Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Pai banuiesc ca face doar la frig si la plecari de pe loc apoi nu mai face, dupa ce tremura de cateva ori mai face?

Poti merge cu ea asa daca nu face decat la plecare de pe loc dar o sa se duca definitiv si o sa apara vibratii mai mari dar daca nu e asa deranjant mai merge pana gasesti fonduri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema ta este de la volant,ce-ti recomand eu........ar fi bine sa te pregatesti sa o schimbi pana nu este prea tarziu,sunt cazuri cand pot sparge carcasa la cutia cu viteze........

Modificat de bogdan_mbi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Da, are dreptate, totusi fii pregatit cu bani, cand va desface atunci va vedea exact ce are de schimbat(ori set complet placa -disc -volant si rulment presiune-foto 1, ori partial ceea ce e bine doar d.p.d.v. financiar, mecanic nu)

2.Nu,din pacate daca verdictul e sigur prea mult nu vei putea merge, iti poate cadea brusc fara nicio avertizare prealabila si vii pe platforma de unde ai ramas...

La final iti spun ca are dreptate bogdan_mbi cand spune ca in cazurile cele mai grave , bucatile metalice din spargerea placii pot duce la spargerea carcasei cutiei de viteze care este din Al, ultimele poze fiind de la montaj dupa schimbarea completa(orientativ).

Tu decizi bineinteles impreuna cu mecanicul in care se presupune ca ai incredere maxima.. :icon_thumright:

post-28492-0-39721200-1295850749_thumb.j

post-28492-0-85577300-1295850765_thumb.j

post-28492-0-96582800-1295850772_thumb.j

post-28492-0-51222400-1295850781_thumb.j

post-28492-0-40088400-1295850802_thumb.j

post-28492-0-17407300-1295850808_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca toate placile de presiune au un dinte, sau chiar doi, lipsa. Care e rostul lor? (al dintilor lipsa) La dacie parca ii avea pe toti.

Dane, pozele astea sunt de la masina ta? Placa de presiune are dintii indoiti inauntru? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

va multumesc pentru raspunsurile prompte. Putine precizari: masina are trepidatii la pornirea de pe loc si la mersul inapoi, indiferent daca e rece sau cald iar dupa aceea (la schimbarea altor viteze decat treapta I) nu face.

Oricum m-am apucat de strans bani, cel mai ieftin am gasit pana acum pe un site la 1.699 Ron. Site-ul zice asa "Set complet volant masa dubla si kit ambreiaj, producator de prim montaj, Original LuK Germania pentru Skoda Octavia 2 cu motorizare de 1.9 TDi, 77kw/105cp, cu cod motor BJB, BKC, BLS, BXE, dupa an fabricatie 02.2004. Cod produs: i1l 0cl0 10/ocf f0zi 00. Set-ul contine: volant masa dubla, placa presiune, disc ambreiaj si rulment presiune".

Pana strang bani sa adopt vreun stil anume de condus :) ?

cu stima,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-ti spuna masina singura cum sa o conduci. . . . o sa vezi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul are trepidati deoarece volantu lui este deja blocat si dezechilibrat,ma mira ca se mai tureaza motorul...poate sa o verifice pe campul 13in vcds la injectoare si o sa vada ca parametri sunt in balari...astea sunt simptome de volant

Modificat de bogdan_mbi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus clar ca face doar cand cupleaza treapata 1, stiu persoana care a mers cu ea asa 1 an jumate si nu a avut nimic, sunt doar duse arcurile, nu neaparat plecate din locasurile lor .

Nu il mai speriati atata ca nu e un cap de tara.

de ce ar avea injectoarele alti parametri din cauza volantului?

Fac pariu ca pe relantiu fara sa ii faci nimica este perfect in parametri, daca nu ar fi nu ar sta pornita.Cred ca vrei sa spui ca senzorl nu mai citeste bine si da valori proaste catre startul injectoarelor, dar nu cred ca e cazul, momencrd ca volantul se poate misca usor stanga dreapta acel 1 cm cat il tineau arcurile, dar cand cupleaza ramane undeva nu se mai misca.

Cam greu de explicat fara sa fi vazut ce e acolo.

Poate unii dintre voi stiti multe si aveti dreptate dar eu nu cred ca e cazul sa il speriem asa.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am o OII 1.9 TDI din 2007 si 42.000 km si de azi dimineata am urmatorul mesaj "airbag Fault"? Aveti idee ce s-a intimplat si care este pasul urmator? O sa ma duc si in service dar trebuie mai intii sa stiu cam la ce sa ma astept. Masina nu a fost lovita!

