Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Pai sa iteleg ca volantul de la LUK e mai fiabil ca ce de la SACHS ? Eu nu stiu ce am pe masina dar momentan la 134 000 km nu am nici o problema, masina e inerta la ralanti si nu face nici un zgomot dubios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti tremura la plecarea de pe loc, este LUK;

Tremuratul ala, cica, ar fi specifica SACHS, chiar si nou pus pe masina;

Acum, eu testand, am observat comparatia...iar diferenta de pret intre cele 2 tipuri de volant este insesizabila raportata la valoarea destul de mare a pretului de achizitie - 500 RON;

Ca si fiabilitate, masina lui, un Golf 5, 1.9, are cip tuning, non-TCM, 115.000 km, si se pare ca nu i-a cazut volantul;

Apoi, daca tot fac aceasta miscare, desi nu stiu cand, merg pe mana lor, ca doar sunt reprezentanta, nu service de cartier..

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TI-A FACUT PRET BUN LA volant..5000... :blink: pe sachs e 1400lei si pe luk e 1350lei.imi pare ciudat la km tai sa iti cada volant. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu de astfel de preturi si nu vrea sa nasc o discutie pret OEM/pret aftermarket;

Personal merg pe tot ce este OEM, diferenta prea mare de pret intre cele 2, nu imi inspira deloc incredre;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ai grija unde schimbi volant.Vezi ca iti poate da cu ceara prin interiorul ei si nu o sa se mai auda nimic.Practic iti pune tot volant ta pe masina.Daca tot te-ai hotarat sa schimbi volant sa stai langa mecanici cand ti-o schimba.volant PE PE MASINA CU 115KM...E PRAJITURA PENTRU EI ;)

e acelasi lucru af..om..sunt 2 producatori mari de volante dual mass...sachs si luk..MIE nu imi pare normal sa dai pe accelasi lucru doar ca vine in cutie de om un pret exagerat.HAI SA ITI SPUN CEVA..Am un prieten bun cu octavia 01/2010,acum 3 luni sa dus de si-a luat un flitru de aer de la avia pantelimon,cutie de on si in cutie filtru FILTRON POLONEZ CU SIGLA SI CODURILE DE VAG.Omul e maniac schimba toate filtrele la 15.000km..sa dus la o revizie..prima la 12.000km si aia i-au spus..mai merge filtrul de aer,omul maniac si-a luat filtrul de aer de la ei sa-l schimbe acasa.Cand a ajuns acasa cu el mi-a aratat filtrul intrigat si mi-a spus..nu pun dasta pe masina...i-am adus un filtru pe mahle(si pentru conditii grele de expluatare)acela cu pazla accea pe el.Filtrul lui original l-am oprit si l-am dat unui client cu un passat care a vrut filtre pe original.FILTRUL DE LA SKODA a costat 80 lei si filtrul pe MAHLE a costat 60lei.EU NU SPUN SA NU APELEZI LA SERVICE DE REPREZENTANTA dar trage si tu o concluzie din povestea asta ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemple putem da si noi o mie de toate felurile...incearca sa intelegi si tu ce ai scris ca nu intelegem nimic.

Asta cu schimbat volant si neschimbat se poate la service la tine in spatele blocului probabil si probabil ca e vina ta ca nu ceri piesele sa le vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic:

GABIVVX..stiu ce vrei sa spui, insa exemple de acest gen pot sa iti dau si eu: tata are un b5 si am luat aftermaket tot ce inseamna bucse pt passat B5..pe cod/producator exact ce este pe masina; dupa nici 2 luni au inceput sa bata;

Am mers si am luat bucse originale de la reprezentanta; nici acum, si a trecut aproape 1 an si jum, nu bat;

Intradevar sunt muuult mai scumpe;

Dicutii de acest gen exista si nu duc la nici o finalitate;

Acum, cei de acolo sa nu crezi ca nu mi-au dat si pret de aftermarket, insa nu imi recomanda..si nici eu nu vreau;

Si orice schimb acolo are garantie, deci pot merge la ei pentru orice problema;

Apoi, sunt si prieten cu ei, nu este prima masina pe care o repar acolo..altfel nu ma duceam; :)

Mersi oricum pentru sugestii: :icon_thumright:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat volantul la 117.000 ..parca. Dupa schimare nu s-a mai simtit trepidatia la plecare . Am pus original Sachs. Schimbul m-a costat cam 2700 Ron ( volant + kit ambreiaj + manopera) . Este important ca volantul sa fie centrat cu o cheie speciala. Daca servisul nu face aceasta centrare, se strica imediat. Volantului cu masa dubla ii plac turatiile mari. Asa se echilibreaza si functioneaza multi km. Stiu cateva O2 la care le-a picat si sub 35.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa intru in polemici cu nimeni si asa sunt la un pas de suspendare ;) problema e alta si asta am incercat sa explic.DACA ITI IEI PIESE AF si cunosti producatorii buni nu ai probleme.Lucrez de 10 ani in domeniul asta asa ca mi-am facut o parere despre tot ce inseamna piese de schimb.Chestia pe care am incercat sa o explic este ca iti poti lua pe af accelasi piese care vin in cutiile de original la un pret mult mai bun.Din partea mea va puteti duce masiniile la Skoda Cehia.Cat despre ce a afirmat colegul din craiova..cu spatele blocului,MA FACI SA RAD.Poate ati auzit de Eurial Peugeot Otopeni cu probleme cu schimbat filtre si ulei(ma intrebam acum 1 an cum de un mecanic de acolo are de vanzare ulei Total Quartz la sfert de pret),am vazut a4 cu filtrul de motorina prins cu bride de plastic,lucrare facuta la Porsche Nord,Cunosc personal la Bavaria Filaret mecanic care face rost de piese la jumatate de pret...etc.Va doresc sa aveti posibilitatea de a sta langa masina atunci cand se face o reparatie la reprezentanta. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este o problema serioasa dar...este totuși o problemă.

