Jump to content

Probleme mari si enervante Octavia 2


raz.ro
 Share

Postare recomandată

Din propria experienta si multe cazuri pe forum, resoftarea ne-a scapat de toate problemele; unii au schimbat si electromotorul... tot resoftarea i-a salvat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca vorbim vorbe goale, nici unul dintre voi nu vrea sa rezolve problema fizic decat cu un soft...

Se poate si din soft, dar pana la urma acel lucru care e defect, va ceda de tot si va costa mult mai mult inlocuirea lui totala decat reparatia de acuma.

Eu nu inteleg un lucru , cand spuneti am o problema si o postati pe forum, de ce nu mergeti pana la capat sa o rezolvati?

Ajung la concluzia ca nu exista problema aia, este doar o parere. Pana acuma eu am inteles doar ca mario are aceasta problema care o stie de 2 ani.

Dupa cate am inteles nu a ajuns in stadiul in care cand e calda dai 10 min la automat pana iese fum din borne si electromotor si nu o ia.

RRS eu nu inteleg de ce tot spui intruna cu softul.Gaseste o masina care face asa pune acel soft si vedem sigur daca mai face.

De fapt nu sa gasesti, sa gasim pe cineva dornic sa incerce acest lucru avand problema mentionata.

Eu iti arat 10 exemple care mai fac si care s-au rezolvat altfel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masinile la care am rezolvat din soft problema pornirii greoaie la cald , pornesc la fel de usor si acum, chiar daca nu s-a schimbat bateria si nici electromotorul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, ai vreo informatie despre ce reprezinta blocul 1 de masura (la PD)? Pare sa fie o corectie a cantitatii injectate, asta inteleg, insa ai idee despre ce e vorba mai in detaliu (de ex - numai la pornire, doar sub o anumita sarcina/rpm, sau e o corectie globala)? Am cautat pe net si nu am gasit nimic. Stii cumva ce reprezinta valorile? Am vazut ca recomanzi un 300 - dar ce reprezinta? Corectia aia ar putea fi si de avans la injectie... 300 ala pare mai degraba avans la injectie (3grade corectie)?

Din cate stiu, probleme au fost cu un lot pana prin 2006, la care cantitatea injectata la turatii mici (pornire) cu motorul cald era insuficienta. Asta e singurul caz in care problema trebuia rezolvata soft. Dupa 2006, daca nu ma insel, problema a fost rezolvata, si nu ar trebui sa fie necesara o adaptare. Stii ceva in plus fata de asta?

Mersi de informatii.

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea e din dec 2004. E posibil sa se incadreze in lotul ala.

Asta e, eu sunt putin chitibusar, si vreau ca totul sa functioneze perfect. Ma deranjaza faptul ca, cateodata, cand e cald trebuie sa tin cheia 3-4 secunde ca sa porneasca. Ma gandesc ca lucrul asta poate epuiza bateria prematur, mai ales la un stil de condus pe drumuri scurte si porniri dese. Demarorul ala, atunci cand e pe duca, are bucsele crapate, mancate sau are alte probleme, nu ar trebui sa se auda in vreun fel? Mie mi se pare ca merge normal, fara alte zgomote suspecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al, ai vreo informatie despre ce reprezinta blocul 1 de masura (la PD)?

NU am nici o informatie despre ce reprezinta, nu am spus ca recomand 300, se mareste de la 0 la 100, se vede cum porneste, daca nu e satisfacator, se modifica la 200, se face la fel si asa se ajunge la 300, este valoarea maxima. Modificari din 50 in 50 nu am vazut sa aiba influenta.

Nu este avans deoarece , dupa modificare nu se modifica sincroangle in grupul valorilor de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am modificat valoarea in blocul 1. Am cautat ca motorul sa fie cald si am verificat ca pornirea sa fie greoaie. Am modificat din 0 in 100, si am observat o inbunatatire a pornirii. Am schimbat inapoi in 0 si nu am mai observat vreo diferenta. A pornit la fel ca atunci cand am pus 100. Am pus 200 si a pornit la fel de bine. Am lasat 200, sa vad daca mai apare fenomenul la cald. Daca o sa apara in continuare voi modifica la loc in 0.

Modificarea am facut-o aseara. Azi, cu motorul cald a pornit usor de fiecare data. Mai asteptam ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel, am spus si mai sus, postez din experienta... adica am rezolvat la masina mea din soft.

