Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Mai concret, pe principiul : "o fotografie face cat 1000 de cuvinte"...

post-28492-0-83744000-1306775105_thumb.j

post-28492-0-56344400-1306775113_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfecta a doua poza. Multumesc. Oricum, intrebarea ramane cum ajung la rotitele de jos? Sa dau se sus cu ulei mult si sa sper ca se va prelinge pana la ele sau sa dau jos geamul si chederul de la exterior? Voi cum ati ajuns la ele.

LE: Daca tot sunt la capitotul desfacut usi, cum pot sa prind capacelul de la manerul usii(capacelul mic de la maner care mascheaza gaura cheii - dreapta fata)? Mi s-a sugerat ca poate e slabit, am umblat la el cu un torx mai lung dar era strans la maxim. Chestia e ca nu stiu cum arata siguranta aia, cum trebuie prinsa, probabil a cazut in usa. Se poate cumpara, se poate pune la loc fara sa sparg niturile? Am acces la ea daca dau geamul afara? dati-mi o solutie.

Am gasit o poza cu yala la interior postata de Al Bundy. Care este siguranta?

post-22455-0-28741200-1306834656_thumb.j

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de scartait, eu m-am dus la reprezentanta si cei de acolo mi-au cam ras in nas cand le-am spus ca daca as unge rotitele n-ar mai scartai! Mi-au zis ca sunt uzate rotitele si ar fi bine sa le schimb, bla bla bla! I-am explicat ca vreau sa-mi dea jos fata de la usa dreapta pasager si sa ma lase pe mine sa dau cu spray, WD40 am folosit. Acuma se implineste ~1 an - un an si jumatate de cand am facut acea ''manevra'' si va pot spune ca: la geamul de la pasager nu mai scartaie NIMIC!!! In schimb la geamul de la sofer, unde vizibiliatea este redusa daca nu se da fata de usa jos, plus de asta sprayul nu ajunge unde trebuie, pe rotite, in mare parte ajunge pe geam, scartaie de imi vine sa tai usa jos!!!

Am si eu o problema si as ruga pe oricine a facut sau a vazut, sa-mi explice si mie cum sta treaba cu schimbatul rulmetului de la roata din fata! Basmele precum '' iti vuieste in stanga, problema e la rulmetul din dreapta'' sa nu le bagati in seama!!!

Problema mea este ca nu stiu exact, am mai citit si pe forum, dar acolo se dezbate problema de la Golf 4, Fabia si Octavia Tour, cum se extrage rulmentul stricat si cum se preseaza/baga cel nou! Am inteles la Fabia/Tour se desface planetara, se scoate telescopul din port... La Octavia 2 a facut cineva aceasta ''manevra''?

Multumesc! :icon_thumright:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci la mine scartaie teribul geamul dreapta fata (chiar am primit ultimatum de la nevasta-mea sa remediez problema :D:D ). In special dupa ce sta masina in soare. Ce concluzie am tras eu:

1. NU este de la nicio rotita de macara problema

2. este de la chederul de geam care are pe dosul lui o bucata ca de pasla asa care tine praful sa nu intre in usa. Ei am vazut ca daca spal masina si se uda si acel cheder NU mai scartaie. Cand o sa am timp sa demontez o sa fac niste poze sa lamurim exact.

Legat de rulment: uneori diagnosticarea lui este destul de dificila iar o simpla plimbare ca sa vezi din ce parte se aude NU este deloc concludenta si NU recomand inlocuire doar pe baza a ce spun "expertii".

Rulmentul de O2 se schimba relativ usor: este prins de fuzeta (marog, impropriu spus fuzeta, se cheama brat port-fuzeta) cu 4 suruburi. Se inlocuieste dupa ce se depreseaza axul planetarei din rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul fata iti huruie destul de rau cand e uzat,se ridica masina pe cric pe partea cu pricina se cu masina scoasa din viteza invarti de roata,daca are zgomot destul de ciudat de harait sau opune putina rezistenta si se considera ca roata nu e destul de libera in miscare..deja e de schimbat.Sunt de 2 feluri rulmentii pt masini cu DSG si pt masini cu cv normala.Pe un producator bun Fag 420 lei bucata.Asemeni au incastrati in ei senzorul cititor de abs care este magnetic la accest model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scirtiitul este provocat , de regula, de frictiunea dintre rotitele de ghidaj cabluri si axele de sustinere ale acestora (cele de la partea inferioara a amacaralei). O remediere definitiva implica demontarea macaralei si gresarea acestore cu vaselina. Spay-urile nu ofera o rezolvare definitiva (din experienta). Fotografia postata de @radioman este foarte concludenta.

