Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

totul bine si frumos... dar la Octavia 2 o sa cauti pana imbatranesti senzorul de viteza. Nu are asa ceva

Viteza o ia din ABS

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa scoti mufa de la MAF din curiozitate sa vezi cum merge?! dupa ce apa este la 90grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am si eu o problema: de cand am trecut la cauciucurile de iarna intre 80-100 Km/h se aude un rontait in partea dreapta si nu-mi dau seama ce poate fi. Se auzea si cu anvelopele de vara,dar mai rar. Cand am cumparat-o anul trecut, am ajuns acasa si am constatat ca rotile sunt cam moi si le-am umflat, am auzit dupa aceea prima oara acel rontait...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Skoda Octavia 2 (2008), DSG, tipul 1Z AABKDX01, diesel

 

Am urmatoarea problema: de circa 2 saptamani trepideaza foarte tare la ralanti indiferent daca motorul este rece/cald. Turometrul este intre 850-900 rot/min. In mers simt ca trage mai greu. De la ultima revizie am mers doar 4k km

 

Ma puteti ajuta cu sfaturi? Ce trebuie sa verifc? Detin o clona vag-com in cazul in care ar trebui sa fac o diagnoza ori ma pot duce la cineva care are na originala :)

 

Multumesc,

fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza, vezi compenstaiile pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Tocmai revenit din concediu in Grecia, ma ingrijoreaza o posibila problema la masina din profil.

In decursul calatoriei am constatat ca a inceput sa-mi vibreze/tremure pedala de ambreiaj, aproape la fiecare apasare...in special in accelerare/upgradare viteza.

De asemenea la schimbare vitezei in treapta superioara, pe langa acea vibratie in pedala, se aude un sunet scurt, discret chiar in clipa apasarii, ceva de genul "trrrr"

Sa fie inceput de probleme la volant/rulment presiune la doar 52k km?

Nu este prima masina, ca de fiecare pana acum, am avut grija maxima (masina e ca noua), ambreiaj folosit corect, nu e forjata, nu e condusa in regim aglomerat de oras....doar acum in concediu am prins niste cozi destul de mari in vamile estice, unde am fost nevoit sa merg in coloane lungi cate 1-2m.

Orice parere avizata este binevenita!

Multumesc!

LE: daca calc ambreiajul pana in podea, acolo nu mai vibreaza deloc. Posibil sa fie de la caldurile mari si drum lung, sa nu mai faca pe viitor?

Vă salut!

Astăzi mi-a crăpat ambreiajul, intră și iese foarte greu din viteze, cu carait prelung. Urmează să înlocuiesc cele necesare in regim propriu, cu ajutorul unor prieteni. Piesele se vor comanda după demontare. Vă țin la curent. Km actuali 55 000...calitate VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, conteaza mult stilul de condus, daca pleci cu ambreiajul la jumate, cat ai condus urban, si multe altele. Pe langa asta atentie de unde iei piesele pt ca poti sa cumperi la bani putini niste turcisme care nu-s tocmai la acelasi nivel calitativ cu piesele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau să mă disculp, dar puțini cunosc să fie atât de atenți cu mașina, cum sunt eu. Ambreiaj folosit scurt, exact cat e nevoie. Nu călcat pe jumatate, bruscat sau ținut călcat la semafor. Putin urban sau urban in perioade de trafic usor. Tremuratul ambreiajul a aparut un august la întoarcere din grecia.

Piesele vor fi din cele mai bune ce se pot gasi in comert, la calitate nu facem rabat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, conteaza mult stilul de condus, daca pleci cu ambreiajul la jumate, cat ai condus urban, si multe altele. Pe langa asta atentie de unde iei piesele pt ca poti sa cumperi la bani putini niste turcisme care nu-s tocmai la acelasi nivel calitativ cu piesele originale.

Am cumparat lemforder made in Turcia(bielete antiruliu). Daca nu imi dadeau ambalajul(punga sigilata) nici nu stiam. Cica acum acolo fabrica lemforder. Si sunt cele mai cautate, cica mai bune  si mai scumpe. Asa ca, oare care o fi adevarul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder mai face si in Brazilia si Koreea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma refer la tara de productie! eu ma refer la piese contrafacute de o calitate clar inferioara, fake-uri sau cum vrei tu sa le zici, ambreiaje complete sub sigla Luk cand defapt nu sunt Luk, si se vand mai ieftin decat un kit original Luk, ai inteles?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca le iei de la furnizorii consacrati nu ai astfel de griji

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza, vezi compenstaiile pe injectoare.

cilindrul 1: -0.35

cilindrul 2: -0.31

cilindrul 3: +1.01 (oscileaza intre 0.9 si 1.01)

cilindrul 4: -0.31

Deci ar fi o problema cu injectorul de pe cilindrul 3, corect? Sa ma duc sa fac o curatare cu ultrasunete doat pentru el sau pentru toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o problema inca la niciunul din injectoare. Oricum nu de acolo e tremuratul. trebuie vazuta presiunea de la pompa din rezervor si de la pompa tandem.

 

Verifica si Injection quantity si Torsion value ( in primele 4 canale)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei_221

 

nu e o problema inca la niciunul din injectoare. Oricum nu de acolo e tremuratul. trebuie vazuta presiunea de la pompa din rezervor si de la pompa tandem.

 

Verifica si Injection quantity si Torsion value ( in primele 4 canale)

 

 

Salut!