Acum cateva saptamani cand am trecut la varianta Race, Voinea a uitat sa puna softul de pornire la cald... desi aveam baterie noua, tot pornea greu. mi-a retrimis softul incarcat ok... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

Salutare... am o mica problema... de 10 minute a plecat taicameu de acasa si m-a sunat sa ma intrebe ce e cu eroarea aia de bec ars din bord... Am mers sa vad masina ... am oprit si pornit motoru am incercat toate becurile , merg toate ... dar in bord ramane aprinsa acea eroare... Ceva sfaturi ? Cat costa o scanare in service ? masina a iesit de 2 saptamani din garantie :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate un bec de pozitie- numar ars si nu l=ai vazut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

La numar chiar nu m-am uitat... o sa il sun pe tata deseara cand probabil va fi prin brasov :rolleyes: sper sa fie un bec ars , si sa scap doar cu atata... sper sa nu fie ceva cu electronica asta :( . Poate e ars ceva bec din interior :) . O sa mai vedem , va tin la curent..

Tocmai l-am sunat pe tata si surprizaa!! s-a stins eroarea :) probabil e un contact imperfect :)

PS: nu am xenonane sau leduri .

Modificat de octavia 4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile din interior nu apar pe maxidot sau pe ceasuri ca eroare...doar cele din exterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.vin si eu cu o intamplare nefericita.s-a intamplat vineri intr-o localitate pe langa campina(acolo stau in weekend) cand ma intorceam de la bucuresti.intr-o curba masina mi-a dat in nas si dupa vreo 100 m s-a oprit.si nu a mai vrut sa porneasca.am chemat platforma si am dus-o la un mecanic pe care il cunosteam,sigur fiind ca e vorba de pompa de motorina,dupa ce simptome dadea.dar,surpriza;pompa mergea.am chemat un prieten cu VAG sa ii faca o scanare,nu ii dadea nici o eroare asa ca am inceput sa desfacem la ea.mecanicul a venit cu ideea sa scoatem furtunul de la admisie.l-am scos si masina a pornit,motorul mergea rotund,dar toate gazele mi le scotea pe la filtrul de aer,pe la busonul de la ulei...peste tot numai pe esapament nu.cum bagam furtunul de la admisie motorul se oprea imediat.din acest furtun mai pleaca unul mai mic (scuzati limbajul dar nu ma pricep la mecanica deloc)si pe acolo scotea presiune de puteai sa umflii o roata de tractor lejer.am anulat EGR,nimic,am anulat catalizatorul,nimic.pana la urma mecanicul vroia sa desfaca pe la motor dar nu l-am mai lasat.am pus toate alea la loc,am luat-o pe platforma si am dus-o la mobel auto(de aici am cumparat-o).tata are niste cunostiinte aici,mai exact pe patron care ne-a zis sa o ducem in parcare si luni se apuca de ea.azi a bagat-o in garaj si sunt foarte curios ce ar putea fii.de cand am luat-o am mai avut 2 probleme cu ea:m-a lasat compresorul de aer,sau mai de graba mecanicii de la skoda m-au lasat fara el cand am avut-o la tinichigerie dar l-am schimbat pe garantie,si vara trecuta mi-a intrat o data in limp mode,dar de atunci nici o problema.mentionez ca am 92000 km,si la 93600 urma sa ii fac revizia si sa ii schimb bucsele.inca o data scuzati limbajul,daca vreti mai multe detalii intrebati si o sa va raspund.

Modificat de sony4uandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de admisie a fost verificata? Sa nu ramana inchisa.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.acum m-a sunat cineva din service cica ar fi turbina,ca e axul rupt.e posibil sa nu mai mearga masina daca se strica turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow... turbina dusa (ax rupt) la 93.000 e muuult prea devreme. Ai avut mare noroc ca a murit "elegant". Sunt unele care fac poc aruncand schije in admisie.Din pacate, asa e - fara turbina, motorul e olog rau de tot. In plus, cred ca in cazul tau evacuarea era obturata, de aici gazele intoarse peste tot.

Ulei mai aveai? In mod normal, cu axul rupt mananca ulei - il bea de fapt. Felicitari pt inspiratia de a-l pune pe platforma. Asta e intr-adevar o problema serioasa.

O turbina va costa ceva - incepand de pe la 4-500E (optimistic) pana pe la 1000+ sau mai bine de la reprezentanta. Atentie de unde cumperi - de preferat una noua, cu garantie. Am vazut ca se fac copii si in China, scrie Garrett pe ele, dar nu sunt OK.

