Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Istoric ai chiar daca vii cu piesele tale la reprezentanta si platesti manopera... Nu te mai imbata cu apa rece, cand o sa vinzi masina, prima intrebare va fi 'are elemente revopsite?'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma îmbăt cu apa rece, se pare ca fiecare citește ce vrea. Nu as putea sta fără mașina 2 săptămâni sa trimit piesele la garanție, pt ca altfel ar însemna să plătesc manopera de demontat/montat de doua ori, ca sa nu o las desfăcută în service. Dar fiecare face ce vrea. De exemplu și eu am schimbat acum o săptămână o bieleta antiruliu, protecțiile de la amortizoare pe spate și plăcuțele de frână pe spate, pe toate le-am cumpărat eu și am fost cu ele la reprezentanta pt a avea istoric. Dar alea nu pot avea probleme se garanție de genul celor ce pot apărea la un kit ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am o problema cu motorul masinii din semnatura.Azi in timp ce mergeam cu masina, motorul s-a oprit in timpul mersului.L-am repornit , la relanti mergea normal dar imediat ce il turam peste 1400 de ture prezenta intreruperi si se si oprea dupa acea.De mai multe ori in timpul mersului interupt si la oprirea motorului se aprindea martorul luminos al instalatiei de preincalzire diesel.Mentionez ca motorul a mai avut  3 "episoade" ori pe parcursul unui an intreg (suficient de rar ca sa nu merg la service!) intreruperi la turatii ridicate(peste 3000) , dar si-a revenit singur dupa cateva minute.Atunci ca si astazi, vremea era ploioasa si umezeala foarte ridicata ( nu stiu daca are vreo relevanta acest aspect).Astazi insa motorul a facut foarte urat si am ajuns la destinatie  mergand cu turatii de 1000-1200 de ture .In aceasta plaja de turatii , motorul mergea normal.Dupa circa o ora de stat in parcare, am repornit motorul si culmea, merge absolut normal.

Ce problema ar putea fi si ce masuri se impun?

 Merci.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai faci o scanare/diagnoza, sa vedem ce erori ai - in functie de asta, iti putem spune despre ce e vb si ce solutii de remediere sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor turatie g28 nu e el de vina ci cablajul de sub filtrul de aer care e ros si fac scurt firele intre ele de la umezeala.

asta am patit eu anul trecut si le-am reparat si de atunci  nu mai am probleme .

dar mai sigur o diagnoza ca sa ne edificam. 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am revenit, acuma am observat ca Kitul ambreiaj este LUK iar rulmentul de presiune este SACHS. Este posibil ca nemtii aia sa puna un Kit ambreiaj si un rulment diferit? Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti sa gasesti si disc Valeo in kit Sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este disc Valeo, ci doar materialul de frictiune este Valeo. In ultima vreme Luk si Sachs cumpara materialul de frictiune de la Valeo.

Da, rulmentii pot sa provina de la producatori diferiti, in functie de care face un anume model, iar ceilalti il ambaleaza. In cutie de rulment Sachs vei gasi Skf, in cutie de Luk va fi Sachs, viceversa ,etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact ce am spus. Pe materialul de frictiune va fi stampila cu vopsea Valeo ( logic se vede doar la piesa noua, dupa functionare se sterge)  iar pe butucul discului va scrie Luk sau Sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat ca pe butuc nu m-am uitat atent,doar mi-a sarit in ochi ''Valeo'' stantat pe materialul de frictiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Poate s-a mai infruntat cineva cu ea si ma poate sfatui: Mi s-a intamplat chestia nasoala cu motorul BXE. Am luat altul second de la dezmembrari si l-am schimbat intr-un service. Problema e ca service-ul nu este autorizat RAR. Tocmai la anul il autorizeaza. Mi-e frica sa nu ma opreasca RAR-ul prin oras si sa se uite la seria de la motor. Ca sa ma duc la RAR sa fac o noua identificare am nevoie de o hartie de la un service autorizat unde sa scrie ca a fost schimbat motorul cu unul identic, a fost schimbat corespunzator respectand toate normele de poluare etc etc. Problema e ca nu prea vrea nimeni sa-mi dea hartia asta ...

 

Ce este de facut in situatia asta ?

Modificat de wazzabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand trebuie factura pe moorul respectiv.

in al doilea rand orice service iti da hartia, daca platesti manopera de inlocuire motor :)) si sa iti faca testul de fum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la RAR mi-au zis ca nu au nevoie de nicio factura. Masina fiind Euro 4 este nevoie doar de acea hartie de la service. Fara nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Factura pe motor iti trebuie,probabil,pentru service,ca sa-ti poata elibera hartia respectiva

Intrebare:cum se schimba inchizatorul de centura la sofer la octavia 2?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da scaunul jos si se demonteaza capul in care intra centura,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi! Astazi am reusit sa-mi demontez cutia de viteze si sa desfac kitul ambreiaj.

 Am gasit KIT SACHS, cu rulment uzat care zornaia, iar volant avea un joc foarte mare. Am dat comanda de kit LUK http://www.epiesa.ro/kit-ambreiaj-skoda-octavia-1z3-1-9-tdi-luk-600001600/17970/10151/item-1091882/si burduful de la cilintru receptor deoarece era rupt.

Am gasit  suruburile de la volant relativ slabe. In 4 ore am reusit sa avem ambreiajul desfacut... Acum astept sa-mi vina kitul, ce chinuiala o sa fie la montarea cutiei...

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa niste poze detaliate la kitul de ambreiaj cu tot cu volant la 1450 ron Luk si posteaza-le pe forum, sa vedem seriile, stantele, ca avem niste dezbateri mari pe tema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fac poze la Kitul SACHS pe care l-am avut din fabrica, Kitul LUK pe care l-ar fi avut tata pe Octavia lui si noul KIT la 1495 roni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fie Luk stantat si pe materialul de frictiune stampila cu vopsea Valeo

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Suruburile cu care a fost placa de presiune prinsa pe masina erau pentru cheie de 9 stelar si eu n-am avut tubulara sa o desfac. Noul kit LUK vine cu aceleasi suruburi? Astazi am observat dupa ce am spalat piesele desfacute ca si furca decuplare cam are uzura... Recomandati sa o schimb? Kitul imi vine maine dimineata...

Multumesc frumos!

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat noul kit LUK, dar sunt suparat ca rulmentul era INA si made in China...Comandasem si o furca Topran,dar am lasat-o tot pe a mea deoarece nu statea rulmentul bine in ea. 4 ore mi-a luat si la montare, acuma ti-e mai mare dragul sa mergi cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asteptam cu mare interes pozele promise, ne intereseaza in mod special pozele cu produsele noi de pe Epiesa ca sa ne dam seama daca vand produse originale Luk sau kituri turcesti care se uzeaza mult mai repede, te rog sa raspunzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman cred ca îți e clar ca nu sunt tocmai de calitate, rulment Ina made în China, îți spune ceva? Îmi pare rău că nu am făcut poze la kit-ul meu din fabrica și la cel nou Sachs, sa poți observa de ce unele kit-uri aduse de service-uri mari sunt mai scumpe (pe lângă adaosul lor) decât cele de pe diverse site-uri. Și eu sunt curios cat va tine kit-ul pus de mine și cel pus de altii luat din magazine online.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!