Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Da, lemforder am comandat si eu peste tot si domnu Horia la fel dar dupa cate stiu unele din bucsele de la o2 nu le face lemforder, asa ca te simti obligat sa iei altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

am revenit cu o intrebare:

Ce legatura are ambreiajul cu sistemul de CLIMA (AC)?

(ce se intampla cu clima cand apas pedala de ambreiaj?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am postat o problema recenta gasita la masina ( http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1254329 ) si ma gandeam ca e posibil sa aibe o legatura cu ambreiajul.

Intreb deoarece imi face figuri clima (cred ca furtunelul spart e de la clima si nu are legatura cu ambreiajul)

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce furtunase sparte? Nu exista furtunase ca nu e dacie...dacia avea la aeroterma directionarea cu furtunase cu aer.

Nu cred ca are nici o treaba clima cu ambreiaju.

Singura data cand are treaba clima cu ambreiaju, este la cuplarea mersului inapoi.

Atunci clima face galagie, si anume trece singura pe recirculare fara sa vezi butonul aprins.

Ea stie ca atunci cand mergi cu spatele, gazele de la toba le poate baga inauntru si trece pe recirculare sa nu se intrample acest fenomen.

Ceea ce auzi tu este vreun scartait de arc sau ceva de la pedala probabil, in cel mai rau caz poate fi de la o aerisire de ambreiaj.

Nu te pricepi , mergi la service si explica oamenilor ce auzi si sa faca si ei ceva verificari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca m-as pricepe, de aceea am intrebat. Cat despre service, am fost la brady si nu au gasit nimic.

Explica-mi te rog, daca nu iti cer prea mult ce inseamna aerisire de ambreiaj.

Multumesc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Horias cit au costat bucsele si cu bieletele antirului? Eu am 27 de mi km si a inceput sa troncane la grobi si piatra cubica.Pina la urma ai rezolvat ?se mai aude ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu problema mea cu antigelul (care dispare)...

Am observat o chestie: dupa ce alerg putin masina pe la ture mai multe (>3500rpm) in borcanul de expansiune se formeaza ceva presiune, care e mult mai mica decat atunci cand merg cu ea normal (<2500rpm, Drive + condus calm). In momentul cand deschid capacul iese aer si nivelul antigelului creste cu ~2cm cand o alerg si cu 0.5-1cm cand merg normal.

Ideea e ca antigelul nu dispare constant. Daca fac Cta-Buc-Cta nu ia aproape deloc. Daca fac 500km in decursul a mai multor zile dispare din borcan cam ~2-3cm de lichid in functie de cum merg. Daca dupa ce ma dau la ea desfac borcanul sa eliberez presiunea, antigelul nu se mai pierde, sau cel putin nu am mai observat eu.

Momentan fac un experiment cu capacul borcanului. I-am scos supapa aceea neagra si am lasat doar capacul propriu-zis sa vad daca mai dispare pentru ca am senzatia ca il mananca numai atunci cand ramane presiune mare in borcan dupa ce opresc motorul.

Si intrebarea mea este: Are ceva daca i-am scos supapa si nu se mai creeaza acea presiune in borcan? Ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut - cel mai probabil ai un por care se deschide numai la rece.

Nu e bine sa mergi fara supapa in vas. Lichidul are cca 90-95C si supra-presiunea creata foloseste la mai multe chestii: creste temperatura de fierbere; scade evaporarea si pierderile prin evaporare; scade cavitatia pe palele pompei de apa

Exista o scula speciala pt testare - mergi la un service, cu masina rece - eventual stata la ei peste noapte, dupa care conecteaza o pompa care presurizeaza circuitul de racire fara pornirea motorului. De aici incepe partea grea - trebuie urmarita sursa scurgerilor....se poate folosi si colorant in lichid pt identificare mai usoara.

Cel mai bine e sa fie masina pe rampa, ca sa poti privi de oriunde. Sper sa se rezolve usor! In extremis, merge si o prostie de etansat pierderi, insa eu nu as folosi aditivi din aia...

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Horias cit au costat bucsele si cu bieletele antirului? Eu am 27 de mi km si a inceput sa troncane la grobi si piatra cubica.Pina la urma ai rezolvat ?se mai aude ceva?

salut!!! la firma la care am apelat eu dealtfel o firma foarte serioasa au costat in jur de 600 lei cu manopera cu tot. In ceea ce priveste situatia, nu sa schimbat nimic. Simptomele sunt aceleasi, mai am de schimbat flansele telescop + telescoapele.....Cred totusi ca este o probleme la flanse pt. ca testul la telescoape a iesit super bine 83% fata 93% spatele.....Eu zic sa schimbi flansele si ne spui si noua daca mai ai aceleasi simptome (eu am schimbat bucse + bielete si degeaba)....Ma poti suna si mai discutam.....Ai telu meu 0769621519.......

