Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

So... am dreptate ca nu toata lumea o face complet, toata operatiunea e cat de cat simpla dupa ce ai citit ceva sau ai cu ce dar cred ca un service ia un pret corect cu tot cu lichid si fara sa te murdaresti.

Totusi e siguranta ta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am facut schimbul tot la reprezentanta, si? tot prost au lucrat, tine de noroc, sa ai noroc sa dai de un angajat care ii face placere sa stie ca orice client pleaca multumit din service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel pufaie si la mine pe primii 2 cm de cursa, unde de altfel nici nu prinde frana. Se intampla asta si la mine tot de cand am schimbat lichidul de frana si am pus placute noi pe spate. Am fost si la aerisit dupa 2000 km dar nu aveam aer. Problema mai nasoala e ca de cand cu pufaitu ala parca e mult mai ineficienta frana, nu ma mai pune in cap ca inainte.

Cred ca exact asa se comporta si a mea. Cineva mi-a zis ca ar putea fi de la placute uzate destul de mult (desi nu s-a aprins in bord vreo avertizare). Eu am un feeling ca nu e de la asta. Si la mine cand era noua masina cand franam "dadeam pasagerii cu capul de parbriz" cum se zice :) . Cu timpul franarea nu a mai fost asa , deci cred ca a fost ceva treptat care "s-a dus" in timp, progresiv. Initial am crezut ca franam eu mai brutal ca veneam dupa o dacie extrem de veche si ca dupa m-am obinuit si franam mai usor :( Recent mi-a sarit un caine in fata si aveam ceva viteza, am frant violent, nu l-am omorat. S-a oprit, dar ciudat ca nu mi-a intrat ABS-ul. Cand franam mai violent inainte, auzem acel zgomot de "clonc" de la ABS cand intra , acum am incercat de test cateva frane violente care in mod normal declasnsau ABS-ul si nu mai aud acel zgomot caracteristic de la ABS. Inainte la franari la viteza mici (in 2 -a) mai bruste, masina aproape "ingheta", acum se opreste dar parca e mai lung spatiul de franare. Incep sa cred tot mai mult ca nu e placebo ci s-a intamplat ceva la sistemul de franare, nu stiu cat de grav.

Eram curios daca cineva a remediat simptomele astea si i s-a pus un diagnostic corect in service, eu sufar de o mare neincredere in service-urile noastre (chiar si in cele autorizate) ;) In service probabil schimba placutele, lichidul , aerisesc etc si iti spun ca asa fac toate dupa un timp :) .

Teama mea ca e altceva , temere care mi-a fost comfirmata in postul colegului Lucyx citat mai sus, care a incercat deja chestiile "la indemana".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal zic eu, ca la inceput sa franeze mai repede cand calci frana, placutele au mai multa "carne". Si la mine intra destul de greu ABS-ul, desi opreste fara probleme pe o distanta foarte mica. S-a intamplat sa fiu nevoit sa franez brusc chiar si pe carosabil umed, sa se opreasca masina pe o distanta scurta si ABS-ul sa nu intre. Nu stiu daca este bine sau nu, cert este ca franeaza foarte bine, cred ca ma ajuta mult cauciucurile bune si mai late.

Dupa ce am facut astazi o aerisire a franelor folosind Vag-Com-ul din dotare, multumesc lui Rares (RRS) pentru instructiuni :D, am observat ca nu se mai aude acel zgomot la franare usoara, voi experimenta in continuare, poate astazi a fost mai tacuta si revine problema dupa un timp :coffee_lol:

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicureddogsflo

daca ai cauciucuri forte bune nu e neaparat sa-ti intre ABS-ul,pufaitul e de la servofrina in general asa cred eu iar daca aveti pedala usoara si frinare eficienta servofrina lucreaza bine .iar dac a pedala e grea trebuie sa apasati mai tare pe pedala servofrina dusa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acel pufait de servofrana, este mai mult un racait, am spus mai sus, acel harjait pe care il auzi cand ai discurile putin ruginite, dar nu dispare dupa ce se duce rugina. La mine pedala este usoara, deci nu am probleme cu servofrana :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Liviu-Cosmin
Masina ta e posedata :)

Elcar Gid Buzau. Service tanar si calificat. O sa fi placut impresionat de cei care lucreaza acolo. Faci programare din timp, vorbesti cu Domnul Vlad Rusnacenco, poate ii explici si la telefon o parte din probleme si ca esti suparat tare si o sa te ajute. Eu asa cred ca o sa fie si sper sa nu te dezamageasca. Numai bine.

daca ai ajuns la elcar gid e de rau... e foarte mare manopera, nu stiu decat sa inlocuiasca cu piese noi, nu sa repare ca doar de aia e service......si repet.....ffff scumpi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii tu asta din proprie experienta, ai fost acolo sau doar din auzite ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am Octavia2, 2007, 2.0/140CP, diesel, cutie automata, DSG

Nu reusesc sa rezolv vechea problema cu pornirea..de mai multe ori mi s-a intamplat sa nu-mi porneasca din prima (in 3 ani mi s-a intamplat cam de 20 de ori, indiferent daca a fost la cald/frig sau alte conditii)... trebuie tot timpul sa incerc repetat (de obicei dupa 5-6 incercari porneste).

