Jump to content

Pedala Acceleratie


K I D
 Share

Postare recomandată

Am luat compresia ,

1: 17.0

2: 16:2

3: 17.8

4: 17.9

Cred ca este OK.

As ruga pe cei care au 1.6 16V AZD sa mi spuna daca detin VAG COM ce versiune de soft au . De exemplu eu am CN 3957 (036906034). Au mai existat update-uri de soft dupa acesta, si se pare ca ar fi rezolvat problema lagului la acceleratie.

Nu are nimeni un vag com sa mi spuna ce soft au pe masina. Vreau sa merg pentru un update de soft la reprezentata VW dar mai intai as vrea sa vad daca la altcineva care se plange de problema asta exista acelasi soft. Astept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgy23

    10

  • xxnelu

    6

  • vulpes

    6

  • bogdanbacila

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am un AUS cu acelasi lag la apasare care se simte dupa ce s-a incalzit masina. Am sa ma uit cu vagul sa vedem ce versiune de soft am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Am un golf 3 1.6 AEE. La mine problema e: cand accelerez si apas vreo 5cm pedala, motorul se pune in cap, pur si simplu nu mai accelereaza(asta doar cand e bagat in viteza) si daca trec de portiunea aia de acceleratie(blana) merge ok. La relanti nu apare problema deloc.

Ce ar putea avea ?

Modificat de bobbycvi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu problema lagului la acceleratie.

Am mers pana acum cu doua golfuri 1.4 16v. In momentul in care vrei sa schimbi de exemplu treapta a 2 a dupa ce ai plecat dupa loc cu viteza intai la 1.6 raspunde mai greu adica schimbi , apesi aceleratia si are un delay dupa care simti o mica smucitura si masina se accelereaza(practic turezi in 1 si ii dai a 2a dar pana sa rapunda apuca sa scada si turatia si o iei de jos cu a 2 a). La 1.4 dupa ce i-ai dat a 2a si accelerezi imeditat ii da zvac. Aici este diferenta. A rezolvat pana acum cineva problema asta. Oricum e clar pe 1.4 nu face si nu are acceleratie pe cablu, dar ce difera?

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine cu toate ca nu simt acel lag de care se tot vorbeste, pedala e mult prea rigida fata de cum este la alte masini. Am condus mai multe masini insa la niciuna n-am simtit pedala de acceleratie la fel sau mai rigida decat este la mine. Se poate remedia acest aspect ? Inteleg ca e veche masina, si acceleratia probabil imbatranita se calca mai greu decat la masinile din generatie noua, care btw, recent am condus o honda civic model 2012, imediat dupa ce am iesit din masina mea....vreau sa zic ca e o diferenta la acceleratie de la cer la pamant, ca o comparatie intre un tractor si o masina normala, iar apoi cand m-am urcat din nou in masina mea, mai ca nu mai puteam porni de pe loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai acceleratie Drive-By-Wire sau pe sarma? Daca e prima varianta, o poti schimba daca crezi ca o sa-ti fie mai bine. Probabil ca e undeva la 300 de lei pedala de acceleratie. Sa nu cumva sa dai cu Wd-40 in acceleratie daca e electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum este, Doar schimbata acceleratia se poate remedia problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai functie de tipul acceleratiei poti primi indrumari...

Daca zici ca se apasa greu, e ca intepenita, in amindoua cazurile trebuie sa vezi unde "agata"...

Cu grija la cea "electronica" sa nu dai cu WD40 pe partea de circuit de la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, ma voi interesa. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

O problema asemanatoare am si eu dar as vrea sa fiti atenti daca e lag sau daca e o portiune inutila a pedalei pe care o apesi, cel putin la mine cam 1 cm apas degeaba pedaua ( nu e delay ci doar nu face nimic).

Dat fiind faptul ca are EPC nu ar trebui sa-si citeasca pozitia de 0 a pedalei si sa nu existe zona aceea inutila?

stiti cumva daca are vreun reglaj anume? care sa "tina pedaua" mai aproape de zona unde incepe sa lucreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se numeste curatarea si adaptarea clapetei de acceleratie si o gasesti la sectiunea DIY. Succes si documenteaza-te bine in legatura cu adaptarea. Daca n-ai VAG-com, nu e indicat sa incerci sa faci adaptarea doar deconectand bateria. La mine n-a functionat niciodata asta si am incercat de 3 ori. La altii cica a mers, dar eu oricum cred ca e sfanta adaptarea data din ECU cand acesta poate citi pozitiile "disponibile" ale pedalei si daca e curatata bine, iti va inchide foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am facut o resetare de clapeta cu VAG-com la un prieten ( multumesc pe aceasta cale lui @Tracto) si nici o diferenta.

softul spunea ca este pozitionata ok clapeta doar ca am aceiasi problema sincer deranjanta. apas cam un 8 mm absolut degeaba pedaua.

pur si simplu pe acea portiune nu face nimic oricat de mult timp as tine apasat.

se poate face o resoftare sau ceva?

macar daca nu exista solutii de soft sa o dau jos si sa-i fac vre-un artificiu :D

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Deci pana la urma a facut cineva upgrade de soft referitor la problema cu lag-ul la accelerare? Eu am curatat clapeta, schimbat bujii, bobine, ambreiaj , filtre si tot la fel face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O problema asemanatoare am si eu dar as vrea sa fiti atenti daca e lag sau daca e o portiune inutila a pedalei pe care o apesi, cel putin la mine cam 1 cm apas degeaba pedaua ( nu e delay ci doar nu face nimic).

