Jump to content

Golf 7 Facelift TSI Highline


gabinitu23

Postare recomandată

Azi am lasat masina pentru 2 roti, invartite de mine. A fost o experienta interesanta, desi am mai scapat niste injuraturi pe parcurs. 

Golful s-a comportat ireprosabil la drum lung, am facut cateva depasiri mai in forta si sunt foarte multumit de combinatia motor+tinuta de drum. Ne apropiem de finalul perioadei de menajare in ideea rodajului. 

IMG_3224.JPG

IMG_3223.JPG

Modificat de gabinitu23
Link către comentariu

IMG_3250.thumb.PNG.5629dbce7049f1712dd5a1f696dee643.PNG
 

Ieri am implinit 2000km impreuna, drept pentru care am zis ca e momentul sa ma ocup putin si de masina. 

Asa ca i-am pus folie de protectie pe faruri, proiectoare si, inspirat de colegul @stryder, pe display. Rezultatele sunt multumitoare, mai ales la faruri, un ochi neavizat cred ca nu o observa nici cu capota ridicata. Mentiunea la folia pentru Composition Media putea avea conturul butoanelor o idee mai mici, dar poate sunt eu ultra-pretentios. 

IMG_3251.thumb.jpg.69051314451599359e62e577494a1723.jpgIMG_3252.thumb.jpg.9218cd620b17042056a4142d11eb5604.jpgIMG_3253.thumb.jpg.fa9834fe9893aeb90abc0f2421634e4e.jpgIMG_3254.thumb.PNG.66a530c9a09584d7a604601eff75100b.PNG
 

Si, la final, la pièce de résistance, am reusit sa fac rost de un device cu android pe care am instalat Android Auto si Waze si acum ma bucur de un display de 8 inch cu Waze: 

IMG_3255.PNG.0f0a941ee0524a42e5a15c114a11b360.PNG

Sunt multumit de cum se misca, mai am putin de bibilit la el, dar sunt foarte multumit ca il pot folosi, in comparatie cu Apple Maps. Ma va ajuta mult la drumuri lungi in tara si nu numai. :D:Driver:

 

 

 

Link către comentariu

Folia stiu ca este llumar, mi-a spus si modelul dar nu l-am retinut. Mi-a facut si o mini demontratie de rezistenta, am tinut folia intinsa de colturi si am bagat un cutter in ea (nu lama) si nu am reusit sa o rup. Pentru pietrele de care am nevoie sa protejez farurile, sunt sigur ca rezista, deci sunt multumit de calitate.

Ca idee, aveam deja o ciobitura pe farul din stanga, in 2000km si 20 de zile de cand am masina :banghead:

 

Link către comentariu

Felicitari pentru imbunatatiri !

Cand ai timp, te-as ruga sa imi trimiti intr-un PM datele de contact ale executantului foliei pentru faruri.

Link către comentariu

Dupa cei ~300km facuti doar in Bucuresti saptamana trecuta, am zis ca e bine sa facem si un drum mai lung. 

Drept urmare am dat o fuga pana la Predeal aseara, ca tot nu mancasem niciodata la faimosul restaurant din centru :))

Drumul a fost relaxant, liber, am luat o portie de aer curat la 3 brazi, unde am facut si cateva poze: 

IMG_3297.JPG

IMG_3309.JPG

FullSizeRender.jpg

Modificat de gabinitu23
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Misto poza :D si un mic offtopic, pentru poze cu avioane in fundal sunt foarte misto locatiile de jos ... pista din dreptul pct 2 este destul de stricata si e folosita destul de rar , insa din punctul 1 ies poze reusite, mai ales pe la apus si cand aterizeaza din partea aia..

tu ai facut poza de pe o strada vis a vis de pt 2 de pe harta, este o alee de pamant fix in continuarea pistei ... end OT :D 

Capture.JPG

Link către comentariu

O sa incerc si de unde zici tu, aici imi place ca e liniste, nu se compara cu galagia din zona aia de pe DN1. 

