Jump to content

Reparatie capitala vw passat cc dsg compartiment motor(incendiu)


ciuley
 Share

Postare recomandată

Salutare! Din cauza unui scurt am avut un incendiu in compartimentul motor, cam tot ce este din plastic si cauciug  a fost topit , motorul si cutia 90%din spusele unor mecanici nu au fost afectate,teoretic ar trebui schimbat cam tot ce tine de partea electrica ,senzori,furtune ,radiatoare,trager si plasticaraie.

Si motivul topicului consta in gasirea unui service/mecanic competent in refacerea masinii si care sa doreasca si cu anumite piese din dezmembrari pt a scadea din pretul reparatiei ! 

Bucuresti!

IMG-20170622-WA0009.jpeg

IMG-20170622-WA0011.jpeg

Modificat de ciuley
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce cod de motor ?

Ce buget ai estimat pentru reparatie ?

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este motorul diesel de 140 cp 2011, buget este, ideea este sa merite investitia (sa nu ma coste cat o masina la fel second hand) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBAB?

Fa un buger maxim care ar merita reparstia ,mai fa si un pret de vanzare si transmitemi-le pe mesenger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu plăcere. Poate găsești ceva. O altă sursă bună este piața poloneză, recomand pentru asta: 

https://allegro.pl/kategoria/czesci-samochodowe-silniki-i-osprzet-50821?string=passat cc&order=pd&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-aut-1-2-0511

sunt sortate standard pret mare > mic, foloseste Google Chrome si functia Translate (click dreapta pe pagina > Translate to English). 

1000 zt (zloty) = ~235 EUR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oky :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De sus stand in picioare si privind motorul, stricaciunile pot parea rezonabile, insa cu cat demontezi mai mult, bugetul/piesele defecte pot sa creasca.

Parerea mea este ca in primul rand trebuie desfacut TOT. Vezi ce a ramas neafectat, faci lista cu ce ai de cumparat si tragi linie. Daca merita sau nu.

Dezmembrarea poate fi o optiune.

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Pai cam asta ar fi planul, un mecanic bun sa demonteze/vada situatia si pe urma pe hartie niste calcule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul interior patrunde in compartimentul motor prin 2 flanse speciale vulcanizate si competate cu un poliuretan, gen adeziv de parbriz, dar cu elasticitate mare, care nu are uscare definitiva.

Din poze a ars 100% pana la nivel de tabla.

PRELUNGIREA CABLAJULUI IN SPECIAL PE STANGA LA CUTIA DE DISTRIBUTIE UNDE SUNT SECTIUNI DE CURENTI MARI ESTE O NEGHIOBIE DE SAMSAREALA!

Solutia este un cablaj interior de la o " donatoare" cu echipare aprox echivalenta! 

Este o lucrare complexa, in special daca nu exista un cablaj echivalent.

Nu se face de cei care il cauta pe facebook pe Kirchhoff crezand ca o fi vreun fotbalist....sau au citit pe net.....

Din fericire cablaj motor, exista si preturile sunt modice la SH.

Pentru o comparatie si informare corecta, un cablaj de CC interior ,aprox. full este pe la 24000lei!!! Unul SH identic 250-300 euro!!! 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faceai tu manopera ,poate merita...sau poti lua o masina de anglia ,sunt mai ieftine,iei tot ce iti trebuie tie de pe ea si restul scoti la vanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, Mecatronic said:

Cablajul interior patrunde in compartimentul motor prin 2 flanse speciale vulcanizate si competate cu un poliuretan, gen adeziv de parbriz, dar cu elasticitate mare, care nu are uscare definitiva.

Din poze a ars 100% pana la nivel de tabla.

PRELUNGIREA CABLAJULUI IN SPECIAL PE STANGA LA CUTIA DE DISTRIBUTIE UNDE SUNT SECTIUNI DE CURENTI MARI ESTE O NEGHIOBIE DE SAMSAREALA!

Solutia este un cablaj interior de la o " donatoare" cu echipare aprox echivalenta! 

Este o lucrare complexa, in special daca nu exista un cablaj echivalent.

Nu se face de cei care il cauta pe facebook pe Kirchhoff crezand ca o fi vreun fotbalist....sau au citit pe net.....

Din fericire cablaj motor, exista si preturile sunt modice la SH.

Pentru o comparatie si informare corecta, un cablaj de CC interior ,aprox. full este pe la 24000lei!!! Unul SH identic 250-300 euro!!! 