Modificat de horias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Horias asa am sa fac ,dar inca nu stiu exact cind sa ma duc pe la service ca sunt in renovare,daca totusi reusesc si ajund si rezolv problema te tin la curent ,iar daca le schimbi tu inainte dai un semn pe forum.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentii din capul telescopului, i-au indicat cei de la Autec, ca ar troncani..

Deocamdata nu troncane sa ma deranjeze, insa ma gandesc sa ii schimb la 100 K;

Nici nu costa mult..vreo 60 RON rulmentul, insa costa manopera...

Mai vedem..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va scriu si eu deoarece ma rog ca cineva imi poate da un raspuns sau daca s-a mai intalnit cu probleme de genul.

Anul trecut in vara cand au fost ploile acelea mari am intrat cu masina in apa si mi-a intrat apa la motor.

Am fost la un service unde a fost curatata toata instalatia cap coada (nu am apelat la service autorizat deoarece casco nu acopera un asemenea eveniment iar cei de la un service Skoda imi cereau 2000 lei pt curatare).

Dupa ce am curatat-o am fost foarte fericit ca masina a pornit iar motorul nu se stricase, aveam compresia in parametrii si totul mergea normal.

De atunci am cateva mici probleme masina la relanti are mici vibratii dar nu mereu, iar la pornire cand este motorul cald porneste mai greu parca are un moment cand rupe (porneste mereu la prima cheie). O alta repercursiune este faptul ca a inceput sa scoata ceva mai mult fum mai ales intr-a doua cand ii dau talpa lasa un norisor si dimineata cand e frig:), dar aceste lucruri le-am pus pe seama catalizatorului in care a intrat de asemenea apa.

De cand am observat aceste lucruri am fost cu ea la verificari peste tot (Brady, Avia) unde mecanicii mi-au spus ca masina este in parametrii normali si nu au putut sa imi dea vreo explicatie.

La ultima revizie din noiembrie, mi-au fost schimbate compresorul, o rola care are legatura cu compresorul si cureaua de il invarte(datorita unui zgomot de fasait produs de compresor) si electrovalvele. Parca o perioada masina a fost ok si nu a mai facut asa exceptie faza cu fumul.

Acum de vreo 2 luni a reaparut acel fasait cat si restul problemelor.

Rugamintea mea este daca cineva s-a mai intalnit cu asemenea probleme, astept pareri, sugestii.

Multumesc!

Modificat de hoox2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la vibratiile mici pe care le experimentezi la relanti:

1. posibil sa fie de la ulei sau filtru combustibil.

2. volant

Pornirea la cald:

1. probleme de soft

2. baterie dusa

3. alternator bușit.

Bogdan.

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentii din capul telescopului, i-au indicat cei de la Autec, ca ar troncani..

Deocamdata nu troncane sa ma deranjeze, insa ma gandesc sa ii schimb la 100 K;

Nici nu costa mult..vreo 60 RON rulmentul, insa costa manopera...

Mai vedem..

Salut!!! De unde ii iei tu cu 60 buc ca eu am gasit cu 105 Boge si 130/buc. Ce marca sunt????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horias, iti spun ce mi-au spus si cei de la Autec, eu nu am de unde sa stiu...

Intr-adevar, m-am gandit si eu ca pretul este suspect de mic, insa asa au grait.

Acum..o fi fara TVA sau cu TVA, nu mai conteaza, tot mic este.

Du-te pana la ei...si intereseaza-te, poate chiar asa o fi...

Stiu ca mi-au zis ca se percep 2 ore manopera pe fiecare telescop..demontare, montare...etc;

Aaa...si se reface directia!

Modificat de claudiusnc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat eu cu ei astazi si mi-au spus ca toata afacerea costa cam 750 lei cu rulmenti cu tot. (flanse + rulmenti)

O sa le schimb la servisul unde am schimbat si restu cu 370 lei fara directie. (flanse+rulmenti)

,Hoti' astia la Autec, baga in ele de nu se poate!!!!!

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicabil pretul, deoarece vreo 500 RON cred ca este manopera...

Eu am zis ca nu costa prea mult, deoarece banii pentru reparatie intra pe cheltuieli la firma..apoi si TVA - ul la factura se deduce...imi convine!

De fapt...daca nu iti deduci TVA, cheltuieli...leasing...etc, nu merita sa cumperi masina noua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are directia ? Niciuna si nu cred sa iti faca directia ca nu e cazu.Ca vor ei sa o includa da, dar totusi...Asta cu flanse plus rulmenti nu stiu ce inseamna , eu stiu ca nu se pot comanda rulmentii de la flansa separat sua ceva de genul asta. Exista si ma insel eu?

