Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Da m-am gandit si la ea dar totusi a mers mult pentru ca am mers usor , cand m-am dat la ea nu a mai facut fata, avea filtrul gol, deci ea a mers mult doar cu ce avea in filtru si este destul de mare, la consumul afisat nu avea cum sa consnume decat pana intr-un litru, cantitate ce cred ca se gaseste pe traseu si filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, numai ca motorina aia n-a urcat singura din filtru pana la nivelul chiulasei la injectoare... :)

Pompa electrica are debit mai mare si amorseaza circuitul de alimentare pana la pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Referitor la postul meu mai vechi cu bataia de la motor... un mecanic mi-a spus ca e volant dusa.

Acum, intrebarea e alta: volant la masina cu cutie manuala = volant la masina cu DSG?

Am gasit pe autokarma cu 1800RON (SACHS si LUK) si am mai gasit pe 4tuning cu 1500RON marca LUK.

Vibratii inca nu am, totusi se intampla sa vibreze la plecarea de pe loc fara acceleratie (plecare la ralanti).

Ar trebui schimbata urgent?

Modificat de Sp!der
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu la un dsg de 1,9 si are volant aproximativ la fel cu cel de manuala si ar trebui sa aiba acelasi simptome, cea de care vorbesc avea un pic de bataie dupa ce o porneai si o accelerai in gol pana la 1700 rpm , dupa asta lasata la relanti batea,dar doar uneori.

Dat jos se vedea ca dupa ce bloca, in torsiune nu isi mai revenea la pozitia initiala, arcurile nu mai faceau treaba ( nu opuneau rezistenat aproape deloc) si automat se auzea bataia.

Nu era complt dus se mai putea merge cu el dar risca sa nu o vanda din cauza bataii si asa ca a schimbat-o.

Eu as zice ca in functie d evibratii iei decizia de a-l schimba sau sa mai astepti, oricum trebuie schimbat odata ce a inceput sa bata.

Din cate stiu eu nu e acelasi volant de manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
nicureddogsflo

am de vreo doua zile o problema cu oglinzile ,fenomenul este urmatorul: cind dau de buton sa reglez oglinda din stinga se comuta si oglinda din dreapta in aceeasi directie ca cea din stinga .

cind dau oglinda din stinga in sus se comuta si dreapta tot in sus si tot asa .

aveti vreo idee ce poate fii,butonul de comanda defect sau alte probleme pt ca acum nu pot ajunge la service pt o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu cumva in maxidot meniul Convenience->Mirrors adjust este setata optiunea 'Both mirrors' si schimba

pe 'Individually'.

Modificat de lotus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

nu am asa ceva pe maxidot pt ca masina e din 2006 .

dar cind dau pe oglinda dreapta acesta comnada numai oglinda dreapta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa faca asa, nu e cazul sa mergi la service. Este un "feature" pentru a ajusta mai usor oglinzile atunci cand folosesc mai multe persoane masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact care era ( stanga sau dreapta ) dar cand reglezi una din cele doua oglinzi se misca si cealalta. Daca comuti pe cealalta oglinda , se misca numai una. Important sa o reglezi ultima data pe cea care se misca individual. Este solutia cea mai simpla.

Referitor la problema cu volant : daca are batai , schimb-o. Orice dezechilibru afecteaza in timp subansamblele cutiei. La inceput nesesizabil , dar in timp te pricopsesti cu un suierat ciudat in anumite trepte de viteza care iti va face viata grea. Am condus 4 Octavia 2. Toate , inclusiv a mea aveau volant dusa. Dupa schimbare ( cel putin la masina mea ) parca conduceam o alta masina.

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e solutie la o problema, pentru ca nu e problema. :) E o functie venita in ajutorul nostru. Se poate da disable cu vag-comul daca nu o vrei. La modelele mai noi se poate si din maxi-dot. Si, da, asa se procedeaza: o reglezi pe cea din stanga, si apoi pe cea din dreapta. Iar cand se urca sotia, o regleaza doar pe cea din stanga, si cea din dreapta vine automat. La fel faci si tu dupa ce iei masina de la sotie. E mai usor asa. Nu stai sa reglezi 2 oglinzi. Dar nu era problema serioasa :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De dimineata a inceput si ventilatorul meu de la climatronic sa faca ca un tractor. Problema a aparut din senin si se pare ca deocamdata isi face treaba, raceste aerul dar este insuportabil zgomotul.

Daca a mai patit cineva chestia asta il rog sa posteze si sper ca nu trebuie inlocuit. :huh:

Stiu ca ai postarea este de acum patru ani... dar sambata a inceput sa se auda si la mine un carait cand pornesc climatizarea

Imi poti spune care a fost cauza la tine si cum s-a rezolvat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa incerci sa dai jos ventilatorul si sa-l cureti, dar uitandu-ma la motorizarea ta imi dau seama ca masina e inca in garantie, asa ca mai bine fa-ti programare la service si daca e vreo problema se rezolva pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema s-a rezolvat in service prin curatarea motorasului de la aeroterma;

Este cumva expus si intra destul de mult praf pe acolo;

De schimbat...hmm...e vreo 1700 RON fara manopera pe OEM la reprezentanta..asa ca mai bine le zici sa il curete;(daca masina nu mai este in garantie)

Pe garantie merita sa incerci, insa ma indoiesc ca o va acorda...

