Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Eu nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca O2 nu suporta resoftare, sunt atatea care au soft-ul modificat si functioneaza foarte bine, mai ales ca softul era unul TCM, poate persoana care a facut resoftarea era mai putin experimentata. Ce date aveai dupa resoftare, CP, cuplu?

mie mi-au spus mai multe persoane ca octavia 2 nu raspunde prea bine resoftarii,am mai spus intr-un topic,baiatul care a facut resoftarea,nu dau nume,nu mi-a dat o alternativa a unui soft mai pasnic,m-a asigurat ca rezista foarte bine cu 140cp si 310Nm.in nici un caz nu am spus ca softurile de la tcm nu sunt bune,ei ca firma lucreaza profesional,oi fi avut eu ghinion si oricum a fost decizia mea sa o resoftez,nu m-au obligat ei.

Daca nu ai mers decat 2 saptamani cu softul modificat eu zic ca nu a afectat cu nimic turbina. Poate fi un defect de fabricatie sau poate fi vina ta, accelerari puternice din plaja 1000-1700 rpm care duc la efectul de surge si implicit cu timpul la ruperea axului...

poate fi si un defect de fabricatie caruia modificarea de soft i-a dat un impuls,m-am gandit si la asta,dar in nici un caz accelerari din plaja pentru ca stii cum e la O2,cat de urat se simte motorul cand e subturat,plus ca eu nu schimb niciodata sub 2000rpm.problema care ma framanta acum este sa nu fi ajuns ceva din turbina in motor,cum se poate afla asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-au spus mai multe persoane ca octavia 2 nu raspunde prea bine resoftarii

Ce aveti fratilor cu afirmatia asta? Are Octavia 2 alt motor decat celelalte surate ale grupului? Daca aveti de comentat cu privire la soft/resoftare, o puteti face in aria TDI avand in vedere faptul ca discutati despre un motor TDI.

LE: ca idee, problema cu trubina crapata dupa resoftare (daca asta o fi intr-adevar cazua?!) a avut-o si un amic cu G V...acelasi motor.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aceea am si afirmat ca poate fi vorba de un defect de fabricatie caruia remaparea i-a dat un impuls.asa sunt eu mai ghinionist de fel.intrebarea mea este,e posibil sa fi ajuns ceva bucati din turbina in motor?masina e la Mobel si presupun ca isi dau seama daca se intampla asa ceva,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile din interior nu apar pe maxidot sau pe ceasuri ca eroare...doar cele din exterior

am o2 din 2006 1,9 tdi 105 cp motor bjb am o problema cu ea numai vara la caldura si la drum lung da in nas foarte tare.se simte in volan si nu se duce mai departe cu acceleratia.asa a inceput sa faca de la 60 000 acum am 97 000.din toamna si pana acum nici o figura.ma gandesc ca vine iar caldura si probleme.mi-a pus cineva de la brady calculatoru pe ia si nu arata nimic.altcineva spune ca e cipu de turatie de pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de aceea am si afirmat ca poate fi vorba de un defect de fabricatie caruia remaparea i-a dat un impuls.asa sunt eu mai ghinionist de fel.intrebarea mea este,e posibil sa fi ajuns ceva bucati din turbina in motor?masina e la Mobel si presupun ca isi dau seama daca se intampla asa ceva,nu?

Sunt curios ce turbina era pe masina? Gaeret sau KKK ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al nu stiu ce turbina era.o sa intreb maine ca merg sa o iau.am rezolvat problema cu directorul de service,pe care il cunostea tata.piesa s-a dovedit a fi defecta din fabricatie,si ei au spus ca nu e normal sa pice la 90000,si sefii din cehia au hotarat sa o schimbe pe cheltuiala lor.bine asta se intampla dupa mult scandal nervi si interventii.momentan masina e in service pentru revizie si schimb de bucse.o sa revin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe garantie schimbata? pai ma nene tu ai avut pile nu gluma :lol: garantie cred ca nu mai era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sony4uandrei, cum conduci tu la ce rpm si cand o calci? Aici ar putea fi raspunsul...