Link către comentariu

Spalata, curata, frumoasa si... inmatriculata :blush::wub: 

Acum ca am terminat cu toata birocratia, sa vina vacantele! :))

Ne apropiem de borna 4000km, o sa scriu curand niste impresii despre masina so far. Pana la schimbari mai importante, in urmatoarele saptamani o sa vreau sa activez unele chestii cu VCDS, ma uit dupa un pedalier sport si OCD-ul din mine cauta solutii pentru parasolarul din dreapta, nu-mi place deloc acel sticker. Poate il acopar cu altceva sau caut o masina de UK donatoare de parasolar curat :D

rsz_img_3406.jpg

rsz_img_3408.jpg

rsz_img_3411.jpg

rsz_img_3416.jpg

Link către comentariu

Misto numarul de inmatriculare, chiar imi place :)

Fain hobby-ul cu plane spotting, daca te nimeresti la apus, ai sanse de niste poze de mare angajament... Hai sa-ti dau o idee, insereaza si masina acolo, cu pozitiile aprinse si iese de calendar :) 

 

Desktop.JPG

Link către comentariu

Multumesc! 

Daca n-ar fi fost literele strambe, era si mai bine :)) they had one job... 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

4000 km and counting: 

FullSizeRender.thumb.jpg.de7a0123acb09ed40fe5734216b3299a.jpg

 

Pot spune ca pana acum m-am familiarizat destul de bine cu masina, iar impresia generala este foarte buna, e o masina solida, frumoasa si care ma face sa intorc capul de fiecare data cand ma indepartez de ea. 

Dupa cei 4200km si cele 7 saptamani impreuna, pot sa trag cateva concluzii, iar in categoria plusuri mentionez: 

  • usurinta cu care se conduce si ergonomia, per total. Toate butoanele sunt la locul lor, usor de gasit, usor de folosit. 
  • scaunele mi se par foarte bune, suportul lateral este suficient in 90% din situatii 
  • pentru nevoile mele, motorul are rezerve suficiente de putere, se poate face usor o depasire plecand de la 70-80 chiar si 100kmh in viteza a 3a si a 4a. Pe serpentine, in urcare, nu am mers decat vreo 15km dupa ce am terminat rodajul, dar si atunci am fost satisfacut. Urmeaza sa aprofundez la acest capitol. 
  • Kessy + ACC 

Cat despre minusuri: 

  • zgomotele din usi au devenit din ce in ce mai pronuntate, motiv pentru care m-am programat la service saptamana viitoare. 
  • stergatorul din stanga are nevoie sa fie schimbat, sunt un pic dezamagit de asta, dar nu fac mare caz, poate ca am avut eu ghinion. 
  • de vreo 2 ori, Front Assist mi-a luat pedala de sub picior si a franat mult mai brusc decat o faceam eu deja. Consider inutila interventia, din moment ce eu deja franam si lucrurile erau total sub control. Cu toate astea, nu vreau sa il dezactivez, il gasesc folositor mai ales pentru situatii cand esti cu ochii in oglinzi sa te asiguri si cel din fata ta franeaza brusc. 

Consumului nu ii dau foarte multa atentie, dar pentru cine e interesat, am cateva exemple. Pe ultimii 350km facuti in ultimele 2 saptamani exclusiv in Bucuresti, media e la 8.8. Am fost la mare pe A2 cu ACC peste limita legala, la final consumul a fost 7.3, iar pe un drum pana la Predeal si inapoi, mers linistit dar alert, a consumat 6.0 la dus si 5.0 la intors. AC on tot timpul, SS cred ca il mai pornesc in proportie de 20% in oras. Nu am ce sa reprosez aici, sunt multumit de consum, ma asteptam la mai mult. Pentru mai multe detalii, asta e profilul meu de spritmonitor: https://www.spritmonitor.de/en/detail/836412.html 

Pana la descoperirea de fonduri pentru modificari, apa, paiele si bataia continua pentru GUN cu un binemeritat concediu pe plaiuri elene luna asta, si poate o surpriza alpina pentru el si soferul din mine la sfarsitul lui septembrie. 

Link către comentariu

Periplul cu greierasii din usi continua. Am fost ieri la service, am facut o proba de drum prin parcarea PBV, si cum au o portiune cu piatra cubica, zgomotul s-a reprodus imediat. Cu toate astea, oamenii pareau destul de dezorientati vizavi de continuare, nu aveau oameni disponibil pentru demontare fete de usi, si cel de la garantie era in concediu. Concluzia este ca se vor demonta, dar mai departe nu se stie. Trebuie sa vada cel de la garantie, sa-si dea acordul pentru o eventuala schimbare, desi nu prea imi dau seama cum ar ajuta, din moment ce e aceeasi piesa. Fun fact: o bagheta costa 700 fucking lei, iar odata data jos de pe fata de usa, nu se poate pune la loc, practic se pierde. In fine, hoping for the best but expecting the worst, nu am idee ce se va alege de problema asta. 

