Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa-ti demontezi capacul de pe volan si volanul propriu-zis. Uita-te putin AICI, este explicata demontarea. Mufa din airbag este conectata la mufa SPIREI despre care se vb. Dupa ce demontezi volanul, DOAR atunci ai acces la spira/panglica. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi DanuAL pentru link insa ma depaseste. Cel mai sigur ma voi duce la un service Skoda sa nu am surprize neplacute. Sper sa nu fie de vina doar ceva contacte de la mufele spirei iar astia din service sa schimbe direct spira, ca trebuie ca nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te duci la reprezentanta poti fi sigur ca nu iti vor repara piesa veche si o vor schimba.

Daca nu ai cat de cat aptitudini "practice" decat sa strici ceva (si ai ce strica :) ) e recomandat sa mergi la cineva care a mai dat volane jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service cu masina. Am intrebat de punerea siliconului la geamul fix de la usile spate. Mi s-a raspuns ca acesta s-a facut la Octavia 2 inainte de facelift si ca acesta problema a fost rezolvata la facelift.Cei drept la mine stau foarte fix acele gemulete spate.

Pentru problema mea s-a reglat usa stanga fata.Am fost in proba si intradevar nu mai vajaie( dar era si ploaie afara, etc, -oricum voi vedea in timp).Dar in schimb acum usa se inchide mai greu din interior, nu foarte greu dar nu cum eram eu obisnuit. Poate se mai calca chederul, sau ma obisnuiesc eu sa o inchid acum tragand doar putin mai tare. Nu trebuie sa o izbesc, dar nu se mai inchide dintr-o "curgere " lina.

Fost astazi in service pentru alta problema(update de soft) si le-am aratat si portiera reglata(este mai in interiorul caroseriei). Intr-adevar nu mai vajaie dar e prea in interior, nu mai are linie. Initial au zis ca ce mai vreau, ca asa le-a trimis fabrica nota interna sa regleze portiera fata. Mai tarziu am discutat cu cel de la caroserii care mi-a spus ca nu sunt primul caz, ca au primit de la fabrica nota sa traga mai in interior portierele, dar ca intr-adevar la mine e putin cam tare trasa. Cand voi avea timp (caci de-acum era cam tarziu) voi merge sa incerc sa rezolv.

Dar fratilor, ce fel de masina e acum Skoda daca de la fabrica se primeste nota interna de a trage portierele mai in interior, afectand in acest fel linia caroseriei??? Cand m-am dus initial cu ea sa le arat vajaitul spuneau ceva de low cost. Adica o skoda de 15100 lei e low cost??? Atunci loganul ce mai este, sub cost, or ce???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

cred ca unde ai fost tu ei nu stiu sa regleze usa, ei primesc de la skoda niste cote si un sablon ca sa stie ce si cum trebuie sa se regleze usa ,pt ca eu mi-am reglat usa in cehia acu doi ani cind eram in vacanta la Praga unde de altfel am facut si revizia(era mai ieftin ca la noi) , si-am vazut operatia pe viu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca unde ai fost tu ei nu stiu sa regleze usa, ei primesc de la skoda niste cote si un sablon ca sa stie ce si cum trebuie sa se regleze usa ,pt ca eu mi-am reglat usa in cehia acu doi ani cind eram in vacanta la Praga unde de altfel am facut si revizia(era mai ieftin ca la noi) , si-am vazut operatia pe viu.

Cote si sablon zici??? cred ca ei au reglat la cota ochiului si sablonul mainii. E dusa destul de tare in interior, incepe de la jumatatea aripii stanga fata, partea de sus, iar sub montant, la curbura acestuia intra bine sub el.Daca treci cu mana de pe portiera spre montant, mana se opreste in montant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of cat tam tam pt o usa si un surub doua, ori o faci tu sa iti placa ori te duci la un tinichigiu si o face in 2 minute d enu se vede... ce atata garantie nu ati vazut ca e egala cu 0?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of cat tam tam pt o usa si un surub doua, ori o faci tu sa iti placa ori te duci la un tinichigiu si o face in 2 minute d enu se vede... ce atata garantie nu ati vazut ca e egala cu 0?

Cand aveam dacie din 83 luam halatul sau salopeta si o reparam la bloc. Acum cand am masina de 15000 E in garantie nu prea as vrea sa-mi murderesc camasa calcata de nevasta-mea, ce zici am dreptul asta??? sau suntem niste b.. care trebuie sa taca si sa indure!!!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema.. defapt nu stiu daca e normal sau e problema:

Sunt in treapta 1 cu ambreiajul calcat si o scot pe liber. In momentul in care ridic brusc ambreiajul se aude un clank ca si cum ar cupla ceva si se schimba zgomotul motorului : adica pe langa motor se aud si angrenajele din cutia de viteze. Daca dau drumul mai incet la ambreiaj atunci nu se mai aude acel clank dar tot se aud angrenajele din cutia de viteze. Stiu ca e normal sa se auda ceva in plus cand e pe liber dar e destul de sesizabil cand esti cu ambreiaju calcat si cand e pe liber.

