Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

ce fel de soft si de la ce tuner? cum ai condus masina dupa resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul l-am facut la TCM,stage 1, in jur de 135 cai,nu am vrut ceva f agresiv. Dupa soft am condus cam la fel...cu motorul rece nu depaseam 2000 rpm,dupa schimbam pe la 3000,daca mergeam mai sportiv o lasam cel putin 2 min inainte sa opresc motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin tot pe tema rulmenti/flanse...care ar fi simptomele defectarii lor?

Va intreb, deoarece nu imi dau seama ce dracu se aude la virare in mers usor..atunci cand debraiez pentru a pleca mai departe...

Doar atunci se aude un clantz, de parca ar fi ambreiajul de Dacie cand cupla...

Cand plec de pe loc, in viraj, nu se mai aude clantz-ul ala nenorocit...

Am intrebat si la Skoda...habar nu aveau...

Cred ca problema mea tinde sa devina una fara raspuns...cum era acceleratia la relanti a lui RRS...

Insa pana la urma RRS a gasit buba... :vwrullz:

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema de clank/clantz si am suspectat de la bucse, flanse etc pana la ambreiaj...

de fapt era tamponul stanga motor (privind din fata) - a durat o jumatate de zi in service pana s-a prins mecanicul care era buba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea in care suspectezi flansa/rulmentul de telecop, la o virare in sens opus (ex.: ai probleme pe partea stanga, virezi in dreapta maxim si la plecarea de pe loc, INCET sau putin mai tare, o sa simti, sau altii din afara masini, or sa observe cum iti vibreaza roata) tu o sa auzi vibratia in masina. Asta am simtit eu. Am trecut peste ''denivelarile'' din'naintea unei zebre si incet si tare, nu s-a simtit mai nimic. Sau, ridici masina pe un elevator si vei observa daca misti de telescop. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DanuAL - mersi, insa nu am simptomele astea...cel putin nu am observat; insa o sa cercetez cu atentie. :icon_thumright:

@kluand - imi suna cunoscut intamplarea ta, insa mie imi face pe stanga, la sofer...cand stau in dreapta nu aud nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

am si eu o problema destul de veche la masina - octavia II 1.9TDI - cam de 1 an si jumatate cand merg cu masina pe un drum ff putin accidentat se aude, numai pe puntea fata, un zgomot - parca ar fi prinsa o bucata de tabla cu un surub, dar intre timp s.a slabit surubul - asa este zgomotul - am schimbat pe fata bielete, capete bara, bucsele cele mari si bieletele antiruliu. Am verificat flansele si sunt in regula (la inceput am crezut ca este scutul de la motor - este metalic si ma gandeam ca poate nu sunt bine prinse suruburile). Mai precis cand se aude zgomotul zici ca sunt doua fiare care se imbina si au joc in ele. Am pus masina si pe elevator si mecanicul mi-a zis ca nu vede nimic in neregula. Sa fie oare rulmetii de la roata (sper sa zic bine - nu ma pricep, iar daca am facut o gafa imi cer scuze), sau pivotii? Mentionez ca daca dau cu masina in groapa nu se aude nici un zgomot, numai cand sunt mici denivelari, cand trec peste opritorile de la trecerile de pietoni.

Puteti sa-mi dati si mie niste sfaturi?

Multumesc anticipat si va doresc o zi frumoasa,

Razvan

Modificat de razvan82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la aceste simtome.

Eu am schimbat aproape tot mai putin telescoapele si rulmenti care sunt ok.

Am suspectat etrieri dar nu este de la ei, am mers pe drum cu piatra cubica si am apasat putin frana si tot asa facea.....

Este un fel de clentanit ceva de genu asta . Sa fie oare de la caseta de directie (suruburi slabite ceva....)

Cine descopra de unde vine toata chestia asta este super meseriasi. fac cinste cu o sticla de WHISKEY.

Eu sunt cam dezamagit de calitatea Skoda.

Sa aveti o seara placuta!!!!

QUOTE INUTIL

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea: horias du-te la Nea Tase de la Skoda, Autec..explica-i care e treaba...este imposibil sa nu ii dea de cap;

Platesti..cat platesti...insa cel putin scapi de durere!

Eu am vazut ca este destul de priceput si am auzit numai lucruri bune despre el.

Azi, cand au dat jos scutul, am gasit cele 2 bucse de aluminiu cu ceva joc in ele...nu este mare..insa este joc.

In privinta calitatii..hmm...la ce drumuri avem... :P

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Eu am dus-o anul trecut la standul itp de la noi din iasi de la skoda si mi-a aratat tipul de acolo exact si live care sunt bucsele cu jocuri si mi-a zis ce trebuie schimbat. Cand am dus-o la mecanic el a gasit fix acele bucse ca trebuie schimbate si dupa inlocuire - surpriza - o gramada de zgomote si greierasi au disparut (au ramas doar binecunoscutii greieri din interior... :D( )

Dar punerea masinii pe standul itp si testarea a scos la iveala bucsele problematice si locurile cu "greieri" din trenul de rulare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

25000......

QUOTE inutil

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am si eu o problemutza cu Skoda mea.

