Jump to content

Pedala Acceleratie


K I D
 Share

Postare recomandată

Oricum ai fi scris ,diselul, ca omul are diesel, nu are clapeta de acceleratie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bgy23

    10

  • xxnelu

    6

  • vulpes

    6

  • bogdanbacila

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

o problema asemanatoare am avut si eu.calcam acceleratia si parca tarziu mi se tura si prindea benzina.si m-am gandit ca ar putea fi de la clapeta de acceleratie.si am dat jos filtrul de aer ca sa vad.si cand m-am uitat cablul de acceleratie era destul de slab desi din reglajul lui de akolo era la ultima treapta.si m-am gandit ce poate fi totusi de ce e slab.si am observat ca pe "rotita" sa-ti zic asa nu stiu cum se numeste unde e prins cablul de acceleratie ,este o "rotita" cu arc,capatul cablului era scapat putin mai jos decat locul unde trebuia sa fie.l-am pus unde se vedea clar ca e locul lui si acum numai am probleme merge ca inainte.acum nu stiu...asta a fost rezolvarea la problema ea.problemele pot fi diverse.totusi poate e un ajutor si exemplul meu.ca na..la "fiare" se pot intampla un infinit de probleme cand te astepti mai putin;)) Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o problema asemanatoare am avut si eu.calcam acceleratia si parca tarziu mi se tura si prindea benzina.si m-am gandit ca ar putea fi de la clapeta de acceleratie.si am dat jos filtrul de aer ca sa vad.si cand m-am uitat cablul de acceleratie era destul de slab desi din reglajul lui de akolo era la ultima treapta.si m-am gandit ce poate fi totusi de ce e slab.si am observat ca pe "rotita" sa-ti zic asa nu stiu cum se numeste unde e prins cablul de acceleratie ,este o "rotita" cu arc,capatul cablului era scapat putin mai jos decat locul unde trebuia sa fie.l-am pus unde se vedea clar ca e locul lui si acum numai am probleme merge ca inainte.acum nu stiu...asta a fost rezolvarea la problema ea.problemele pot fi diverse.totusi poate e un ajutor si exemplul meu.ca na..la "fiare" se pot intampla un infinit de probleme cand te astepti mai putin;)) Bafta

unde ai gasit tu cablul de acceleratie??din cate stiu eu acc este electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg.eu am vazut ca ai 1.4 16v si am uitat ca sunt mai multe tipuri de motor :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor,

Confirm si eu situatia discutata la Golf Variant AZD... Pe mine insa nu acceleratia ma deranjeaza atat de mult cat ambreiajul care asa sus prinde 'ai da capu meu :blink:'.

OFF:Asta dupa ce masina anterioara era un Cielo, care avea niste pedale si o cutie... ca Golfu' zici ca e budinca..:(

Modificat de bogdinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De curand sunt si eu posesorul unei Bora 1.6 benzina SR 2001. Cand am cumparat-o, i-am curatat clapeta de acceleratie din cauza unor fluctuatii ale turatiei la ralanti. De asemenea am reglat si cablul de acceleratie deoarece pedala de acceleratie era foarte jos. Dupa ce am reglat-o, si dupa ce a curatat clapeta a trebuit sa refac unghiul clapetei deoarece la relanti se accelera singura pana la 1500rpm si dupa revenea la 900rpm (in continuu). Am bagat-o p tester la un service renumit din Suceava... si problema s-a reparat, masina nu se mai tura singura si nu mai fluctua la ralanti. Totusi si cand am cumparat-o si dupa ce am curatat/reglat totul pedala de acceleratie mi se pare foarte ciudata deoarece nu pot tine constant masina la 1100...1200, imediat ce accelerezi prima treapta e 1500 si dupa 2000rpm. Intre aceste valori nu pot tine constant masina iar ca sa accelerez pana la 1500 nici nu apas pedala doar o ating putin(mentionez ca parerea nu e numai a mea, i-am rugat si pe niste prieteni sa imi spuna daca si lor li se pare ca e neobisnuit si toti au fost de acord cu mine)...Am fost la alt service unde dupa ce s-au jucat cu reglajul cablului de acceleratie mi-au zis ca e posibil sa fie din partea electronica a clapetei de acceleratie. Ca sa ma asigur si sa nu dau banii degeaba pe o alta diagonza, am fost la al treilea service unde au zis ca e posibil sa traga aer fals si din cauza asta sa se accelereze singura pana la 1500/2000. Eu sincer cred ca clapeta de acceleratie cu totul ar trebui schimbata. Ce imi sugerati? Vi s-a mai intamplat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inainte nu iti facea, si dupa ce s-a intervenit la cablu face => cablul ii de vina !