 

Poti detalia te rog cum se poate verifica presiunea de pompa din rezervor si pompa tandem (instrumente, aparatura, etc)? si eventual valori de referinta sau un interval.

Multumesc!

Modificat de selvinnio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt de curand un posesor de octavia 2, 1.9 tdi 2008. Am verificat masina la o reprezentanta inainte de achizitie, totul ok, singura precizare a foat ca trebuie facuta distributia. Acum, la o luna distanta, acelas service alt mecanic, am schimbat distributia. Mecanicul a lasat o mentiune legata de o sudura, am fost a doua zi la el si mi-a zis asa : suportul blocului motor a fost rupt si sudat, la fel ca urechea de pe suportul motor care sustine acel suport. A zis ca nu prezinta garantie. Este prima mea masina, asa ca va intreb : se mai poate folosi aceasta masina ? E ceva comun sudura in acel loc sau trebuie schimbat blocul motor ? Cat ar costa o aatfel de operatiune ? A zis ca pot schimba macar suportul cu unul nou, costa cam 600 ron. Multumesc pt ajutor, Marius

 

 

 

am facut poze la partea care se vede sudata, nu stiu exact cum se numeste piesa. urechea blocului motor este sub aceata piesa ?  ce fel de sudura este aceasta si ce sfaturi aveti ?

 

Tks,

Marius 

post-158336-0-02361000-1446898859_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e o problema inca la niciunul din injectoare. Oricum nu de acolo e tremuratul. trebuie vazuta presiunea de la pompa din rezervor si de la pompa tandem.

 

Verifica si Injection quantity si Torsion value ( in primele 4 canale)

 

am facut o diagnoza azi si am facut loguri pe mai multe grupuri. Mai jos sunt valorile. 

 

 

Group 002: Idle Speed
  819 /min  Engine Speed (G28)
  0.0 %      Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
   0 01  1   Operation Status 
  60.3°C    Coolant Temperature (G62)
 
Group 003: Exhaust Gas Recirculation (EGR)
  819 /min         Engine Speed (G28)
  255.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (spec.)
  470.0 mg/str  Exhaust Gas Recirculat. (actual)
  95.5 %           Exhaust Gas Recirc. Duty Cycle
 
Group 004: Pump-Jet Valves
  819 /min     Engine Speed (G28)
  0.0 °BTDC  Injection Start (specified)
  6.6°KW       Injection Duration (specified)
  1.0°KW       Torsion Value
 
Group 005: Start Conditions (last Engine Start)
  819 /min      Engine Speed (G28)
  15.6 mg/str  Start Injection Quantity
  48.0            Start Synchronisation
  60.3°C        Coolant Temperature (G62)
 
Group 008: Injection Quantity Limitation I (Torque Limitation)
  819 /min    Engine Speed (G28)
  0.0 Nm      Torque Request (Driver)
  185.4 Nm  Torque Limitation 
  163.5 Nm  Smoke Limitation 
 
Group 009: Injection Quantity Limitation II (Torque Limitation)
  819 /min       Engine Speed (G28)
  -1280.0 Nm  Torque Request (Cruise Control)
  500.2 Nm     Transmission Limitiation
  163.5 Nm     Torque Restriction 
 
Group 010: Charge Pressure Control
  470.0 mg/str  Mass Air Flow (actual)
  1020.0 mbar  Atmospheric Pressure
  1030.2 mbar  Boost Pressure (actual)
  0.0 %  Accel. Pedal Pos. Sensor 1 (G79)
 

 

 

Care sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima ar fi avansul total aiurea, la BKD trebuie -2.5, iar la tine este +1. Cand s-a schimbat distributia nu s-a reglat avansul.

Cand ai salvat valorile accelerai motorul etc? pentru ca nu bat debitele Aer proaspat / EGR

 

 

 

@Marius

 

 

 

 

Salut,

Sunt de curand un posesor de octavia 2, 1.9 tdi 2008. Am verificat masina la o reprezentanta inainte de achizitie, totul ok, singura precizare a foat ca trebuie facuta distributia. Acum, la o luna distanta, acelas service alt mecanic, am schimbat distributia. Mecanicul a lasat o mentiune legata de o sudura, am fost a doua zi la el si mi-a zis asa : suportul blocului motor a fost rupt si sudat, la fel ca urechea de pe suportul motor care sustine acel suport. A zis ca nu prezinta garantie. Este prima mea masina, asa ca va intreb : se mai poate folosi aceasta masina ? E ceva comun sudura in acel loc sau trebuie schimbat blocul motor ? Cat ar costa o aatfel de operatiune ? A zis ca pot schimba macar suportul cu unul nou, costa cam 600 ron. Multumesc pt ajutor, Marius

 

 

 

am facut poze la partea care se vede sudata, nu stiu exact cum se numeste piesa. urechea blocului motor este sub aceata piesa ?  ce fel de sudura este aceasta si ce sfaturi aveti ?

 

Tks,

Marius 

 

acea sudura este la suportul motorului, de regula acolo se rupe acel suport ca urmare a unui impact mai serios, cand motorul este impins din pozitia normala.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,

nu am schimbat distributia si nu acceleram motorul.

Am 122k de kilometrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai un avans intarziat , ce indica o curea prea stransa sau sarita un dinte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu. Pe motoarele SO2, 1.8 tsi, cod motor BZB, exista diverter valve?

Gabriel, scuza.ma pentru raspunsul intarziat, insa eroarea pe care o am este p1297.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!