Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Arata ca cel de pe youtube,  e turcesc sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, nu sunt impacat ca rulmentul este made in china. Sper sa tina macar 180.000 km cat a tinut asta.

Acuma mai trebuie sa schimb distributia. A fost schimbata de primul propietar la 110k in 2011 si acuma am 180k . Ce marca recomandati, la ce pret este kitul?

Distributia nu o s-o mai iau de pe net, m-am zgarcit la 200 de roni cat m-ar fi costat kitul de la un baiat care lucreaza ca distribuitor de  piese auto...

Multumesc frumos  si drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as mai lasa distributia 1 an se schimba pe la 150k si nu e nici batrana rau. Eu am pus Conti cu ppa apa Hepu, rola INA Canada, si rola mica Lintes, curea accesorii Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce oare ai impresia ca din alta parte luai Luk facut in alta tara? Luk face peste tot, multe piese oem sunt made in china....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutor! Pornesc azi mașina din semnătura si nu îmi arată nimic la bord motorul porneste dar nu arată turatia,viteza cu care merg ,câta motorina mai am in schimb computerul de bord merge îmi arată consumul si nr de km o rezolvare si încă ceva radiatorul se aude foarte tare am fost in seara asta la mecanic si a spus ca e de la umezeala.Voi ce spuneti? Plus ca in seara asta am un drum lung de vreo 500 km mecanicul a spus ca pot merge cu ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca cineva o sa piarda timpul sa incerce sa inteleaga postul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi dimineața computer bord stricat,faza e ca nici martorii in bord nu se aprinde,nimic nu se aprinde arată doar ceasul ai nr km. Cost înlocuire 2000 de lei,e un preț corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca e nou.

 

Scoate borna de la baterie pentru cateva ore, posibil sa-si revina. Am gasit masina care si-a revenit dupa 3 zile, fara sa-i faca nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vreau sa fac dar cum? Nu am mai umblat niciodată acolo.Scot minusul sau si minus si plus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoți minusul și lași deconectat jumătate de ora măcar. Poate ai noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate  ai apa in ECU, greu de crezut sau poate trebuie refacute lipiturile de pe placa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiajul nu debraiaza cum trebuie. In viteza I si marsarier de obicei cand e frig afara, uneori da sa plece cu ambreiajul calcat si iese greu din viteza, la fel si in marsarier  agata la plecare de pe loc. Repet de obicei cand vin frigul. Toata vara nu face figuri de genul.

M am gandit sa schimb pompa de ambreiaj si cilindrul receptor de pe cutie.

Avand probleme si cu franarea vreau sa schimb si pompa de frana care oarecum are legatura cu ambreiajul...va rog mult daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea este daca tu ai cilindrul pe cutie sau rulment hidraulic in cutie?!!! fiind 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine faceau aceste figuri in mers...solutia schimbat ambreiajul + placa. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce probleme are frana ?  pompa de frana nu are nicio legatura cu ambreajul, ambreajul ramane fara lichid si atat, nu afecteaza pompa de frana - priza de lichid este la prox 3/4 din vasul de lichid de frana.

cat despre ambreiaj, cel mai plauzibil disc uzat > rulment hidraulic iese la capatul cursei si pierde presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu o problema cu motorul 1.8 tsi de la skoda. Masina este anul 2007, 160 cai, cod motor BZB. Problema sta in felul urmator. De prin noiembrie-decembrie, am inceput sa am probleme cu relantiul (ralantiul). Acesta varia intre 900 si 1600 atunci cand roata se invartea. Cand masina stationa la semafor spre exemplu, relantiul era constant 850-900. Primul meu instinct a fost sa curat clapeta si sa schimb bujiile. Le-am schimbat, insa fara rost. Am masurat compresia in cilindri, este in parametrii. Eroarea pe tester a fost amestec prea sarac, asa ca am etansat galeria de admisie si am schimbat oringurile care vin peste chiulasa. Problema insa a ramas aceiasi. De curand am schimbat epuratorul de gaze (PCV valve), citind pe diferite forumuri ca acest ar fi de vina. Dupa schimbarea lui, motorul a inceput sa mearga mai rotund, relantiul sa stea uniform la 900 rpm. Dupa ce am plecat din service, la scurt timp s-a aprins martorul de motor din nou. Astazi am schimbat valva n75, pentru a remedia situatia. Problema sta in felul urmator: dupa schimbarea acestei valve, motorul la relanti sta la 1100 rpm, varind pana  la 1300. Daca dau drumul la aerul conditionat, turatia scade la 850 si sta ceas. Intrebarea mea este ce as mai putea sa fac, pentru a uniformiza mersul la relanti, de ce relantiul scade odata cu aprinderea consumatorilor? De ce inainte de schimbat valvei n75, relantiul era regulat insa martorul aprins? Astept cu mare interes raspunsul vostru, pentru ca chiar nu mai stiu cum sa-i dau de cap. Precizez ca am dus-o la nenumarate serviceuri, nici ei nu au stiut ce sa-i mai faca. Va multumesc anticipat

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul face asa ,adica si atunci cind apa este la 90 grade? Pe tester MAF-ul este ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face doar cand ajunge la 90 grade. Pe tester maful este in regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o fosta masina varia relantiul , era sus cand masina se mișca si scădea la normal cand masina stătea pe loc !

Avea pe cutia de viteze un senzor care ii spunea daca se mișca sau nu si de acolo plecau problemele !

Poți măcar ca pct de începere sa vezi de unde știe masina ta ca merge , are senzor .. Clasic sau știe din ecu !

Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa.mi zici mai multe despre aceat senzor? Fix asa se manifesta problema

Cum se numeste mai exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!