Jump to content

Golf 7 Facelift TSI Highline


gabinitu23

Postare recomandată

Legat de faruri, s-ar putea sa ai aceeasi problema cu care se pare ca se confrunta cativa noi posesori de faruri cu AFS.

 

 

Si eu aveam aceleasi probleme si am primit un raspuns asemanator de la dealer.

 

Link către comentariu

Va rog sa depasim momentul rotilor.

Pentru discutii/informatii suplimentare exista topic dedicat: 

 

Multumesc.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Mergem inainte cu bune si cu rele :)

Zilele trecute am trecut de la halogen la LED pentru lampile din portbagaj si torpedou. A fost nevoie de C5W de 43mm in portbagaj si W5W in torpedou. Acum am lumina alba in toata masina.

 rsz_img_4455.thumb.jpg.c81944ff1b5ef98e78d08725511b177a.jpg

rsz_img_4465.thumb.jpg.b7a0df51990aff88730b2b45b3e0f54a.jpg

La capitolul rele, nu am fost atent la o parcare si am reusit sa zgarii o janta intr-o bordura din Otopeni: 

rsz_img_4466.thumb.jpg.fe79ebc7f46abd0ebdfbe4feebc5f9d5.jpg

Si in urma spalarii de ieri, am descoperit 3 zgarieturi, greu de observat totusi daca nu stii unde sa te uiti, dar pe mine unul m-au suparat maxim. Cea mai pronuntata este pe bara fata, chiar langa numar am o dunga paralela cu suportul de numar, banuiala mea este ca am fost atins intr-o parcare. Frustrant, pentru ca mereu caut sa parchez cat mai risk-free, dar aparent in Bucuresti oricat ai fi de grijuliu, se intampla si lucruri de genul.

 rsz_img_4467.thumb.jpg.c51c0591d58962c8011f794fa5219dcd.jpg

In rest, ~7800km la bord, ne pregatim din nou pentru un drum mai lung la sfarsitul lunii, quality-time pentru mine si GUN la sfarsitul caruia el isi va revedea patria mama, iar eu ma voi bucura de asfalt impecabil si serpentine alpine. 

rsz_img_4463.thumb.jpg.6fa0df23387fb7e6dd4535c8a4f56187.jpg

Modificat de gabinitu23
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Din pacate, ieri dimineata a venit si prima lovitura. 
Eu voiam sa intru pe o strada la stanga, am virat prin spatele celeilalte masini care era blocata in intersectie si m-am oprit pentru ca cel din fata mea lasa pietonii sa treaca. In momentul asta, soferita s-a gandit sa dea in spate, si a dat, dar fara sa se mai uite si in retrovizoare, asa ca m-am ales cu usile de pe stanga atinse (pentru moment) si cu imaginea unui spate de Opel Astra venind peste mine in masina (pentru totdeauna). Mi-a cazut cerul in cap in momentul ala. 

Urmari observate dupa ce am curatat zona: 

 rsz_img_4500.thumb.jpg.3630ddd3078de7dc4de56bc4f451e54c.jpgIMG_4501.thumb.JPG.196c10fe4e4196c8629472fbf14faf57.JPG

Tabla e indoita si infundata in zonele incercuite din prima poza, si au ramas zgarieturi care totusi par a iesi la un polish. Pozele lasa de dorit, nu am reusit sa surprind foarte clar zonele unde e indoita. 
Partea mai proasta e ca nu am nicio idee daca/ce va dispune agentul la constatare, pentru ca nu o sa imi accepte niciodata inlocuirea pentru atata lucru. O sa merg azi la PDR, sper sa imi spuna ca se poate face ceva cu zonele indoite. 

Daca aveti idei sau sfaturi de orice fel, please share. 

Link către comentariu

Nasol, imi pare rau. Este foarte neplacut; stiu ca si mie mi-a julit-o cand inca aveam numerele rosii.

