Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Tot BXE din 2007-165k km, fara nicio problema (multumesc lui Dumnezeu): ambreiaj, turbina, EGR inca originale, si poate doar ambreiajul da ceva semne de oboseala in sensul ca are un zgomot ciudat cand apas pedaua. Asta pentru :"BXE loveste din nou"

On topic: @00721 la instanta cu ei daca nu inteleg ca masina nu are voie sa produca daune asa mari(posesorului) la asa putini km. Plus ca adunat cu problema identificari masinii care nu corespunde cu cea ce apare in acte, deja e o alta problema care poate ascunde alte probleme, plus ca in acest caz ai un atu in plus prin faptul ca tu ai cumparat una, si ei ti-au dat alta

Nu te lasa induplecat de eventualele lor scuze si incercari putin costisitoare pentru ei de a remedia in vreun fel problema, asa putem sa-i invatam si pe ai nostri ce inseamna respectul pentru client

Bafta si sa ne ti la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

Sunt extrem de dezamagit de SKODA, nu pot sa cred ca o masina noua necesita interventie la motor dupa asa putini km.

Se mai pot intampla situatii. Eu totusi vad problema in faptul ca cineva trebuia sa faca de la bun inceput o constatare de la A la Z si ca defapt lucrurile nu au fost asa. Iar asta este o mare problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pe data de 24.10.2010 v-am povestit ca mi-a crapat turbina la masina din semnatura.

Revin cu alta problema.Duminica, 13.11.2011, eram in drum spre Cheia,Brasov.Intr-o curba a inceput sa se auda un vuiet puternic.Am sunat cativa mecanici care mi-au spus ca ar putea fi un furtun de la turbo,si ca ar fi bine sa ma intorc fara sa fortez masina.Asa ca am facut cale intoarsa,mergand foarte atent fara sa depasesc 2000rpm.Luni am bagat masina in service si surpriza: TURBINA SPARTA.Mai exact palele acesteia au fost gasite in catalizator.Dupa doar 40.000km.Mentionez ca prima turbina era KKK,mi-a fost schimbata pe garantie cu alta,tot KKK.Ieri am comandat noua turbina, de data aceasta marca Garret.

Nu stiu daca ati mai auzit vreun proprietar de auto,cumparata noua,sa schimbe in 5 ani si 140.000km doua turbine.

Astazi urmeaza sa montez turbina si ma rog la Dumnezeu ca de data aceasta sa tina.

Probabil o sa spuneti ca e din vina mea,ca merg prost,subturat ,etc.Sa va spun ce stil de condus am:

-Nu plec in talpa niciodata imediat dupa pornire.

-Nu schimb sub 2000rpm.

-Nu plec dupa loc in treapta a 2-a.

-Cu toate ca merg cu viteza,rar se intampla sa trec peste 4000-4100rpm.

-Dupa un drum lung nu opresc motorul imediat

-La fiecare 10.000km am schimbat ulei + toate filtrele.Ulei folosit Castrol Edge 5w40 ,filtre Mann.

Modificat de sony4uandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, urata treaba. Indiferent cum o gandesti, treaba e clara. Cam tot ce a fost facut dupa 2004-2005...a fost durere. Au facut economie peste tot...si iata rezultatul. Cred ca m-ar apuca nervii sa cumpar o masina noua si sa am problemele astea in timp. Doar de aia iti cumperi noua....ca sa nu ai astfel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marketingul isi spune cuvantul Florin. Masinile astea sunt gandite sa fie folosite cam 4 ani (cum le folosesc occidentalii) si apoi sa-ti iei alta, eventual cu un buy-back pe aceeasi marca. Ce ramane le cumpara bisnitarii din tarile mai "emergente" ca a noastra care sunt cautatori de SH-uri. Pana acum ceva timp omenirea fabrica lucruri pentru a scadea nivelul de gunoaie (fiabilitatea in timp era primordiala), acum se fabrica numai gunoaie (orice telefon de ultima fita la anul este deja depasit)....

