Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

nicureddogsflo

Am patit si eu o problema ieri cu masina. A inceput sa dea rateuri in mers aproape de aeroportul otopeni ca si cum nu as avea motorina, mergea in suturi si mi s-a aprins spirala si ma trimitea la service .

Am oprit-o si apoi am  pornit-o si am turat-o cateva minute .

Eroarea pe bord nu disparuse (de spirala aprinsa si trimitere la service).

Am oprit-o din nou si apoi am repornit-o si eroarea a disparut.

Acum, unde sunt nu am diagnoza cu mine ca sa vad ce are .

Aveti idee ce ar putea avea, ca nu sunt aprope de casa, sunt plecat la vreo 200km de Bucuresti.

 

 

Poate ca s-a saturat si ea de ploaia de greseli gramaticale....

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil cablajul de la senzorul G28 - am patit la cateva masini - pe ploaie ajungea apa la firele roase....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salutare! Am o skoda octavia 2 Facelift si am intampinat o problema pe partea de lumini. Astazi cand am intrat in masina si am pus contactul mi-a dat 13 erori de bec ars. Mi s-a mai intamplat de 2 ori faza aceasta dar dupa ce am repus contactul si-a revenit.... de data asta nu :(  si chiar nu imi merg becurile. Trebuie sa dau o fuga pana la reprezentanta, dar nu imi merg nici 2 becuri de semnalizare nici macar cand inchid sau  deschid masina. Ma intereseaza care este partea electronica care se ocupa de gestionarea luminilor sa incerc sa scot si sa reconectez mufa, poate s-a oxidat ceva pe acolo...

 

Verifica siguranta de la lumini din compartimentul motor. Exact acelasi lucru l-am patit si eu: imi topea siguranta de la lumini din cauza ca se departase soclul in care intra siguranta.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
cosmin neagu

salut am si eu o problema la skoda octavia am dat bordul jos adica ceasurile si din gresala le.am spart.....am inlocuit ceasurile  dar acum a aparut o problema porneste pentru 2 secunde si dupa se opreste.....nu am consultat un mecanic inca......ma poate ajuta cineva in legatura cu problema mea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina ta?

Ceasurile nu mai pot fi folosite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ! Vin si eu cu o problema la masina din semnatura. Mi se intampla aleatoriu sa-mi taie acceleratia pt. 3-4  secunde...devine ca si inexinstenta.Totul revine la normal dupa aceste 3-4 secunde,nu-mi intra in limp mode,nu-mi da nici o eroare (pe vdcs),e ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Nu-mi face la un anumit numar de turatii si nu tine cont nici daca motorul este cald sau nu.Sincer nu stiu de unde sa incep sa caut si nici ce sa caut.

Multumesc.

Fac o scurta descriere a masini : skoda octavia 2008,DSG,2.0 TDI motor BMM,110kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin neagu

e din 2006...ceasurile nu mai pot fi folosite.....le.am inlocuit cu altele dar vam zis porneste pentru 2-3 secunde si opreste....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

pai nu are cum sa porneasca cu alte ceasuri, imobilizatorul(sistemul antifurt al masinii ) se afla in ceasuri, cum tu ai pus altele e logic ca nu sunt codate pe masina ta si nu vor merge, poti schimba doar carcasele ceasurilor(banuiesc ca astea s au spart daca le ai scpat), daca nu e avariata si partea electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, incearca sa inveti din nou cheile cu VCDS-ul si dupa ar trebui sa porneasca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU merge cu VCDS la generatia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin neagu

si ce pot face in cazul in care ceasurile vechi nu le mai am.....le.am aruncat nu mai puteau fi folosite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMMO off, cel mai simplu, dar si cel mai riscant, in sensul ca oricine ar avea o cheie taiata ca a ta, ar putea sa te lase fara masina.

Recodare chei, mai scump, mai complicat, dar mai safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce pot face in cazul in care ceasurile vechi nu le mai am.....le.am aruncat nu mai puteau fi folosite....

MAcar luai placa din spatele lor in care este immo si o puneai in astea noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca erau aceealasi tip de ceasuri.... ca sa functioneze totul la ele. Altfel exista diferente de la minidot, maxidot, fabricant, etc.

 

La cele vechi se puteau obtine datele necesare din eeprom-ul lor. 

 

cosmin - ca idee - nu se puteau utiliza pentru a adapta altele, decat daca placa electronica era facuta bucati.... altfel se gasesc modalitati de citire si adaptare.

 

masina fiind diesel, se pot obtine informatii despre partea de imobilizare, din ECU - si se face o compilare a informatiilor din eeprom-ul ceasurilor - pentru a le face sa le recunoasca masina, dupa care se fac si cheile - asta necesita mai multe scule plus cunostintele necesare.....