Stai linistit insa; se rezolva si iese ca noua.

Link către comentariu

Urmele de vopsea cu alcool izopropilic si apoi polish vor iesi fara probleme. Daca te rezolva cu restul la PDR o sa uiti repede de incident. Eu as face orice sa nu ajung la revopsire, chiar daca ar mai fi usor vizibile unele urme dupa PDR

Sunt curios daca agentii de daune iau in calcul PDR sau ei tot pe varianta clasica reparat + vopsit au ramas blocati

LE: lucrarea o poti cere in regie proprie, trebuie doar vazut daca se deconteaza PDR

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Am fost ieri la Turbocon, unde mi-au spus ca se poate rezolva. Partea mai proasta este ca am mai gasit o sectiune indoita sub maner si ca aveau disponibilitate doar in luna noiembrie. 

Acum o sa deschid dosar de dauna la asiguratorul celuilalt sofer ca sa vad ce imi spun si ei, dar cel mai probabil raman cu asteptarea pentru PDR, pare o solutie destul de eleganta si sper sa reuseasca sa o refaca cat mai aproape de perfectiune. 

Link către comentariu

@gabinitu23 O sa iasa perfect, nu o sa-ti mai dai seama ca a fost ceva acolo. Eu am fost uimit de cat de frumos le scot baietii. Evita vopsirea usii, e cea mai proasta solutie. Eu nu as mai revopsi niciodata un element indoit decat daca are vopseaua luata, pentru indoituri de genul PDR e solutia ideala. Iar cu zgarieturile gasite in parcare....trebuie sa ne obisnuim, asta e orasul in care traim.

Link către comentariu

Hallo, Deutschland! 

Hello, Germany! 

4C38B50F-DC61-4ECE-8441-5B864A5170D6.thumb.jpeg.915d9fb9d0ffeb42bafccc188098d647.jpeg

Azi am ajuns pentru prima data impreuna in tara natala a lui GUN dupa un drum de 1565km incheiat in orasul lui...BMW:)) (wishful thinking :D)

Premiile merg la scaunele sport care pentru mine sunt perfecte, la motorul care isi face treaba ireprosabil pe toate palierele de viteza si la ACC. Ah, si sa nu uit de autostrazile si DN-urile impecabile din vest. 

P.S.: Cu ocazia asta am testat si viteza de varf, indicatorul oprindu-se la 235kmh. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Te-am prins zilele trecute pe Grivitei, in drum spre expozitiei / parcului , imi parea cunoscuta masina de undeva (si numarul) :D  

Frumoasa prezenta pe strada ! pacat de aglomeratia de prin bucuresti.. nu te poti bucura prea mult :( 

Link către comentariu

Salut! Ala e drumul meu spre birou, trec in fiecare zi :)

Multumesc de aprecieri, nu esti deloc mai prejos! 

Link către comentariu

Vineri am fost la Turbocon pentru a rezolva cu indoiturile ramase dupa tamponarea din septembrie. 

Sunt multumit de rezultat, desi au fost indepartate in proportie de 85%: cea de pe mijlocul usii a lasat in urma o usoara dunga pe care mi-e greu pana si mie sa o gasesc, muchia de sub maner a iesit impecabil, iar ultima, unde s-a mulat tabla pe intaritura usii se mai vede putin, dar mi-a fost explicat de la inceput ca nu va iesi perfect. Avand in vedere ca sunt impacat ca s-a dat 100% sa iasa impecabil, sunt si eu multumit. 

In continuare imi raman zgarieturile, pe care voi incerca sa le fac sa dispara cu un polish, dar si aici mi s-a spus ca nu va iesi perfect, doar se vor estompa. Iar apoi, ma gandesc la o protectie ceramica pentru sezonul rece. 

IMG_5861.JPG

Link către comentariu

Salut, pt protectia ceramica imi poti lasa si mie un link/contact/locatie, te rog? 

