Jump to content

Suspensie normala - probleme


Alex NYK
 Share

Postare recomandată

Cam astea sunt diferentele vizuale ...ca lungime  totala sunt lafel(se vad diferentele pe poze). Comparatia este facuta intre KYB si OE(care au fost pe masina).

image.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca problema ta nu sunt amortizoarele.

mai degraba flansele, montajul ori, altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cascadoru intradevar flansele nu s-au pupat pe KYB sub nicio forma, tija amortizorului OE avand un con sub filet(se observa in poza) dar Sachs-urile care sunt pe masina aveau acel con ca si cel OE:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca problema ta nu vine de la amortizoare. Flansele sa nu fie alese gresit? Posibil sa fie altceva ce tine de articulatii.

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele au fost noi ambele perechi si Lemforder cu KYB si Sachs-urile cu amortizoarele actuale. Ce altceva poate sa fie cand pe stand au dat eficienta de 50%...am schimbat si bieletele antiruliu.

Modificat de Alex NYK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a efectuat amorsarea amortizoarelor la montaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de fiecare data . Sunt si acum la service si baietii cauta o solutie.

Modificat de Alex NYK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica, codul flanselor OE si sa ai grija ca cele noi, sa aiba cod compatibil cu cele OE.

testul de amortizoare nui este f relevant.

 el nu testeaza DOAR amortizoarele ci, intreg sistemul de directie/suspensie de roata respectiva.

rulmentii de sarcina din flanse sunt ok ? de cine-s facuti ?

se aseaza bine in flansa ? chiar daca-s noi......au joc? vaselina pe afara din carcasa lor, etc...

eu am potit-o cu flanse noi Sachs.... am pus intr-un final SWAG si au fost ok.... n u zic insa ca ale tale nu-s bune doar, sa le

verifici temeinic la compatibilitate cod, strangere suruburi si piulita cap amortizor si ce-am mai zis pe aici.

verifica si articulatiile toate, bucse etc... pe fata.

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat flansele noi si 2perechi Lemforder/Sachs...s-au comportat lafel. Rulmentii de sarcina nu sunt pe puntea fata? Ce legatura sa fie intre puntea fata si spate...pe fata oriqm nu am zgomote,bieletele antiruliu au 6luni si totul este ok.

Modificat de Alex NYK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, ma gandeam la altceva ... imi cer scuze .

nu au nici o legatura rulmentii de sarcina cu puntea spate.

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema nerezolvata. Am montat alte amortizoare Sachs comandate de pe codul amortizoarelor originale si sunt absolut identice,le-am montat dar zgomotul a ramas...doar s-a atenuat foarte putin comparativ cu Sachs-urile anterioare:banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu a schimbat nimeni amortizoare la passat cc? Sunt primul care intalnesc probleme  de genul acesta? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tot nu am inteles ce fel de zgomote ai??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat de 2 ani amortizoarele, dar electronice nu normale, fara probleme pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minutes ago, rayn said:

Eu tot nu am inteles ce fel de zgomote ai??

Am explicat si mai sus...zgomote de amortizoare sparte/proaste (cloncanind,bataie etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cumva ți se mișcă coloana de evacuare în tampoane  ?

Sau iti bat " tendoanele /ciolanele" .?

Caută în alta parte ....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele au fost schimbate vreodata? ca inteleg ca masina are 260k!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar bieletele antiruliu au fost schimbate restul fiind "teapan" lucru spus de 2service-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la masina din semnatura, am schimbat pe spate amortizoare si flanse. La fel ca tine, dupa ce am plecat cu masina din service, facea mai urat ca la inceput. Ma intorc la ei, cica de vina ar fi bucsele de punte, le-am schimbat si pe alea (unde manopera costa mult mai mult decat piesele in sine). Ghici ce, nicio schimbare. Cu piese noi pe masina (inafara de arcuri nu cred ca mai pot schimba ceva pe spate) ziceai ca e ultima caruta. Am zis sa mai astept putin poate necesita cativa km sa se aseze totul si sa se linisteasca treburile, de unde... dupa 2 saptamani am inceput sa le iau prin incercare si cand am schimbat flansele treaba s-a linistit. Concluzia, ambele flanse defecte din fabrica. Partea nasoala, dupa 2 saptamani iar a inceput sa se auda troncanit de la o roata si trebuie sa o iau de la capat si probabil alta piesa cu defect din fabrica.

Eu in locul tau as pune amortizoarele vechi inapoi pe masina. Daca problema noua dispare si apar cele vechi, e amortizorul de vina, daca nu, macar incepi sa cauti in alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu a schimbat nimeni amortizoare normale/clasice la Passat cc !!??!!

Mihai.onu94 atata timp cat masina a mers impecabil si fix din momentul schimbarii amortizoarelor a inceput zgomotul clar dam vina pe amortizoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex ,ceva le scapa la mesterii tai .

La reparatia asta se procedeaza in felul urmator :

-se demonteaza piesele vechi

-se compara si se masoara piesele vechi cu cele noi 

-se monteaza cele noi daca sunt 100% la fel si compatibile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sachs-urile montate ultima data erau absolut identice(comandand-ule de pe codul amortizorului vechi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-le inapoi pe cele oe si daca tot face urat atunci ceva sa intamplat la prima demontare/montare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am pus inapoi pe cele OE imediat dupa prima tentativa de schimb cu KYB si intradevar faceau urat tare dar mecanicul a spus ca fac asa din cauza ca au stat o zi orizontal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povesti ....in depozite cum crezi ca stau amotizoarele ?

La prima demontare/montare ceva sa stricat sau ceva a fost montat gresit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!