Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Salut!

Eu completez intre doua revizii cam cu 50-100 ml de antigel (pana acum am facut revizia la 15000 si cam sase-sapte luni, urmatoarea cred ca ma prinde anu pana in 15000). La revizia de 30000 i-am spus baiatului de la service si mi-a zis sa o las peste noapte sa ii faca nu stiu ce teste cu presiuni si alti draci (Pisicuta a spus in alte posturi de aceeasi treaba) dar cum eram in tranzit nu mi-am permis. Lasa ca acum a iesit din garantie si imi permit :D

Acum se pare ca trebuie completat din nou (52000 km la activ si 7000 de la ultima revizie).

A mea a luat-o si pe ulei si pe antigel, e data draqu ;)

Modificat de mocasini
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Eu fac luna viitoare revizia de 45mii si pina acum nu am completat nici-odata lichid intre revizii . Probabil ca au facut-o ei la revizii( nu am urmarit) dar intre nu a fost nevoie.

Daca trebuie sa completati asa des, sigur mai trebuie umblat la masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu fierbe nici daca e apa chioara :rolleyes:, pentru ca in instalatie e presiune si se modifica punctul de fierbere al apei de la 100 de grade celsius la 120 de grade celsius ...
Si de ce se formeaza condens in vas daca nu fierbe apa?
Pai daca nu fierbe nu inseamna ca nu se evapora :)), eu ma referam strict la punctul de fierbere ....

Foarte corect adrian001, iar, chiar si asa, prin evaporare si condens, tot nu ar trebui sa scada nivelul lichidului, deoarece ce se condenseaza, tot in vas cade. Dovada este in vasele celor mai de sus, care au postat ca nu au pierdut lichid ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si celor mai de sus si chiar mie. Ma refer la dovada ca nu trebuie complectat nici intre intervalele de schimb ulei nici ocazional! Si vb. aia.. am piciorul greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema serioasa- cum se monteaza-demonteaza suportul/bucsele de la cutia de viteze??? E groasa treaba. Azi am incercat sa le schimb. Le-am dat jos pe cele vechi, taiate, ca altfel nu s-a putut si cand am vrut sa le bag pe cele noi nu intra!!! Parca n-ar fi de acolo, dar sunt de acolo. Le-am luat si cu smirghelu putin, tot degeaba. Stie careva cum se monteaza? Exista vreo presa speciala sau? Multumesc anticipat!!!

post-50535-1273953373_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Sincer sa fiu la Octavia mea nu am schimbat, dar din schita pusa de tine seamana cu alte bucse schimbate la alte masini ...

Conform schitei cele doua bucse intra una de sus si una de jos in acelasi alezaj ( gol in piesa de metal ) si in astfel de situatii: curatat bine peretii golului de resturile de la bucsele vechi, unse cu vaselina si bucsele si peretii golului, un surub lung cu doua piulite si saibe din otel de 3 sau 4 mm grosime si cu diametrul egal cu diametrul exterior al bucselor si asta e toata filozofia . Bucsele fiind elastice nu le poti baga cu ciocanul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am si eu o problema cu masina care, nici nu stiu cat este de grava , dar oricum e clar ceva in neregula. In seara asta am constat ca la franare se aude un pufait cand actionez pedala de frana. Ceva asemanator cu un "pufait", gen zgomot produs de un aparat din ala de umfalt saltele sau cand apesi o cu piciorul o minge sparta. A inceput sa faca dintr-o data in mers. Capacitatea de franare nu pare afectata sau nu pare afectata cat sa fie sesizabil. Cu motorul oprit face exact la fel ,acelasi zgomot, doar ca dupa 6-7 pedale se "intareste" si nu mai poate fi apasata (asta cred ca e normal, desi nu am apasat niciodata de atatea ori frana la rece sa stiu daca facea la fel si cand nu pufaia). Suspectez ceva in zona servofranei, dar nu sunt sigur. A mai patit cineva ? Ma poate ajuta cu un sfat ? Sunt curios cate "milioane" date in service-uri inseamna acest zgomot. M-am saturat pana peste cap de masina asta, dar in nici un caz nu am cum sa o vand asa ca o sa tot bag bani in ea probabil, ca pe criza asta nu iau mai nimic pe ea si masina a fost aproape 20K euro ;). Si am zis ca imi iau masina "nemteasca" ca e mai fiabila, nu a iesit bine din garantie ca incepe sa faca probleme deja , adica sa pape bani. Mentionez ca masina are pana in 3 ani si aprox 30K km doar si mentionez nu am fost niciodata "agresiv" cu pedala de frana. Multumesc anticipat pentru orice sfaturi, probabil nu sunt singurul care a patit asa ceva.