O uzura in faza incipienta a unui rulment de roata este destul de greu de diagnosticat. Daca rulmentul are deja o uzura pronuntata reperarea lui se poate face si cum s-a descris intr-un post anterior (@GABIVVX).

Numai bine!

PS Eu nu aceste ultime probleme prezentate ca intrind in categoria probleme serioase. Bine...este doar un punct de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca scartaitul geamurilor e o problema destul de serioasa. Radeau loganele de mine ca ei nu aveau problema asta. Mi-a fost tare rusine pana am remediat problema. Nu deschideam geamul, deschideam usa ...

Bine, e alt punct de vedere.

Problema e ca plasticul ala se dilata vara, si incepe sa frece mai mult pe metal. Iarna nu scartaiau ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corneliu5100

Cam 50ron daca imi aduc bine aminte m-a costat pe mine la un service in bz

asta legat de ce intreba claudiusnc ...faza cu gitul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i grav (cel putin din ce-mi imaginez eu).

Intre motor si cutie este o tablita metalica, fix la imbinarea dintre cele 2. La demontarea cutiei si remontare se mai stramba si mai ajunge sa atinga pe volant.

Trebuie ridicata masina sus, dat scutul jos si in spatele motorului, la imbinarea dintre cele 2 este undeva o ferestruica de vizitare. Se vede acolo si tablita si se vede si urma unde a frecat pe volant. Ei, cu o surubelnita trebuie indepartata putin tablita aia.

Probabil ca o sa intrebi de ce apare/dispare cand apesi ambreiajul. Raspuns: pentru ca arborele cotit (pe care este prins volantul) are un mic joc axial. La apasarea rulmentul arborele executa o cursa mica (jocul) ceea ce produce departarea/apropierea volantului de acea tablita.

No, cam asta ar fi. Sper ca mi-am imaginat bine problema ta :D

Iti recomand pentru rezolvare un mecanic priceput, care sa aiba habar de toate ce ti-am povestit eu. Cheers!

Multumesc pentru sfat , am demontat placuta respectiva si se vedea ca este zgariata, dupa cateva incercari de indoire a ei am decis sa nu o mai montam si am scapat de zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buuun, deci un caz rezolvat. Merci de feedback :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc @BLiTZ & @GABIVVX! Din cauza internetului, doar azi am vazut ca mi-ati raspuns :) ! Am schimbat ieri rulmentul, dar va spun ca DOAR cu flexu am putut ''desuruba'' cele 4 suruburi cu cap ptr. cheie M12, pe care am si rupt-o. Toate cele 4 suruburi au pasta de blocare, am pus lampa cu gaz de instalator pe ele, DUPA ce am scos capul planetarei din fuzeta, unu a cedat intr-un final, restul nimic!

Dupa ce am taiat suruburile, am bagat spray degripant, spray ptr. discuri din plin si asteptarea a avut succes dupa 10-15 minute! Fara presa, doar cu un ciocan si cateva lovituri cu ''bun simt'', rulmentul vechi a iesit afara! La montarea rulmetului nou, ca presa, m-am folosit de cele 4 suruburi noi care fac parte din kitul de rulment!

Probabil si din cauza drumurilor pe care circul si/sau griparii rulmentului, surubul care se strange din exterior, prin rulment, si se infileteaza in capul planetarei, la mine a fost slabit, cu toate ca acum 3 saptamani le-am verificat la ambele roti si erau stranse bine!

