Jump to content

Skoda Octavia 3 Combi Style 1.4 TSI ACT


alexxb

Postare recomandată

Ha, de suport moshi am dat si eu comanda ieri! Si tot brodot aveam la megane!

Comanda vocala cred ca merge doar cu optiune aia BT premium.

Insa la iphone (si cred ca si la android), cu telefonul in carplay, la o apasare mai lunga a tastei de pe volan intra Siri (la Android parca e google asistan). 

Link către comentariu

Mai este optiunea de comanda vocala numita

 

Pregatire telefon cu Bluetooth cu comanda vocala - 14.28 EUR

Link către comentariu

Pe android car merge intr-adevar dar as vrea sa mearga si varianta fara android auto. Se poate oare activa la reprezentanta?

Link către comentariu

@DOL: Cand am dat eu comanda nu era :) erau 2, cea de vreo 50 euro si alta de vreo 300, combinta cu phonebox

Link către comentariu

Au schimbat ceva optiuni, inclusiv faza cu USB spate, ce merge ales acum doar cu scrumiera.... :) 

E simplu, apas butonul pe volan si zice unavailable... Siri stie sa raspunda asa ca... e ok fara. 

Link către comentariu

As prefera sa nu stau cu cablu conectat tot timpul

Link către comentariu

Va rog sa continuati discutiile in aria dedicata.

Multumesc.

Link către comentariu

Si am ajuns la 1000 de km cu un consum de 8 . Ma comport cu ea exact ca si cu fosta masina 16.tdi aceleasi drumuri 80% oras, clima pornita. 

La 1.6 tdi aveam acelasi consum in oras (cateodata mai mare). Motorul inca ma surprinde , se simte intr-adevar dupa 4000 de ture ca incepe sa intre pe o panta descendenta de cuplu (aici probabil 1.8 tsi mai ducea un pic) dar foarte rar ajung la asa turatii oricum, deci satisface 90% din nevoie si inca intr-un mod foarte vioi ai la un consum decent.

In rest nu simt deocamdata deloc lipsa multilink spate. Astept sa imi vina cartea de identitate pentru ca in august sa o inmatriculez. 

Unul din optionalele de care imi pare rau (nu singurl :) ), e usa portbagaj electrica , ar fi fost utila....

 

P.s ca si multi de pe forum am avut de ales intre octavia combi noua sau audi a4 combi second. Recent am stat intr-un a4 model 2014 si doresc sa va spun ca mi s-a parut foarte mic spatiul de-a dreptul inghesuit. Nu contest calitatea audi dar ma bucur ca am luat octavia.

20170628_214811.jpg

Link către comentariu

Fundalul acela rosu apare doar cand te apropii de un minim de combustibil disponibil sau se poate seta de undeva.

 

Link către comentariu

E culoarea care corespunde la culorile de pe usi, se seteaza setand culoare la ledurile usilor

Link către comentariu

immm, la mine nu am observat vreo modificare de culoare pe display daca modific culoarea liniutelor acelea de la usi.

O sa ma uit mai atent diseara. Merci

Link către comentariu

@alexxb, cand am luat masina, a fost nevoie sa mai semnez una-alta; intre timp, fetele au setat culoarea rosie :P pentru usi, dar alegerea nu se reflecta si in culoarea bolero-ului. 

Am coborat acum sa bibilesc, dar nu se poate seta decat culoare pentru usi si intensitate pentru usi/lumina picioare. 

Link către comentariu

@razvan.ac nu stiu daca te ajuta info asta, dar cel putin la Superb setarile de culoare pentru Bolero si Maxi Dot se aplica doar la MY 2018. 

Tu ce MY ai ? 

Link către comentariu

@75NOR That might be the case! Deci, pe langa AirCare, am pierdut si Bolero rosu/verde/albastru... :) 

Dar cine a primit masina repede (dupa start Rabla) si inainte de vacanta! :rolleyes:

Link către comentariu

ce reprezinta MY, model year ?

in CIV scrie An Model 2018, masina ridicata la inceputul lunii iunie

AirCare sigur nu am ca am verificat dar probabil se poate face update pentru Bolero pentru alte chestii cosmetice

Link către comentariu

Mda, si eu am obseervat azi ca se schimba culoarea si la CB odata cu modificarea din meniu. De fapt eu incercam sa setez intensitatea luminilor picioare dar imi arata "oprit" - deh era ziua :) Deocamdata am lasat alb la leduri, si asa e un amalgam cu alb ceasuri, verde - butoane...