Modificat de AndreiO2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil membrana tulumba vacuum sparta sau vre-un furtun de vacuum sarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine "pufaie" uneori cand franez de cand mi-au schimbat lichidul de frana :P

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel pufaie si la mine pe primii 2 cm de cursa, unde de altfel nici nu prinde frana.

Se intampla asta si la mine tot de cand am schimbat lichidul de frana si am pus placute noi pe spate.

Am fost si la aerisit dupa 2000 km dar nu aveam aer. Problema mai nasoala e ca de cand cu pufaitu ala parca e

mult mai ineficienta frana, nu ma mai pune in cap ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e la skoda o2 ca nu am ajuns la schimbat de placute sau alte alea, chestii mecanice nu stiu decat teoretic, nu e nevoie sa aerisesti si ambreiajul daca aerisesti rotile la schimbat lichidul? sau placute ceva, se poate sa aiba si acolo aer ca stiam ca merg pe acelasi lichid.

Curand am mai mers cu cateva, la mine pedala este ferma si brutala la miscari in parcare, la altele apesi si are un fading imens plus ca se apasa greu si dupa ce au oprit masina se mai duc ...

Probabil undeva este o probelma , placute duse , discuri mancate, lichid prost sau neaerisita bine.

Acel fasait banuiesc ca ar4e treaba cu furtunasele de vacum pe undeva sau membrana cum zicea Al mai sus( astea au supapa unisens?), dar nu putem recomanda nimica pe forum exact, ideea e sa ajungeti la un service si sa constate unul care se pricepe ceva-ceva ,apoi ne impartasiti si noua rezultatul.

Bafta!

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am probleme cu franatul, daca am calcat-o ma baga cu capul in parbriz, dar la mers prin aglomeratie unde franezi foarte usor, se aude un pufait, mai degraba un frecat, parca discurile ar avea rugina pe ele si nu se duce. Pana sa fac schimbul, dupa ce se ducea rugina, nu se mai auzea nimic :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu sa schimb lichidul de frana si ma sperie ce spuneti voi. Am frana excelenta acum. La ce service ati fost? Intentionez sa schimb lichidul la Brady sau Autec Pitesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l-am schimbat la Avia Motors Pantelimon. Si la mine frana era foarte buna, dar am zis sa schimb lichidul, de, recomandarea manualului cica.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea lichidului de frana, mai este necesara vreo operatiune suplimentara, pentru aerisirea pompei ABS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au mai facut nicio operatiune, doar au legat masinaria aceea la bidonasul de lichid, l-au schimbat si atat. Ma gandeam ca poate mai trebuia facuta o aerisire, ceva, maybe :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

albertinobuz

Nu se face nicio aerisire. Mecanicul pune lichidul in pompa(face si vacuumul)...pe o parte impinge lichidul vechi, prin aerisire/evacuare la rotile spate, unde colecteaza lichidul vechi- si pe o parte introduce lichidul nou in instalatie. Alte manevre nu se fac. Vorbesc de service reprezentanta. Si cred ca e si destul de ieftin. Recomand sa nu ne jucam cu franele prin service-uri care nu sunt dotate corespunzator.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare putin neprofesionist. De ce nu s-ar amesteca in felul ala lichidul nou cu cel vechi? Mi se pare mai logic sa se elimine tot lichidul uzat mai intai, si cu instalatia complet goala sa se completeze cu lichidul nou. Dar de, nu te pui cu reprezentantele. Ei stiu mai bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asa se face, din ce am vazut si AVIA este dotata corespunzator, zic eu. Desi, dupa cum merg treburile, degeaba ai echipamente daca nu le folosesti ca la carte. Daca operatiunea este asa de simpla, de ce dupa schimbarea lichidului apar probleme?