Am filmat putin sunetul care se aude cand o scot pe liber....

Dimineata cand pornesc prima oara si o scot pe liber se aude mai pronuntat ... apoi daca o las pe liber si calc si ridic ambreiajul de mai multe ori se aude clanc-ul asta de fiecare data. Cand e cald motorul se aude clanc numai cand o scot din viteza si o las pe liber. Tot acest clanc se aude cand schimb treptele de viteze si dau drumul mai brusc la ambreiaj dar numai in anumite situatii..

de asemeni cand o scot pe liber se aude pe langa zgomotul motorului si zgomotul din cutie + vibratii in maneta schimbatorului ... ca si cum s-ar rostogoli ceva acolo tot timpu. Cum calc ambreiaju cum toate zgomotele dispar.

Am cu masina 2300Km.. asa face de cand am luato cu 7km... am fost la dealerul Skoda din Iasi si au zis ca e un zgomot normal. Noaptea cand e liniste e cel mai evident cand is cu ambreiajul calcat si cand sunt pe liber. De-asemeni ca sa aud zgomotele astea trebuie sa opresc ventilatia si sa inchid radio.

http://www.youtube.com/watch?v=xD9aJuOR34o&feature=player_embedded

Daca aveti casti si dati mai tare se aude perfect :))) Asa in boxe e mai greu de distins

Orice sugestie e bine venita... Am mai vazut pe forum ca mai sunt cativa cu Jetta care au remarcat acest clank.

Masina e Octavia 2 FL 1.8 TSI; Am masina de 3 saptamani. Este aceasta cutie de viteze mai sensibila? Am vazut ca pot porni masina numai cu ambreiajul calcat.. altfel nu invarte motorul daca dau la demaror...probabil e o protectie suplimentara; La O2 FL 1.6 TDI se poate porni fara sa se calce ambreiajul...

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am sesizat nixi un senet ciudat in boxele de laptop.

Cred ca e anormal totusi sa nu poti porni fara ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nu zic ca e anormal pentru ca imi scrie pe maxi-dot cand introduc cheia: "Please depress the clutch to start" apoi trece inapoi pe afisaju computerului de bord. Daca dau cheie fara sa calc ambreiajul scrie iarasi: Depress the clutch to start. Probabil asa e setata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu depinde de motorizare faza cu pornitul cu ambreajul apasat, ci de perioada productiei. Acum toata gama are acea protectie, de la Fabia pana la Superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

iwolffy e de la pompa de ambreiaj, sunt sanse sa iti pice cat de curand. Am un prieten apropiat cu Passat CC (acelasi motor si cutie ca a ta) pe care l-a lasat la 1500-2000 km pompa de ambreiaj, mai stiu pe altcineva cu Audi B8 si 2.0 TDI pe care l-a lasat pompa de ambreiaj pe la 18k. Ambii au asteptat dupa Midocar de le-a venit rau pana au fost reparate masinile pe garantie. Pana fac ei comanda de piesa, pana ti-o monteaza se aduna vreo 2-3 saptamani. :RO flag:

Este posibil orice acum cu economia asta de piata, cand VW isi produce piesele in China, Turcia sau Congo. :sick:

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema remarcata de Kok, in topicul asta, postul 1390, cu falfaitul metalic, o am si eu, insa la mine se manifesta exact pe dos. Adica apare dupa ce merg mai mult timp prin oras, cu opriri la semafor, si schimbari dese de treapta de viteza, si se aude cand calc ambreiajul, si nu cand il ridic. De fapt, se aude mai tare cand il calc decat cand il ridic. In plus, l-am auzit o data acum vreo doi ani, si a aparut iar azi. Ce mi se pare ciudat e ca nu prea depinde de turatie. Adica, daca accelerez, turatia zgomotului urca mai lent, decat turatia motorului. Posibil sa mi se fi parut, totusi.

Posibil sa aiba aceeasi rezolvare ca cea postata de tine, BLiTZ?