 

altfel - daca vrei sa o poti misca dintr-o parte in alta.... poti face immo off - pentru moment - dupa care o duci la cineva si ii faci adaptarea ca la carte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor. 

 

Masina:octavia 2 , 2.0-140cp , BKD, 180.000 km. an 2005.

Problema: am un decalaj de 2-3 sec.intre momentul cand apas pedala de acceleratie si momentul in care masina raspunde, asta numai daca apas pedala mai tare. Daca accelerez usor ,treptat, acest decalaj nu mai apare. Asta in conditii de trafic normal, adica treapta a 3-a ,vit. 60km\h , 2200-2300 rot.min.

Sa fie undeva vreo problema sau este ceva specific motorizarii? Am mai condus si alte diesel-uri ,dar nu am remarcat aceasta problema.

Mentionez ca la diagnoza nu a aparut nimic anormal.

 

Poate ma ajutati cu un sfat, cu o indrumare, cu un service la care sa ma duc si care sa aiba baieti capabili sa depisteze problema...etc.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie un log in mers, sa ne uitam pe el. Abia dupa aceea, putem trage o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Auto Octavia 2 1.9 TDI 2006 BJB.

 

Problema : inchidere centralizata. La actionarea cheii se inchide doar usa incuiata (valabil pentru ambele usi fata), usile din spate raman deschise si portbagajul este blocat. Daca actionez butonul de inchidere din interior se inchid ambele usi fata dar la fel raman deschise usile spate si portbagajul este blocat.

 

Simptome conexe : in pozitia oprit cu cheia in contact nu mai pot actiona geamul decat daca pun contactul (asta nu se intampla inainte); nu se aprinde ledul rosu din portiera care clipea cand masina era inchisa...acum din cate am vazut nu se mai aprinde deloc.

Mentionez ca de vreun an nu mai pot comanda geamul de la usa pasagerului fata de pe panoulusii soferului (am banuit ca e un contact si nu mi-am batut capul sa rezolv problema) ..nu stiu daca asta are  vreo relevanta dar eu totusi o scriu.

 

Masina are alarma Viper montata in reprezentanta inainte sa o cumpar dar pe care nu o mai folosesc demult deoarece mai facea figuri de genul ca pornea din senin. Datorita folosintei zilnice a inchiderii centralizate de la cheie am avut probleme de genul blocare butuc de la inghet (sau mizerie) dar care au fost rezolvate repede cu WD40 injectat in yala.

 

 

Din ce am citit pe forum referitor la probleme conexe aparute in chestiuni similare gen : "nu mai merg luminile in plafoniere", "nu mai merge reglajul la oglinzi", "se inchid portierele in mers de 4-5 ori", "nu-mi indica in bord daca usa e deschisa" - la mine nu se manifesta nici una.

 

Am verificat siguranta nr 12 din panoul interior de sigurante si este OK. Am vazut ca in compartimentul motor este o siguranta care se refera la modulul confort..F3 daca nu ma insel..pe asta n-am verificat-o.

 

Am o banuiala referitor la aparitia problemei dar nu pot jura ca ea este de vina si anume : locul statiei de emisie la mine este intre scaune (mai exact bagata partial in suportul de pahare. In aceasta pozitie statia poate aluneca spre inainte sprijinindu-se astfel pe butonul de inchidere / deschidere usi din interior..aseara cand am ajuns de la un drum lung am sesizat ca statia statea exact in aceasta pozitie si apoi am remarcat manifestarea de la inchiderea centralizata. Am relatat asta gandindu-ma ca ar putea fi de folos la o eventuala diagnosticare.

 

Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Modificat de Cretul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima varianta ar fi sa scoti cablurile bateriei 15-20 min poate se reseteaza calculatorul de comfort si ai noroc,varianta 2 este sa pui vag-com pe ea sa vezi ce erori ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce erori apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza si amicul care a facut-o a verificat si siguranta F1 din compartimentul motor pe care eu asa cum am specificat in post n-am verificat-o..evident ca era arsa. Acum totul funtioneaza normal. Multumesc tuturor.

Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o problema:am venit cu masina acasa,apoi peste o ora am vrut sa o pornesc iar.S-au aprins martorii normal,si s-au stins,contactul doar tacane.Am descoperit siguranta F6 de 5A-Tablou instrumente arsa ,am inlocuit-o dar tot asa face,nu se aprinde nici un martor.Maxi-dot merge,benzina se aude ca trage,cd se aprinde,climatronic,faruri,stopuri merg ,ce poate fi?

Modificat de DANIM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand pui contact si tii pe demaror, se aude o tacaneala repetata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care si cum sa-l verific?e un releu in comp. motor ,scrie 100 pe el ,l-am desfcaut arata ok,nu arata si nu miroase a ars

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!