Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Pe 17 se poate pune PDG, dar combinatia nu e buna,. pe noul Superb pe 17 cu PDG , cand luai viraj maxim roata atingea in scut cand avei un pic de viteza in viraj, s-a schi,mbat scutul cu un alt model.

Uzura in dinti de fierastrau este de la amortizoare ca care nu lucreaza cum trebuie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi aduc aminte bine ca are un prieten L&K echipat cu 2.0 TDI, PDG si jante pe 17". Stiu sigur sigur si asa a venit masina din fabrica. Deci, ar fi totusi posibil :-??

Apropos, Scout-ul cum se livreaza? Nu tot cu 17" si cu SuperPDG? :icon_thumright:

Anyway, este posibil ca acest tip de anvelope montate pe asa sasiu sa se uzeze in acest fel. In general se uzeaza interiorul mai repede, masura aia de intretinere cu permutatul rotilor nu cred ca poate prelungi mai mult de 10% durata de viata a anvelopelor.

Si-ar mai fi inca o chestie: nu cumva zgomotul s-a amplificat de cand a inceput sa fie mai rece afara? Poate-ar fi un semn de inlocuit cu cauciucuri de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Speram sa nu scriu niciodata in acest topic, decat sa dau vreun raspuns.

de cateva zile am ceva probleme la masina mea, asta dupa ce am schimbat uleiul si filtrul de ulei, desi asta cred ca este o coincidenta si nu cred ca asta ar fi provocat problemele pt ca nu vad legatura.

- prima, la relanti, acul turometrului sta la 900 rpm in loc de 800;

- a doua, am observat ca plinul cu motorina nu ma mai duce aprox 1000 km ci vreo 700-800 km, desi nu am schimbat stilul de mers, nu am schimbat motorina, am schimbat uleiul cu unul conform normelor (Castrol TD 5W40 505.01);

- a treia, la plecarea de pe loc, daca vreau sa plec cu demaraj mai puternic (doar un pic mai puternic) motorul se manifesta de parca ar da sa se opreasca (ca atunci cand moare motorul, dar nu se intampla asta), "se ingatuie" de vreo 3 ori dar apoi pleaca mai departe (nu stiu daca a fost cea mai buna exprimare). Asta nu se intampla in alte viteze si nu se intampla daca plec foarte usor. Ambreiajul tine, nu cred ca ar fi problema cu ambreiajul.

Stiu, trebuie sa merg la service, numai ca nu sunt in Romania si nu stiu de cati bani m-ar usura.

Are cineva raspunsurile?

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu cred ca schimbul facut la filtru si la ulei iti creste consumul de motorina, din cate stiu ar trebui sa imbunatateasca si mersul masinii si consumul.

CB iti arata ca poti sa mai parcurgi o distanta anume in functie de cum conduci si pe unde conduci.

Acum, daca zici ca nu ai schimbat stilul de mers si nici motorina,ori iti consuma mai mult din cauza frigului care a fost pana acum cateva zile sau mergi in aglomeratie.

La faza cu acceleratia la plecatul de pe loc nu stiu ce sa iti zic. Poate intra ASR si iti da impresia ca nu mai are putere motorul.Cred ca cel mai indicat ar fi o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba nici de frig nici de aglomeratie nici de ASR. Perfect aceleasi conditii ca inainte sa se iveasca problemele.

Alte motive?

Modificat de xxnelu
QUOTE/REPLY inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca luam pe rind cele trei probleme ale tale :

1- ca acul sta la opt sau noua sute depinde de temperatura, de motorina ( chiar daca e acelasi tip, de la aceeasi statie, dar din transporturi diferite, motorina nu e la fel ... ) si de multi alti factori . Oricum, diferenta de intre opt si zece e asa de mica ca nu trebuie sa-ti faci mari probleme ...

2- in citeva zile, de cind ai schimbat filtrul ai si facut de doua-trei ori cite 7-800 de km ?! nu cred. Daca te referi la indicatiile din bord privind km capabili de mers cu motorina din rezervor, cifra este calculata in functie de consumul mediu din acel moment. Sa-ti dau un exemplu : am alimentat si dupa un km de mers in oras imi indica 680km si un consum mediu de circa doisprezece ... Dupa ce am iesit din oras si consumul mediu a scazut pe la 7,3 imi arata ca mai pot merge 740 km . Dupa alte citeva zeci de km, cind consumul mediu a scazut la 6,3 mai aveam de mers 750 km. Tu spui ca faceai 1000 de km cu un plin, ceea ce inseamna consum mediu de 5 l/suta , ceea ce , nu te supara , dar nu cred ! ( la mers combinat asa o medie ?! )

3-daca au pus filtrul care trebuie si cum trebuie ( deci nu stranguleaza filtrul motorina ) inseamna ca nu au aerisit cum trebuie si mai ai ceva aer in instalatie, de simptomul asta ar trebui sa scapi in citeva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca luam pe rind cele trei probleme ale tale :

1- ca acul sta la opt sau noua sute depinde de temperatura, de motorina ( chiar daca e acelasi tip, de la aceeasi statie, dar din transporturi diferite, motorina nu e la fel ... ) si de multi alti factori . Oricum, diferenta de intre opt si zece e asa de mica ca nu trebuie sa-ti faci mari probleme ...