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ mario si la mine aparea la mers prin oras mai ales daca era cald afara si ma plimbam mult ca sa se incalzeasca bine, si pot sa iti confirm ca nici mie nu mi se parea ca creste la fel de egal cu turatia motorului. Oricum la mine s-a vazut pe placuta ca era zgariata, iar mecanicul fara sa ii spun de sfatul lui Blitz tot pe ea a dat vina. S-a umblat si la tine la cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario, interesant ce povestesti. Mi se pare foarte straniu ca spui ca nu depinde de turatie. Am nevoie de o lamurire: sper ca tii ambreiajul calcat pana la fund, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Avand in vedere numele topicului, sper sa nu fii nimerit gresit cu intrebarea/ problema mea.

Sunt posesorul Skodei din semnatura si de vreo luna am o problema la roata stanga, mai exact se aude o pocnitura cand sunt in viraj in mers.

Mai exact: cand roata e bracata stanga sau dreapta si plec de pe loc se aude o pocnitura, ca si cum ar lovi ceva in ansmblul rotii sau in contra aripa.

la inceput se auzea mai rar si doar la parcari sau manevre usoare, de vreo cateva zile se aude si in mers mai rapid in curbe.

ideea e ca doar cand e roata bracata se aude.

am fost la 2 service-uri pana acum si bineinteles ca am primit 4 raspunsuri diferite:

- amortizor

- bieleta antirului

- caseta de directie

- flansa amortizor.

din pcate nimeni nu a putut sa-mi dea un raspuns clar chiar daca eu le-am zis ca nu pot sa schimb piese pe incercate, mai ales ca daca schimb ceva la suspensie sau la directie la o roata musai schimb si la cealalta (asta e un fix de-al meu)

acum ce ma gandesc eu ca ar putea fi: flansa amortizorului, capul de bara ori una din bielete. dat fiind faptul ca numai in bracare face ma gandesc ca e legat de directie, dar bineinteles nu sunt expert.

inca nu am ajuns in reprezentanta, dar din pacate cu experientele avute pana acum cu ei mi-e ca o sa schimb numai ce nu trebuie.

va rog sa-mi scuzati toata povestea insa am zis ca poate daca ofer cat mai multe detalii o sa poate cineva de pe aici sa ma mai lumineze cat de cat.

sau poate sa ma indrume catre un service profi cu care au lucrat pana acum.

in rest numai bine si drumui line.

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la ce service-uri ai fost?

Puntea fata se prinde de caroserie in niste suruburi. Trebuie schimbate toate si stranse exact la cuplul care trebuie. Altfel poti sa schimbi tot ce-ai pe necesar acolo si tot o sa pocneasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

Multumesc pentru raspunsul promt.

Cred ca la suruburile astea nu s-a gandit nimeni :)

am fost la un service la cineva cu care am mai lucrat si am fost multumit, undeva prin spate pe la Romano- Americana iar la al doilea am fost la mine aici Pe mihai Bravu pelanga fostul garaj al baietilor de la TCM, lasting service se numea ( care apropo sunt niste jnapani)

o sa incerc sa mai ajung la vreun service sa ii pun sa se uite si la suruburile cu pricine

multumesc frumos

Andrei

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei: sfatul meu e sa mergi la un dealer, sa iti dea o constatare SCRISA, apoi sa repari la ei, si daca ai acelasi comportament sa ii pui sa suporte ei costurile respective.

Asta pentru a combate probleme de genul: vii pentru una si iti schimbam noi 3, ca sa mai facem un ban. In plus, ai si garantie la lucrare, fata de toate service-urilde la "colt".

Eu personal sunt multumit si recomand Brady si PBA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte important sa le povestesti ce ti-am spus eu, posibil sa nu se gandeasca nici ei din prima la varianta asta. Desigur, nu exclud faptul ca poate sa fie si alta cauza (nu pot spune cu certitudine decat daca am masina sub mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult stofarius si BLiTZ pentru sfaturi.

o sa incerc sa fac o programare la AVIA Pantelimon pentru sambata si o sa tin cont si de sfaturile voastre atunci cand o sa ma duc la ei.

Mai revin cu detalii pe parcurs.

Andrei

Modificat de BLiTZ
sters citatele din posturile anterioare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a umblat si la tine la cutie?

Posibil, fostul proprietar a schimbat motorul cu totul, in Germania.

sper ca tii ambreiajul calcat pana la fund, da?

Bineinteles! Asta a fost si primul gand al meu. Cand am auzit zgomotul, am impins mai tare de pedala, sa vad daca cumva m-am oprit inainte sa ajunga la fund. Absolut, pedala calcata la fund si face zgomotul, ridicat pedala = disparut zgomotul, (sau, atenuat in proportie de 80-90% - ca parca se mai aude ceva)

P.S. Cum ma asteptam, nu l-am mai auzit de la postul meu anterior. pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Vibratii in pedala simti? Cand ai pedala apasata rulmentul de presiune calca pe placa de presiune, la una din componentele astea doua cred ca ai tu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vibratii in pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!