O zi buna tuturor! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista decat o singura explicatie pentru ce-ai patit: in urma deteriorarii rulmentul s-a supraincalzit excesiv, altfel nu-mi explic cum s-au blocat suruburile alea acolo. Tot ca si urma a deteriorarii s-a slabit si surubul din capul de planetara. Marog, bine c-ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

O noua problema cu Skoda mea: cand depasesc 110 km/h pana pe la 130, 140 km/h se aude un vuiet asemanator unei cutii cu semeringurile de planetare insuficient stranse. Zgomotul se aude si cu masina scoasa din viteza, indiferent daca este in accelerare sau decelerare. Uneori acesta limita a scazut intre 100-a20 Km /h dar apoi a revenit intre 110-140 km /h. A mai intalnit cineva asemenea lucru? Apropo, doar 14500 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Am fost in sevice azi cu problema de mai sus, am fost in proba si s-a auzit zgomotul.M-au programat pentru vineri, spun ca se vor regla portierele. Bine, ca au aruncat bomba ca s-ar putea sa vajaie dupa ce am dat masina cu ceara, care a atacat chederele!!!!!! :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce scrie undeva ca nu ai voie sa dai cu ceara pe masina?

Bai ce scuze de toata jena, orice numai clientul sa fie de vina, asa mi s-a spus si mie cand nu lucram la ei ca de la gainati se duce dracu vopseaua, sa o ceruiesc mereu sa am grija de ea, daca incepeau sa vajeie usile ce faceam, nu era vina lor?

Oficial ei trebuie sa puna clientul la plata pt orice ca pe garantie sunt cam greu d efacut actele si nu fac garantii.

Ca si cu geamurile a trebuit s ami le rezolv singur ca ei au pus silicon in alta parte cu toate ca eu o testasem cu banda 2 saptamani si stiam pe unde intra si era plin pe forumuri cu explicatii si poze pe unde intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfaaai, ma doare mintea ce explicatii au astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Zgomotele au aparut dupa ce s-a trecut dealul Magura si pasul Oituz(pentru cine cunoaste). Curbe luate mai in viteza, astfalt cu denivelari pronuntate de la camioane in urcare. Daca pentru atata lucru se descentreaza masina!!!!!!???? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E hai ca nu se descentreaza masina deloc, ce naiba...la 2.0 turbo modificata de 350 de cai nu e aceeasi caroserie?, daca la tine cu 1,2 se descentreaza la ala ce face, sar usile de pe ea?

Au auzit nu e problema, pe noi ne intereseaza problemele si rezolvarile.Deci care a fost sau este sau va fi rezolvarea, de unde se aude de la usi?, nu cumva e tot de la geamurile de pe spate?

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdanpiatra

Inca nu stiu. oricum voi vedea vineri.Insa am observat ca daca trec cu mana peste portiera spate stanga si aripa spate portiera se simte un pic mai ridicata, nu se mai lipeste asa de bine de cheder.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se regleaza din platnicul de pe stalp,e chestie de 5 minute. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service cu masina. Am intrebat de punerea siliconului la geamul fix de la usile spate. Mi s-a raspuns ca acesta s-a facut la Octavia 2 inainte de facelift si ca acesta problema a fost rezolvata la facelift.Cei drept la mine stau foarte fix acele gemulete spate.

Pentru problema mea s-a reglat usa stanga fata.Am fost in proba si intradevar nu mai vajaie( dar era si ploaie afara, etc, -oricum voi vedea in timp).Dar in schimb acum usa se inchide mai greu din interior, nu foarte greu dar nu cum eram eu obisnuit. Poate se mai calca chederul, sau ma obisnuiesc eu sa o inchid acum tragand doar putin mai tare. Nu trebuie sa o izbesc, dar nu se mai inchide dintr-o "curgere " lina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost problema la chederul de pe geam ci la tot chederul pe usa, deci chederul trebuia lipit pe usa nu pe geam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si eu cu o problema: nu mai imi functioneaza: claxonul, airbagul pasager si comenzile de pe volan ale playerului. Masina e o Octavia 2 din 2008. Am fost la un prieten si mi-a facut un test cu un program (VCDS parca se numea). Rezultatele au fost urmatoarele:

- 01426 - modul control in volan, subcod 004 - Nu este semnal

- 00588 - ceva de sigurante, subcod 001 - Limita superioara depasita

Nu mai stiu exact textul de la fiecare cod, dar fiind ceva traducere din engleza in romana nu cred ca ar fi fost prea mult de ajutor.

M-am uitat pe net la explicatiile celor 2 coduri si din cate am vazut pare a fi ceva panglica de la volan.

V-as ruga pe voi, meseriasii, sa va dati cu parerea care e problema si cum se remediaza.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza spira de sub volan si vezi (masoara) daca este intrerupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu ma pricep la operatii de astea. Nici macar nu stiu cum arata spira si pe unde ar trebui sa fie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!