Ca o paranteza, si voua vi se intampla la fel, sa mergeti de cel putin 2x la service? Odata sa vada cu ochii lor exact ce le spun la telefon, iar abia apoi sa puna cineva mana pe ea? Jalnic, din punctul meu de vedere, daca imi faci programare, fa-mi peste tot, asigura-te ca ai oamenii disponibili pentru lucrare, eu nu stau toata ziua in service ca tine. 

Si in aceeasi nota, am incercat sa obtin de la marele PBV o hartie cu toate specificatiile de jante si anvelope pentru masina mea, din moment ce in CIV am doar dimensiunea actuala (205/55/16) si 195/65/15 pentru iarna. Am primit azi un mail cu raspunsul importatorului si soc!, au facut o cautare pe seria mea de sasiu si mi-au trimis output din CIV/COC cu dimensiunile pe care le stiam deja. "Deci eu nu pot sa pun 17,18,19" pe masina mea? - Conform producatorului, nu puteti." :)) 

 

Link către comentariu

In configurator, cu o simpla suspensie sport, poti opta si ptr 18", deci undeva e un miserupism in raspunsul celor de la PBN. Atat timp cat nu vei opta pentru ceva cu J sau ET agresive, nici la ITP, nici in trafic nu te va intreba nimeni de sanatate ptr jante de 17" sau 18"

Link către comentariu

Pentru a putea vinde masinile pe diverse piete producatorii trebuie sa obtina diverse omologari insemnand motorizari/cv/tren de rulare.

Asa ca, daca in carte ti-au venit 2 dimensiuni atunci legal ai voie sa utilizezi doar acele doua dimensiuni.

Restul e can can. :)

Raspunsul colegului @andrei0241 este valabil doar pentru ca la noi "merge s-asa" e sport national. Deci, daca vrei poti sa pui 17 18 sau 19 dar ramai in limitele "de fabrica" si nu vei avea probleme cu autoritatile. Poate doar la asigurari...

 

Link către comentariu

@andrei0241 miserupismul este mai degraba la importator, PBV a fost doar mesagerul care a plimbat solicitarea de data asta. 

Probabil ca legea e de partea RAR-ului, iar o aplicare la sange mi-ar atrage sanctiuni, dar sincer nu asta e grija mea. Nu am nicio grija din punctul asta de vedere de fapt, pur si simplu eram acolo cu alta chestie si mi-am adus aminte sa intreb de dimensiunile astea ale rotilor. 
Problema abordarii lor a fost ca au cautat direct dupa seria mea de sasiu, si era normal sa gaseasca niste informatii punctuale pentru masina mea. Sunt de parere ca daca ar fi cautat mai general, eventual Golf FL non-GTD-GTI-R, ar fi gasit o sumedenie de dimensiuni, cum zicea si Silviu. De altfel, cred ca asta ar fi abordarea RAR-ului daca as merge la ei pentru omologare - nu sunt sigur daca se practica lucrul asta -. 

@Catalin_AC din cate stiu, am discuri de 288mm, peste care intra si 15". 

Link către comentariu

Sa trecem peste momentul asta, noi sa fim sanatosi. Cel mai probabil cand voi lua alte roti voi merge si la RAR ca sa ma stiu in regula. 

In dimineata asta am spalat-o si curatat-o: 

rsz_21img_3457.thumb.jpg.da5d352c0a09fb8499a3019fcaa5392f.jpgrsz_img_3456.thumb.jpg.c6022e7f82fe60e17a79bc0e25ae2922.jpg

Satisfactia lucrului facut cu mana mea este de nepretuit, nu ma mai saturam sa ma uit la ea. 

Astfel, GUN este pregatit pentru prima lui intalnire cu un vames si primul excursie mai serioasa, maine plecam la drum si punem ~1100km. 

Link către comentariu

Am ajuns fara probleme in Grecia, dupa 1067km facuti si 14h de drum, incluzand aici si ferry. 

