Jump to content

Pierde antigel si nu stiu unde si cand se incalzeste motorul nu mai trage


rechinu2008
 Share

Postare recomandată

Salut 

Vin si eu cu o preblema ca nu stiu incotro sa o mai apuc, dupa 1000km parcursi in concediu cand am ajuns acasa mi sa aprins martorul ca nu mai am antigel in vasul de expansiune, toate bune si frumoase am completat am schimbat busonul dupa spusele unor mecanici si acceasi problema se pierde antigelul dar nu curge pe nicaieri, ieri cand mergeam la un mecanic sa se uite la ea am avut surpriza ca masina mea dupa ce sa incalzit motorul bine nu mai trage ca atunci cand iti pica turbina. Am vb cu mecanicul sa uitat si hai in probe dupa ce am asteptat vreo 2 ore sa aiba timp de mine nu am mai fc nimik era rece si neam plimbat putin. Dupa ce am plecat de la el acceasi proble.a cand sa incalzit nu a mai tras motorul. De dimineata masina a fost ok pana sa incalzit bine dupa nu mai trage. Mecanicul mia zis ca de la garnitura de chiulasa face asa ca e ciupita si cand se incalzeste nu mai trage. Mie greu sa cred asta. La alt mecanic mia zis ca e turbina dar nici pe el nu imi vine sa il cred.......

Va rog o parere ca nu stiu incotro sa o mai apuc!

Masina este un passat din 2002 awx 131 cp

La o scanare cu vag imi da eroarea 

17695 charge presure control

P1557-36-00 pozitive deviation

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina necesita curatare/reconditionare ,geometriea variabila agata sau e  blocata 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La partea cu trasul, poate are dreptate Catalin,

la partea cu pierderea de antigel fara sa curga pe nicaieri.... mecanicul care a spus ca este ciupita garnitura chiulasa are dreptate.

am patit-o eu la un golf v 1.9 tdi pe la 170 mii km rulaj ( nici mie nu-mi venea sa cred ).

depinde cum se prajeste garnitura... ori baga motorina in ulei ori, sufla aer in vasul de expansiune , creeaza suprapresiune si-l da afara pe la buson

 ( dar tu nu vezi ca il da afara cel mai mult cand esti la drum lung cu motorol turat bine ).

la fataiala curenta in oras, pierde f putin.

ar mai fi de verificat si pompa de apa....., 

Eu as repara intai pierderea de antigel si dupa aceea, daca tot sunt probleme la partea cu " nu trage cand se incalzeste ", as verifica si ce a spus Catalin in legatura cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

80% pierzi antigel pe la racordul de sub tandem ,asta daca nu da afara din vasul de expansiune 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista atatea topic-uri pe subiectul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • C o s m i n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!