2- in citeva zile, de cind ai schimbat filtrul ai si facut de doua-trei ori cite 7-800 de km ?! nu cred. Daca te referi la indicatiile din bord privind km capabili de mers cu motorina din rezervor, cifra este calculata in functie de consumul mediu din acel moment. Sa-ti dau un exemplu : am alimentat si dupa un km de mers in oras imi indica 680km si un consum mediu de circa doisprezece ... Dupa ce am iesit din oras si consumul mediu a scazut pe la 7,3 imi arata ca mai pot merge 740 km . Dupa alte citeva zeci de km, cind consumul mediu a scazut la 6,3 mai aveam de mers 750 km. Tu spui ca faceai 1000 de km cu un plin, ceea ce inseamna consum mediu de 5 l/suta , ceea ce , nu te supara , dar nu cred ! ( la mers combinat asa o medie ?! )

3-daca au pus filtrul care trebuie si cum trebuie ( deci nu stranguleaza filtrul motorina ) inseamna ca nu au aerisit cum trebuie si mai ai ceva aer in instalatie, de simptomul asta ar trebui sa scapi in citeva zile.

ok, sa lamurim si problemele astea:

- de ceva timp nu mai locuiesc in Romanaia si marea majoritate a kilometrilor ii fac pe autostrada, deci da, aveam un consum de 5l/100km. In cateva zile am facut vreo 700 km si nu mai am motorina in rezervor, consumul este mult mai mare. Am mentionat bine, conditiile nu s-au schimbat (drumurile la fel, temperatura este de 13-15 grade C, stilul de mers acelasi, doar eu am condus masina etc), doar motorina, care poate a fost din alt transport dar de la aceeasi benzinarie.

- am schimbat filtrul doar de ulei nu si cel de motorina, asa ca partea asta cu aerul din instalatie pica;

- la a treia problema nu mi-ati dat nici un motiv/rezolvare;

Mai astept...

Am vb cu un mecanic, maine o duc la "doctor si ii fac o radiografie" si revin cu concluziile.

Oricum, mai astept raspunsuri ca sa imi pot da cu parerea in fata mecanicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai consum mediu de cinci esti fericit , pentru asta te invidiez !!! In privinta filtrului, scuze, nu am fost eu atent , intr-adevar intre filtrul de ulei si consumul de motorina nu este nici o legatura ... sint curios , dupa ce o duci la mecanic si pune testerul pe ea ce descopera la diagnoza . Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai acces la un tester ar fi super sa atasezi o scanare..poate e vreun senzor stricat si de acolo sa apara o functionare defectuoasa.

Ambreiajul cam in ce stare e? De acolo se poate pierde o parte din randament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai acces la un tester ar fi super sa atasezi o scanare..poate e vreun senzor stricat si de acolo sa apara o functionare defectuoasa.

Ambreiajul cam in ce stare e? De acolo se poate pierde o parte din randament.

Pai cred ca ar fi culmea sa am probleme cu ambreiajul la 40000km. Cred ca e bun, spun asta pt ca tine cand plec de pe loc, daca plec mai greoi (mai incet, lin) tine ambreiajul si nu imi face probleme, nici in alte viteze, nu caraie cand schimb vitezele. Doar daca plec un pic mai tare de pe loc imi face problemele, iar in trecut nu erau problemele astea pt ca au fost destule situatii cand am plecat cu demaraj puternic.

Sigur o sa pun diagnoza pe site, sa vad ce diagnoza imi face tipul, ma duc prima data la un mecanic si nu stiu ce "scule" are, apoi daca nu rezolv problema o sa ma duc in service la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eddienik: Nu a sarit/rupt/fisurat vreunul dintre furtunele de la centrala de vacuum?

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eddienik: Nu a sarit/rupt/fisurat vreunul dintre furtunele de la centrala de vacuum?

asta nu stiu, nu stiu ce este si pe unde este. da-mi te rog mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sigura ai o problema la motor cu un senzor ceva ... Faza cu motorina la 1.9 TDI nu tine, motorul nu prea e sensibil la motorina (decat daca e extrem de proasta), eu am alimentat mai de peste tot (Romania + din afara) si nu am observat vreo diferenta notabila la performanta. Fa scanarea cu Vag-com-ul si pune aici rezulatatul ca pot fi 100 de chestii de la care poate sa iti cresca consumul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eddienik : uite-te la nr 5, in spatele bateriei prins de peretele despartitor dintre compartimentul motor - habitaclu

post-28492-0-84089100-1288982463_thumb.j

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edi, vin-o cu o diagnoza, altfel ne dam toti cu parerea degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, o sa ma uit si la nr 5 din schema si maine sper sa fac o diagnoza si sa ne dam cu parerea. diagnoza se face pe parti sau este generala, pt tot? ca sa stiu ce sa ii cer mecanicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii cer mecanicului sa iti dea codurile de erore stocate in ECU, se numesc DTC (Diagnostic Trouble Code). Poti sa nu ai eroari stocate in ECU caz in care trebuie sa inregistrezi parametrii masinii in mers, adica sa faci un log dupa cum scrie aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut va rof frumos sa ma ajutati si pe mine . Am o problema la motorul 1.8 tsi. la 44.000 km s-a aprins in bord martorul check engine.