Eu am avut softarea TCM stage I (140CP declarati) din august pana in martie, am facut Bulgaria, turul tarii si alte drumuri in viteza... fara probleme, si am 125 000km; din martie am cca. 1000km cu soft Race, ambreiaj si turbina stock (sper sa fie G nu KKK) - mai sunt 2 persoane cu soft Race pe stock, fara probleme pana in prezent (Calin are zeci de mii de km cu 160CP).

Daca tu conduci corect dpdv al turatiilor/incalzire motor/oprire motor, e posibil sa fie acel defect de fabricatie agasat acum de soft :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Am si eu nevoie de parerile voastre in legatura cu o problema gasita curand.

Pe scurt: la apasarea scurta a ambreiajului (1/3) din cursa aud un fasait. Il aud doar cu muzica oprita si geamul deschis.

iar dupa o lunga stationare cand pun contactul masinii se aude ca si cum (scuza-ti-mi analogia) ai soarbe suc cu un pai... dintr-o cutie de cola aproape goala

Pe lung:

Dupa o cursa prin bucuresti pe la orele 18 prin traficul de ra*at pe care-l poate avea acest oras.. am inceput sa aud fasaituri la ambreiaj... ca si cum un cablu ar avea o gaura mica si iese abur prin ea.

Mi s-a intamplat de 2 ori pana acum, prima data s-a manifestat foarte zgomotos (aveam cd-playeru oprit) si l-am putut auzi. Iar a 2 a oara foaaarte incet, presupun ca nu era ambreiajul destul de incalzit.

Masina nu are nici o alta problema in afara de acel fasait, nu tremura, nu patineaza ambreiajul, nu scapa ambreiajul.... nu are nimic altceva.

Multumesc anticipat :)

Bogdan

Modificat de Intrus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun / Garnitura fisurat/a la ambreiaj (care e hidraulic). Du-te la o constatare si pe urma afla cat costa din mai multe locuri ce iti trebuie, nu te arunca sa dai bani celor de la reprezentanta.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca la cei 70.000 km pe care ii are ,a venit si randul masinii mele sa aiba probleme. Problema se manifesta dupa franari repetate in timp scurt (de exemplu la coborarea unei pante),mai exact la a patra sau a cincea pedala,aceasta se intareste si franarea nu mai are efect (cam in genul in care franezi fara motor pornit).

Cu siguranta problema este de vacuum al servofranei,dar as vrea sa stiu daca s-a intalnit cineva cu asa ceva si care a fost rezolvarea.Precizez ca in rest frana se comporta exemplar si ca la revizia de 2 ani (masina are acum 3 si ceva) am schimbat lichidul de frana asa cum e specificat in carte.

Modificat de rdirectoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furunele si cotul de plastic care intra din pompa de vacuum in servofrana, trebuie sa desfaci tubulatura de aer de la filtru spre motor-e usor - pentru acces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu o schema? ,,, nu sunt tocmai MacGyver :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am schema...dar: in dreapta ai filtrul de aer cu MAF pe el, sunt 2 coliere care se desfac mai bine cu un cleste cioc papagal, desfaci furtunul si pe motor in dreapta ai sa vezi furtunul care are la mijloc un cot de plastic, si intra in peretele de deasupra pedalierului in servofrana care arata ca si o farfurie intoarsa... ma exprim plastic :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris si aici, dar chiar ma ingrijoreaza eroarea de Emission Workshop. Voi ati avut probleme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dibuit problema:un furtun care intra in servofrana era plesnit. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.astazi am luat masina de la service.dupa o saptamana.ce sa va spun,vis.eu eram invatat toata ziua in masina,si o saptamana cu metroul m-a distrus psihic.masina merge foarte bine tinand cont ca am schimbat toate filtrele si bucsele,zici ca e noua. :cool:

Pe garantie schimbata? pai ma nene tu ai avut pile nu gluma :rolleyes: garantie cred ca nu mai era.

am avut si ceva pile si noroc.service-urile au inceput sa tina cont de clienti pentru ca au inceput sa ii piarda si eu de cand am masina am facut absolut toate reparatiile la skoda,deci sunt un client fidel.masina nu mai era in garantie,dar turbina a fost data ca defecta din fabrica.

sony4uandrei, cum conduci tu la ce rpm si cand o calci? Aici ar putea fi raspunsul...