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este echipata cu airbag-uri laterale (in scaunele fata)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am air bag-uri in scaunele din fata.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil baietii de la spalatorie sau oricine altcineva a bagat ceva sub scaun si au iesit mugele care duc la airbag-uri. Cel mai sigur la scaunul soferului ai probleme.

trebuie bagate mufele la loc si daca nu ma insel si stergerea erorii cu un vag-com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufele de la airbaguri nu ies asa de usor, dar ca au contacte proaste, e alta treaba. Solutia e o diagnoza sa vezi unde e problema si daca e de la mufe se taie si se pune pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta era si ideea mea, problema la mufele de sub scaune. DAR este doar o presupunere, cauze pot fi multiple (de ex. intr-o dimineata am ramas fara curent la baterie, dupa ce i-am dat curent m-am pricopsit cu un martor avarie airbag aprins care nu s-a stins decat dupa ce am sters eroarea), trebuie inainte de toate citite defectele in AIRBAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine au fost erori la airbag-ul din scaunul soferului si cand am montat cutia de depozitare sub el (desi nu scosesem mufele) si cand am scos bateria. De-aia si eu zic ca e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma voi duce probabil simbata la service sa vad ce imi spun. Masina nu a mai fost la spalatorie de o luna, si s-a mers cu ea in fiecare zi. Nu a umblat nimeni sub scaun si nici nu a rapas fara baterie.

Va multumesc si o sa postez un raspuns dupa ce ma duc la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am fost la service cu problema de la Airbag Fault si mi-au facut o diagnoza. Mi-au spus ca a fost o eroare de comunicatie. Eroarea a fost stearsa si acum e ca " noua".

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, cel mai probabil o tensiune mai scazuta decat in mod normal la baterie, mai ales pe gerurile astea a.i. calculatorul de airbag a inregistat o avarie de tensiune scazuta care din pacate nu se sterge de la sine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am comis-o si eu...

Am legat dvd sa porneasca cand deschid din telecomanda, am luat un mic plu de la un releu din bord de jos din stanga care sa imi alimenteze un alt releu mic si acel al doilea releu avea plus d ela baterie care imi dadea drumul la dvd.

A mers am plecat in oras si intr-o intersectie dupa 3 km sau 5 cam asa mi s-a oprit din mers...

Am dat la automat de 10 ori nimica, invarte dar nu porneste, nu imi baga motorina deloc.

M-am dus la pompa si am 5 fire, extremitatile albastru cu rosu mai gros si maro, banuiiesc ca alea sunt alimentarile pompei restul 3 sunt pt nivelul din rezervor.

Nu am plus pe nimic.

Am verificat tot ce era d everificat la sigurante si nimica, am scos releul pus d emine pe acolam lasat totul in aer si degeaba.

A luat-o la un moment dat 2 minute pornita la relantiu pana a inceput sa tremure si s-a oprit.

ce sa verific, care este siguranta de la pompa si care este releul?

Ma poate ajuta cineva cu o schema?

Are ceva ca am facut jmecheria cu releul ala puteam arde ceva in centrala aia sa nu mai comande pompa?

Nu am nici o eroare d ecare sa ma leg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul J17 din pozitia D4.1 e comandat direct de ECU, 3 sec la pounerea contactului, pe perioada cat dai la automat si pe toata perioada functionarii motorului. Uite si schema:

Siguranta este SC27 din panoul de la bord si cea care alimenteaza releul este SB15 din E-box, asta la motorul BJB, nu stiu ce motor ai tu pe masina. Trebuie sa ai 12V pe firul albastru/rosu gros. Daca ai si nu baga motorina atunci pompa e dusa. Alimenteaza pe direct pompa si vezi daca baga motorina.

Printing from Tmplt6.pdf

post-1788-0-43931200-1296975125_thumb.pn

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci sa inteleg ca ecu scoate minus? pe alea 3 secunde si mai departe pe tot parcursul mersului?

Din moment ce are 2 sigurante asa ar trebui nu?

Multumesc pt scheme si pt tot .

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat, din pacate eu am fost de vina, nush din ce cauza am scos siguranta de la pompa si am pus-o un rand mai jos ieri pe zi, am pornit-o de mai multe ori si am facut aprox 25 30 de km si nu s-a oprit, am fost am alimentat si ea nu s-a oprit deloc, intr-o depasire cu zvac de la 30 la 60 s-a oprit...acuma ce sa cred ca atata era in filtru si masina mea chiar consuma putin? sau a mai tras cat de cat si pe furtune din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, toate comenzile date de orice modul de pe masina sunt pe minus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceva timp..mai precis, de cand a venit gerul siberian, am un rontait la relanti care este si nu prezent intotdeauna; Il aud numai din masina...de afara nu se aude nimic (ma gandeam la intinzatoare/curele..)

Acum, daca apas ambreiajul si accelerez putin (pe loc la relanti), pare a nu se mai auzi;

Acelasi lucru se intampla si daca o opresc si apoi o pornesc, nu se mai aude...

Rulmentul de presiune??? Volant pe duca??? Suport de motor/cutie rupt???

Ceva pe la motor..tacheti/biele...deja mai ia cu frica si frig... :frigbaitata:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat, din pacate eu am fost de vina, nush din ce cauza am scos siguranta de la pompa si am pus-o un rand mai jos ieri pe zi, am pornit-o de mai multe ori si am facut aprox 25 30 de km si nu s-a oprit, am fost am alimentat si ea nu s-a oprit deloc, intr-o depasire cu zvac de la 30 la 60 s-a oprit...acuma ce sa cred ca atata era in filtru si masina mea chiar consuma putin? sau a mai tras cat de cat si pe furtune din rezervor

@gabriel :Pompa tandem... :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!