Zilele astea am insistat cu contactul de pornire, s-a aprins martorul de presiune la ulei motor si imediat a inceput sa iasa fum de la motor...am luat contactul si am repornit-o, insa motorul a inceput sa trepideze timp de aproximativ 5 minute dupa care si-a revenit la normal si am putut sa plec cu masina in oras.

Findca am fost la mai multe service-uri autorizate si nimeni nu stie ce are (tester-ul arata valori normale de fiecare data cand ma duc la ei) va rog sa ma ajutati cu un sfat...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy,

Majoritatea sunt, in afara sa schimbe piesele de pe masina cu altele noi... nu stiu altceva. Sunt invatati sa dea raspunsuri de genu: "Nu merge", "E mort", "Trebuie sa-l schimbi", and so on.

cel putin aia care am fost eu...

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asyst72 si eu am avut o problema similara. Mie nu imi pornea masina daca motorul era cald. Daca plecam cu ea dimineata mergea fara nici un fel de problema. De vina a fost senzorul G40 (Camshaft Position Sensor). Ar trebui totusi sa-ti iasa la diagnoza.

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai ajuns la elcar gid e de rau... e foarte mare manopera, nu stiu decat sa inlocuiasca cu piese noi, nu sa repare ca doar de aia e service......

Aha...da exemple de piese (subansambluri) care pot fi reparate si nu inlocuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa dau eu? ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un service (reprezentanta care e obligat sa dea niste acte sa normeze ceva sa dea o garantie, daca repara ceva care nu stie ca mai tine decat 5 m ce rost are sa iti ia manopera pentru asa ceva cand el are normare doar pe inlocuire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Am o Skoda Octavia II model 2007. In urma cu o luna si jumatate am schimbat placutele de frana (37.000 km), am facut revizia...totul ok. In urma cu aproximativ o luna am sesizat ca atunci cand opresc motorul se simte o vibratie si se aude un zgomot (ca si cum un arc s-ar detensiona) atat in pedala de abreiaj cat si in pedala de frana.

Aveti idee ce ar putea fi ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

am fost azi pana la un mecanic sa imi faca o verificare de siguranta la o mica problema legata de placutele de frana si a facut un test cu masina la drum.

Cu aceasta ocazie mecanicul s-a sesizat ca la accelerarile violente (plecand din 1900-2000 de ture) se aude un clancanit (in realitate 3 zgomote succesive de intensitati diferite, care se repeta identic cam de fiecare data cand se apasa acceleratia violent).

Zgomotul se aude incepand cu viteza a 2-a. Pe loc nu se poate reproduce.

Mecanicul zice ca acel zgomot este de la turbina si ca e posibil sa aiba probleme. Masina insa merge chiar perfect, trage foarte bine. Acel zgomot insa eu il stiu de cand am cumparat masina si credeam ca e normal (masina are acum cam 76.000 de Km).

Mie imi suna a ceva metalic care cupleaza, dar nu ma pricep deloc, asa ca... poate are idee vreunul dintre voi...

Modificat de ovisod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat volantaa ?

In functie de stilul de pilotaj , poate sa pice si la 20.000 km . Am vazut si volante care au "tinut" pana la 185.000 km , dar "tinut este mult spus , deoarece volant era dusa de 30-40.000 km si proprietarul , din lipsa de finante , a mers cu ea asa . Masina dardaia ca naiba cand o accelerai tare dar de mers, mergea . Defectiunea respectiva se maniferta in mai multe feluri , dar pentru a percepe corect trebuie inteles mecanismul volantei cu dubla masa. Intre doua discuri metalice ( din care unul este volant - Soarele ) exista niste arcuri extrem de puternice. Daca unul crapa , cuplul motor transmis cutiei este preluat de celelalte arculete , care au ramas intregi. Aceasta face ca in scurt timp , sa crape si celelalte pe rand. Daca unul sau doua se dovedesc mai elastice , volant isi va face treaba in continuare ( adica va prelua rolul vechiului disc de ambreiaj ) dar si-o va face pe jumatate . Cele doua corpuri ale volantei vor culisa unul pe celalalt tinute doar de 2-3 arcuri. volant va reveni inapoi , adica isi va face treaba ( nu va ramane intepenita in pozitie fixa ) dar la schimburi de viteze si acceleratii mai puternice se vor auzi niste trosnituri generate presarea arcurilor care s-au rupt ) . Treaba va merge , pana vor ceda toate arcurile si atunci ai sa constati ca ai ambreiaj de Formula 1 , adica adio fineturi la schimbul vitezelor .