Bine ca nu a fost mai rau, insa din pacate e o veste proasta. Prea devreme... trebuia sa tina minimum 150.000 (de obicei 300+).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am vorbit cu cipos,dupa forum,care am inteles ca le da cu garantie,ca ei la reprezentanta mi-au cerut 7000 ron.trebuie curatata si admisia sau evacuarea,nu am inteles exact.ulei mai avea k nu a mai pornit deloc si nu a avut cand sa il traga presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca a cedat mult prea repede turbina. Cum mergi de obicei cu masina, mergi mai subturat sau din contra incerci sa o tii cat mai tuarata sa ''protejezi turbina".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca a cedat mult prea repede turbina. Cum mergi de obicei cu masina, mergi mai subturat sau din contra incerci sa o tii cat mai tuarata sa ''protejezi turbina".

merg normal.la mine normal inseamna sa nu schimb sub 2000rpm si nici peste 3500.cand am unde ii dau si talpi,si cam odata pe luna sau la 2 luni o duc la 200 km/h.tin sa cred ca e si din cauza remaparii,pentru ca dupa ce o remapasem imediat mi-a intrat in limp mode si imediat am pus inapoi softul original.asta vara trecuta si de atunci nu mi-a mai facut figuri.stii vorba aia:"shit happens". :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era normal sa se duca turbina , dupa cate se pare masina are cip , depinde si ce varianta, Nu toate turbinele de pe o2 rezista bine la un soft modificat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel, citeste tot... a mers cu soft modificat numai cateva luni. Apoi a revenit la soft standard.

In egala masura, e posibil sa fi fost o problema cu actuatorul/geometria blocat. Daca da overboost tot timpul (dar nu suficient pt limp), atunci intr-adevar se poate duce relativ usor. Poate sa fie si defect de fabricatie, pot fi multe. Insa toate astea sunt speculatii, cel ce demonteaza turbina ar trebui sa poata spune.

Raman la parerea ca 80-90.000Km pt o turbina e prea putin.

Modificat de Stefan_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la service mi-au spus ca in turbina e axul rupt si sa trebuie curatata si galeria de evacuare(parca).SUBsCRIU ce am spus si in alte topic-uri: cu softul am mers numai 2 saptamani si mai putin de 1000km,dar tin sa cred ca de acolo a plecat treaba,dar atat de mult sa ii ia sa pice?din august pana acum si 20000km?timp in care eu m-am dat la masina tare,nu am menajat-o deloc.

Era normal sa se duca turbina , dupa cate se pare masina are cip , depinde si ce varianta, Nu toate turbinele de pe o2 rezista bine la un soft modificat....

gabriel,acum vad si eu ca O2 nu suporta cip,multi mi-au spus,dar nici unul inainte de a o resofta...cat despre calitatea cipului era marca TCM,eu zic ca era calitate,dar cred ca era si prea multa cantitate pentru ca cel care a pus softul nu mi-a dat si alternativa de a pune un soft mai pasnic,fiind sigur pe el ca masina duce fara probleme.in perioada cand aveam softul am facut o O2 de 2.0tdi geloasa.dar,vorba aia ce e mult strica,si ce e putin nu ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai mers decat 2 saptamani cu softul modificat eu zic ca nu a afectat cu nimic turbina. Poate fi un defect de fabricatie sau poate fi vina ta, accelerari puternice din plaja 1000-1700 rpm care duc la efectul de surge si implicit cu timpul la ruperea axului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabriel,acum vad si eu ca O2 nu suporta cip,multi mi-au spus,dar nici unul inainte de a o resofta...cat despre calitatea cipului era marca TCM,eu zic ca era calitate,dar cred ca era si prea multa cantitate pentru ca cel care a pus softul nu mi-a dat si alternativa de a pune un soft mai pasnic,fiind sigur pe el ca masina duce fara probleme.in perioada cand aveam softul am facut o O2 de 2.0tdi geloasa.dar,vorba aia ce e mult strica,si ce e putin nu ajunge.

Eu nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca O2 nu suporta resoftare, sunt atatea care au soft-ul modificat si functioneaza foarte bine, mai ales ca softul era unul TCM, poate persoana care a facut resoftarea era mai putin experimentata. Ce date aveai dupa resoftare, CP, cuplu?

Modificat de azreil24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • vdragos unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!