Jump to content

Motor 2.0 benzina


adi81
 Share

Postare recomandată

Salut.Deschid acest topic legat de motoarele de 2.0l.orice informatie e binevenita.am observat ca sunt cativa membrii pe forum cu acest motor.ne mai sfatuim si noi ca si ceilalti :blah::lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • samx

    10

  • R Z F

    8

  • dizy

    8

  • dragos0209

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut.

eu am 3 masini cu acest motor. nu le am de foarte multa vreme dar deja au cam 200.000 si au fost exploatate cam din greu (rent-a-car). dupa cum se prezinta, cred ca mai merg lejer 200k. unele consuma ceva ulei, gen pun 2 litrii intre schimburi (la 7500) dar asta este tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e problema lor.consumul de ulei.si a mea consuma dar nu mult.are 170k km.cam 1L la un schimb.e inca ok :lol:

o alta problema pe care o am eu este mersul neregulat la ralanti.am mai observat chestia asta la o skoda octavia care avea acelasi motor ca al meu (AQY).nu stiu care e problema :blah:

Modificat de ady1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. acelasi motor am si eu dar pe langa consumul de ulei circa 2-3 l la 10 000km, si martorul de airbag ramas aprins la mine , din pacate, s-a spart cutia de viteze, si greu se gaseste acelasi tip, eu inca nu am reusit. in rest se mai aprinde check engine vcand bag benzina de la petrom si cam atata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul airbag-ului uita-te la mufa de sub scaun sa fie in regula.pe "check engine" il cunosc foarte bine :) ce eroare iti da?mie imi da amestec prea bogat.cred ca o sa mai pun o sonda lambada la colectie :D

Modificat de ady1981
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti ajutati-ma si pe mine cu ceva urgent. spune-ti mi si mie ce tip de cutie aveti la motorul de 2.0 ca a mea s-a spart si tipul EGU cum am eu nu gasesc la dezmambrari si am inteles ca mai merg inca 3 tipuri. doar tipul ma intereseaza. a mea e EGU va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde se poate vedea tipul?ca nu prea stiu :) daca zici ca ai motor AQY probabil ca e aceeasi cutie ca si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
baieti ajutati-ma si pe mine cu ceva urgent. spune-ti mi si mie ce tip de cutie aveti la motorul de 2.0 ca a mea s-a spart si tipul EGU cum am eu nu gasesc la dezmambrari si am inteles ca mai merg inca 3 tipuri. doar tipul ma intereseaza. a mea e EGU va multumesc

Sunt doar doua coduri de cutie pt motorul AQY.

Manuala - cod EGU

Automata - cod FDG

Cel putin, asa am gasit in ELSA:

cutie20.th.png

unde se poate vedea tipul?ca nu prea stiu :( daca zici ca ai motor AQY probabil ca e aceeasi cutie ca si la mine

Tipul/codul cutiei il gasesti pe stickerul din spate, lipit in locasul de la roata de rezerva sau pe coperta Service Manual.

dvmwyd.th.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca si motorul meu e in principiu asemanator cu al vostru, doar ca e EURO2 si echipeaza un Golf3 gti. Mie imi place cuplul, obtinut pentru motorul AGG pe care il am de la 2600 rpm. Imi permite sa merg cu turati mai joase. Si mie imi consuma ulei, poate nu 1l la 15000 km, dar undeva la 0.8l.

Si la mine exista variatii la relanti, mai ales cand merge si clima. In rest, e un motor reusit, trage absolut exceptional.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul e aproximativ la fel.eu am 170NM de la 2400rpm :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu am avut urmatoarele probleme bineinteles pe rand:

1 - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

2 - 17990 - Idle Adaptation Limit Reached

P1582 - 35-00 - -

3 - 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-00 - Faulty

1 - MAF defect; 2 - clapeta de acceleratie murdara (curatat si adaptat); 3 - motorasul V71 de la climatronic era defect. 1 si 2 dadeau MIL sporadic in bord. Poate ajuta pe cineva modul de rezolvare. Nu "mai" sunt multumit de frane pe care le si modific in momentul de fata. In rest eu sunt foarte multumit de motorul meu, intradevar consumul de ulei exista si la mine dar numai la un regim de mers mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Si eu am tipul asta de motor si intradevar existe consum de ulei dar nu exagerat eu sunt multumit de motor trage super bine si am vazut ca ziceati ca ati avut probleme cu cutia si eu am avut cu ea la mine a sarit nu stiu ce siguranta de la grup si sau deplasat nush ce pe acolo care mia ros in carcasa cutiei pana a facut gaura in ea si sa scurs tot uleiul (asta zic ce mi-a zis mecanicu`) si am mers cu masina la un servis autorizat si cu un mare nume la noi in suceava si au dat cutia jos si au zis ca nu mai am ce face cu ea si ramanea varianta de a cauta una la dezmembrari sau sa comand una noua care costa foarte mult in jur de vreo 2000 3000 de euro...bine si asa un prieten de al meu mi-a facut lipeala cu un mecanic la un garaj si am mers cu cutia la el in 2 zile mi-a facut cutia brici si am montat-o si de atunci nu mai am nici o problema cu ea asta inseamna vreun an jumate parerea mea e ca se poate rezorva si fara sa o schimbi bine asta sa nu fie prea rupta oricum masina e super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

P0172 FUEL TANK TOO RICH

SYSTEM TOO RICH

CE MA SFATUITI ?

BECUL CHECK APRINS

DEBITMETRU AER NOU, EVAP PURGE VALVE NOU, FISE.BUJII, ....VERIFICAT INJECTOARE,COMPRESIE MOTOR...OK

CHIAR NU MAI STI CE SA II FAC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
CE MA SFATUITI ?

