Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

E prea tehnica intrebarea pentru mine :) eu am spus tot ce mi-a zis mecanicul. Mai multe nu stiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/118847-poll-motoare-tdi-cod-motor-bxe-sparte/#entry2567903

rog sa completezi aici detaliile , ne va ajuta sa facem o statistica pt BXE....

asta cu suruburi rupte la capacul bielei am intalnit.o chiar zilele trecute la un 2.0 tdi.. si am ramas in dubiu.. tocmai ca de regula nu se rup suruburile ci se gripeaza cuzinetii

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se da capacul jos de la motor se poate vedea ca urmeaza "supriza" sau e loterie curata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar daca desfaci baia de ulei si cuzinetii de biela

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o problema la Octavia din semnatura.

De duminica nu am mai pornit-o, iar aseara cand am incercat sa o pornesc, nu a pornit. Electromotorul invarte, curent este, deci bateria ar fi ok, dar nu porneste.

Dupa ce las sa invarta vreo 5 sec, se aprinde martorul de la ulei rosu(dar nu la martori, ci doar pe afisaj). Daca incerc de mai multe ori, la un moment dat imi spune 

ca presiune la ulei e prea scazuta, sa consult manualul.( asta cu uleiul nu o inteleg).

Sa fie pompa de motorina? dar asa dintr-o data? adica fara sa faca macar o figura, ceva?

Problema mai mare e ca nu pot sa ajung cu ea la service sa o puna pe tester.

Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aude pompa sub bancheta din spate cand pui contactul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma duc sa vad...mie mi se parea ca se auzea in partea dreapta sub bord parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa amorseaza....se aude ca un bazait electric cand pun prima treapta la contact.

Am reusit dupa indelungi incercari sa o pornesc si timp de vreo 30 sec motorul mergea urat( se tura,scadea si se auzea si un zgomot ciudat + scotea un fum alb, usor albastrui parca-se poate sa fi fost doar alb, dar mult fum, ziceai ca am aprins focul in spatele masinii) si apoi totul a revenit la normal deocamdata.

Oare ce o fi? Sa fie din cauza ca nu am pornit-o vreo 4-5 zile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, daca nu e de la pompa de ulei, de la ce ar fi?

sau tot de la pompa ar fi dar nu e asta pompa?

 

scz pt edit.

Modificat de remus_bt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde. in primul rand o diagnoza cu vcds si pe urma o verificare a pompei din rezervor si a pompei tandem

Nu are voie sa faca asa nici dupa 2 luni de stationare

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt de curand un posesor de octavia 2, 1.9 tdi 2008. Am verificat masina la o reprezentanta inainte de achizitie, totul ok, singura precizare a foat ca trebuie facuta distributia. Acum, la o luna distanta, acelas service alt mecanic, am schimbat distributia. Mecanicul a lasat o mentiune legata de o sudura, am fost a doua zi la el si mi-a zis asa : suportul blocului motor a fost rupt si sudat, la fel ca urechea de pe suportul motor care sustine acel suport. A zis ca nu prezinta garantie. Este prima mea masina, asa ca va intreb : se mai poate folosi aceasta masina ? E ceva comun sudura in acel loc sau trebuie schimbat blocul motor ? Cat ar costa o aatfel de operatiune ? A zis ca pot schimba macar suportul cu unul nou, costa cam 600 ron. Multumesc pt ajutor, Marius

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana nu vedem niste poze nu ne putem da cu parerea

in principiu, despre asta e posibil sa fie vorba
http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/1-9-vw-pd-2-0-tdi-pd-ppd-tdi-engine-block-repair-kit.html

http://www.dieselgeek.com/VW_Engine_Block_Bracket_for_BRM_TDI_p/vg-brm.htm

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare dragi colegi!

Am si eu o intrebare: Cu ce kit de ambreiaj vine echipata Skoda Octavia 2 din fabrica?

De curand tata a schimbat Kitul ambreiaj la reprezentanta si le-a zis ca vechiul ambreiaj sa-l ia el. Noul kit ambreiaj a fost Luk la recomandarea mecanicului ca ar fi cel mai bun. El i-a zis ca original de Skoda ar fi costat vreo 7000, ca se face pe comanda. Bun, a comandat LUK, 2500 roni kitul cu toate ca pe site de piese e vreo 1500, + manopera 500. Kitul venit din fabrica era tot LUK. E posibil sa vina masina cu acest KIT sau i-au dat alt ambreiaj acasa?

Multumesc frumos!