Toate bune

Aurel

P.S. Scuze de :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu.

Am un prieten ce sta in Germania si lucreaza la o firma de reciclare.

Imi spunea acum cativa ani ca nimic nu se va mai face cu mentalitatea ce a fost pana acum si asta deoarece politicul obliga in Germania sa se obtina cat ma multa materie prima din reciclat. Si desigur stimuleaza industria sa foloseasca aceata materie. Asta inseamna mult mai multa atentie pentru folosirea materialelor reciclate si nu in ultimul rand, sa produci ceva ce va putea fi reciclat in cat mai mare parte cu putinta. Problema e ca un material din reciclare, nu va avea aceeasi rezistenta in timp decat unul extras . Nu mai pui daca acel material e la a nu stiua cat-a reciclare.

Nu mai punem la socoteaza, nici perioada de scoatere a unui model nou, care e inlocuit la intervale mult mai mici, respectiv timpul de testare e redus considerabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers pe principiul noua si buna...Nu e asa,m-am convins.Sa va mai spun ce piesa scumpa am mai schimbat? Compresorul de clima,care pe la 60.000km si-a dat duhul.In fine nu mai conteaza acum.Faptele sunt consumate.Ce imi doresc e sa nu se mai intample ceva de genul de acum incolo.

@OII povestea e urmatoarea: Am pus soft la 70.000km,la 72.000km mi-a intrat turbina in LimpMode,am pus softul original inapoi pe la 74.000km pentru ca mi-a fost teama ca asta ar fi fost motivul si de atunci masina are softul original.Am uitat sa modific datele in semnatura.

Modificat de sony4uandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sonu4uandrei: Din pacate ai avut ghinion cu masina si ti-au pus astia cam cele mai slabe componete posibile: turbina de la KKK si probabil compresor de Zexel. Banuesc ca ai tot BXE, desi nu vreau sa se intample ce s-a intamplat mai sus adica sa vina toti si sa spuna ca a lor merge perfect. E clar ca la motoarele BXE s-au facut anumite compromisuri in ceea ce priveste materialele folosite fata de precedentul motor 1.9 TDI, Euro 3, BJB. La ce trebuie sa fii tu atent acum e ca noua turbina sa nu mai fie KKK (se stie ca marca asta are probleme si se va strica destul de repede). Incearca ca noua turbina sa fie de la Garret sau BorgWarner.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Banuesc ca ai tot BXE, desi nu vreau sa se intample ce s-a intamplat mai sus adica sa vina toti si sa spuna ca a lor merge perfect"

Ne cerem scuze(macar eu) dar nu asta a fost intentia mea(cel putin).

Cineva spunea pe aici (si eu inclin sa-i dau dreptate pt ca a demonstrat de multe ori ca stie ce spune) ca diferenta de coduri la acelasi tip de motor exemplul nostru 1.9 TDI, nu o da componentele fizice(mecanice) ale motorului(chiulasa, biele, pistoane, turbine...) ci doar anumite componente pentru a reusii sa scoata din ele norme de poluare conforme cu cerintele UE. In cea ce priveste compromisurile... nu cred ca sunt valabile doar in cazul BXE, sa nu uitam de problema motorului 2000 TDI(injectoare sau chiulase crapate), care nu a tinut de vreun cod anume ci doar de o anumita perioada de fabricatie. Ca si in cazul nefericitului coleg, mai exista pe forum daca nu ma insel un caz cu o biela sparta la un Seat tot BXE si tot o masina de prin 2009.

of topic : eu am compresor Sanden pe BXE-le meu, si... tot mi-a picat(adevarat nu el cu totul doar nemernica aia de electrovalva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian eu am cod BJB dar compresorul de aer nu mai tin minte ce firma era.Parca am citit undeva ca Borg Warner a cumparat KKK.Ce sa mai zic ....tine si de norocul fiecaruia.