Renunta la majuscule!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am si eu motorul asta pe un Sharan din 96. Problema la mine e ca vacuumurile sunt total aiurea. Poate posta careva o poza cu motorul, sa vad pe unde merg furtunasele?

De la galeria de admisie porneste un furtun mare. Pe el is 3 vacuumuri: unul merge la rampa, unul merge cu un furtunas lung lung pana in cealalta parte a motorului, insa acolo e liber .. iar celalat vacuum nu stiu unde merge. Locuri ar mai fii: la o piesa electrica langa baterie si la valva de benzina, aia rotunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ne-ai spune ce problema ai si ce simptome da motorul, te-am putea ajuta mai mult. Am avut si eu un sharan cu acest motor (apropo, are 115 kay si nu 120) si am cules ceva documentatie despre el (tot de aici de pe vwf), dar nu am nimic explicit despre vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de mers merge ok, insa pot pune vacuumurile alea in tot felul de pozitii si tot la fel merge. Poate sta putin prea turata, aproape de 1000 la ralanti. De aceea vroiam poza cu motorul, pentru ca imi dadeam seama cam unde vin vacuumurile.

Daca poti imi trimiti ce documentatie ai pentru sharan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@simaro - salutare...la fel am patit si eu..dupa mai multe schimburi de piese mi-am dat seama ca trebuia sa fac prima chestie si cea evidenta.....Benzina....inainte nu prea tineam cont de unde puneam benzina....se pare ca e f important de la cine pui benzina....eu acum pun de la PETROM V carrera 95 si merge minunat....mai rapida, puternica, motorul de abia se aude....si numai am Check engine.....recomandarea mea ar fi sa golesti rezervorul apoi sa stergi eroarea din Vag, sa pui benzina buna Carrera 95 si sa vezi apoi ce iti mai apare...succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mersi tare mult; drept zic ca sunt disperat; la fel alimentez si eu cand este benzina gata de la care apuc; voi tine cont de recomandarea ta;

consumul in oras este la 10.9 L si in afara este 6.2 L se poate si mai scazut ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna tuturor!

Vreau sa iau pentru o ruda apropiata un Golf 4 2.0i COD MOTOR: AZJ-116CP.

Imi puteti spune (desi am gasit mai sus in topic unele pareri iar alte in plus nu strica):

1. CONSUMUL REAL

2. CONSUMUL DE ULEI

3. Fiabilitate, intretinere si alte impresii despre acest motor (in special ce probleme ati avut cu aceasta motorizare).

Si de asemenea daca sunteti multumiti de performante (CP) si de cuplul oferit de acest motor.

La ce imi recomandati sa ma uit cand cumpar aceasta masina si de ce sa ma feresc?

Va multumesc anticipat! ;)

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in oras iti va consuma cam 12-14, in functie de talpa

in afara 7, mers normal

ulei nu are de ce sa-ti consume, doar daca are uzura excesiva

motor f fiabil, vei fi impresionat de cum se misca golful. Am condus golf3 cu motor de 2.0, si se misca mult peste limita decentei. Cilindreea mare si cuplul de 240 Nm te va propulsa mai bine decat te-ai astepta de la un benzinar aspirat. De altfel, nici sharanul meu cu aceeasi motorizare (2.0 ADY) nu era o putoare, nu m-a facut de rusine niciodata, contrar legendelor de pe-aici.

E un motor simplu, nu are ce sa iti faca probleme, si fiind de capacitate mare nici macar nu-l poti termina prin forja. As alege oricand acest motor in detrimentul 1,6 sau 1,4. Poate doar 1,8T e mai reusit (acelasi consum, dar performante impresionante), insa constructia acestuia este mai complexa).

Motorul meu avea ceva uzura, cred ca real era pe la 400.000 km - am cumparat-o cu 135.000 in bord si am vandut-o cu 195.000, dar inainte a fost masina de firma la o companie producatoare de tzigari, m-as mira sa fi umblat "astia" atat de putin cu ea in 6 ani (atat avea cand am cumparat-o). Am bagat numai ulei 20W40, si nu am avut niciun fel de probleme, nici macar iarna la -20 oC, iar consumul de ulei era undeva la 1l intre schimburi (la 20.000 faceam schimbul). Bine, acum vor sari cativa sa spuna ca 20W40 este ulei de tractor, dar eu iti spun faptele, cu acest tip de ulei am facut 60.000 km fara probleme si fara consum de ulei (1l/20.000km este normal).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Proprieterul de la care vrem sa luam masina mi-a spus ca are un consum de ~1,5l de ulei la ~12mii (un schimb). Masina are km putini (aparent) dar ma ingrijoreaza un pic consumul de ulei, nu este cam crescut (chiar si cu mitul ca 2.0i consuma ulei - pare cam mult))? Uleiul folosit cred ca este un castrol 5W40 sau 10W40...

Modificat de PiltZu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

In ce parte sunt situate bujiile la acest motor, sunt greu de inlocuit?Am acest motor 2.0i cod:AZJ pe o skoda octavia din 2002.O poza daca se poate cu pozitionarea bujiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 2 pagini cu problemele acestui motor inseamna ca chiar este un motor fiabil dupa cum il lauda lumea. Ma bucur ca am ales un motor bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut colegilor am intrat de curand in posesia unui golf 4,din 2001.motorizare 2.0,85 kw,si as dori sa stiu daca sunt probleme la acest tip de motor,performante,costuri de intretinere,nu prea sunt informatii despre acest tip de motor nici chiar pe forum,va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!