Modificat de bogdan_vw_11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate avea ambele marci de ambreiaje.Pina nu se demonteaza nu-ti poate spune nimeni ce marca de kit are din fabrica.Pacat ca nu facut poze la vechiul si noul kit.Macar cutia cu codurile o mai ai?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru schimbarea ambreiajului a trebuit sa lase masina o zi la reprezentanta.... Eu am acasa cutia de la noul Kit LUK care a fost pus pe masina si kitul care ar fi fost pe masina din fabrica pe care scrie LUK. Intreb cei care ati schimbat kitul de fabrica, ce marci ati avut, e posibil ca masina din fabrica sa vina cu LUK? Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai inteles ca vin ambele kituri, in functie de loturi? o sa gasesti si luk si sachs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și are vreo importanta dacă aveai Sachs și pui Luk sau invers? Eu nu știu ce am pe mașină din fabrica, dar o să-l schimb săptămâna viitoare cu Sachs AM. Pe original la fel am primit un preț de 6000-7000lei ceea ce mi se pare extrem de mult, și am mai multi cunoscuți cu Luk și Sachs AM la care mașinile merg ca și cu kitul original, deci sper sa nu regret ca nu am pus pe original. Sachs AM mă costă 2500lei cu piesele aduse chiar de cei de la Darius Motors Ploiești și cu tot cu manopera (reprezentanta Vw Ploiești). De banii pe care i-aș da pe piese+manopera pe original pot pune 3 kit-uri am.

Deci Bogdan, îți voi spune marți ce aveam eu pe mașină din fabrică

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca vreau sa iau printr-un service reprezentanta, în caz ca am probleme cu el apoi, sa pot rezolva pe garanție dacă are vreun defect, fără sa stau cu mașina desfăcută 2-3 săptămâni sa trimit piesele separat înapoi și sa plătesc manopera iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru schimbarea ambreiajului a trebuit sa lase masina o zi la reprezentanta.... Eu am acasa cutia de la noul Kit LUK care a fost pus pe masina si kitul care ar fi fost pe masina din fabrica pe care scrie LUK. Intreb cei care ati schimbat kitul de fabrica, ce marci ati avut, e posibil ca masina din fabrica sa vina cu LUK? Multumesc frumos

La masina din semnatura a venit Sachs desi mecanicul era ferm convins ca este Luk.La service ma costa maxim 2100 luk/sachs cu manopera inclusa.Am optat pentru Valeo smf-1750 cu manopera inclusa.

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RzzV daca tu crezi ca e mai bine sa-ti servicezi masina in reprezentanta ai sa afli pe pielea ta ca nu-i asa. Toti meseriasii au plecat demult, cat despre nu-ti convine sa-ti lasi masina desfacuta 2-3 saptamani, nici vorba de asa ceva, dureaza intre 2 si 4 zile sa o faci cu piese comandate de pe internet, problema majora apare cand ai sa duci masina in reprezentanta si aia or sa te suna peste 1 saptamana, cu alte cuvinte si acolo stai cu masina desfacuta. Reprezentanta e un rahat, si au zis asta si colegii cu masinile in garantie, tot mai multi nemultumiti de serviciile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta în felul următor: cumpăra te rog piese de pe un site și schimba-le, apoi dacă ai probleme trimite piesele la garanție. Situația e asta: 1) timp de răspuns de la garanție 15 zile; 2) plătești manopera la service de fiecare data (nu e prea ieftina)

Altfel, dacă iei de la ei piesele și ai probleme, cel mult durează 15 zile, dar intre timp poți pune înapoi kitul avut anterior pana se rezolva, și asta pe banii lor, nu sa plătești tu din nou manopera. Mi se par niște motive suficient de bune încât sa nu ma zgârcesc la 400-500 lei ca și cost total. Plus ca la reprezentanta Vw Ploiești am posibilitatea sa stau lângă mașina pe toată durata intrării în service a mașinii, ceea ce fac de fiecare dată, deci nu au ocazia să-și bata joc de mașina mea.

Iar la final, încă un motiv pt care merg la ei e faptul ca vreau sa am service complet în sistem, sa poată fi verificata mașina în cazul în care o voi vinde într-o zi, nu sunt genul care își face reviziile în curtea casei cu piese luate de la vecinul care aduce piese ieftin din Germania (nu am nimic cu cei ce fac asta, unii chiar se pricep și își întrețin corect mașinile dpdv al funcționarii, dar nu vor putea dovedi asta vreodată, și totodată cunosc multi astfel de oameni care le întrețin jalnic, mie personal îmi e frica sa merg cu mașinile lor pe strada)

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!