Jump to content

Passat B6 2.0 TDI CR 170 CP


Viorro

Postare recomandată

De cateva saptamani sunt in posesia unei masini pe care am luat-o doar pentru motorul de 170 CP, caroseria break fiind pe ultimul loc in preferintele mele; trebuie sa recunosc insa ca spatiul din portbagaj nu e de neglijat, iar liniile caroseriei sunt fluide, indulcind aspectul de "dric".

Ieri am facut primul drum in exterior, unde isi arata din plin calitatile, fiind foarte agila, stabila si cu un consum mediu imbatabil (5.7 % pe ruta Bacau - Lacul Rosu si retur), nefiind deloc menajata.

Prima investitie a fost o interfata VCDS 17.1, cu care m-am jucat un pic; are doar doua erori - un claxon mort si dif-ul de bass dreapta fata, trebuie sa vad cum le rezolv.

Inainte am avut un Accord 2.0 155 CP din 2007 de care am fost dependent, ca sa zic asa, dupa ce l-am vandut nu m-am mai putut atasa de nici o masina. Sa vedem cum va fi cu asta de acum, la drum lung se comporta absolut OK.

 

front_mic.jpg

int_mic.jpg

Int_mic2.jpg

ext_mic.jpg

Link către comentariu

2010. De fapt, in afara de motor, anul de fabricatie a cantarit destul de greu in hotararea de a o achizitiona..

Link către comentariu

Felicitari! E o masina reusita, iar spatiul e no comment, am un coleg cu 2.0 140CP si merge ca unsa, nu comenteaza :P .

Drumuri mii fara probleme!

Link către comentariu

Multumesc, la fel!

Sunt uimit de cat de bine merge la km ei, comparand-o cu  Tiguanul de serviciu din 2015 (2.0 140 CP) cu 22.000 km la bord. 

Ma tot bate gandul la niste jante de aliaj pe 17 (am trecute in carte si anvelope 235/45R17), insa nu stiu cum ar arata pe break... 

Link către comentariu

sa o porti sanatos,atentie la pompa de ulei si la pompa de inalte...

care a fost pretul de achizitie?

Link către comentariu

Masina a costat 5500 Euro in Germania, dupa inmatriculare, revizie generala cu distributie, pompa apa, anvelope noi, etc a ajuns la 7200 E.

Modificat de Viorro
Link către comentariu

Sa te poarte sanatos, fara probleme. Sunt si voi fi intodeauna de parerea ca rulajul unei masini, chiar si peste 300mii, este sunt un simplu numar in bord, atat timp cat masina este intretinuta cu simt de raspundere nu are motiv sa se strice din senin. Intr-un fel, masina este ca nevasta...cum o ignori si nu ii acorzi "atentie" imediat te taxeaza cu o defectiune. :)) 

Deja vad primul retrofit pe lista:  volan piele cu comenzi. (va trebui sa iei si calculatorul de coloana)

Drumuri bune.

 

Link către comentariu

Multumesc de urari, la fel si voua!

Eeeh, lista ar fi lunga, dupa jante ar urma un remap+EGR OFF, alta unitate navi, interior piele, volan...

Deocamdata am nevoie de ceva timp sa ma obisnuiesc cu masina, abia astept un weekend liber sa o scot din oras. In august am doua saptamani de concediu, sper sa am timp sa fac macar 1000 km.

Modificat de Viorro
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos! Eu in locul tau, înainte de jante si alte nebunii, as incepe cu revizie plus distributie, pt ca nu stii ce a schimbat si ce nu vechiul proprietar.

De ce vrei sa faci egr off? Ai probleme cu el? Stii ca implica in scurt timp si eliminarea dpf-ului, atat din soft cat si fizic,nu?

De asemenea, motorul tau fiind cr, verifica filtrul de motorina sa nu ai span in el de la pompa de motorina, pt ca e o reparatie destul de scumpa. Gasesti pe forum toate detaliile necesare. 

Link către comentariu

Multumesc, la fel!

Are facuta revizia (inclusiv filtrul de motorina, nu avea span), am scris mai sus insa postul trebuie aprobat de un moderator.

