Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Nu , eroara nu se muta orice ai face. MAi putin nu s-a incercat schimbarea injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Am si eu o intrebare la voi desi sunt benzinar.

O eroare de missfire pe cyl 1,gen upper limit exceded poate insemna injector dus?am schimbat si bobina si bujia si o da in continuare.

Se poate verifica cablajul injectorului?

Sper sa nu va suparati pe mine,ca va intreb,dar alt ajutor sau idee nu am gasit niciunde.

Brgds

Este rateu, motoarele VAG dau aceasta eroare din cauza benzinei proaste din Romania. Ai detonatii la relanti uneori? Cum merge in sarcina motorul? Si eu am la cilindrul 3 missfire, mi s-a spus ca motoarele VAG sunt sensibile la benzina romaneasca. Detonatii la relanti am vazut la toate motoarele 1.6 si 1.4 MPI, mai puternice sau mai scazute in intensitate.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana aici e de inteles.al bundy stie ce zic pt ca ne-am uitat amandoi la masina.DAR...intrebarea mea este de ce nu face tot timpul,pt ca face figuri azi si pe urma peste 2 saptamani,deci nu am nici un feedback ca ceva e stricat,altfel ar fi facut de fiecare data?

Iarna la frig nu a facut,dar cum s-a incalzit a dat semne?

Nu este deranjant,masina merge impecabil in orice conditii.benzina numai +99,asa cere motorul in carte.

Se poate masura cumva cablajul injectoarelor?sau al bobinelor?

Multumesc tuturor.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Benzina +99 de la romani nu se apropie de cea de 95 de la austrieci sau nemti. Motorul tau da rateuri din cauza benzinei, iar daca merge bine nu vad de ce te stresezi. Am vazut masini VAG noi care dadeau rateuri.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este...am alimentat afara cu 95 si era peste +99 de la noi.

Nu ma stresez,doar ma informez.

O alta anomalie: da missfire numai la prima cheie dimineata,niciodata altfel.

Imi place sa stiu tot ce misca...din cauza asta ma interesez.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E al doilea deja. La primul s-a schimbat si cablajul si acum e si al doilea defect. Defectul dat este ceva de genul circuit electric injectoare. Nu stiu exact dar ceva defect electric pe injectoare. Dupa ce a scos mufa de la injectorul 4 a pornit. E fain ca e 2600 lei fara suruburi si manopera. Nu stiu daca se incadreaza masina mea la reducerile de care zice PORSCHE Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km aveai cand a cazut primul si cati ai acum?

Masina e din 2007?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OMENIE!! Am primit sustinere de la importator,producator nu stiu exact dar au facut de la service o solicitare si am primit decontare 100% la piesa si trebuie sa platesc manopera. Am toate reviziile facute in reprezentanta la timp fara intirziieri sa asta e o conditie de baza. La codul injectorului se schimba finalul din M in T (o fi mai bun) Acum am 126000 km si aproape 4 ani si primul injector a fost schimbat la 82000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o veste buna!! Banuiesc ca te-ai adresat unui dealer, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o veste buna intr-adevar dar eu tot sustin ca trebuie facut recall pentru ele pentru ca injectoarele astea sunt un dezastru pe cale sa se intample.

Ca pica injectorul si trebuie schimbat e una dar sa ramai fara servo frana si servodirectie si sa moara motorul din senin e treaba foarte serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care a ramas fara injector(2.0 ,140cp din 2006) intr-o depasire la 100 km/h ,deci va dati seama prin ce a trecut . Cele Common Rail din 2009 mai au probleme ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit nici un caz pana acum desi timp ar fi fost suficient sa se manifeste si la ele.

In plus din cate stiu eu injectoarele de pe CR sunt Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Saptamina trecuta nu imi mai mergea climatronicul.. adica nu mai baga aer rece. Am fost la Avia Motors Militari si au testat-o. Nu mai aveam freon si nici presiune in instalatie.. .concluzia aveam o scurgere undeva. Au pus substanta de contrast si a iesit imediat pe la Senzorul de AC care era spart. Tipul de acolo de la electrica spunea ca a mai avut in jur de 5-6 masini cu problema asta.

Toata distractia a durat aproape 2 ore si a costat 568 lei. Freon , substanta de contrast, ulei compresor in jur de 200 lei. Senzorul de AC a fost 250 lei si restul e manopera.

Poate in alta parte ieseam mai ieftin dar nu aveam timp sa umblu sa caut.

V-am povestit ca sa stiti ce se mai poate intimpla in cazul in care ramineti fara freon si aer rece ... mai ales vara.