Dat fiind faptul ca are EPC nu ar trebui sa-si citeasca pozitia de 0 a pedalei si sa nu existe zona aceea inutila?

stiti cumva daca are vreun reglaj anume? care sa "tina pedaua" mai aproape de zona unde incepe sa lucreze?

La fel am si eu. 1cm de pedala (la inceput) ii degeaba. Asa ii cred de cand am masina.

Ultima problema a mea care a aparut zilele trecute.

Ziua buna,

Zilele trecute cand am pornit de la un semafor am simtit ca pedala de acceleratie nu accelereaza destul. De la inceputul cursei cam pana pe la 40% pedala a accelerat foarte putin. Cam in 30 de secunde a revenit dar nu complet.

In momentul de fata trebuie sa apas pedala mai mult ca de obicei sa pornesc de pe loc. In orice viteza se simte acel gol, mai ales in a 2-a la 1000 de ture si apas pedala se simte un gol in acceleratie, la fel si in a-1-a cand pornesc.

Pe langa toate astea cu pedala apasata maxim parca nu mai are asa putere masina.

S-a dereglat pedala de acceleratie sau problema este in alta parte? Urmeaza sa ma duc saptamana ce vine sa o pun pe tester.

Astept ideei si sugestii. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La fel este si la mine cam 1 cm nu face nimic, e o zona moarta, dupa acea zona merge normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acceleratia schimbata la BCB si n-am niciun pic de cursa moarta...de sus pana jos se tureaza corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut de citeva zile mi-am cumparat si eu un golfulet 4 2001 motor axp  decind am luata  s-a aprin martorul EPC masina nu tragea cum trebuie cind opream si reporneam masina epc disparea dar cum apasam pe acceleratie se aprindea EPC si prima pedala nu reactiona de loc . Am dus-o la un service am pus testerul pe ia defect p0266 si p1633 defectul se referea la senzor pozitie pedala acceleratie ;semnal prea mare dupa ce am facut distribuia ,curea transmisie schimb ulei si tot nu tragea masina m-am decis sa desfac pedala de aceeleratie conform testerului mentionez fiind   electronist vroiam sa stiu ce poate sa aibe in ia de valareaza 15 mil lei sincer acel mecanism nu ar trebui sa coste mai mult de 1 mil lei vechi .

Am facut cateva poze cu defectul constat remediat de mine si scutit un pumn de bani

Ce era de fapt un dublu potentiometru semiarc de cerc iar un  traseu de cupru din spatele lui strapuns din cauza unor picturi de apa ce la corodat pe 2.3 milimetri

am refacut trasel si l-am montat la loc a disparut si epc si dupa aceaia si acel,,robinet,, ce baiatul de la tester spune ca acel martor se aprinde cind este o eroare si dispare odata cu resetarea  si remedierea defectului deci nu neaparat inseamna ca sonda lambda defecta sau noxe etc

acu masina sa zicem ca maninca asfalt in limitele ei de 1,4 16 v

post-118098-0-11576800-1362219526_thumb.

post-118098-0-32317400-1362219578_thumb.

post-118098-0-17578900-1362219601_thumb.

post-118098-0-39482500-1362219768_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

confirm lag la acceleratie am si eu 1.6 16V BCB si e foarte enervant

din cite am inteles asta e problema golfului precizez ca absolut toate variantele de mai sus au fost verificate

curatare egr, clapeta + sincronizare schimb buji si filtre

sunt si eu interesat de rezolvarea acestei probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lag e si la AVU 1.6l :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e pe cablu acceleratia la AVU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ai rezolvat problema ??? La fel e si la mine ast un raspuns ! si app sunt tot din iasi !


ALEXSS   Ai rezolvat problema ??? La fel e si la mine ast un raspuns ! si app sunt tot din iasi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine lag-ul s-a diminuat dupa ce am curatat clapeta de acceleratie + adaptare din baterie, schimb bujii si filtre. Problema e ca pedalele sunt disincronizate, adica:

 

Pedala de ambreiaj tine prea sus... 80% din cursa e moarta. (am incercat sa vad daca e dus discu de ambreiaj... am tras frana de mana si am dat drumu la ambreiaj si imi trage masina pana moare motoru' deci e ok) Am inteles ca nu se poate face nimic la ambreiaj sa ii reduc cursa moarta.

 

Acceleratia are un lag care e deranjant doar la plecarile de pe loc si schimbatu in a 2-a prin oras... in rest e ok.

 

Poate cineva sa ne confirme daca resoftarea a rezolvat problema lag-ului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari,

 

Si eu aveam un lag foarte mare in acceleratie, dar am constatat o imbunatatire dupa ce am rezolvat problema cu clapeta din carcasa filtrului de aer, care era blocata pe aer cald; rezolvat prin blocare pe aer rece.

 

Si eu am observat o cursa moarta a pedalei de acceleratie, fara sa-i gasesc o solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!