N-am probleme cu EGR-ul, insa masina va circula preponderent in oras si ma gandesc ca nu-i face bine; mai am in garaj un Astra H GTC 1.3 CDTI (fara DPF) caruia i-am anulat la 89.000 KM EGR-ul si l-am remapat la 125 CP, de atunci (36.000 km, intre timp) merge bine merci, 80% din timp in oras, cate 20 km zi.

Modificat de Viorro
Link către comentariu

Eu nu vazusem nimic de revizie si restul si de asta am întrebat. 

Daca o sa mai conduci din cand in cand mai sportiv, nu mergi doar la consum si pui motorina de calitate o sa fie totul ok.

Link către comentariu

Referitor la alta unitate navi, eu zic ca ce ai acum este prea buna. RNS510 este un magnet de hoti. Am pe masina RNS510 si abia astept sa scap de el.

Navi folosesc putin si cand am nevoie, bag waze sau google maps.

 

Link către comentariu

Buna informatie cu navi, de fapt nici eu nu prea folosesc navigatia OEM, prefer telefonul. Car despre furat, masina sta de regula in garajul de acasa sau in parcarea subterana de la job, doar in concedii este mai expusa.

 

Unde gasesc un VIN decoder bun? Le-am incercat pe cele gasite aici pe forum si nu-mi dau suficiente informatii despre nivelul de echipare.

Modificat de Viorro
Link către comentariu

decoder pentru nivel echipare aici: 

 

Postezi seria VIN si colegul o sa iti raspunda, in functie de cate cereri are, dureaza 3-4 zile, dar sigur iti va raspunde, Trebuie sa urmaresti cand posteaza fisierele PDF cu seria fiecaruia. :) 

 

Modificat de Stefan.DFS
Link către comentariu

Multumesc, vasusem topicul insa nu-mi place sa deranjez oamenii :). O sa postez acolo.

L.E.

Vad ca nici nu pot sa postez acolo... :( La cate posturi pot posta o intrebare in aria de anunturi? Ma intereseaza topicul de chiptuning al TCMTurbo... 

Modificat de Viorro
Link către comentariu
  • 1 month later...

Masina sta cuminte in parcarea subterana de la job (pentru ca masina de serviciu), o scot doar in week-end sa se mai dezmorteasca, saptamana trecuta am fost cu ea la Slanic Moldova, sunt din ce in ce mai multumit de prestatie si de consum (5.2%, mers alert).

Am gasit niste jante de aliaj de 16" 5x112  6.5J ET40; fata de ET 42, cat am acum, nu ies prea in afara cu ET 40?

Urmeaza in week-end sa plec in concediu in Grecia, unde va mai aduna ceva km.

I-am dat jos destul de greu stikerul cu "Dye" de pe haion:

clean.jpg

Modificat de Viorro
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Terminat si concediul din Grecia, 2730 km cu viteza medie de 66 km/h si consum de 5,9%, aprox. 41 h de condus in 10 zile; nici o problema, doar martorul de lichid de parbriz aprins in ultima suta de km spre casa; cred ca am peste un kg de nisip ramas de la plajele din Sithonia, Kasandra, maine o bag la curatat. Clar atuul acestei masini este portbagajul si motorul, pentru prima data a ramas goala partea de sus a portbagajului de puteam folosi oglinda interioara iar motorul trage liniar pana la 210 pe bord (mai mult nu i-am dat ca Ignatia Odos nu-i cine stie ce de calitativa, si asta doar de proba cativa km), in rest am mers pe autostrada cu xxx pe tempomat, unde o simt controlabila, cel putin cu gumele de 205/55-16 pe care le am acum.

Suspensia este foarte placuta, filtreaza bine denivelarile si nu se inclina pe curbe, totusi nu o pot compara cu Accordul CL7 avut inainte, care avea o tinuta de drum mult mai buna, ceva mai dura totusi.

Modificat de loghy
Link către comentariu
  • 1 year later...

Se poate inchide, masina s-a vandut intre timp.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!