O saptamina usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema cu masina,la apasarea mai tare a pedalei de acceleratie in mers masina tremura putin si sacadeaza, si asta se intampla numai in plaja de turatii 2000-2500 rpm (sau cel putin aici se simte),iar daca o accelerez usor acest tremurat nu apare.Odata ce ridic piciorul de pe acceleratie sau daca apas pedala de acceleratie mai fin, tremuratul dispare.Masina nu da semne ca pierde din putere,chiar trage bine,si aceste simtome apar in treptele 3 si 4(si la 2000-2500 rpm).Sarbatori Fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze din pacate pot fi mai multe:

-ar putea fi o problema de motor. Cati km are? Pune un tester pe ea si spune-mi te rog daca gasesti ceva defect de missfire pe vreun cilindru (da, e posibil sa fie acolo un astfel de defect DAR sa nu apara lampa de avarie motor pe bord)

-o problema de ambreiaj/volant. Asta mie unuia mi-este destul de greu sa o diagnostichez de pe forum :( , pe de alta parte este destul de putin probabil sa se manifeste in tr.3-4 si NU si la demaraj.

No, vezi totusi daca gasesti ceva pe motor ca sa ne putem eventual lega de prima varianta. Am o banuiala dar NU vreau sa ma grabesc cu concluzii.

P.S. cand/ ai schimbat de curand filtrul de motorina?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

YEP, banuiala cred ca este varianta 2;

Cam asa se manifesta si la mine, insa, numai dupa ce merg ffff mult cu ea prin oras;

De exemplu prin Bucuresti...

La mine este volant sigur! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu-i o regula batuta in cuie. Tocamai de-asta, dar si pentru ca nu vreau sa-i stricam omului ziua/saptamana/Sarbatorile am cerut detalii. In ultima instanta va trebui sa consulte un service pentru o diagnoza competenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De trei zile ma tot plimb pe la service-uri si nu am aflat ce are masina.Eu totusi incep sa cred ca in judetul meu nu mai exista nici un mecanic bun,sau poate nu l-am gasit eu pentru ca nu stiu unde sa ma mai duc.Raspunsurile pe care le-am primit au fost:-janta stramba(am fost cu ele la vulcanizare si le-am verificat,nu au nici o problema):-posibil o planetara stramba(asta dupa ce m-am intors la service si le-am spus ca jantele sunt ok).Astazi am fost la un alt service si mi-au spus ca suspecteaza alimentarea(vor sa verifice injectoarele dar nu sunt siguri ca asta ar fi problema)si m-au programat pentru marti,au spus ca trebuie sa tina masina cateva ore sa o verifice bine(dar sincer nu as lasa-o daca nu ma lasa sa stau langa ei).Eu suspectez volant dar ei spun ca nu este asta problema.In concluzie,simptomele pe care le prezinta masina sunt asa:-intre 2000 si 2500rpm in treptele a 2(mai putin),3,4 si 5,daca apas pe acceleratie mai tare("o calc" cum se spune) masina trepideaza si pierde din putere(parca nu mai trage ca inainte) dar dupa 2500rpm trepidatiile dispar.La plecarea dupa loc nu trepideaza nimic,la relanti nu trepideaza,daca o accelerez usor dupa 2000rpm nu apare trepidatia,porneste usor si fara vreun zgomot ciudat.La testul motor nu a iesit nici o eroare,masina are 140000km, filtrele si uleiul le-am schimbat saptamana trecuta. Cum aflu ceva concret o sa va spun,dar numai sa aflu...Va doresc un PASTE FERICIT!

Modificat de speedSK2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil volantul. Singura posibilitate de verificare este cea optica. Adica , se da jos cutia si se verifica daca volantul e plecat de la pozitie . Asa se manifesta. La ralanti nu simti nimic pentru ca volantul se invarte in gol. Treptele 3-4 sunt cele in care se simt manifestarile volantului dus. Daca umbli la cutie , schimba-i si uleiul. In primul rand verifica daca nu ai span pe surubul de la baie ( e magnetic ). Mersul cu volantul stricat provoaca defectiuni in cutie. Orice bataie pe ax poate sa iti strice ceva .

Oricum motoarele de 1.9 sunt zgomotoase si au trepidatii din fabricatie. Cand se mai duce si volantul , vibratiile sunt peste ce poate suporta cutia.

Un Edit :

Nu am citit cu atentie prezentarea ta , am retinut numai problema de vibratii care este arhicunoscuta la Skoda Octavia II . Daca nu simti aceste vibratii direct in pedale ,pierderea de putere poate fi din turbina . E greu sa diagnosticat fara sa stai la volan :Driver: .

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Sunt incepator in ale motoarelor diesel- probleme turbina... etc.