Eu am avut softarea TCM stage I (140CP declarati) din august pana in martie, am facut Bulgaria, turul tarii si alte drumuri in viteza... fara probleme, si am 125 000km; din martie am cca. 1000km cu soft Race, ambreiaj si turbina stock (sper sa fie G nu KKK) - mai sunt 2 persoane cu soft Race pe stock, fara probleme pana in prezent (Calin are zeci de mii de km cu 160CP).

Daca tu conduci corect dpdv al turatiilor/incalzire motor/oprire motor, e posibil sa fie acel defect de fabricatie agasat acum de soft :D

cand masina e rece o las 5 minute dupa ceas pornita,pana ajunge apa la o temp ridicata,evit sa trec peste 2500-2700rpm,nu schimb niciodata sub 2000rpm si dupa un drum mai lung cu talpi si viteza mare la oprire las motorul sa scoata toate gazele din el(1-2min).discutia despre soft este tardiva,a fost decizia mea si cred ca si ghinionul tot al meu.stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema mea...

Am fost la o verificare la service-ul Brady din militari si nu au gasit nimic. In afara de 2 oringuri schimbate la intercooler ... nu au putut sa gaseasca problema pentru care venisem.

S-au uitat peste tot ... n-au gasit nimic.

what now? :-)

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la skoda mea.La viteza constanta si turatie constanta oscileaza acele vitezometrului si turometrului.

Aveti idee de la ce ar putea fi?

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve,

Am din 2007 Octavia2 2.0/140CP, diesel, cutie automata, DSG

si 2 probleme care au venit peste mine la sfarsitul iernii si pe care nu le-am rezolvat:

1. in plin trafic m-am trezit ca nu mai functioneaza comenzile de pe volan(bluetooth, audio radio/cd, iluminare bord si volan ;) ,

am fost al service Porche (unde am facut reviziile 2 ani cat a fost in garantie) si mi s-a spus ca ar fi doua variante:

-o spira pe circuitul electric (ar costa cam 300lei reparatia)

-sau varianta pesimista, problema sa fie de la computerul masinii (costul reparatiei sa fie pe la 5000lei :)

a mai avut cineva problema asta?

2. alta bataie de cap pe care o am e cu pornirea..

mi s-a intamplat de cateva ori din februarie pana acum sa nu-mi porneasca, decat dupa mai multe incercari..

am fost la service si era o problema cu nu stiu ce senzor de la injectie.. s-a rezolvat, a mers o bucata de vreme..

acum a revenit:

trebuie sa insist cu contactul de pornire, apoi se aprinde martorul de presiune la ulei motor, desi nivelul pare OK,

pana la urma porneste dupa mai multe insitente.

mi s-a intamplat de cateva ori in ultima saptamana..

a mai patit cineva?

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compuiter nu poate fi decat cel de coloana de volan si e 700 lei, iar daca e intrerupta spira, mai poti astepta si sa vezi daca nu mai merge claxonul sau apare eroare de airbag.

Cat despre pornire fa o diagnoza si vezi daca e vreo problema. porneste greu la cald sau la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!! Am si eu o problema la circu' asta de masina...Mentionez ca am schimbat bucsele la bratele inferioare(ambele), am schimbat bieletele antiruliu si persista in aceasta problema.

Problema: cand rulez pe piatra cubica se aud ceva zgomote gen trosnituri, sa le ia drku pe parte fata, specific- numai pe piatra cubica........

Acum, de ce am folosit apelativu 'circ', am numai 25000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cumva e un pufait? de la amortizoare... pe gropi cum se aude?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A depistat domnul Horia ce era, bieletele antiruliu sunt foarte fixe cand masina e suspendata , a fost nevoit sa le demonteze sa mearga fara ele si automat a disparut orice urma de trosnit, joc au foarte putin dar se misca infernal de usor.

Inca odata am constatat ca sunt sute de firme pe care fabrica le contracteaza sa faca bucsele si alte subansambluri .Difera de la o masina la alta.

Ale mele erau made in turkey, astea sunt doar cu sigla pe ele si atat.Nu scrie pe ele unde sunt facute, la alta am vazut made in poland, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder par cele mai de incredere... eu sunt patit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!