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am trecut de 2000 de km , consider rodajul incheiat ( oricum nu am trecut inca de 5000 de ture neavand unde sa merg asa turat) .

cred ca masina e un progres tehnologic fata de o2fl care era totusi conceptie 2005, se simte la mai multe capitole....sa le luam pe rand cu plusuri si minusuri

 PLUSURI:

- aspectul masinii , in continuare  mi se pare un design reusit, mai ales pe combi si mai ales cu rotile spate care sunt mai late decat cele fata, arata chiar sportiv. Luminile led fata spate iarasi sunt de efect.

- farurile sunt excelente atat pe faza scurta dar mai ales pe cea lunga, intr-adevar am observat si eu la drum lung in afara localitatii ca faza scurta e cam scurta, dar in acelasi timp observ ca se adapteaza in functie de inclinatia masinii....nu pot spune ca ma deranjeaza, pun faza lunga ceva mai des eventual.

- confortul interior il pun la plusuri desi nu e mare branza fata de octavia 2 facelift , macar nu e mai rau

- sistemul multimedia e chiar un progres fata de ce era in trecut si ce ofera concurenta, il folosesc la telefon, muzica de pe telefon prin bluetooth, android auto pentru navigatie. Cred ca voi plati la dealer sa imi activeze functia de comanda vocala, mi se pare utila.

- iluminarea ambientala foarte misto ledurile de pe usi, de la picioare, de la manerele de deschidere a portierelor, de pe plafonul central (ledurile care ilumineaza difuz si permanent) , e clar un progres fata de fosta

- pozitia la volan in continuare nu dezamageste , golf-like ceva mai buna ca la fosta octavia dat fiind ca nu ma lovesc cu genunchiul drept de bord

- kessy il pun la plusuri , desi se poate trai fara el, macar nu balangane teancu de chei atarnat de bord....

- motorul fantastic , are cuplu de putere din turatii joase , in orice treapta de viteza sunt la orice viteza calc pedala si merge , nu mai are sacadarea aceea de la diesel subturat ca iti era frica ca moare brusc motorul, retogradez mult mai rar . Consumul iarasi in jur de 8 facuti majoritatea in oras, realmente se joaca pe caroseria asta.

MINUSURI:

- comportamentul masinii pe sosea , inca nu ma pot pronunta sigur, mi se pare un pic instabil. Cred ca mai degraba mi se  pare cam usoara caroseria pentru motorizarea asta. La un demaraj puternic motorul parca destabilizeaza un pic masina.... nu stiu daca ma exprim corect , ca si cum masina ar fi supramotorizata pentru greutatea asta...

-aerul conditionat, mult inferior fata de o2 facelift , trebuie sa indrept spre mine toate gurile de ventilatie pe caldurile astea sa faca fata

- ciudatenii de tot felul , de la sistemul multimedia care nu mai putea conecta telefonul decat dupa o noapte :)), la rola de la portbagaj care sare singura de pe sina, la faptul ca intr-o dimineata coborand in garaj vad masina cu avariile pornite.....

- sistemul start stop, inutil, il tin dezactivat tot timpul.

- senzorii parcare spate care cica franeaza automat, aproape ca am atins un stalp (m-am oprit fix la 1 mm de el), ce e drept,era activat doar un senzor lateral

- cutia de viteze , e ok , dar mi se pare cam lunga

- usile se simt mai usoare ca la fosta , nu stiu daca e plus sau minus

- capota e foarte grea, doamne fereste sa cedeze bara aia de sustinere cand completezi lichide la motor ca ramai cu capul placinta :))

in mare toate bune, sunt incantat de motorizare, nu simt nici o diferenta legat de suspensiile multilink spate. Iarasi n-am priceput desi masina e my2018 unde e butonul ala de sos de pe plafon care la masina din showroom exista?

Motorul acesta are cuplu maxim pana la 3500 de ture  si putere maxima intre 5000-6000 de ture. Nu imi dau seama exact ce inseamna asta , cum sa exploatez la viteze mari aceste cifre. Adica cuplu maxim 3500 de ture dar parca trage in continuare bine pana la 5000, dupa 5000 simt o plafonare mai puternica... deci la accelerare trebuie schimbata treapta fix cand se termina cuplul maxim sau turezi mai departe char daca iesi din cuplul maxim? 

Link către comentariu

Sa o stapanesti cu placere!

- comportament masina usor instabil: si eu am aceeasi impresie, eu vin de pe un Megane si pana la urma, conform cartii de identitate, masina mea are cam aceeasi greutate ca cea veche. Insa, la Megane aveam directie progresiva, aici cred ca e cheia, la asta nu se intareste deloc odata cu viteza. Si eu de aici cred ca vine in mare parte aceasta senzatie de instabilitate. 