Golful s-a comportat din nou ireprosabil la drum lung, cei 150CP imi satisfac pe deplin nevoile actuale. 

In alta ordine de idei, jos palaria pentru grecii care au facut Egnatia Odos. Zeci de kilometri de autostrada cocotata pe dealuri, tunel-viaduct-tunel, acoperita cu asfalt impecabil, simti ca plutesti. O adevarata placere. 

IMG_3486.JPG

IMG_3487.JPG

Link către comentariu

 Ωραία να σας γνωρίσω, Ελλάδα! 

Nice to meet you, Greece!

IMG_4073.JPG

Link către comentariu

Ne-am si intors din Grecia fara probleme, la finalul unui trip de 2427km, cu un consum mediu real de aprox. 6.9l/100km. Conditiile au fost 3 persoane in masina, sporadic 5 pe distante scurte, ~300km pe insula, AC on tot timpul, depasiri multe si in viteza, iar pe autostrada destul peste limita legala. 

Las aici si cateva fotografii din concediu: 

rsz_img_3687.thumb.jpg.524cd08531cc78485f0b641271f6f7ef.jpgrsz_x.thumb.jpg.c3ffbaae7a862ad5f9d164e72de41679.jpgrsz_1y.thumb.jpg.4654077656c97ae11dca2ebdc9d28b2d.jpgrsz_t.thumb.jpg.7a182013018714290285446f7457496f.jpgrsz_img_3610.thumb.jpg.d39fc104b8e5f47a28d25d1e92589521.jpgrsz_u.thumb.jpg.4a0f764547180b2e0adaa4e556f0ef73.jpgrsz_z.thumb.jpg.5dccbde09151246acec689f87c8db778.jpg

Din pacate, m-am ales si cu o zgarietura fina pe partea dreapta care incepe pe aripa si se termina pe usa spate. Nu am nici cea mai mica idee cand am capatat-o, suspectez o planta/creanga de copac de pe marginea drumului. O sa mai incerc sa insist cu quick detailer, si pe unde mai ramane sunt convins ca iese cu putin polish. 

In urma concediului, m-am convins ca am nevoie de roti mai mari pentru imbunatatirea stabilitatii in viraje, si am mai observat ca farurile mele bat putin cam jos pentru gustul meu, intotdeauna asteptam nerabdator momentul pentru faza lunga si am realizat ca pe intuneric bezna sunt cam dependent de ea. Cum nu ma pricep pentru ca nu am un etalon in faruri non-halogen, as putea fi usor pacalit ca sunt reglate cum trebuie la o eventuala sesizare. Aveti vreun sfat pentru mine, cum le-as putea regla sa bata putin mai sus? Am observat o rotita pe far, dar nu stiu daca e pentru sus-jos sau pentru stanga-dreapta. 

In alta ordine de idei, am fost la service pentru acele zgomote din usi. Desfacut fata de usa de pe partea stanga, nu am observat nimic, am iesit intr-o proba de drum cu mecanicul pentru a-i arata si lui despre ce e vorba insa nu am reusit sa reproduc zgomotul. La intoarcerea in service, fata de usa demontata primise niste spray pentru chedere la imbinarea baghetei cu tapiteria, iar zgomotul s-a estompat destul de mult. Aplicat pe toate cele 4 usi, si acum am in sfarsit liniste in masina. Sa vedem cat rezista, dar e bine de stiut solutia asta, daca revin zgomotele o sa stiu ce am de facut inainte sa merg la ei. 

Intre timp, dupa 10 saptamani, am atins o alta cifra rotunda: 21215947_1631072966937808_2133121045_o.thumb.jpg.8b3b9e5a31f536f334c7426642d99c9f.jpg

Modificat de gabinitu23
Link către comentariu

Am fost in Corfu. Cazarea am avut-o in Liapades, iar din obiectivele pe care le-am vazut eu amintesc Paleokastritsa, Kassiopi pentru plaje, muntele Pantokrator pentru privelisti si Corfu Town pentru atmosfera. Prea putine zile - 8 - pentru o insula atat de mare, dar un concediu trebuie sa se si termine.. :) 

Link către comentariu

Farurile ar trebui sa aiba 2 reglaje, unul ptr verticala si unul pentru orizontala, ceva ptr imbus. Ar trebui sa fie accesibile usor, deci nu pot fi prea ascunse

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!