Am luat masina de la service cu noua turbina (Garret) si am facut deja 100km cu ea.Se prezinta bine si sper sa nu mai am parte de incidente de genul.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa isi ceara nimeni scuze, doar ca aici e un topic de porbleme si daca ne-am apuca fiecare sa spunem ca motorul nostru (cu cod identic) merge perfect de fiecare data cand cineva expune o problema :icon_thumleft: ... Totusi cred ca cel mai predominant cod de motor 1.9 TDI de pe masinile OII din Romania e BXE, deci e normal ca e sa fie cel mai predispus la defecte. Si eu cred ca problemele apar doar la anumite loturi de motoare (nu neaparat BXE). Doua lucuri nu pot fi perfect identice, pana si motorare care ies consecutiv de pe aceeasi linia de productie e posibil sa fie destul de diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit patania colegului Florin00721 , si mai degraba decat "BXE loveste din nou" cum spunea un coleg, as afirma "incompententa Mobel loveste din nou". inainte de a cumpara o masina, oamenii ar trebui sa citeasca forumurile si sa stie de ce dealeri sa fuga :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Sunt nou pe forum si nu prea stiu unde sa postez... scuze daca nu am postat unde trebuie.

Mi-am luat o Skoda Octavia 2 (an 2008, 1.9 TDI, 105 CP, cod BXE).

Masina arata bine, are 71500 km, dar se pare ca are o problema la ambreiaj sau la volant.

In momentul in care plec de pe loc (de la 0), simt un tremurat al masinii (dureaza cam 3-4 secunde, sau pana se pune masina in miscare).

De asemenea, pedala de ambreiaj este foarte tare (se apasa greu), iar ambreiajul tine jos (aproape de podea).

Din ce am mai citit pe forum, se pare ca ar fi o problema (sau mai multe) la ambreiaj sau volant.

Va rog sa ma ajutati cu niste raspunsuri la urmatoarele intrebari:

1. este stricat ambreiajul sau volant ?

2. daca este doar una din astea, trebuie sa le schimb pe amandoua (atat volant cat si ambreiajul) ?

3. cat costa un kit de ambreiaj (piese + montat) si cat dureaza schimbul?

4. cat costa volant? (+ montat) si cat dureaza schimbul?

5. daca doar una este stricata, este bine sa le schimb pe ambele ?

6. ca si procente, cu cat este mai scump daca fac aceste reparatii la un service skoda (decat daca as face la un service normal)

Va multumesc anticipat pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Din ce spui tu e clar volantul care este o problema comuna la aceste motoare. Daca pe langa ce ai spus tu masina mai are si un usor tremurat la ralanti iar cand apesi pedala de ambreiaj acel tremurat dispare atunci e clar volatul. Mai poti fi atent daca ai un sunet gen cloncanit din partea dreapta a motorului (cand esti cu fata catre el).

2.E indicat sa le schimbi pe ambele.

3. Pretul nu stiu exact cum e, da cineva in tema cu preturile te poate lamurii. Oricum ca idee varianta OEM (adica cu piese de la Skoda) e destul de scumpa, cred ca pe undeva la peste 30 de mil ambele piese (volant + ambreiaj). Operatiunea se poate efectua destul de rapid, sub 5 ore.

4. Vezi 3.

5. Aceeasi intrebare ca si la 2, asa ca vezi punctul 2.

6. E mult mai scump la Skoda, defapt orice reparatie ai face e mai scumpa la Skoda, ca de cica a reprezentanta si oamenii sunt extremi de pregatiti iar materialele folosite de calitate, asta in teorie si cateodata si in realitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa raspund eu la punctul 3, pretul pt. un kit de ambreiaj de calitate este in jur de 1000 de ron, iar volantul in jur de 1700 de ron, deci foarte scumpe asa ca ar trebui sa te gandesti bine daca vrei sa le schimbi si s-o faci doar daca se impune (un inceput de uzura nu inseamna ca trebuie sa le inlocuiesti imediat - poate sa te mai tine si 50 000 de km daca nu-i dai socuri, cel putin asta e parerea mea ca sa nu-mi sara alti colegi in cap ;) )