La plecarea de pe loc si la un mers mai sportiv a inceput sa scoata fum alb cu un miros intepator.Are 22.000 de km si pana acum nu a scos nici un pic de fum.

Are cineva idee de la ce poate fi?

Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De sub capota? daca da, turbina... start la service pana mai ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul cred ca se refera la fumul de pe teava de esapament, daca iesea de la motor isi dadea si el seama ca e ceva grav dar nu inteleg de ce zici tu ca e turbina... Acum sa revenim, daca scote fum alb pe teava de esapament verifica nivelul lichidului de racire mai intai ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum simte mirosul fumului, la plecarea de pe loc, si la mersul mai sportiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o problema care ma seaca la o octavai II fsi..am facut revizia saptamana trecuta si la primul drum lung nu mi-am recunoscut motorul la turatii de peste 3500 si la acceleratii puternice in sensul ca este foarte zgomotos fata de cum suna intainte de a face aceasta revizie..supectez ca mi s-a pus ulei castrol 5w40 diesel in loc benzina..este posibil ca aceasta sa fie cauza zgomotului puternic..si in plus dupa ce parcurg vreo 3-4 km, in mers, treapta 2-3, fara a mai apasa pe accelerate am niste vibratii puternica in caroserie produse in zona motorului...Orice sfaturi sunt binevenite....

Modificat de nilatac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nilatac, pt ca ai facut revizia la un service autorizat implicit ai si garantie. Daca masina ta merge mai prost decat inainte eu as zice sa te duci sa le sesizezi aceste probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu patesc exact la fel!

Tot o SKODA O2 / 2.0 TDI / 140 CP / DSG

o urmaresc de 2000 km - de cand am cumparat-o sh! Am fost cu ea la revizie si mi-a spus ca e normal sa se evapore lichid de racire!Au completat cu 100-200 ml si asta a fost!

Tind sa cred ca la mine se evapora/dispare lichidul cand dau drumul la AC! - stie cineva de ce?

Am facu testele de mai jos:

1. Antigelul este curat / culoare roz normala / fara urme de ulei - busonul curat

2. Uleiul de motor in parametrii normali - fara miros de antigel / fara spuma pe buson ULEI

3. urme de lichid de racire (roz) nu am gasit pe nicaieri

4. in vasul de antigel nu apar bule / borboroseli - am urmarit vasul fara capac pana a ajuns la 90 grade motorul si nimic!

5 supapa de la busonul vasului cred ca functioneaza - in vas nu e o presiune foarte mare ...nici dupa cateva ore bune de functionare - cum pot testa aceasta supapa?

6. masina nu a semnalat nici un warning in bord - diagnoza cu VAG COM iarasi a iesit ok!

Orice info e bine venita!

Salutare, revin cu problema mea cu antigelul (care dispare)...

Am observat o chestie: dupa ce alerg putin masina pe la ture mai multe (>3500rpm) in borcanul de expansiune se formeaza ceva presiune, care e mult mai mica decat atunci cand merg cu ea normal (<2500rpm, Drive + condus calm). In momentul cand deschid capacul iese aer si nivelul antigelului creste cu ~2cm cand o alerg si cu 0.5-1cm cand merg normal.

Ideea e ca antigelul nu dispare constant. Daca fac Cta-Buc-Cta nu ia aproape deloc. Daca fac 500km in decursul a mai multor zile dispare din borcan cam ~2-3cm de lichid in functie de cum merg. Daca dupa ce ma dau la ea desfac borcanul sa eliberez presiunea, antigelul nu se mai pierde, sau cel putin nu am mai observat eu.

Momentan fac un experiment cu capacul borcanului. I-am scos supapa aceea neagra si am lasat doar capacul propriu-zis sa vad daca mai dispare pentru ca am senzatia ca il mananca numai atunci cand ramane presiune mare in borcan dupa ce opresc motorul.

Si intrebarea mea este: Are ceva daca i-am scos supapa si nu se mai creeaza acea presiune in borcan? Ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tind sa cred ce zic multi mecanici, ca este normal sa se mai consume din antigel, si nu am auzit doar de la unul singur aceasta afirmatie. Apa aceea fierbe, se creaza presiune, presiunea este eliberata prin supapa odata cu vaporii de apa, ce apar datorita temperaturii ridicate. Parerea mea. Poate nu gandesc bine.

In 25.000 de km am completat maxim 100 ml, inclusiv reglarea concentratiei de antigel la revizia de 15k si de atunci nu a mai scazut nivelul. Dar la mine este 1.9, la 2.0 o fi mai "incins" si fierbe apa mai repede :)

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Apa' aia nu fierbe, decat daca e apa. La mine nu s-a consumat/fiert nici un pic de doi ani si 30.000 km de cand am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu fierbe nici daca e apa chioara :Driver:, pentru ca in instalatie e presiune si se modifica punctul de fierbere al apei de la 100 de grade celsius la 120 de grade celsius ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de ce se formeaza condens in vas daca nu fierbe apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca nu fierbe nu inseamna ca nu se evapora :D, eu ma referam strict la punctul de fierbere ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_balan

EEu am completat vreo 100ml la 6000 km si pana la 47.000 cat am acum nivelul a ramas acelasi. Practic si eu tot 2.0 am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!