Dar mi s-a intamplat o belea acum o saptamana (Skoda Octavia 2 1,9TDI, 105cp, din 2006, EU3 - aprox 86mii km), si anume la o accelerare modesta, s-a auzit in clinchet metalic (parca) si apoi a mai mers motorul dar nu mai avea putere, parca aveam 20cp, nu 105. M-am oprit si am sunat oameni mai priceputi. Mi-au zis ca daca la turarea pe loc se suge furtunul gros de langa vasul de expansiune, inseamna ca mi-a crapat turbina (axul ziceau). Cel mai probabil asta s-a intamplat, intrucat tot drumul de 100km pana la Buc (max 1500rot/min) s-a tot auzit un suierat/harait continuu, mai ales atunci cand era un deal de urcat sau la accelerari pentru schimbat treapta). Pana la urma am ajuns la Buc fara s-o ia pe ulei, si sa dau in belele si mai mari.

Acum ma intreb... ce pot face cu turbina? Se poate repara sau trebuie schimbata?

Mi-au zis unii ca la masina mea nu e sigur ce turbina am, Garrett sau KKK !?

Nici eu nu stiu mai ales ca am inteles ca nu se poate vedea asa usor daca te uiti sub capota sau pe sub ea... Mentionez ca este motor EURO3 fara filtru de particule (am verificat daca masina are codul de filtru trecut). Daca este tipul asta de motor e turbina Garrett (motor fara filtru)?? Am inteles ca pt cele cu filtru, ar fi KKK aproape sigur. Garrett reparata m-ar duce la vreo 10 mil dar kkk cica nu se repara, trebuie alta noua, eventual Garrett care m-ar duce la vreo 22mil. Din cauza asta nu stiu ce sa fac si unde sa ma duc !? Cum pot afla ce turbina am si ce solutie imi propuneti?

Mersi mult de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bun lucru este sa vorbesti cu Cipos (vezi pe la servicii pentru contact). Este doctor, e tata lor. In plus si vinde sau repara turbine dupa caz. Bafta

Modificat de vowa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI Euro 3 nu e decat BJB-ul. Numai dupa codul motorului nu iti pot dati seama ce turbina ai. Cert e ca poti sa ai una dintre: Borg Warner, KKK sau Garrett. Eu tot pe BJB (acelasi motor ca al tau) am de la Borg Warner. Nu poti decat sa o dai jos sa vezi ce e. Pentru asta, cum zice si colegul mai sus, ia legatura cu cipos ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema cu masina,la apasarea mai tare a pedalei de acceleratie in mers masina tremura putin si sacadeaza, si asta se intampla numai in plaja de turatii 2000-2500 rpm (sau cel putin aici se simte),iar daca o accelerez usor acest tremurat nu apare.Odata ce ridic piciorul de pe acceleratie sau daca apas pedala de acceleratie mai fin, tremuratul dispare.Masina nu da semne ca pierde din putere,chiar trage bine,si aceste simtome apar in treptele 3 si 4(si la 2000-2500 rpm).Sarbatori Fericite!

Aceleasi sintome le-am avut si eu inainte sa se duca draq motorul,daca apasam acceleratia mai tare incepea si tremura dar am crezut ca este din roti ptr ca tocmai schimbasem cauciucurile dar nu a fost asa.Citeste topicul meu"PROBLEMA GRAVA OCTAVIA II"urmarile :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate e doar un injector care nu isi face treaba. Fix la fel imi facea si mie inainte de reconditionarea unuia. Toata lumea imi spunea ca e din volant-ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI Euro 3 nu e decat BJB-ul. Numai dupa codul motorului nu iti pot dati seama ce turbina ai. Cert e ca poti sa ai una dintre: Borg Warner, KKK sau Garrett. Eu tot pe BJB (acelasi motor ca al tau) am de la Borg Warner. Nu poti decat sa o dai jos sa vezi ce e. Pentru asta, cum zice si colegul mai sus, ia legatura cu cipos ...

Toate motoarele BJB si BKC au fost dotate cu turbosuflanta KKK care au prostul obicei sa se deterioreze(se rupe axul dintre turbina si compresor). Pe motoarele BXE s-au montat numai turbosuflante Garrett si nu s-a rupt niciuna in contidii normale de exploatare ( cip tuning). Pe motoarele BJB si BKC se poate monta fara modificari mecanice turbosuflanta Garrett a motorul BXE.

Se poate recunoaste ce tip de turbosuflanta este instalata pe motor dupa forma si sistemul de reglaj al actuatorului cu comanda vacuumatica (capsula vacuumatica). La turbosuflantele KKK actuatorul este confectionat din otel inoxidabil iar tija de reglare are 2 piulite M6 cu hexagon de 10 mm. La Garrett este confectionat din otel ( din aceasta cauza rugineste si se blocheaza tija la unele turbosuflante, mai nou au montat o protectie din cauciuc pe axul actuatorului care sa impiedice blocarea acestuia in bucsa de ghidare) si are pe tija numai o piulita M6 care are rol de blocare a mecanismului de reglaj lungime tija.

Chiar deaca este un pic mai greu de gasit un atelier si turbosuflantele KKK se pot repara (goooooogle). Rezultatele finale sint si in functie de noroc....

Numai bine!

Modificat de Elena33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!