 

 

 

Salutare! Gasind multe masini in tara complete la dezmembrare,acolo m am dus si eu cu gandul, un transplant pe partea electrica pt a nu face vreo "tiganeala" 

1* primul lucru trebuie gasita o persoana competenta in zona bucuresti care sa aiba habar ce sa distrus si ce trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din ce se vede, cam tot ce ai sub capota este distrus/ars. Nici de motor nu poti fi sigur, la ce temperatura a ajuns acolo in momentul ala, posibil sa fi fost afectat, chiar daca mecanicii au zis ca nu.

Transplantul de la o donatoare este singura solutie ca totul sa iasa bine din prima. Mai ai si faruri, grile, bara r-line pare a fi neafectata.

Dupa aia vopsire...samd.

ai mai multe poze?

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faruri am , exterior doar grila si trager dar astea sunt cele mai mici probleme, trebuie o persoana care sa vada exact ce si cum , la prima vedere pare haos dar pe partea de motor este ok.Focul a durat cateva minute cel mult, nu sa exfoliat nici vopseaua de pe capota sau aripa stanga.Nu am mai multe poze momentan(este pregatita pt transportat in tara)

IMG-20170622-WA0005.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXCLUS INSTALATIE DE UK!!  

Initiatorul topicului are nevoie de sfaturi competente, nu colectioneaza reply-uri!

Ma intrebam cat dureaza pana la prima tampenie..... instant!

CIULEY:

Nu am vazut nici o instalatie extrasa in RO "in mintile ei"!

Am avut instalatii de la centre de dezmembrare din DE, care fac selectie componente pentru fabrica in sistem exchange ( piese cu "x"), gen refurbished, nu aveau nici praf pe ele, nici un clips lipsa sau distrus, erau de pus pe raft!

Extragerea prin interior, presupune si extragerea pinilor din toate subansamblele , dupa care urmeaza cablarea pe noua masina si reclipsare.

Am avut 2 categorii de instalatii dezmembrate in "mana". 

- Instalatie la care s-a distrus caroseria ,..., necesita dezasamblare pentru introducere.(pentru partea fata)

- Instalatie care a fost dezasamblata si reclipsata ( fara greseala!!) 

Instalatia interioara este monobloc, iti imaginezi deranjul.....

Am avut placerea sa extrag circuit cu circuit din aceste instalatii, timpul mediu de "ciopartzit" in stil OEM, in jur de 4h/ zi x 2 oameni,x2 zile minim.

Intotdeauna inceputul matisarii se face dinspre exterior la interior, la banda parzata este un "deliciu"

Un exemplu de joc " sa tesem frumos" ( pentru cei care l-au prins!)

image.jpeg

image.jpeg

Modificat de Mecatronic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles treaba este destul de complicata, deci ce inteleg eu, practic masina se poate face dar cu rabdare si oameni competenti.

Pe mine timpul nu ma preseaza , acum ramane practic cum am mai spus sa gasesc persoanele sau persoana potrivita sa evalueze situatia si pe urma sa incepem a cauta exact ce trebuie sh si daca nu se poate sau gaseste ,de ce nu piese noi.

Important ca persoanele sa fie din zona bucuresti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste cablajul doar SH!  Repet, nu stiu PR- urile masinii tale trimite pe PM seria VIN si te linistesti !

Personal am avut lucrare pe automobil doar Audi, cu piese noi, 40000 lei ( numara zero-urile!), autoutilitare , autospeciale in gama VW , Mercedes ( celebra struto-camila) la care pretul e justificat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, Mecatronic said:

EXCLUS INSTALATIE DE UK!!  

Initiatorul topicului are nevoie de sfaturi competente, nu colectioneaza reply-uri!

Ma intrebam cat dureaza pana la prima tampenie..... instant

daca nu ar colectiona reply uri nu ar mai da quote la ultimul post

iar daca nu ar exista tampenia,nu ar mai fi nici desteptii

mentin ce am spus mai sus,mai putin partea cu masina de uk....daca nu face el manopera nu merita

intamplator am un coleg care detine 3-4 masini de colectie(masini de 70-80 de ani),care le reconditioneaza in functie de necesitatea masinii(electricitate,caroserie,piese de schimb),deci nu vorbim de masini de serie,de cc sau ce am eu in semnatura,sau alti colegi destepti....la care particip si eu ,,vizual,,,si stiu cat este de munca si cate ore de manopera necesita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!