Pe de alta parte ma nelinisteste ceea ce spui de pedala de ambreiaj. La skoda este cunoscut faptul ca ambreiajul este foarte moale la apasare... faptul ca pedala e tare la tine indica oare un kit schimbat (eventual cu unul AM de pe piata care sigur nu-i dintre cele mai calitative?), iar faptul ca ambreiajul tine jos pare sa confirme intr-o oarecare masura teoria - cand incepe sa se uzeze, ambreiajul tine din ce in ce mai sus.... oricum lucrul asta n-ai cum sa-l vezi decat daca desfaci, ceea ce costa destul de mult (manopera adica)

Nu vreau sa te sperii caci s-ar putea sa ma insel, asa ca ia ce am spus mai sus doar ca pe o pura supozitie, eventual daca mai ai prieteni care au octavia vezi cum e ambreiajul la ei fata de al tau ...

Multi km fara probleme

Modificat de pro_niger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asemenea, pedala de ambreiaj este foarte tare (se apasa greu), iar ambreiajul tine jos (aproape de podea).

Asta suna mai de graba a problema legata de placa de presiune sau, orice element legat de actionarea acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placa de presiune este inclusa in "kit-ul de ambreiaj" ?

adica daca imi cumpar kit-ul de ambreiaj, am si placa de presiune acolo? sau asta se cumpara separat ?

@ pro_niger

@ adrian001

va multumesc pt informatii.

o sa incerc sa ma obisnuiesc cu ea asa... daca nu reusesc... ma gandesc sa schimba volant + kit ambreiaj.

eu am avut un opel astra GTC, diesel 1.9 si dupa 3 ani pe masina aia (luata de noua), imi e greu sa ma obisnuiesc cu skoda.

dar toate au un inceput :))

inca odata, va multumesc pt raspunsuri tuturor.

o sa va mai deranjez si cu alte intrebari pe viitor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe LUK gasesti kit complet (volant + disc + placa) la un pret foarte bun, in jur de 2.200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oarecum offtopic. din ce am citit O2 are tendinta sa "moara" in viteza a doua la viteze mici sau sa dea in "nas". e bine sa o controlezi din ambreiaj sau e musai sa schimbi viteza intai. prima masina a fost pe benzina si asa parca am invatat si la scoala de soferi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Saaaaaaaaau, senzorii de temperatura din bord. G150/151 parca, nu mai stiu exact. Poate al din dreapta da informatii eronate, am patit."

Asta era..am verificat la Aviamotors, senzorul din drapta era defect. Piesa plus manopera 200 lei. Multam pentru idei la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Sunt posesorul unei Skoda Octavia 2 din 2007 motor 2.0 de 140 cp cu dsg si de curand am intampinat urmatoarea problema: pe frana de motor masina isi pierde puterea (se comporta de parca ar sari din viteza dar nu se mai accelereaza). Daca calc frana isi revine instantaneu. Am fost la reprezentanta pentru test si singura eroare aparuta a fost legata de maneta tempomatului care intradevar uneori mai face figuri. Cei de acolo au spus ca nu are legatura cu ceea ce patesc dar nici nu mi-au spus care ar putea fi cauza. Daca a mai patit cineva asa ceva si a reusit sa inlature cauza va rog sa ma ajutati! Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, fa un log in mers - o sa reliefeze problema.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

sunt proaspat posesor octavia2 2004 1.9 TDI 105, 127.000km

problema e ca dupa pornirea motorului in loc de Trip

apare un mesaj "error" care alterneaza in permanenta cu kilometrii.

please help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca rescrierea softului din ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!