producator?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc 5W40 Q8. 10W30 nu as recomanda pentru un motor asa vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol 5w40 C3 am pus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Eu folosesc 5W30 si sunt multumit.

 

Legat de consumul de ulei, un bun mecanic mi-a explicat ca segmentii sunt problema la motoare de 2.0.  Cei originali montati din fabrica au fost produsi dintr-un material f. moale, ca sa protejeze blocul motor. Eu am desfactut motorul la fix 185.000 km (consuma cam 1 litru de ulei la 5000 km) si i-am schimbat segmentii + oring-urile de la supape. Toti segmentii erau ok, dar in comparatie cu cei noi, erau f.f. moi si flexibili, in schimb uzura la interior pe bloc era insesizabila (dupa spusele mecanicului).

 

Acum am 3000 km facuti dupa schimbarea segmentilor si consumul de ulei este zero. Am tot verificat nivelul de ulei si nu am constatat nicio diferenta pana acum. E adevarat ca nici nu am depasit viteze de 160 km/h si nici nu am plecat cu "scartz" de la semafor. Motorul este mult mai elastic, nu se mai tureaza asa tare, iar consumul de benzina s-a redus cam cu 1 litru/100 km, la traficul din Bucuresti. Cel mai multumit sunt de cuplu. La 2000 rot/min. schimb vitezele fara sa am nicio problema.

 

Ma gandesc sa-i fac chiar si o resoftare, acum, dupa ce am schimbat segmentii. Dupa spusele unora, as obtine o crestere de 10% a cailor putere si cam 15% a cuplului, ceea ce nu e rau deloc pt. un motor aspirat, mai ales daca aceasta crestere a cuplului se va simti incepand de la 2000 de rot./min (momentan am 170 Nm la 2400 rot/min).

 

Daca cineva a resoftat tipul asta de motor, l-as ruga sa ne transmita, daca se simte sau nu, diferenta.

Modificat de Allex '77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

O intrebare am si eu. La mancatoarele astea de ulei cat va tin bujiile?

Eu cand am luat masina le-am schimbat si au tinut aproximativ 15.000 km erau afumate de la uleiul ars si incepuse sa faca probleme serioase de missfire.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am schimbat al doilea set de bujii dupa 20 mii km si nu erau deloc afumate,aveam cateva misfire dar doar pe gpl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

detin si eu un vw bora 2.0aqy

spun sincer am un consum de 7,8-8,2 in oras iar in afara pana la mare si inapoi 6,1(5pers in masina si AC pornit...viteza in afara 130 oras 90)

am o problema la care nu ii pot gasi rezolvarea:

in momentul in care pornesc senzorul IAT timp de 20min masoara -46,5grade iar dupa 20min 19,5grade si imi sta CHECK-ul aprins

am schimbat debitmetru, senzor temperatura apa, sonde lambda(pe original), pompa benzina instalatie electrica, ECU, clapeta de acceleratie, bujii, bobina, fise, senzor camshaft, senzor crankshaft, evap.....si problema ramane aceeasi.....are cineva vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!