- AC: mie mi se pare o imbunatatire, dar se stie ca la vechile renouri AC in blana era asa, ca o briza... :) 

- senzorii de parcare: n-am incercat sa experimentez, dar am povestit ca eram pe un camp la greci si de la iarba inalta mi-a pus o frana automata masina, cu caraiala aferenta a pedalei. Nu stiu cat de aproape eram, pe camera spate oricum vedeam iarba peste tot :) 

- butonul de SOS: cred ca acesta e prezent doar daca ai optiunea de Skoda connect, cu sim-ul aferent (habar n-am unde e montat, inteleg ca exista si prin el se face ransferul de date) care sa faca legatura intre masina si server. Eu am inclusiv un mic led intre acele butoane, care e verde daca nu se detecteaza probleme si rosu in caz de doamne-fereste.

Link către comentariu

Buuuun schimbat si eu becurile interioare precum colegii mei de suferinta de pe forum. Philips w5w 4000k. 

Probleme intampinate:

1. Spre deosebire de colegi eu am avut probleme la a scoate lampa de sub unul din scaunele spate. Nu iesea nici cum si ca un expert ce sunt am incercat finut sa imping clema, moment in care s-a rupt :))....ata ete in principiu am pus-o la loc, nu pare sa cada spontan....mai urmaresc

2. La lampa spate tavan,  becul din mijloc facea foarte prost contact, am reusit sa mai strang contactele... la fel urmarim

3. Unul din leduri philips a venit cu capacelul de pe led rupt, l-am pus la torpedou fara capacel , pare ok asa.... sa fie probleme ?

4. Ledurile avand nevoie intensitate mica pentru actionare, daca lampa fata tavan o setezi sa deschida lampile la deschiderea usilor raman ledurile aprinse , ce-i drept intensitate mica...dar totusi aprinse

 

In rest intr-adevar arata mai bine totul in masina, sper sa nu trebuiasca sa inlocuiesc lampa scaun spate, stiti cumva de unde sa comand asa ceva in caz ca e nevoie?

Link către comentariu

@alexxb: ce-ai vrut sa zici la pct 4 ? Am bibilit azi un excel cat cearceaful si mintea cred ca s-a oprit.. nu inteleg si pace ce ai vrut sa zici :) 

Link către comentariu

Deci... lampa tavan fata are o pozitie (butonul central al lampii), care odata activat , permite cand deschide cineva o usa sa se aprinda automat lampile interioare tavan, ca apoi cand se inchid usile becurile se inchid si ele. Pus pe acea pozitia , daca te uiti atent(noaptea se vede), vei vedea ca ledurile sunt aprinse continuu. Asta inseamna ca pe acea pozitie a intrerupatorului lampii de pe tavan , se emite un curent mic care e suficient sa tina un pic aprins ledurile . Efectul e similar si la becurile astea economice in casa , chiar daca ai inchis intrerupatorul ele tot stau aprinse chiar daca redus ca intensitate

Modificat de alexxb
Link către comentariu

Got it! Eu n-am vazut, dar nici nu pot zice ca m-am uitat foarte atent! O sa mai verific, sunt curios!

Referitor la footwell lights, la mine aia de sub scaunul soferului zici ca era montata AM, buretele ala din scaun presa atat de tare incat lampa era putin iesita de la inceput. 

Iar in casa eu n-am observat nimic, a depins de becuri (am si intrerupatoare cu martor led). In afara de becurile economice Osram si Philips, restul intr-adevar palpaiau. Iar acum am led-uri de la Ikea si nimic. Se sting treptat (cu fade) dar n-am observat nicio lumina reziduala. Si au fost multe nopti cand nu a functionat reteaua de iluminat si era o bezna ca pe varf de munte..

Link către comentariu

Am inlocuit si eu becurile cu LED-uri si am intampinat, la plafoniera din spate, aceeasi chestie cu ramasul aprins la intensitate mica. Parca se observa si un mic flicker. Pe spate sunt 3 socluri. Am lasat pe mijloc un bec normal si acesta disipa energia aia reziduala astfel ca nu mai tine LED-urile aprinse.

Link către comentariu

Flicker sincer n-am observat! Insa da, parca fooooarte greu observ ca becurile sunt "aprinse", mie la prima vedere mi se parea ca bate lumina. Nu ma deranjeaza insa si nici nu ma agit!

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!