Mama lor de rulmenti ca ieftini sunt daca e dupa Autec, mie mi-au luat pe un ornament de bord de 10 cm cel mai mic din dreptul cheii de la contact 48 de ron , un nimic de plastic care, cand am demontat pe acolo l-am pierdut.

Ma mut la ei daca ar fi asa simplu si ieftin dar mi-au luat odata aproape 10 mil pe un rulment spate, ca e defect si era doar murdar si nu citea senzorul tot timpul...

PS Claudiu si Horia va astept duminica la bavaria la un cico :Driver:

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu la masina din semnatura rulmenti si flansa la service autorizat (Adria Suceava). Manopera a fost parca in jur de 370 RON (am factura o sa arunc un ochi acasa sa vad exact cat a fost). Rulmentul si flansa se pot comanda separat, dar se recomanda sa le schimbi odata. Manopera a fost destul de ok, avand in vedere ca a dat jos mult de pe masina ca sa ajunga sa dea jos amortizoarele. Eu am avut optiunea ca la piese sa-mi cumpar pieseoriginale skoda sau piese de producator. Diferenta dubla in favoare pieselor de producator. De ce acest pret cele originale erau produse in Germania cele de producator in Turcia. Am optat pentru cele originale, chiar daca a fost cam mare pretul. Schimbarea componentelor am facut-o desi nu era un zgomot la amortizoare, dar oricum trebuia sa schimb niste bucse care insemnau ca trebuie sa dea jos un brat pe care oricum l-ar fi dat jos daca schimba rulmentul si flansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are directia ? Niciuna si nu cred sa iti faca directia ca nu e cazu.Ca vor ei sa o includa da, dar totusi...Asta cu flanse plus rulmenti nu stiu ce inseamna , eu stiu ca nu se pot comanda rulmentii de la flansa separat sua ceva de genul asta. Exista si ma insel eu?

Mama lor de rulmenti ca ieftini sunt daca e dupa Autec, mie mi-au luat pe un ornament de bord de 10 cm cel mai mic din dreptul cheii de la contact 48 de ron , un nimic de plastic care, cand am demontat pe acolo l-am pierdut.

Ma mut la ei daca ar fi asa simplu si ieftin dar mi-au luat odata aproape 10 mil pe un rulment spate, ca e defect si era doar murdar si nu citea senzorul tot timpul...

PS Claudiu si Horia va astept duminica la bavaria la un cico :)

Salut!!! Multumesc pt. invitatie, sper sa pot ajunge......mai discutam la telefon in legatura cu ora intalniri. In ce priveste flansele si rulmenti am inteles ca se gasesc si separat....

Cu respect!!!!!

Modificat de horias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu flansele si rulmentii la 50 000 km, nu era chiar necesar dar am schimbat si suspensia cu KW sport. Ce aveam pe masina, flansele, erau facute in Turcia, acum am pus Sachs, din pacate urmeaza sa schimb/repar turbina...are un joc maricel in ax, si un fluierat metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da m-am uitat si eu azi pe program , vin si separat dar problema nu se face in rulment ci in flansa propiuzisa, deci rulmentul il cam schimbi degeaba ca flansa aia are totusi joc si cu un rulment nou, asa mi-au zis mecanicii.

Asa ca cel mai simplu e sa schimbi flansa cu totul sa scapi de joc definitiv.

Si la mine tot in alea se aude si din ce in ce mai rau

Este singura care se misca pe masina dar ma asteptam sa nu faca asa zgomot dar azi am mers cu una care batea rau de tot , cu totul nou pe ea in afara de acele flanse si m-am convins ca la fel se aude si la mine, simt pe pielea mea cum acel zgomot se aude mai rau pe zi ce trece.

E si normal ca nu mai am nici eu suspensia ei.

@bbv1976 eu cam tot ce am schimbat la masina asta avea made in turcia si nu au fost bune, tot ce am pus este firma lemforder sau ceva bun , in nici un caz nu mai scrie made in turcia decat pe flanse.

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu flansele si rulmentii la 50 000 km, nu era chiar necesar dar am schimbat si suspensia cu KW sport. Ce aveam pe masina, flansele, erau facute in Turcia, acum am pus Sachs, din pacate urmeaza sa schimb/repar turbina...are un joc maricel in ax, si un fluierat metalic.

@gabi_gci : Toate astea la doar 50 Tkm ?

Modificat de radioman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai suspensia era ok, dar vroiam ceva sport, cu turbina este mai nasol...am respectat tot ce am citit pe forum in legatura cu consusul TDI urilor. Este adevarat ca i-am schimbat softul de vreo 10 k dar parca totusi este prea devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!