Sunt foarte interesat la randu'mi :)

 

Multam!

Link către comentariu

In weekend am trecut la echiparea de iarna: 

23600677_1703817742996663_1776954760_o.thumb.jpg.695cdd8375a345685d11415dccf20e77.jpg

Am mers pe anvelope Continental TS860 91H montate pe jantele cu care a venit masina, cel mai probabil asta va ramane echiparea de iarna. Am ales Conti pentru review-urile foarte bune pe care le-am citit, in special vizavi de mersul pe asfalt ud/umed. 

Am apucat sa le si plimb pana la Rasnov si inapoi ieri, iar feedback-ul este foarte bun, sunt incantat de ele. Am intrat tare in 4-5 serpentine pe Paraul Rece si impresia este ca limita e mai departe decat la Dunlop-urile de vara, care ar fi alunecat in aceleasi conditii. Pe langa asta, trecerea peste denivelarile din asfalt este mai lina, directia este mai moale, si zgomotul putin mai mare, dar nimic de speriat. 

Si ca sa fim pregatiti complet pentru vremea rea, am pus si covorasele de cauciuc OEM.

Link către comentariu

Ma inscriu si eu in clubul celor cu faruri aburite: 23730540_1708040769241027_1508063745_o.thumb.jpg.0d9d24ca208af72b103c46dbb3ebb5f7.jpg

 

E o chestie neplacuta, dar avand in vedere experienta altor colegi de pe forum, nu ma alarmez, cel putin deocamdata. Probabil o sa sesisez cand merg la revizie, acum nu as avea timp si nervi sa merg la service si sa imi spuna ca "e normal". 

 

 

 

Link către comentariu

Sau poti sa-i scoti capacele din spate pentru cateva ore intr-o parcare subterana si nu se vor mai aburi pe restul duratei de viata a masinii...
Asta daca nu vrei sa astepti sa ti se pateze (iremediabil) lupele...

Modificat de C Z R
Link către comentariu

Poti sa explici putin pe ce te bazezi cand spui asta? 
Trebuie sa le mai prind aburite pentru treaba asta sau se poate face oricand? 

Link către comentariu

Dupa ce ai mers cu masina si e motoru incins, o lasi intr-o parcare cu +10 grade as zice, cu capecele farurilor scoase (le pui bine in masina), de la caldura motorului se va dezaburi farul si se va evapora bine umiditatea din el. 

Si eu procedez la fel odata la 6+ luni.

Link către comentariu
16 hours ago, gabinitu23 said:

Poti sa explici putin pe ce te bazezi cand spui asta? 
Trebuie sa le mai prind aburite pentru treaba asta sau se poate face oricand? 

Pe 2 Golfuri 7 care au avut aceeasi problema din ziua ridicarii de la dealer :)
La ambele am facut asta si n-am mai avut probleme 2 ani (pana am vandut-o pe prima) si pana in ziua de azi la actuala.

Poti face oricand dar este mai eficient/rapid daca o lasi cu motorul cald (deci dupa un drum). Eu am lasat-o peste noapte (am parcare subterana).

 

La prima masina n-am aerisit din prima ci s-au aburit de 2-3 ori pana s-a patat o lupa (care a ramas asa, ca n-ai cum sa o stergi). De asta recomand sa o rezolvi cat mai repede.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

S-a produs si inevitabilul, urmeaza primul dosar pe casco :( EA5BBBB4-6062-4043-BF6C-F49D822065AE.thumb.jpeg.2504793d809138bc533068960b429326.jpeg9FD7FFF8-60E1-4A05-A14E-4F5478B1FDA9.thumb.jpeg.d96a053acb480282bec4d41488854cab.jpeg

2 pietre luate una dupa alta pe A1 au lasat urmarile astea. Parbrizul se schimba, dar sunt suparat si pentru punctul de pe plafon. Asta e, mergem inainte :) 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!