Am constatat deunazi depuneri de praf umed pe planetara stangă, la

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul de la aeroterma este tot acolo... dar parca nu mai apare asa des ca inainte... vom vedea, masina mai este in garantie aproximativ 9 luni

O alta problema care s-a ivit ar fi cu ASR-ul sau ESP-ul... (nu stiu exact intrucat ambele au acelasi martor pe bord - masinuta care derapeaza)

Problema este urmatoarea: Iarna sau cand este foarte frig (cateva grade sub zero), dupa o noapte de stat, la pornire se aprinde martorul de pe bord, dar dupa o perioada care poate varia de la 5 min la cateva ore acesta se stinge.

Am fost cu masina la service dar nu apare nici un defect la diagnoza.

Din pacate nu am reusit sa ajung cu masina la ei cu martorul aprins.

Ati mai intanit aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu se aprinde nici un martor cand lucreaza esp-ul, decat pe asr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@loghyPai cu problema cu esp trebuie scanata masina ca a stocat undeva eroarea...poate pe motor daca nu pe abs...

@rosso corse

Cand lucreaza se aprinde intermitent masinuta galbena care derapeaza, alt semn nu exista, ar trebui s afaca in acelasi timp cu lumina de la butonul de dcecuplare al esp-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost fost cu masina la ei cand s-a intaplat prima oara, au conectat-o la calculator dar nu aparea nici o eroare.

Se poate verifica si altfel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Astazi am avut programare la Avia Motors pentru zgomotul climatronicului si o alta "problema" sa-i spunem si anume dupa punerea contactului si stingerea martorilor din bord la pornirea motorului se aprindeau si se stingeau din nou martorii de ABS si ASR.

Cu privire la zgomotul climatronicului mecanicii au constatat ca zgomotul nu vine din dreapta de sub torpedou, deci nu este o problema cu ventilatorul ci din partea stanga a consolei centrale si in concluzie este un zgomot normal produs de reglarea pozitiei paletelor motoraselor de climatronic.

In ceea ce priveste a doua aprindere si stingere a martorilor de ABS si ASR au concluzionat de asemenea ca este normala si reprezinta o noua initializare/verificare a computerului de ABS datorata faptului ca nu am actionat demarorul imediat dupa contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare "bucurie" . Ieri s-a oprit in mers si am marea banuiala a unui injector.

Pompa din rezervor se aude dar in rest nici un semn. Am tractat-o si astept luni sa vad ce s-a intimplat dar miroase a injector si nu e ieftin deloc

In tot cazul nu e o senzatie placuta sa ramii fara servodirectie si servofrana brusc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate exact a injector dus suna... :(

Gasesti aici mai multe informatii si modalitati de rezolvare:

Din ce an e masina si la ce numar de km s-a intamplat? Pe masura ce citesc cate cazuri sunt de injectoare picate pe atat mi-e mai frica sa plec la drum cu masina...

Trece-te si pe lista aia si vezi ca in ultimele posturi este o petitie pe tema injectoarelor 2.0 tdi Siemens. Poste s-or gandi pana la urma sa faca recall inainte sa se piarda vieti in urma accidentelor provocate de functionarea defectuoasa.

Mai e si aici o lista:

Ar trebui probabil sa schimbi si cablajul injectoarelor.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudat. Eu nu am reusit sa gasesc pana acum niciun injector de Octi2RS defectat. Torx, sa ne dai si noua de stire in momentul in care pui testerul pe ea, sunt extrem de curios ce defecte sunt.

Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat pana acuma la un prieten 7 ...rs 2007 si nu e singurul , pe passat pe a4 destule, am saptamanal una cu injector 1 sau 3...Apare missfire des la scanare sau grupa de injectoare.

ce e curios este ca orice producator d einjectoare tot timpul da vina pe motorina si doar atat.

Schimba filtrulde motorina ca sa ai garantie la injector, asta e ultima a moda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 injectoare pe aceiasi masina? :vaidecapulmeu:

Blitz uita-te pe lista aia si vei vedea cateva exemple. Personal mai cunosc inca 2 posesori de RS TDI care au avut problema asta.

Din cate am observat cele mai dese defecte sunt la cele fabricate in 2006 si 2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da masina are aproximativ 280 de mii de km, cad pe rand, una din cauze a fost si exploatarea cu soft si o baterie slaba, altceva nu prea pot spune pentru ca toate au fost originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 injectoare pe aceiasi masina? :vaidecapulmeu:

7 man? Pentru missfire? Totusi injectoarele Siemens aveau problema electrica care se vedea pe vag-com, NU missfire.

Da' cand le-ai dat jos te-ai uitat si tu sa vezi cum arata locasurile unde intra injectoarele in chiulasa sa vezi cat de varza sunt gaurile alea si ca nici mama oringurilor nu mai etanseaza acolo?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles de la cei patiti se vede problema pe vag com la injectoare numai dupa ce pica. Vorbesc de eroarea de scurtcircuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare la voi desi sunt benzinar.

O eroare de missfire pe cyl 1,gen upper limit exceded poate insemna injector dus?am schimbat si bobina si bujia si o da in continuare.

Se poate verifica cablajul injectorului?

Sper sa nu va suparati pe mine,ca va intreb,dar alt ajutor sau idee nu am gasit niciunde.

Brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi fisa(bobina) pe alta bujie(incearca sa vezi la care ajunge), se muta eroarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!