Curatatu si calibrarea nu are de-a face cu ce ti se intampla tie.

Mai "moaie" cablul putin.

Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facea si inainte...dar am presupus ca e din cauza cablului de acceleratie...l-am reglat in toate modurile posibile de cel putin 30 de ori :) si tot face indiferent de pozitia lui...si apropo...mai sunt 2 chestii care nu le-am precizat..am incercat sa accelerez masina din clapeta...crezand ca de acolo o pot tine la 1100-1200-1300(un prieten statea in masina si imi zicea ce turatie am...tot 1500)totusi accelerand din clapeta direct (1450-1500rpm)am sesizat ca daca accelerez putin are un moment cand taie benzina si scade turatia(ca un gol in acceleratie ca atunci cand pornesti de pe loc doar din ambreiaj) si dupa revine imediat la 1500. Uitandu-ma atent la motor cand am cumparat masina am sesizat ca are o mufa pe clapeta de acceleratie in care nu intra nici un cablu. Am sa revin in seara asta cu niste poze. La AutoMitric(service-ul VW din Suceava mi-au spus ca acea mufa era o optiune). Totusi e anormal ca atunci cand pun piciorul, fara sa apas pe acceleratie ea se tureaza la 1500. E f.f.f sensibila acceleratie si nu am nici o cursa moarta. Mai aveti alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte pentru cei cu bora 1.6 sr ca a mea...puteti face o poza la clapeta sa vad daca voi aveti mufa in clapeta de acceleratie? Dupa cum am mai spus a mea lipseste...poate asta e motivul problemei. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mixatu: bujiile le-ai inspectat ? sunt OK ?

Eu nu am problema ta, dar sa stii ca la benzinare, eu am 1.6l 16v cod AUS, exista un mic "lag", o intarziere, in sensul ca apesi acceleratia si motorul se accelereaza dupa 0.5 secunde. S-a mai discutat topicul acesta, dar am vrut sa-l precizez.

Spor la treaba si bafta cu ea !

Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. Am si eu o probleme la masina mea si nu stiu exact unde sa o postez. Poate ma ajutati aici. Am un golf 4 din 2001, ASV de 110 cp. Am o problema cand accelerez masina. Daca sunt in treapta a 4 sau a 5, cand e calcata la maxim, in jur de 3000 de ture parca se blocheaza ceva si nu mai trage deloc. Pot sa merg la viteza la care am ajuns... dar mai sus nu. Spre exemplu daca se blocheaza la 120 de km, daca cobor la 100 pot sa o accelerez pana la 120 inapoi, dar doar daca apas f incet pe pedala. Daca o apas la fund la 100 nu ajunge la 120. Si daca inchid si pornesc motorul merge bine din nou. Pana data viitoare cand face asa. Si iar trebuie sa opresc si sa pornesc motorul. La un drum lung face de vreo 2 3 ori asa pe urma merge bine.

Tot la fel patesc si in treapta 1 si 2. Daca o calc la maxim...in jur de 3000 ture se blocheaza si daca mai tin acceleratia apasata se opreste motorul. Si cand il pornesc merge cateva secunde in 3 pistoane.