Inainte de revizie pe la 42.000 a trenbuit sa mai completez ulei.. iar de la o perioada merg nu subturat dar "la consum" sa zic asa.

adica schimb numai la 2000 rpm ca acul sa cada undeva la 1500 rpm de unde are motorul cuplu. si merg la 1600 rpm. mers seara asa scot consum 8 si ceva.

Vreau sa mai spun ca uneori la rece sau nu cand accelerez si iau brusc piciorul de pe pedala imi da in nas se simte cum zvacneste masina dar nu ca la frana de motor ceva mai tare si parca se aude si un clicait parca sub pedala cand accelerz si cand iau piciorul un declickait ca sa-i zic asa. Masina trage dar nu stiu pt ce ar putea fi. Unii spun sonda lambda altii turbina(doamne fereste) altii debitmetrul. As vrea sa stiu si daca pot sa mai merg asa o perioada de vreme

cat am nevoie de masina nu am nici cand sa merg pentru revizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te cam contrazici, nu mergi subturat, dar cu ea la 1500 rpm. Am vesti proaste pt tine: MERGI SUBTURAT SI ASTA DAUNEAZA MASINII

Probabil de aici ai problemele cu "check engine", si noi n-avem de unde sa stim ce poate fi daca n-ai facut macar o diagnoza sa ne spui ce eroare iti da pe tester. Vino maine la intalnirea de la Polivalenta si sunt baietii cu VagCom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da dar mersul subturat (daca de la asta o fi pentru ca nu merg numai asa, am mers si mai sportiv probabil de aia a trebuit sa completez si ulei) as vrea sa stiu la ce pot sa ma astept . Vreau macar sa stiu daca mai merg unpic cu ea si ii dau talpa sa vad daca mai trage turbina sau ce simptome are se poate agrava ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ne dam cu presupusul degeaba pe-aici. Poti sa postezi exact codul defectului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul subturat inseamna amestec bogat in carburand si sarac in aer.In acest regim de utilizare,sonda Lambda citeste pentru o perioada prea indelungata niste valori ridicate ale concentratiei gazelor. Din acest motiv calculatorul poate considera ca a aparut o defectiune si avertizeaza prin "check engine' soferul ca ceva nu este in regula. Tragedia consta in faptul ca aceasta "toleranta" mica data de producator, ne seaca pe posesorii de masini VAG de cate 40 Ron la fiecare resetare care se face in servis. Resetarea nu va indeparta problema, care va aparea imediat ce vom rula prea mult timp intr-un regim inadecvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daaa...

Am revenit, asa cum am promis, cu diagnoza facut masinii, asta dupa problemele ce le-am descris in pagina anterioara.

Mecanicul a facut o diagnoza sumara si a spus ca nu are rost sa facem mai mult pentru ca masina "e bine".

Problemele au fost:

1 bujia de preincalzire de pe cilindrul 4 (a spus el ca nu as avea problemele din cauza bujiei asteia);

2 interfata de dignosticare a computerului (???!!! nu stiu ce face, dar nici din cauza asteia nu pot avea probleme)

3 un senzor de parcare-spate, care stiam ca e defect

Ce am mai vazut eu, este ca la relanti, pe computerul de bord imi arata 900 rpm iar pe diagnoza mi-a dat intre 819-840 rpm; este bine asa?

Pana sa merg la diagnoza am schimbat si filtrul de motorina (pentru prima data si cu succes :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::) ) si vreau sa spun ca nu se mai comporta masina urat (filtrul de motorina nu l-au schimbat "baietii destepti" la nici o revizie :( ).

Acum, cu cele descrise anterior si cu cele spuse aici, poate cineva sa imi dea vreun verdict?

A doua intrebare, pot eu sa schimb bujiile de preincalzire de la cilindri? Daca da, rog pe cineva sa imi explice, eventual un tutorial.

Multam frumos

Diagnoza Skoda_08_11_2010.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti capacul de la motor, scoti fisele de la bujii si cu o tubulara de 10 lunga scoti bujia nr 4 cu grija sa nu o rupi cand o desfiletezi. Aplici un ciuplu mic si daca nu se desface te duci la service ca daca rup ei bujia tot ei dau chiulasa jos sa scoata resturile de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoti capacul de la motor, scoti fisele de la bujii si cu o tubulara de 10 lunga scoti bujia nr 4 cu grija sa nu o rupi cand o desfiletezi. Aplici un ciuplu mic si daca nu se desface te duci la service ca daca rup ei bujia tot ei dau chiulasa jos sa scoata resturile de acolo.

sa inteleg ca bujiile de preincalzire sunt acelasi lucru cu bujiile? au bujiile un sistem de preincalzire a carburantului (rezistenta ceva)?

inca astept pareri la problemele descrise anterior, poate aflu si eu care au fost cauzele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!