Mai vin cu o problema, mai veche, de care se pare ca nu scap, respectiv:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

000 - - - Intermittent

Asta este eroare care tot imi apare la Climatronic. Am atasat 2 screen-uri din VagCom, cand recircularea este pornita clapeta ajunge la valoarea joasa, judecand logic se inchide, fiind la valoarea cea mai mica, cand este oprita clapeta nu cred ca se deschide la maxim, ramane la valoarea 116, probabil de aici si eroarea, desi in Output Test urca pana la valoarea maxima, si nu da nici o eroare. Daca sterg eroarea din calculator dupa o perioada iar apare, este a 5a oara cand o sterg. Nici in service nu au stiut de la ce e, la AVIA mi-au spus ca s-ar putea sa fi prins ceva gunoaie si sa se fi blocat, apoi si-a revenit. Nu stiu ce sa ii mai fac. O sa mai incerc in service, insa nu stiu ce costuri presupune aceasta interventie, si daca este vreun fir ceva, o mufa care nu face bine contact nu stiu cum sa ajung la ea, nu stiu unde este situata. Poate sa ma ajute cineva macar cu o informatie cum sa ajung la acest motoras?

Multumesc.

thumb-5385.jpg thumb-5384.jpg

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mario75: Eu am facut operatiunea toamna trecuta si am stat langa ei in cadrul noii locatii a dealerului de la Constanta, lichidul nu se amesteca in niciun fel, pe masura ce aparatul il aspira pe cel vechi , il introduce pe cel nou, pedala de frana ramane apasata cu ajutorul unei cale si astfel se evita intrarea aerului in instalatie/eventuala aerisire...

Rezulatul e cert, lichidul nou e impecabil ca si culoare ! :)

P.S. Eram sa uit , s-a facut inainte de iesire obligatoriu si standul de frane in pret...

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stii cat a costat operatiunea? Doar inlocuirea lichidului si standul de frane.

Mie imi spusese cineva ca trebuie sa se faca si o aerisire a pompei ABS, cu nu-stiu-ce program de-al lor, care actioneaza pompa ABS pentru a scoate tot lichidul din ea. Nu stia nici el sigur, asa auzise. De-asta intreb si eu. Poate e cazul la cele echipate cu ESP, ... cine stie ...

Modificat de mario75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine n-a fost nevoie sa faca nicio aerisire, frana a tinut ca in prima zi dupa operatiune , sau ca si cand nu s-ar fi umblat acolo , iar costul a fost in jurul la 150 de roni cu lichidul lor de frana(DOT 5).. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azreil24 incearac cu un test pe fiecare in parte si vezi daca merge daca se aude acel motoras , eu cred ca merge dar te-ai jucat la ea si nu mai e in basic settings, dai basic settings din nou sa memoreze, cred ca e nevoie de clima pornita sa sa ii dai sa se duca iar in basic settings.

Cred ca gasesti pe ross tech procedura exact la invatarea climatronicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am jucat cu motorasele, merge, urca pana la valoarea maxima. I-am dat si basic settings, poate nu am folosit procedura corecta, m-am dus la Basic Settings si am apasat butonul ON, aparea Basic Settings: ON si apoi incepeau motorasele sa "danseze" prin bord. Multumesc de sfat.

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat lichidul doar de vreo 2 saptamani, la reprezentanta, acolo am reusit sa ma programez rapid...

243 lei, o ora.

INSA - se face aerisire etrieri (cu VAS - vagcom) si aerisire ambreiaj - obligatoriu.

Pompa ABS o aerisesti optional, tot cu vag...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!