Este doar o parere. Poate nu ai aceasta problema .

Modificat de Jurasik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La schimbarea cauciucurilor de vara Bridgetone Potenza 225/45/R17 am constatat ca cele de pe fata erau uzate destul de vizibil pe partea interioara, dar uniform nu in valuri, drept pentru care dupa montarea celor de iarna Michelin Alpin 195/65/R15, am mers la Avia pentru verificarea geometriei si a amortizoarelor, dupa verificarea geometrie (138 ron) care a fost OK (nu a fost nevoie de reglaje) si iesit la test in trafic, mecanicul mi-a recomandat sa nu mai fac si testul amortizoarelor (facut in trafic gropi si borduri urcate si coborate si luat de volan stanga dreapta la 40-50 km/h au reactionat corespunzator), mi-a spus ca am mers cu ele fara presiune corespunzatoare, ceea ce nu e adevarat, am azot in ele si lunar am verificat-o si a ramas neschimbata. Din fabrica a venit cu R17, eu comandand R16 si am si pachetul de drumuri grele. Oare aceste anvelope au sens de rotatie sau trebuiau rotite intre ele la fiecare 10-15.000 de km (de asta chiar nu an tinut cont, le-am pus la vulcanizare fara sa urmaresc prea atent) si nu mai tin minte acum de acum un an, dar anul acesta cand ajungeam pe la 30-60 de km/h si nu acceleram sau o lasam pe liber aveau un huruit ceea ce la cele de iarna nu se intamapla. Oare de ce ?

Modificat de ecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este foarte ciudat ce spui tu, fiindca uzura pe o singura parte a pneurilor nu are decit o singura cauza si anume geometria ( de regula unghiul de cadere ) . Daca era vorba de presiunea din roti, uzura ar fi aparut simetric si la interior si la exterior . Te-ai lasat prea usor convins ca masina nu are nimic ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate-mi aduc aminte au sens de rotatie Bridgestone dar nu stiu exact daca este cu sens strict de rotatie sau cu inside/outside (in cazul asta nu era nicio problema permutarea stg/dr atat timp cat nu le-ai descaltat de pe jante). Trebuiau si permutate (fata/spate macar) odata la 10-15k km (n-ai specificat totusi cati km are masina acum, sau n-am vazut eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil din cauza diferentei de circumferinta, unghiul l-ai facut pe 15 cu pdg iar pe 17 probabil tot 15 s-a selectat...

Eu nu am auzit ca skoda sa vina din fabrica cu 17 si pdg...la naiba mai pui 17 daca ai pdg? deaia le toaca...pt ca nu e corespunzator.

Probabil la cele de 17 ai si un ET mult mai mic decat pe 15 si deasta le-a tocat mai spre interior, uruitul este de la cauciucuri care s-au facut dinti de ferastrau probabil.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost o serie unde desi au fost comandate cu jante de 16" si PDG au venit cu jante de 17" Pegasus.

Aceleasi cauciucuri le am si eu. Au sens strict de rotatie.

Si la mine au uzura dinti de ferastrau. Desi nu se vede si nu se simte tactil huruie destul de evident in ultimul an. La mine uzura este uniforma (2 dintre ele trebuie chiar sa le schimb in primavara pentru ca nu prea mai au carne). Eu merg cu presiune de 2.3 pe fata si 2.4 pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, la jantele de 17" nu se poate pune PDG !!! Nu stiu tie cum ti s-a spus ca ai PDG, dar si jante de 17" (mai ales ca spui ca masina a venit asa din fabrica, cum dealtfel a venit si a mea ...); din cate mi s-a explicat mie, practic nu ar avea loc si janta de 17" si respectivele inaltatoare (bucse sau ce d***u sunt ele).

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au loc asta zicea si sorin, merg dar nu cred ca e buna combinatia, stiu si eu de un lot in care nu au avut jante coresp si au pus 17 parca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este din februarie 2008 si are 38.000 km, la geometrie calculatorul a aratat abateri foarte mici, ceva de genul 0,1 se incadrau in norme, uzura nu se vede sau se simpte ca ar fi gen dinti de fierastrau. Eu am comandat pachet de drumuri grele cu jante R16 si a venit din fabrica cu R17 !!! Nu eu am cerut asa ceva !!! Poate trebuia sa le refuz, dar atunci m-am bucurat de ... aspect, stabilitate etc. si adevarul este ca au o tinuta de drum exemplara si la franare ingheata masina, nu am abuzat de ele, ca fapt divers placutele fata, nici macar pe jumamtate nu s-au dus.

Am observat la foarte multe masini de pe strada cu cauciucuri late in special BMW (pe aste le-am vazut mai des si nu cred ca aveau pdg !) ca au aceeasi uzura a cauciurilor fata, pe interior. Oare datorita greutatii motorului pe fata si a cauciucurilor late la franare masina se lasa si poate nu mai calca pe toata suprafata ...

Modificat de ecu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!