Daca ati mai avut probleme de genu ajutati ma si pe mine:D . Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin din nou cu problema mea...sper ca de data asta sa fie cineva care sa imi dea un sfat bun... Am fost la un service...am bagat masina pe tester si din prima, mecanicul mi-a zis ca masina mea se tureaza asa de tare din cauza tipului de injectie SIMOS. Si gata...nu se poate face...asta e tot. Chiar credeti ca acel mecanic a avut dreptate? sa mai incerc si in alta parte...sau dau banii degeaba pe diagnoze? Ati mai intampinat asemenea probleme si la alte masini cu injectie SIMOS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@l1v3 : Am un coleg care a avut cam aceeasi problema pe un Volvo S40: era cu pedala calcata la maxim si nu trecea de 90-100. A schimbat debitmetrul si acum masina merge mult mai bine (accelereaza mai bine) si a mers cu 160 doar pentru teste.

Mai cere o parere legata de acest debitmetru...poate poate...

Spor,

Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1

Aceasi problema si la mine... Golf 4, 1.6 16V AUS (2001).

Are o intarziere de aproape o secunda pana sa se se miste acul cand o calc. Pot sa apas pedala repede pana la maxim, se aude cum loveste pedala in capat si acul nu apuca sa se miste.

Vreo doi mecanici au zis ca e "normal", vorba aia "asa face toate" : )) Am si "adaptat" clapeta de cateva ori.

Asta face de cand am masina, de vreo 3 ani deci indiferent de filtre,ulei, benizna 95, 98, 100, etc plm :rolleyes:

Am gasit pe un link zicea unu printre probleme comune la 1.6 16V AUS, mentiona intarzieri la pedala de accelaratie si ca se rezolva prin ceva update de soft, nu stiu daca se refera la CIP sau are clapeta un soft al ei? Stie cineva despre asa ceva?

Edit: Am gasit link-ul: http://www.michaelneuhaus.de/golf/golf4maengel.htm

Asta e tradus din Germana in RO, de asta nu e foarte clar:

răspuns
Modificat de adrianTNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o intrebare, poate ca nu e la sectiunea potrivita: cum trebuie condus o masina cu motor 1.9 tdi cel mai corect din punct de vedere al schimbarii vitezelor si al turatiilor la trebuie schimbate ? Multi zic ca si vitezele trebuie schimbate dupa 2500-3000 de turatii si acceleratia calcata mai apasat, altii zic ca acceleratia trebuie calcata gradat si viteza trebuie schimbata sun 2000 de ture ca sa nu intre turbo, in oras ma refer. Imi poate spune cineva exact cum trebuie procedat cel mai corect, si in oras si in afara ? MULTUMESC !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Se pare ca si la motorul AVU este aceeasi problema.

Am citit aproape tot pe aici si am ramas tot in ceata.

Pina la urma se poate face ceva sa scapi de aceasta intirziere/cursa moarta?

Este destul de enervant sa apesi acceleratia dai drumul la ambreiaj si sa-ti moara motorul...

Extraurban mai merge dar in oras este aiurea de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate prin resoftare se rezolva dar inca nu stiu pe nimeni sa fi facut asta:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ma bag si eu cu aceeasi problema...Deci exista vreun remediu?(Pedala cu cursa in gol primul centimetru). :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut ...eu am cu totul alta simptoma... daca accelerez finut apoi incerc sa iau piciorul de pe acceleratie ceva i mi trage pedala iar motorul parca se ineaca apoi ii da drumul... in rest simptomele sunt aproape identicenu pot sa plec doar din ambreiaj sau daca plec tre sa cuplez foarte incet

nu pot face frana de motor pentru ca imi da in nas de 2-3 ori apoi daca accelerez iar da in nas

in tot acest timp cand masina da in nas la frana de motor schimbatorul o ia inainte si napoi

nici eu nu o pot tine constant la o anumita turatie pentru ca ori creste prea mult ori scade prea mult !!

ce parere aveti?

am sa fac un video sa vedeti si sa auziti motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!