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am dat jos pe al meu sa vad daca are ceva si era impecabil , masina are 60 de mii si clima merge aproape non stop.

Ca o paranteza, ieri am schimbat motorasul despre care vorbim la un S klase 2009 deci si ala are probleme dar pretul lui era de 12 mil , nu la reprezentanta dar piesa este originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri.

Am fost aseara la Brady si mi-au spus ca daca huruitul este numai la pornirea ventilatorului, nu este nici o problema.

Nu sunt foarte convins de acest lucru si cred ca o sa fac o vizita si la avia sau porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude vreo 2-3 secunde dupa ce pun contactul, dar nu intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt foarte fericit, azi am aflat ca trebuie sa schimb volantul;

Am Sachs pe masina, sa vedem ce putem sa ii punem..tot Sachs sau, daca tot fac efort financiar, LUK;

Bucuria -> nemarginita! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da mai multe detalii, cum ai aflat, ai dat cutia jos sau cum ... Spune si ce simptome ai, adica daca iti vibreaza masina la ralanti sau se aude ceva zomot in sensul unei batai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost aseara la Brady si mi-au spus ca daca huruitul este numai la pornirea ventilatorului, nu este nici o problema.

Detaliaza te rog putin zgomotul pe care il auzi. Cand auzi am inteles: la pornirea ventilatorului pe treapta 1 doar, da?

claudiusnc: detalii please despre simptome constatate in timpul exploatarii "agregatului", cine si mail ales CUM ti-a diagnosticat volantul. Multam fain!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul este ceva in genul celui produs de roata de la bicicleta in momentul in care puneai un pahar de plastic la spite... :) si roata se invartea foarte repede.

Zgomotul apare doar la inceput indiferent daca masina a stat o noapte sau abia ai pornit-o.

Zgomoul a aprut prima data vineri si s-a manifestat binemerci tot weekend-ul, si cumm se intampla de obicei luni cand am fost cu ea la brady m-am chionuit vreo 5 minute sa reapara huruitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie-mi suna descrierea ta a corp strain in paletii de la ventilator. Gasesti pe forum cum sa demontezi filtrul de habitaclu (de polen). Da-l jos si porneste aeroterma pe turatie mare. S-ar putea sa ai surpriza sa cada de-acolo vreo frunza uscata sau ceva. Dupa ce-ai facut treaba asta urmareste-o vreo 1-2 zile si vezi daca mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poti spune unde gasesc cum dau jos filtrul?

N-am gasit decat 2 variante pentru passat si una pentru fabia, dar toate aratau filtrul deasupra la motor.

Am inteles ca la octavia este jos dupa ventilator...

:offtopic: nu se pote monta un filtru inainte de ventilator pentru a nu mai intra mizerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu cumva s-a schimbat locul pt Octavia FL ... filtrul de polen este sub torpedou; ar trebui sa fie doua suruburi de plastic, dai la o parte masca aceea care are gaurile pe unde baga aer (tragi de ea in jos; este un material flexibil); filtrul are un capac dreptunghiular, lunguiet, pe care il impingi in lateral, apoi il tragi in jos; tragi de filtrul propriu-zis, il schimbi si pui la loc restul de piese ... e simplu, cred ca si in carte gasesti explicit operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au schimbat locul, e tot acolo

L-am demontat, am dat ventilatia la maxim pe aeratorele fata dar nu a iesit nimic... dar parca nici nu a mai facut zgomot... o sa-l mai urmaresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001; @BLiTZ

Pai, de ceva timp, de aproape 15000 km, la relanti, auzeam un rontait/bataie (zgomot nefiresc) la cutie;

Cand apas ambreiajul..nu se mai aude; Sau daca accelerez foaarte putin cu ambreiajul apasat, nu se mai aude;

Masina nu tremura la oprire sau la pornire, insa are un mic tremurat, de neluat in seama, cand pleci de pe loc;

Skoda are 113.000 KM, a fost exploatata numai de catre mine, mai mult decat normal, nu s-au facut debraieri bruste de pe loc sau orice alta forma de violenta asupra volantei/ambreiajului;

De constat, s-a ocupat directorul de service de la Serpico, care mi-a explicat ca este boala acestor volante de tip SACHS;

Si, de asemenea, mi-a recomandat sa trec pe LUK, daca tot fac acest efort de 5000 RON;

Iar ca exemplu, am mers cu masina lui, un Golf 5 1.9, cu acest tip de volant...care, intradevar, nu are acel tremur la plecarea de pe loc, masina avand acelasi nr de km ca al meu;

Insa, ca si idee...momentan trebuie sa aloc un buget de aproape 8000 RON pentru distributie, bucse, placute + discuri, volant!

I`m Happy!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!